Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 48

Θέμα: Τουμπανο μανηταρια

  1. #16
    Racefit Growler...τελος!!
    Εγγραφή
    12/12/2008
    Μηνύματα
    595
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
    μακρυα απο τα μανησια μανιταρια που δινει η Yamaha μεγαλη προσοχη! kyko μαλλων πρεπει να ενημερωνεσε περισσοτερο για αφτερ μαρκετ της yamaha!
    ο λογος?ειμαι 12 ωρες online κ ενημερωνομαι για ολα τα after της yamaha....
    για πες την εμπειρια σου απο το μανιταρι της yamaha

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    [B
    επειδη την εχω παθει απο "μασιφ μανιταρι", μην βαζετε οτι και οτι μανιταρια και ποτε μανιταρια μεσα στην πιστα...
    [/B]
    ρε νουμερατζα...τα μανιταρια εφταιγαν που εκανε το μηχανακι σου 3 λουπ και 2 αξελ???


  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    ρε νουμερατζα...τα μανιταρια εφταιγαν που εκανε το μηχανακι σου 3 λουπ και 2 αξελ???

    ναι.
    ηταν ενα χαλαροτατο lowside με λιγα χλμ...και πηγε το μανιταρι και βρηκε πανω στο κερμπ, με αποτελεσμα να την αναποδογυρισει...και φυσικα να σπασει και το πλαισιο στο σημειο που επιανε η βιδα και απο μεσα επιανε και η βιδα στηριξης του μοτερ...

  4. #19
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Τα μανιτάρια κάνουν σωστή δουλειά μόνο σε πτώση από στάση ή υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα. Με σεβαστή ταχύτητα, υπάρχει όντως μια μικρή πιθανότητα να σωθεί το μηχανάκι, αλλά ακόμα πιο πιθανό είναι να στραβώσει μέρος του πλαισίου ή να κάνει 200 τούμπες το μηχανάκι και αντί για 2 πλαστικά και ένα καπάκι, να έχεις ζημιά σε όλα τα πλαστικά, στο μούτρο, στην ουρά και οπουδήποτε αλλού μπορείς να σκεφτείς. Έχω δει να συμβαίνουν και τα 2. Ναι, στο δρόμο. Με ταχύτητες μικρότερες των 100 χλμ/ώρα.
    Life begins at 45°.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Τα μανιτάρια κάνουν σωστή δουλειά μόνο σε πτώση από στάση ή υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα. Με σεβαστή ταχύτητα, υπάρχει όντως μια μικρή πιθανότητα να σωθεί το μηχανάκι, αλλά ακόμα πιο πιθανό είναι να στραβώσει μέρος του πλαισίου ή να κάνει 200 τούμπες το μηχανάκι και αντί για 2 πλαστικά και ένα καπάκι, να έχεις ζημιά σε όλα τα πλαστικά, στο μούτρο, στην ουρά και οπουδήποτε αλλού μπορείς να σκεφτείς. Έχω δει να συμβαίνουν και τα 2. Ναι, στο δρόμο. Με ταχύτητες μικρότερες των 100 χλμ/ώρα.
    Αν το μανιτάρι πιάνει πάνω στον κινητήρα και όχι στο πλαίσιο είναι καλύτερα ή χειρότερα?

  6. #21
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Τα μανιτάρια κάνουν σωστή δουλειά μόνο σε πτώση από στάση ή υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα. Με σεβαστή ταχύτητα, υπάρχει όντως μια μικρή πιθανότητα να σωθεί το μηχανάκι, αλλά ακόμα πιο πιθανό είναι να στραβώσει μέρος του πλαισίου ή να κάνει 200 τούμπες το μηχανάκι και αντί για 2 πλαστικά και ένα καπάκι, να έχεις ζημιά σε όλα τα πλαστικά, στο μούτρο, στην ουρά και οπουδήποτε αλλού μπορείς να σκεφτείς. Έχω δει να συμβαίνουν και τα 2. Ναι, στο δρόμο. Με ταχύτητες μικρότερες των 100 χλμ/ώρα.

    σωστο ... αν περιμενεις με 120km/h και 140km/h να γινει Transformers το μηχανακι με μανιταρια των 50 και 60 ευρω...


    εξαλλου αν βρει σε κρασπεδο η παρκαρισμενα μετα το "συρσιμο" δε παει να πει τιποτα οτι εχεις μανιταρια
    Accipere quam facere praestat injuriam

  7. #22
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    ναι.
    ηταν ενα χαλαροτατο lowside με λιγα χλμ...και πηγε το μανιταρι και βρηκε πανω στο κερμπ, με αποτελεσμα να την αναποδογυρισει...και φυσικα να σπασει και το πλαισιο στο σημειο που επιανε η βιδα και απο μεσα επιανε και η βιδα στηριξης του μοτερ...
    Περιπτωση χοντρή Σταύρο, αλλά άν αρχίσει τις κωλοτούμπες το μηχανάκι, είναι θέμα τύχης να μην γίνει χάλι. Στην δική σου περίπτωση βέβαια το μανιτάρι προφανώς προκάλεσε το σπάσιμο. Ίσως να μην είχε συμβεί αν δεν έπιανε κατευθείαν πάνω στο πλαισιο, αλλά να είχε δική του βάση όπως το R&G.

    Τέσπα, το R&G που έβαλα φωτό έγινε έτσι στη πίστα, με αρκετά περισσότερα χλμ απο 50 που ανέφερε ο φίλος. Βοήθησε βέβαια ότι το μηχανάκι δεν βγήκε εκτός πίστας. Εκτός από το πλαστικό που φαίνεται, είχε στραβώσει ελαφρά και η βίδα του.
    Δεν ξέρω για τα Yamaha, αλλα τα ΟΕΜ μανιτάρια που έχω δει σε kawasaki & aprilia μετά από πτώση, είναι της πλάκας εντελώς.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #23
    R&G .-
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Περιπτωση χοντρή Σταύρο, αλλά άν αρχίσει τις κωλοτούμπες το μηχανάκι, είναι θέμα τύχης να μην γίνει χάλι. Στην δική σου περίπτωση βέβαια το μανιτάρι προφανώς προκάλεσε το σπάσιμο. Ίσως να μην είχε συμβεί αν δεν έπιανε κατευθείαν πάνω στο πλαισιο, αλλά να είχε δική του βάση όπως το R&G.

    Τέσπα, το R&G που έβαλα φωτό έγινε έτσι στη πίστα, με αρκετά περισσότερα χλμ απο 50 που ανέφερε ο φίλος. Βοήθησε βέβαια ότι το μηχανάκι δεν βγήκε εκτός πίστας. Εκτός από το πλαστικό που φαίνεται, είχε στραβώσει ελαφρά και η βίδα του.
    Δεν ξέρω για τα Yamaha, αλλα τα ΟΕΜ μανιτάρια που έχω δει σε kawasaki & aprilia μετά από πτώση, είναι της πλάκας εντελώς.
    το θεμα ειναι οτι η βιδα ηταν πολυ μασιφ. αφου ουτε καν εσπασε. 10+cm βιδα και με 180 κιλα μηχανη πανω της,απλα στραβωσε και φυσικα ειχε σαν επακολουθο να "πεταξει" το κομματι που επιανε στις βολτες...


    οπως και να'χει στο επομενο δεν ξαναφοραω μανιταρια. προτιμω να τα δινω στους κινεζους και να παιρνω διαφορετικο χρωματισμο σε ΟΛΑ τα πλαστικα για να μην το βαριεμαι κιολας...

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    το θεμα ειναι οτι η βιδα ηταν πολυ μασιφ. αφου ουτε καν εσπασε. 10+cm βιδα και με 180 κιλα μηχανη πανω της,απλα στραβωσε και φυσικα ειχε σαν επακολουθο να "πεταξει" το κομματι που επιανε στις βολτες...
    Καταρχήν δηλώνω παντελώς άσχετος αλλά γιατί η r&g το έχει καμάρι ότι οι βίδες της δεν σπάνε αλλά λυγίζουν σε αντίθεση με άλλων εταιριών?

  11. #26
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Καταρχήν δηλώνω παντελώς άσχετος αλλά γιατί η r&g το έχει καμάρι ότι οι βίδες της δεν σπάνε αλλά λυγίζουν σε αντίθεση με άλλων εταιριών?
    μήπως λέει το ανάποδο και δε το παρατήρησες καλά;

  12. #27
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    μήπως λέει το ανάποδο και δε το παρατήρησες καλά;
    Crash Protectors
    We manufacture and market individual, bespoke designs for over 200 models of motorcycle. Our crash protectors even received an MCN rating of 97%. These are not "mushrooms"! Unlike most of our competitors, we use de-embrittled high-tensile steel bolts which are designed to bend on impact rather than to shear or snap. In addition, we add compression sleeves inside the bobbins which are designed to allow the retaining bolts to be torqued up and not to work loose

    από εδώ:

    http://www.rg-racing.com/RGProducts/

  13. #28
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Crash Protectors
    We manufacture and market individual, bespoke designs for over 200 models of motorcycle. Our crash protectors even received an MCN rating of 97%. These are not "mushrooms"! Unlike most of our competitors, we use de-embrittled high-tensile steel bolts which are designed to bend on impact rather than to shear or snap. In addition, we add compression sleeves inside the bobbins which are designed to allow the retaining bolts to be torqued up and not to work loose

    από εδώ:

    http://www.rg-racing.com/RGProducts/
    οκ...

    παντος ο πατέρας μου ,μου είχε πει κάποτε ότι το ατσάλι δε λυγίζει αλλά σπάει...

  14. #29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    οκ...

    παντος ο πατέρας μου ,μου είχε πει κάποτε ότι το ατσάλι δε λυγίζει αλλά σπάει...
    Μα τις ονομάζει high-tensile υψηλής ελατότητας...

    Πραγματικά έχω φάει δυο ώρες τώρα ψάχνοντας για τα υλικά των μανιταριών και έχω καταμερδευτεί

  15. #30
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.465
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Αν το μανιτάρι πιάνει πάνω στον κινητήρα και όχι στο πλαίσιο είναι καλύτερα ή χειρότερα?
    Γενικά αποφεύγω τα μανιτάρια. Δε θα βάλω ποτέ ξανά σε μηχανάκι μου. Προτιμώ να επισκευάσω/βάψω πλαστικά, παρά να στείλω το μηχανάκι στη χωματερή.

    Όταν αγόρασα το RR μου, είχε μανιτάρια που έπιαναν στο μοτέρ (για την τρύπα στα fairing δε θα μιλήσω καν). Με μια αστεία πτώση των 20 χλμ/ώρα, από ζώο, ο κινητήρας δεν έπαθε τίποτα, αλλά το μανιτάρι έφαγε τόσο ζόρι, που το πλαστικό του μέρος έσπασε τελείως και η βίδα στράβωσε τόσο, που ακούμπησε το λεπτό τοίχωμα του πλαισίου (γύρω από το σπείρωμα) και το έσπασε. Άνευ σημασίας μεν, αλλά παραμένει μέρος του πλαισίου δε. Ίσως δεν ήταν το καλύτερο μανιτάρι. Δεκτό. Αλλά δεν το διακινδυνεύω. Δε μου εμπνέουν εμπιστοσύνη.

    Φιλαράκι έπεσε σε στροφή με 70-80, το μανιτάρι κάπου βρήκε αντίσταση και το μηχανάκι έκανε πιρουέτες. Χτυπήθηκε ουρά, μούτρο, ντεπόζιτο, τα πάντα. Όλα αυτά εντός δρόμου. Δε βρήκε πεζοδρόμιο, αμάξι ή οτιδήποτε άλλο.

    Αυτά. ΚΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ!
    Life begins at 45°.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. μανηταρια για gsxr 750 κ6
    από GTZ750 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2006, 13:26
  2. Μανητάρια!!!
    από r6tommyd στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2006, 17:57
  3. Πόσο τούμπανο είναι το μηχανάκι σας;;;
    από alex-varadero στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2006, 09:22
  4. Μανητάρια
    από vakou στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 21:55
  5. Προβλημα με τα "μανηταρια"μου!!!
    από GTZ750 στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2005, 21:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF