οπως βλεπετε εκανα μια ενισχυση και στα δυο ''ποδια'' του φτερου!
βεβαια η ενισχυση με πολυεστερα δεν θα αποτρεψει ενα ''κρακ'' σε μελλοντικο χτυπημα , αλλα ευελπιστω οτι θα συγκρατησει το κομματι στην θεση του , ωστε να το βρω και να το ξανακολλησω...(ειπαμε: ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!~ΧΑΧΑΧΑ!)
.....και φυσικα χωρις κομματι δεν εχουμε κολληση!
(στην περιπτωση μου θα ενισχυθει ακομα καλυτερα σε συνδυασμο με αλλη μια πατεντα που θα σας δειξω στην πορεια!)
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love
...αφηνουμε την πολυεστερικη ρυτινη να στεγνωσει τουλαχιστον 6 ωρες!
Οπως βλεπετε και το timestamp στην φωτο η συνεχεια ειναι μια μερα μετα.....
ΤΙΠ: Μην προσπαθησετε να κανετε την συσταση ρυτινης/σκληρυντη ''γρηγορη''.....σε extreme περιπτωσεις ΠΑΙΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ!
Στην φωτο το φτερο ειναι πλεον κολλημενο και στεγνο!
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love
μετα τριψιμο στα ακρα του πολυεστερα αλλα κυριως στην κολληση για να ''φερουμε'' την επιφανεια
αν οι επιφανειες μας ειναι σχετικα επιπεδες , αντι να τριψουμε με το χερι , μπορουμε να προτιμησουμε την χρηση μικρου τακου (απο ξυλο , φελιζολ , φελο-αναλογα την σκληροτητα που επιθυμουμε) ωστε να ακολουθησει το ''κατεβασμα'' μας την επιφανεια στην οποια δουλευουμε καλυτερα.
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love
πετσα μη συμβατη , bye bye love
χμμμμμμ......
......μπορει να μην φανηκε απο τις φωτο μεχρι στιγμης , αλλα επειδη το μηχανακι μου εχει βγει ενα σωρο βολτες , το μπροστινο φτερο ειχε πολλα μικρα-μικρα σπασιματακια στο βερνικι (μερικα ειχαν φτασει και στο χρωμα μαλιστα)
...αυτο ωφειλεται σε πετραδακια που ετρωγε απο την ιδια την ροδα η απο αλλες μηχανες στον δρομο.....
μιας και εφτασα ως εδω ειναι πλεον επιβεβλημενο να επιδιορθωθει και τουτο!
τριψιμο και στοκαρισμα λοιπον:
''βουτυροστοκος'' για τα μεγαλυτερα σπασιματα....
...τα πιο μικρα σπασιματακια στοκαριστηκαν εξ'αρχης με ''nitrosoft''!
...στην φωτο οι στοκοι και η τελικη μονωση!
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love
....την καθαρισα καλα και την βερνικωσα ολοκληρη!
ο λογος που βερνικωσα ΚΑΙ την ηδη βερνικωμενη επιφανεια στο ασημι μεταλλικο της μανας του ηταν για να ενισχυσω το βερνικι.....
..και παλι μπορει να κανει σημαδακια απο πετρες , αλλα αν ειναι το βερνικι λιιιιιγο πιο χοντρο το καθιστα πιο ευκολο στο μελλον να επιδιορθωθει με γυαλοχαρτα και αλοιφες ΧΩΡΙΣ ΒΑΦΗ!
(αυτο δεν ειναι απολυτο , αλλα μιλαμε συμφωνα με τον νομο των πιθανοτητων)
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love
Τα τοποθετησα οσο πιο κοντα στο ''επιφοβο'' σημειο του φτερου γινεται και απο τις δυο μεριες....
Αυτα τα βαζουμε ΜΕΤΑ το βερνικι και ΟΧΙ ΠΡΙΝ , αλλα και ΜΕΤΑ το τελικο τριψιμο του βερνικιου και ΠΡΙΝ τις αλοιφες!
..ΔΕΝ ΒΕΡΝΙΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΝΕ (οπως και τιποτα δηλαδη) πανω στην αλοιφη.
...μην δοκιμασετε να τα βερνικωσετε σαν κοινα αυτοκολλητα , την εχω ''πατησει'' παλιοτερα......θα σπασει το βερνικι μετα απο δυο μερες....trust me!
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love
τα αυτοκολλητακια αυτα ειναι αρκετα χοντρα , ανθεκτικα και ελαστικα ωστε να μπορουν να ενισχυσουν το σημειο (σιγουρα καλυτερα απο το αν ελειπαν εντελως) , και αν χτυπηθουν τα ξεκολλαμε και τα αντικαθιστουμε...(3€ η καρτελα με 4 τεμαχια!)
η πιθανη αντικατασταση τους ειναι ενας επιπροσθετος λογος για την εναποθετηση τους ΠΑΝΩ απο το βερνικι και οχι απο μεσα που προανεφερα).
![]()
πετσα μη συμβατη , bye bye love