σημερα λοιπον,εχοντας να σκοτωσω καμια ωριτσα ειπα να το λυσω,να παρω μια ιδεα του τι γινεται...ειπα να βγαλω και μερικες φωτο επειδη εχετε λυσσαξει να δειτε,αν και ειλικρινα το θεωρω τσαμπα κοπο μια και τα παρακατω ειναι του δημοτικου...
ξεκιναμε λοιπον με αφαιρεση των ελαιων...κοιταξτε τι ομορφα που χυνονται πανω στον σκελετο,μια και η χοντα ειχε την φαεινη ιδεα να βαλει την μια ταπα ακριβως πανω απο την δοκο..
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
κοντινο του Τ...
εδω μια διευκρινηση...βασικο ειναι να παρακολουθησετε την κινηση των βαλβιδων απο τα ανοιχτα καπακια τους ,ετσι ωστε το Τ που θα χρησιμοποιησετε να ειναι στην φαση συμπιεσης ,με ολες τις βαλβιδες κλειστες κι οχι σε αυτη του overlap,δηλαδη με τις βαλβιδες ολες ανοιχτες...
ο λογος που για να λυσουμε φερνουμε το μοτερ Τ ειναι,για να μην πιεζει ο εκκεντροφορος τις βαλβιδες την ωρα που λυνουμε και κανουμε ζημια...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
στην συνεχεια αφου τις εχουμε αφαιρεσει ολες,παιρνουμε ανα χειρας το ειδικο εργαλειο matsola (λαστιχενια στην περι ης ο λογος περιπτωση) και χτυπαμε περιφερειακα πολυ προσεκτικα,το καπακι μεχρι να ξεκολησει και να μπορεσουμε να το αφαιρεσουμε...
οπερ και εγενετο...
μια πρωτη ματια δειχνει τα κοκκορακια σε αριστη κατασταση χωρις φθορες...φυσικα ,οταν ερθει η ωρα τα παντα θα λυθουν και θα μετρηθουν με ακριβεια εκατοστου...για την ωρα απλως παιρνουμε ματι να δουμε που βρισκομαστε...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
λυνουμε την βιδα του γραναζιου του εκκεντροφορου και την βγαζουμε τελειως...στην συνεχεια γυρναμε το μοτερ 360 μοιρες προς τα εμπρος και αντιστοιχα γυρναει και ο εκκεντροφορος 180 μοιρες δινοντας μας προσβαση και στην δευτερη βιδα συγκρατησης του,η οποια βρισκοταν ακριβως στην απεναντι μερια του γραναζιου...
αφαιρουμε και την δευτερη βιδα...ετσι ελευθερωνεται το γραναζι απο τον εκκεντροφορο,τον οποιο πλεον μπορουμε να παρουμε στο χερι...
κι αυτος ,στο ματι,φαινεται μια χαρα,οπως και τα ρουλεμαν του...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
τωρα θα αφιρεσουμε το Plunger λιπανσης του αυτοματου αποσυμπεστη του εκκεντροφορου....απειρη προσοχη εδω,διοτι η συνηθης καταληξης της ασφαλειας του και του ελατηριου του ειναι στα καρτερ...![]()
χωνουμε λοιπον στο κενο το επομενο ειδικο εργαλειο που λεγεται patsavoura κι ετοιμαζομεστε για την εγχειριση...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
εδω ,οδηγος,plunger,o ring και ελατηριο...
υ.γ. τα αφαιρεσα επειδη ο aftermarket εκκεντροφορος που θα μπει δεν εχει αυτοματο αποσυμπιεστη,οποτε καθιστανται αχρηστα...σε περιπτωση λυσιματος επισκευης δεν αφαιρουνται...θα μπορουσα να το κανω με την κεφαλη στο χερι,πολυ πιο ανετα ,αλλα ηθελα να δειξω την διαδικασια με το μοτερ δεμενο,μια και καμποσες φορες εχουν φθορα και χρηζουν αντικαταστασης,περιπτωση στην οποια δεν αφαιρειται η κεφαλη...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...