εαν ειναι σε εργοστασιακο τιποτα...αντε ντε...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kι αν κάποιος βρεί οχι ένα αλλά πολλά παραπάνω γαζιά τι θα πείς?![]()
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
συνεχισε και θα σου πω στο τελος...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
ε χμμμμ συγνωμη , μια ερωτηση.
Για να μπουμε λιγο στο νόημα.
Τι ειναι αυτο ακριβως που σας πειραζει ?
Οι ραφες - ηλεκτροκολλήσεις ?
Τι θα επρεπε δλδ ?
Να βγαινουν χυτα κομματια ? ατοφιο ολο το πλαισιο ?
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Πόσο παλιά, ώστε να καταστεί επί τις % μετρήσιμη η διαφορά των μέν από τα δε σε σχέση και με την διαφορά επί τις % στην ιπποδύναμη.Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το επαναφερω μονο και μονο για να δειτε μερικες φωτο απο τα πλαισια των τετρακυλινδρων"superbikes" που ειναι καλυτερα απο τα παλια,οπως ισχυριστηκατε σχεδον ολοι...
ριξτε μια ματια στο μαμα πλαισιο του R1...
και μετα στου εργοστασιακου...![]()
Για τους άλλους, μάλλον σε σχέση με το κόστος κτίσης και συμμετοχής κάποιες μηχανές το είχαν "έτοιμο" το πλαίσιο, ή κάποιες είχαν αυτό που μπορούσαν κι έπερναν τις θέσεις, πίσω, όπως τους αναλογούσαν.
Άτιμο πράμα οι αγώνες....ένα πηγάδι χωρίς πάτο να έχεις λεφτά να ρίχνεις....![]()
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
αν τελειωσες πες μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εχω ακόμα καμμια δεκαρια απο το συγκεκριμένο.
Φαίνονται καθαρά οι ενισχύσεις, οι διαφορετικές βάσεις για το υποπλαίσιο, και η μετατροπή του πίσω μέρους του πλαισίου σε δοχείο για τις αναθυμιάσεις του κάρτερ.
![]()
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Γι' αυτό τα Gixxer κόβανε πλαίσιο, για να τα μετατρέψεις σε εργοστασιακά SBK;;;
Επειδή δεν κατάλαβα ...
Ισχυρίζεστε ότι οι κολλήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα ??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Νομω ψυχρον νομω θερμον, νομω γλυκυ νομω πικρον, νομω κολλησεις,Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή δεν κατάλαβα ...
Ισχυρίζεστε ότι οι κολλήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα ??
ετεη δε ατομα και κενον.
-Δημοκριτος (διασημος ατομο-συγκολητης της αρχαιοτητας)
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
μάλλον ότι το πλαίσιο δεν είναι αυτό που ΕΙΝΑΙ αλλά αυτό που...φαίνεται να είναιΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Επειδή δεν κατάλαβα ...
Ισχυρίζεστε ότι οι κολλήσεις είναι καλό ή κακό πράγμα ??![]()
Περίμενε λίγο να τελειώσει η NDI ανάλυση των φωτό...Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Γιατι δεν απανταν οι gurus ?
![]()
Εχω την εντύπωση πως ο ορκωτός ισχυρίζεται τα εξής.
*Παλαιόθεν τα πλαίσια των SBK "παραγωγής" ήταν έτοιμα ραμμένα και κομμένα, ικανά να αντέξουν 700 κάτω χωρίς επεμβάσεις. Τα " " μπαίνουν γιατί παραγωγής ονομάζει τα 200 μηχανάκια που έβγαζε το εργοστάσιο για τις αγωνιστικές ομάδες ή τους πάμπλουτους ιδιώτες.
Εξαιρείται το VTR SP2 που η ακαμψια του ήταν παρόμοια με Leopard 2 είτε σε stock μορφή, είτε σε SBK επίπεδο.
*Επίσης λέει (νομίζω) οτι τα πλαίσια των σύγχρονων SS παραγωγής είναι για τον πέο καβάλα, μιας και δεν έχουν καμμία σχέση με τα πραγματικά SBK μηχανάκια που ράβονται στο χέρι προκειμένου να αντέξουν.
Εξαιρείται πάλι το VTR SP2 αφού η ακαμψία του είναι διαχρονική.
![]()