Σελίδα 10 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213141520 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 386

Θέμα: reinmeister vs all (regarding rc51)

  1. #136
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Το γιαμάπα είναι κατάντια όντως μιας και μιλάμε για άλλο σκελετό πλέον. Γιατί δεν το συγκρίνεις με το RSV4 ή το S1000RR που οπτικά τουλάχιστον δεν έχουν αλλαγές?

    Επιτέλους!!!!
    Έγινε αναφορά σε σοβαρά μηχανάκια!


    Να με θυμίσεις να σε κεράσω μια ρακί!




  2. #137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Noμίζω οτι έχει αναφερθεί ξανά εδώ. Τα αγωνιστικά του τότε δεν είχαν καμμία σχέση σε κόστος και σε διαθεσιμότητα με το σήμερα. Υπήρχαν μοντέλα που ΔΕΝ πουλήθηκαν σε ιδιώτες αλλά μόνο σε αγωνιστικές ομάδες (OW-02 πχ).
    Και εκτός του εξωφρενικού κόστους που είχαν, έπρεπε να σκάσεις και κανα-δύο διαμερίσματα σε kit ιπποδύναμης stage I-II κλπ κλπ.

    Εκτός του WSBK, υπάρχουν κατηγορίες με πολλούς περιορισμούς με τα μηχανάκια να πηγαίνουν τάπα και σε χρόνους "κοντά" στα μεγάλα. Σου είχα βάλει το παράδειγμα με το CBR1000RR σχεδόν στοκ που γύρναγε στους χρόνους του GSV-R, κάτι που εκνεύρισε πολύ την ομάδα της Suzuki.
    Σε αντιστοιχία με το τότε, θα ήταν σα να βάζαμε GSXR-1100 srad στην πίστα με RGV 500 και να γυρνάει σε σχεδόν ίδιους χρόνους. Γίνεται?
    το παραπανω κοστος δειχνει ποσο ανωτερα ηταν σχεδιαστικα,απο πλευρας ανθεκτικοτητας κι εξελιξιμοτητας, σε αγωνιστικο επιπεδο sbk...

    στο πα και παραπανω...οι σκελετοι και τα μοτερ,δομικα, ηταν ολοιδια σε ολες τις εκδοσεις...το r7 (owo2) πουλιοταν σε οσους ιδιωτες ειχαν 10.000.000 δραχμες να τα αγορασουν...

    και το κ5 1000 τρωγοταν με το gsvr πρωτης γενιας....υπηρχε αλλωστε και σχετικο ανεκδοτο που ελεγε οτι η σουζουκι πρεπει να τρεξει με κ5 στα Gp...μην μου παραθετεις το χειροτερο ever gp ομως...

    αυτο που γινοταν ηταν οτι το rc45 εβγαλε παραπανω αλογα απο το nsr 500 190- σε σχεση με τα 185 και το οτι ο ντουκος γυρισε πιο γρηγορα στην ιδια πιστα απο τα gp ιδιας χρονιας...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #138
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    αναπόφευκτο θα έλεγα...
    Αμα ακούσω κι RC8 θα με ακούσεις να γελάω απο το Λουτράκι....


    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #139
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    οντως ενας ειναι...

    τι λεγαμε?ναι...οτι δεν εχει ουτε μια εξτρα κολληση ενισχυσης,εκτος εαν εννοεις ενισχυση ,το κοψιμο για γεμισμα καουτσουκ...

    αλλα εγω να δεχθω οτι ειναι ενισχυσης (που δεν ειναι),για χαρη της κουβεντας και γιατι,βασικα, ειμαι πολυ βολικο αγορι...μου λες δηλαδη οτι συγκρινεται με το χαλι του γιαμαπα του 2011 με τους δυο σκελετους?
    Eγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Σαφώς και είναι χάλι το πλαίσιο του R1, μα χρώμα είναι αυτό? :rotflmao:

    Πάντως δεν είσαι βολικό αγόρι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #140
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Αμα ακούσω κι RC8 θα με ακούσεις να γελάω απο το Λουτράκι....


    μπα ούτε καν μου πέρασε από το νου...


    Τι θα έλεγες για το R το καινούριο;

    ε;



  6. #141
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    μπα ούτε καν μου πέρασε από το νου...


    Τι θα έλεγες για το R το καινούριο;

    ε;



    Κάτσε ρε παλικάρι... επειδή έκλεισε η Σωληνουργία Κορίνθου, πρέπει λογω νοσταλγίας να τα λες αυτά;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #142
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Είχε δεν είχε τον έχωσε τον ευρωπαίο μέσα.....

    πατατάκια, ποπκορν σοδα, μπυραλ.....


    να με συγχωρεί η αφεντιά σου, αλλά δεν είναι όλα μαύρο-άσπρο. Πάρε φωτό απ΄το stock μηχανάκι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	aprilia-rsv4-review-road-test-video-rsv4r-12.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	28,6 KB 
ID:	222731
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #143
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Και σύγκρινε και με του max.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	146_1004_05_z+aprilia_rsv4+engine_sidecase.jpg 
Προβολές:	278 
Μέγεθος:	94,9 KB 
ID:	222732
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #144
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    εεεε βάλε και τις άλλες με τα γαζιά.

    Αυτό είναι του Max.

    εδω είναι κι οι άλλες http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=83882


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rsv4_6.jpg 
Προβολές:	270 
Μέγεθος:	69,1 KB 
ID:	222733
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #145
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Κάτσε ρε παλικάρι... επειδή έκλεισε η Σωληνουργία Κορίνθου, πρέπει λογω νοσταλγίας να τα λες αυτά;
    ούτε καν ε...



    το γερμανικό SΒΚ του ' 10 παντος η ktm το πήρε...

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Πραγματικά δεν παρακολουθώ τα τεκταινόμενα στους αγώνες αλλά φαντάζομαι ότι ένα αγωνιστικό πλαίσιο ενισχυμένο στο βαθμό αυτό όπως της φωτογραφίας θα έστελνε στον άλλο κόσμο πολλούς αναβάτες r1 στο δρόμο.
    Δεν νομίζω δηλαδή να είναι απλά θέμα κόστους αλλά ενσυνείδητη επιλογή των εταιρειών κάποια συγκαλυμμένη ευκαμψία ώστε να κλείσει το γκάζι.

  12. #147
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    να με συγχωρεί η αφεντιά σου, αλλά δεν είναι όλα μαύρο-άσπρο. Πάρε φωτό απ΄το stock μηχανάκι
    Ρε τι μου θυμίζει.....






















































    α ναι....

    Για πες ρε συ τις διαφορές τους (στοκ και μπιατζι)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-cbr954rr-stripped-cha.jpg 
Προβολές:	269 
Μέγεθος:	61,4 KB 
ID:	222734
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #148
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    οι σκελετοι και τα μοτερ,δομικα, ηταν ολοιδια σε ολες τις εκδοσεις...
    Re man, ti δομικά ήταν ολόιδια? Δηλαδή τι έμενε ίδιο? Οι κάσες του κινητήρα?

    Αυτό που λέω είναι οτι τότε υπήρχαν 2 μοντέλα "παραγωγής". Ενα εξωφρενικά ακριβό που απευθυνόταν σε λίγους ή αγωνιστικές ομάδες και έβγαινε μόνο για πιστοποίηση, και ένα απλό παραγωγής που ήταν φθηνό και μέτριο.

    Είχαν σχέση σε οτιδήποτε τα OW-01 με τα FZR ή τα RC-45 με τα CBR1000 αγόραζαν οι θνητοί?

    Για το OW-02 δεν επιμένω αλλα αυτή την εντύπωση είχα. Τα 10.000.000 δρχ βέβαια αφορούσαν ένα μηχανάκι που ήθελε άλλα τόσα για να τρέξει σε αγώνες με τα κιτ ιπποδύναμης. Διαφορετικά ήταν ένα απλό μηχανάκι με 130 άλογα στρόφαλο. Καλά θυμάμαι?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #149
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    .... Διαφορετικά ήταν ένα απλό μηχανάκι με 130 άλογα στρόφαλο. Καλά θυμάμαι?
    Καλά τα θυμάσαι.....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #150
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    εεεε βάλε και τις άλλες με τα γαζιά.

    Αυτό είναι του Max.

    εδω είναι κι οι άλλες http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=83882
    Αυτό που έβαλες καλό μου αγόρι είναι το ψαλίδι του Max. Είχαν χρησιμοποιήσει 3-4 διαφορετικά οι οδηγοί μεταξύ τους.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

Σελίδα 10 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213141520 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Reinmeister vs all vol 2 (rossi vs stoner)
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2012, 15:04
  2. Rossi Vs all... εν ενεργεία και μη
    από red_monster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2008, 02:11
  3. DUKE III vs ALL
    από devil's animal στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2008, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF