Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Θερμοκρασία κινητήρα CBF-600

  1. #1

    Θερμοκρασία κινητήρα Cbf 600

    Χαιρετώ την παρέα!

    Κάτοχος εδώ και ένα μήνα περίπου ενός CBF 600S του 2006 (καρμπυρατέρ) με μόλις 4000km!

    Επειδή είναι η πρώτη μηχανή μου έχω με δείκτη θερμοκρασίας και είδα κάτι που με παραξένεψε ήθελα την γνώμη όσων έχουν τη μηχανή.

    Έπειτα απο κάποιες βόλτες σε ανοιχτά κομμάτια ο δείκτης της θερμοκρασίας ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και δεν έφτανε ούτε με το ζόρι στη μέση.

    Όταν έτυχε και έπεσα σε έντονη κίνηση και σταμάτα ξεκίνα κλπ κάποια στιγμή η θερμοκρασία ανέβηκε στον δείκτη πάνω απο την μέση και πήγε μέχρι το 1/3 περίπου της διαδρομής απο τον δείκτη στη μέση ως τα κόκκινα και μετά μπήκε το βεντιλατέρ και την κατέβασε. Αυτό επαναλήφθηκε μερικές φορές.

    Είναι φυσιολογικό? Επειδή σε αυτοκίνητα όσα έχω δει τουλάχιστον και στο σκούτερ που έχω η θερμοκρασία πάει τοι πολύ μέχρι τη μέση!

    η μηχανή έχει φρέσκα λάδια, κανονικά ο δείκτης παραφλού και λειτουργεί γενικά άριστα


  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gianhs8
    Εγγραφή
    04/06/2010
    Μηνύματα
    216
    απο τα λιγα που ξερω ειναι απολυτα λογικο μεσα στην πολυ να ανεβαζει θερμοκρασια
    πωλειται φρεσκος βασιλικος πολτος και μελι ευκαλυπτου παραγωγης μου χωρις καμια επεξεργασια

  3. #3
    δεν ξέρω απο τα ρημάδια τα honda αλλά μάλλον θερμοστάτης, αν εχει...

  4. #4
    Καμιά 50αριά+ άτομα εδω μέσα έχουν ίδια μηχανή..

    Κανείς δεν το είδε το θεματάκι να πει μια γνώμη?..

  5. #5
    Ξενιτεμέλος Το avatar του/της menos
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    1.220
    Ως πρώην ιδιοκτήτης CBF 600 έχω να πώ αυτό....
    Μια χαρά μου ακούγονται όλα!
    Εφόσον δουλεέυει το βεντιλατέρ σου στην πόλη, δεν έχεις τίποτα απολύτως να ανησυχείς!
    Αντιθέτως μάλιστα, η μηχανή σου φέρεται άψογα.

  6. #6

    Re: Θερμοκρασία κινητήρα Cbf 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagXT

    Έπειτα απο κάποιες βόλτες σε ανοιχτά κομμάτια ο δείκτης της θερμοκρασίας ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και δεν έφτανε ούτε με το ζόρι στη μέση.
    εμένα αυτό που με ανησυχεί, οτι λέει πέφτει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κανονικά η θερμοκρασία σε ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να είναι σταθερή και λογικά στο κέντρο.
    VagXT περίμενε να πάρεις απο κανένα μηχανικό άποψη, πληροφοριακά το ίδιο πάθαινα στο αμάξι πχ σε κατηφόρες που δεν ζορίζονταν το μοτερ έπεφτε η θερμοκρασία κάτω απο τα φυσιολογικά 90ο. Έφταιγε ο θερμοστάτης που έμενε ανοιχτός και δεν έκλεινε το κύκλωμα.

  7. #7
    μια χαρα ειναι το μηχανακι σου ειναι απολυτα φυσιολογικο,το δικο μου για 62000χλμ που το ειχα ετσι εκανε...
    παρομοια αυξηση της θερμοκρασιας θα δεις αν πηγαινεις και ταπα για πολυ ωρα(200+) οπως επισης και σε στρυφτερα ορεινα κομματια κατω των 80χλμ ανα ωρα...

    πολλα καλα χιλιομετρα!!!
    The precious made me do it...

  8. #8
    οσο για το ποσο χαμηλα παει ειναι λιγο πανω απο τη πρωτη γραμμουλα στο φυσιολογικο ταξιδι...
    The precious made me do it...

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagXT
    Καμιά 50αριά+ άτομα εδω μέσα έχουν ίδια μηχανή..

    Κανείς δεν το είδε το θεματάκι να πει μια γνώμη?..
    Μην ανυσηχείς, είναι φυσιολογικό.

  10. #10
    Αυτά είναι..

    Εντάξει, μια χαρά λειτουργεί το μοτέρ, απλά είχα μια αμφιβολία για τον δείκτη που πάει και λίγο πάνω απο την μέση αλλά αφού το κάνει σε όλους σας προφανώς έτσι είναι το σωστό!Εξάλλου το βεντιλατέρ ανάβει κανονικά οπότε δεν ανησύχησα κιόλας.

    Ανυπομονώ να γράψω πολλά χιλιόμετρα με το θηρίο. Μετά απο θητεία σε μονοκύλινδρα και 2κύλινδρα είναι το πρώτο Straight 4 που παίρνω και έχω ενθουσιαστεί.

    Μπορεί να μην είναι κάτι φοβερό το CBF απο αναρτήσεις-φρένα-άλογα κλπ αλλά σου δίνει αυτή την αίσθηση πως είναι σκύλος και τόσο ομαλό στη λειτουργία του και εύκολο για ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα.

    Καλά χιλιόμετρα να χουμε παίδες..

  11. #11
    ειναι οντως πολυ καλο και τιμιο μηχανακι το cbf...θα το κατευχαριστηθεις...μην σε απασχολει το οτι οι αναρτησεις ειναι τοσο ενδοτικες...αυτο ειναι που θα σε σωσει οταν λαλακιστεις...

    καλες βολτες...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  12. #12

    Re: Re: Θερμοκρασία κινητήρα Cbf 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Arxagelos
    εμένα αυτό που με ανησυχεί, οτι λέει πέφτει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κανονικά η θερμοκρασία σε ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να είναι σταθερή και λογικά στο κέντρο.
    VagXT περίμενε να πάρεις απο κανένα μηχανικό άποψη, πληροφοριακά το ίδιο πάθαινα στο αμάξι πχ σε κατηφόρες που δεν ζορίζονταν το μοτερ έπεφτε η θερμοκρασία κάτω απο τα φυσιολογικά 90ο. Έφταιγε ο θερμοστάτης που έμενε ανοιχτός και δεν έκλεινε το κύκλωμα.
    Μπα όχι εντάξει φιλαράκι μου, δεν παίζει τέτοιο σενάριο. Είχα πάθει κι εγώ το ίδιο σε ένα Corolla που έχω και έμενε μόνιμα αναμμένος ο κυκλοφορητής του ψυγείου και η θερμοκρασία δεν ξεκόλλαγε με τίποτα απο την πρώτη γραμμή!!

    Σκέψου οτι ανέβαινα φορτωμένος το αρτεμίσιο και δεν ανέβαινε θερμοκρασία με τίποτα..

    Στο CBF εντάξει, δεν ανεβαίνει ΄΄εύκολα΄΄ αμα είσαι σε ανοιχτά κομμάτια και με κρύο καιρό αλλά τελικά ανεβαίνει και στη μέση και λίγο παραπάνω απ ότι φαίνεται στη πολύ κίνηση.


  13. #13
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.286
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagXT

    Μετά απο θητεία σε μονοκύλινδρα και 2κύλινδρα είναι το πρώτο Straight 4 που παίρνω και έχω ενθουσιαστεί.
    STREET λέγεται φίλε. Μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενά σου. Εκτος και αν όντως ειναι το πρωτο straight που καβαλάς οπότε...........
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bulmont
    STREET λέγεται φίλε. Μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενά σου. Εκτος και αν όντως ειναι το πρωτο straight που καβαλάς οπότε...........
    Όχι ρε μη τρελαίνεσαι..

    Μια χαρά αντρίκια μηχανή είναι και ο αναβάτης το ίδιο..

    Απλά χρησιμοποιώ την έκφραση Straight 4 όπως το λένε απο παλιά (ίσως περισσότερο αυτοκινητάδικη έκφραση) για 4κύλινδρο σε σειρά..

    http://wikicars.org/en/Straight-4

  15. #15
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από bulmont
    STREET λέγεται φίλε. Μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενά σου. Εκτος και αν όντως ειναι το πρωτο straight που καβαλάς οπότε...........
    Inline 4 θέλει να πει...

    Give me fuel, Give me fire

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-Storm 650 vs Cbf 600s
    από tzo80 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2014, 21:58
  2. CBF-600 & βελτίωση κινητήρα
    από ortho στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 20:36
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 21:31
  4. Θερμοκρασία στα κόκκινα σε CBF-600S!!
    από cbfakias στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2007, 14:57
  5. cbf 600 04
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF