Σελίδα 15 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 5101112131415161718192025 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 211 έως 225 από 386

Θέμα: reinmeister vs all (regarding rc51)

  1. #211
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από boussias
    RS Linky

    Κλαίω.....


    με τη μετάφραση που μου έβγαλε.

    Αξεσουάρ: Ducati 999 R σασί RS, την προετοιμασία του κινητήρα και γρονθοκόπησε GPM, ηλεκτρονικά μηχανήματα SP, παντόφλα συμπλέκτη της Ducati Performance Termignoni πλήρη εξάτμιση με δολοφόνο DB αφαιρεθεί, Ohlins από Cirafici, Valtermoto τιμόνι, αντλία Brembo, η Ducati rearsets Performance, υπερμεγέθεις αγωγοί αέρα κουπόνια άνθρακα τέλειο ποδήλατο για κανένα αποδεικτικό στοιχείο. Πιθανή ανταλλαγή με πίστα.


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #212
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Ποιο είναι το πρόβλημα να βελτιώνονται τα πλαίσια για τα αγωνιστικά; Θα χαλάει λεφτά η εταιρεία και θα πουλάει ακριβότερα ένα μηχανάκι για να του βάλει κάτι που κανένας αναβάτης δεν θα χρειαστεί ποτέ;

    Έχει οδηγήσει κανένας το ίδιο μηχανάκι παραγωγής και το αγωνιστικό και δεν του πήγαινε τόσο καλά το παραγωγής εξαιτίας μάλιστα συγκεκριμένα του πλαισίου; Έχει καταλάβει κανένας σας στρεβλώσεις στο πλαίσιο ενώ στρίβει;

    Δεν μιλάω αν ένα μηχανάκι δίνει καλύτερη πληροφόρηση και πιο στιβαρή αίσθηση, έχει εστιάσει κανένας συγκεκριμένα στο πλαίσιο;
    φτου...λες ρπμ και διαβαζουμε -γραφουμε σε διαφορετικο θρεντ...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #213
    YEC Το avatar του/της alexk
    Εγγραφή
    06/08/2005
    Μηνύματα
    367
    Μπορείς να αναλύσεις και τη λειτουργία των V4 ?

    thanks
    www.clubcsl.com

  4. #214
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    φτου...λες ρπμ και διαβαζουμε -γραφουμε σε διαφορετικο θρεντ...
    Η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω διαβάσει όλα από την αρχή.

    Από ό,τι έχω καταλάβει το point σου είναι ότι τα παλαιότερα sbk ήταν πιο κοντά στα παραγωγής, σε θέμα πλαισίου και συγκεκριμένα για το rc51 ενώ τα σημερινά παραγωγής δεν έχουν καμία σχέση με τα αγωνιστικά.

    Η δική μου ένσταση είναι ότι αυτό το θεωρώ εξέλιξη όσων αφορά το R&D των εταιρειών καθώς καταφέρουν να δώσουν στον καταναλωτή αυτό που χρειάζεται και όχι κάτι περισσότερο. Τι να την κάνει την περισσότερη ακαμψία ο τάδε που θα αγοράσει ένα ss αφού δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει μέχρι εκεί το μηχανάκι του και για να μιλήσουμε ρεαλιστικά το μεγαλύτερο ποσοστό δεν θα καταφέρει ποτέ να έχει άψογο σετάρισμα στις αναρτήσεις ώστε να φτάσει -ίσως- εν τέλει να του φταίει το πλαίσιο.

    Από την άλλη στα αγωνιστικά κάνουν τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη χρήση.

    Γιατί να βγάλει ένα αγωνιστικό πλαίσιο στην παραγωγή αφού ο Θρασύβουλας που θα το πάρει, όσο χεράς και να είναι, δεν θα το εκμεταλλευτεί ποτέ;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  5. #215
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω διαβάσει όλα από την αρχή.

    Από ό,τι έχω καταλάβει το point σου είναι ότι τα παλαιότερα sbk ήταν πιο κοντά στα παραγωγής, σε θέμα πλαισίου και συγκεκριμένα για το rc51 ενώ τα σημερινά παραγωγής δεν έχουν καμία σχέση με τα αγωνιστικά.

    Η δική μου ένσταση είναι ότι αυτό το θεωρώ εξέλιξη όσων αφορά το R&D των εταιρειών καθώς καταφέρουν να δώσουν στον καταναλωτή αυτό που χρειάζεται και όχι κάτι περισσότερο. Τι να την κάνει την περισσότερη ακαμψία ο τάδε που θα αγοράσει ένα ss αφού δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει μέχρι εκεί το μηχανάκι του και για να μιλήσουμε ρεαλιστικά το μεγαλύτερο ποσοστό δεν θα καταφέρει ποτέ να έχει άψογο σετάρισμα στις αναρτήσεις ώστε να φτάσει -ίσως- εν τέλει να του φταίει το πλαίσιο.

    Από την άλλη στα αγωνιστικά κάνουν τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη χρήση.

    Γιατί να βγάλει ένα αγωνιστικό πλαίσιο στην παραγωγή αφού ο Θρασύβουλας που θα το πάρει, όσο χεράς και να είναι, δεν θα το εκμεταλλευτεί ποτέ;
    Εγώ πάλι νομίζω ότι ξεκινήσαμε από τα πλεονεκτήματα του V 2 360 και φτάσαμε να διαφωνούμε τελικά για το πόσο φτιαγμένο είναι το vtr συγκριτικά με άλλα,
    ξεχνώντας το αυτονόητο ότι η honda το έφτιαξε με μοναδικό στόχο το πρωτάθλημα sbk,
    οπότε πήρε στο ένα χέρι τον κανονισμό και στό άλλο το μολύβι και έφτιαξε κάτι το οποίο της εξασφάλιζε το πρωτάθλημα χωρίς τροποποιήσεις εκτός κανονισμού.
    Στήν ουσία πρέπει να είναι και μοναδική μοτοσυκλέτα αυτής της λογικής που έβγαλε η honda,
    μοτοσυκλέτα που δεν δημιουργήθηκε για να πουλήσει αλλά για να νικήσει τα ducati στην έδρα τους.
    Κάτι τέτοιο δεν νομίζω να έχει γίνει από κανέναν japan κατασκευαστή ενώ είναι περίπου συνηθισμένη διαδικασία για τους Ευρωπαίους.
    Βέβαια ότι καταλαβαίνει ο καθένας στις αντιπαραθέσεις είμαστε εξάλου

  6. #216
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εγώ πάλι νομίζω ότι ξεκινήσαμε από τα πλεονεκτήματα του V 2 360 και φτάσαμε να διαφωνούμε τελικά για το πόσο φτιαγμένο είναι το vtr συγκριτικά με άλλα,
    ξεχνώντας το αυτονόητο ότι η honda το έφτιαξε με μοναδικό στόχο το πρωτάθλημα sbk,
    οπότε πήρε στο ένα χέρι τον κανονισμό και στό άλλο το μολύβι και έφτιαξε κάτι το οποίο της εξασφάλιζε το πρωτάθλημα χωρίς τροποποιήσεις εκτός κανονισμού.
    Στήν ουσία πρέπει να είναι και μοναδική μοτοσυκλέτα αυτής της λογικής που έβγαλε η honda,
    μοτοσυκλέτα που δεν δημιουργήθηκε για να πουλήσει αλλά για να νικήσει τα ducati στην έδρα τους.
    Κάτι τέτοιο δεν νομίζω να έχει γίνει από κανέναν japan κατασκευαστή ενώ είναι περίπου συνηθισμένη διαδικασία για τους Ευρωπαίους.
    Βέβαια ότι καταλαβαίνει ο καθένας στις αντιπαραθέσεις είμαστε εξάλου
    πολύ καλό...






  7. #217
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    πολύ καλό...





    To "Ευρωπαίοι" με το "κατασκευαστές" στην ίδια πρόταση?

  8. #218
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    To "Ευρωπαίοι" με το "κατασκευαστές" στην ίδια πρόταση?

    αμετανόητοι γιαπωνέζοφιλοι...







  9. #219
    στεφανε εχεις δικιο,οντως ξεφυγαμε,αλλα οπως ειπες,αντιπαραθεσεις ειμαστε...

    τζωρτζη...θα σου απαντησω και παραλληλα ,ορμωμενος απο το ποστ σου θα πω και 5-10 πραγματακια γενικοτερα για το θεμα...

    θα σου φερω εδω ενα παραδειγμα...το 2001 αγορασε ο πατερας μου καινουριο το cbr600f4i...φυσικα ο υιος ηταν αυτος που ανελαβε το "τσεκ" του καινουριου εργαλειου...το συγκεκριμενο μηχανακι ειχε παρει φοβερα σχολια απο τον τυπο περι συμπεριφορας,αποδοσης κλπ...επισης το 95% των αναβατων το θεωρουσαν εκπληκτικο...

    εγω προσωπικα το θεωρουσα ενα λαστιχενιο μπουρδελο...ειχα κατεβασει 2.5 ποντους πλακες,ειχα κανει revalving μπρος,πισω,μπας και το κανει να στιβει αξιοπρεπως για τα δικα μου δεδομενα...ελεγα οτι ο σκελετος του ηταν απο λαστιχο...ολοι κοροιδευαν...λιγο μετα ομως εβγαλε η χοντα το sport και ανακοινωσε δυο επιπλεον νευρα ενισχυσης στον λαιμο,μια και με το συγκεκριμενο σκοπευε σε πρωταθληματα στα ss 600...το οποιο,ηταν απλως λιγο καλυτερο...

    που θελω να καταληξω...οτι εγω ενας μετριος οδηγος,κουλος για πολλους,μπορεσα και διεκρινα τις κατασκευαστικες "ατελειες" μιας μοτοσυκλεττας που ενα μεγαλο ευρος χρησης της ,σε αγωνιστικο επιπεδο,ηταν και η πιστα...αυτο για μενα ειναι απλως ντροπη...

    οντως τα καινουρια μηχανακια ειναι φιλικοτερα στον μεσο χρηστη...πλεον,ο καθενας μπορει να μετακινησει,σβελτα με το καλημερα ενα 1000 ss...προγραμματισμενες ελαστικοτητες,γκαζι που ανηκει οσο θελει αυτο κι οχι ο χρηστης,αντισπιν,abs,ενδοτικες αναρτησεις κλπ. κλπ...

    πες με ρομαντικο,αλλα εγω αυτο το θεωρω καταντια κι οχι εξελιξη...εξελιξη το θεωρω στα μηχανακια ευρειας χρησης κι οχι στα "αγωνιστικα"...

    ειχα την τυχη να ζησω οδηγικα ολες τις περιοδους εξελιξης της μοτοσυκλεττας...τα τελειωματα της εποχης των πρωτων γρηγορων του στυλ boldor-katana,z900 ,με τα πλαισια απο πλαστελινη και τα τουμπανα μοτερ...με τα ducati με τις πλαισιαρες τοτε,που ηταν και ο μονος λογος αγορας τους

    στο prime μου εζησα την εποχη που ο ιαπωνας μεσουρανησε με τα ss 400 και τα φοβερα και τρομερα διχρονα 250, και τα μαστοδοντα του στυλ zzr1100 gsxr 1100(με τις μοτερουκλες που εφταναν τα 160 κατω για πλακα) και 750,καθως και το peak των κατασκευαστων με τα ss-sbk του στυλ zx-7r ,gsxr 750srad ,yzf 750,ducati 916,mille 1000, rc 45 και τον τελευταιο των μοϊκανων vtr1000sp2...

    τωρα στα γεραματα ζω,την εποχη της τεχνολογιας με εναρξη απο το gsxr1000 k1 κι ολα τα υπολοιπα με τα οποια εχετε μεγαλωσει και ζησει ολα τα νεουδια...

    επισης ειχα την τυχη λογω γνωριμιων και αλητειας να οδηγησω ,αρκετες φορες,το λιγοτερο,εναν εκπροσωπο απο το καθε ενα απ οσα προανεφερα...

    ξερεις ποια με συγκινησαν περισσοτερο απ ολα? τα ss-sbk...γιατι? γιατι ηθελαν απιστευτα χερια για να κινηθουν πραγματικα γρηγορα και ουτε μια φορα δεν αισθανθηκα ανωτερος απο το μηχανακι...συνηθως αισθανομουν πολυ λιγος γι αυτο...

    οτι και να εκανα δεν μπορουσε να τα "συγκινησει" κι αυτο με εκανε να θελω να γινω καλυτερος οδηγος και να θαυμαζω τα τερατα που τα οδηγουσαν στον παγκοσμιο στιβο...

    θα μου πεις εδω..."μπορεις να στιψεις ενα νεο 1000?" οχι θα σου πω,αλλα αυτο οφειλεται καθαρα στην ιπποδυναμη κι οχι στο σετ απ...τα σημερινα πλαισια και αναρτησεις παραγωγης,θα ταιριαζαν πολυ καλυτερα σε μοτερ 600 κι οχι 1000...αλλωστε οι διαφορες τους ειναι πρακτικα ελαχιστες...

    η εξελιξη σε τροφοδοσια,κατεργασιες και ηλεκτρονικα κατεστησαν ευκολη των παραγωγη φθηνης ιπποδυναμης,η οποια προσφερεται απλοχερα σε ολα,αλλα δυστυχως,φθηνο στησιμο ακομη δεν εχει υπαρξει,οποτε πλαισια αναρτησεις δεν ακολουθουν...δυστυχως η ποιοτητα των αναρτησεων βρισκεταια ακομη στα επιπεδα του 2000 κι οχι του 2011 που επρεπε να βρισκεται...


    ολα τα παραπανω θα σου φαινονται αστεια,αλλα ,αν εχεις τα χερια και οδηγησεις ενα συγχρονο και μετα ενα ducati,mille,vtr,zx7 θα θεωρησεις τα καινουρια 1000 συναρμολογουμενα λεγκο...αν σου βγαλουν ιπποδυναμη απο το καινουριο και το κανουν 100 αλογα οπως τα παλια,πιστεψε με θα πας πολυ γρηγοροτερα με αυτα σε οριακες καταστασεις...η αισθηση ασφαλειας που θα σου προσφερουν ,απο στησιμο,ειναι πολυ μεγαλυτερη...μονο στα φρενα υπερτερουν τα καινουρια...

    θεωρω οτι πλεον δεν καβαλαμε μηχανακια αλλα ιπποδυναμεις...οπως λεω κι εγω πολλες φορες στον χαβαλε,οτι θα σας πατησω με το μπουσα,μια και τις στροφες τις ενωνουν ευθειες...

    η ducati δεν επαψε ποτε να παραγει την ναυαρχιδα της ως sbk κατι που την τιμα,παροτι δεν θα μπορουσε να κανει διαφορετικα,μια και σε μαζικη παραγωγη χωλαινει εναντι των ιαπωνων...

    η απριλια επισης εβαλε τα γυαλια στην χοντα με το rsvr...

    προσωπικα δεν θελω να καβαλαω μηχανακια που πανε μονα τους γρηγορα,βοηθουμενα απο φιλικα πλαισια αναρτησεις κι εναν τονο ηλεκτρονικα...θελω μηχανακια που να τους κρεμονται @@...μακαρι καποια στιγμη να ξυπνισει ο ιαπωνας και να σεβαστει αυτη την πολυ μικρη ομολογουμενως μεριδα χρηστων,σαν εμενα και να ξαναβγαλει μηχανακια αξια να φερουν την ιστορια του...

    ο νεκροφιλος...

    καλη σας νυχτα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  10. #220
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Κλαίω.....


    με τη μετάφραση που μου έβγαλε.

    Αξεσουάρ: Ducati 999 R σασί RS, την προετοιμασία του κινητήρα και γρονθοκόπησε GPM, ηλεκτρονικά μηχανήματα SP, παντόφλα συμπλέκτη της Ducati Performance Termignoni πλήρη εξάτμιση με δολοφόνο DB αφαιρεθεί, Ohlins από Cirafici, Valtermoto τιμόνι, αντλία Brembo, η Ducati rearsets Performance, υπερμεγέθεις αγωγοί αέρα κουπόνια άνθρακα τέλειο ποδήλατο για κανένα αποδεικτικό στοιχείο. Πιθανή ανταλλαγή με πίστα.


    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Αφου σου λέει ο άνθρωπας το ανταλλάζει με πίστα....:rotflmao: :rotflmao:
    Τόσο μπροστά είναι το μηχάνημα.
    ΚΩΣΤΗΣ

  11. #221
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    στεφανε εχεις δικιο,

    πες με ρομαντικο

    καλη σας νυχτα...

    Κατι τετοια γράφεις που και που, και με ξενερώνεις στο καλύτερο ρπμ...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #222
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    τελικα βγηκε συμπερασμα;
    ειναι μπ0υρδελα τα vtr σε σχεση με τα σημερινα ss;


  13. #223
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Ολα καλά λοιπόν αλλά η αντιπαράθεση πάει κατα διαόλου. :rotflmao: :rotflmao:

    rein καλά τα είπες αυτη τη φορά.

    @baron ρε φίλε κατάφερες κι έβαλες σε μια πρόταση σχετική με Ducati τις επίμαχες λέξεις:

    παντόφλα, κουπόνια,
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #224
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    τελικα βγηκε συμπερασμα;
    ειναι μπ0υρδελα τα vtr σε σχεση με τα σημερινα ss;

    Τι είστε εσείς.... ουτε να τσακωθείτε δεν μπορείτε κ@λόγεροι.....

    @μετάφραση : baron μου χρωστάς ένα κιλό δάκρυα...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #225
    γιατι ρε κοριτσια πηγε κατα διαβολου η αντιπαραθεση? εξακολουθω να λεω τα καινουρια μπουρδελα,συγκριτικα με τα παλια...

    επειδη ειπα και τον "πονο"μου,παραλληλα, σας πιασανε οι ευγενειες?
    frankly my dear, i dont give a damn...

Παρόμοια θέματα

  1. Reinmeister vs all vol 2 (rossi vs stoner)
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2012, 15:04
  2. Rossi Vs all... εν ενεργεία και μη
    από red_monster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2008, 02:11
  3. DUKE III vs ALL
    από devil's animal στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2008, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF