Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 31

Θέμα: Restore χρωματος

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/04/2009
    Μηνύματα
    174
    τετοια χρησιμα ποστ πρεπει να τα εχουμε σε μια κατηγορια επειδη ειναι παρα πολυ χρησιμα..

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Πολύ ωραίος! Ευχαριστούμε!
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  3. #18
    ke otam meta apo kero ke plisimata figoun i alifes ke ta keria.....
    :wacko:

    http://kavala.olx.gr/poutana-iid-20853296

    to ftero....
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  4. #19
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Χίλια μπράβο!

  5. #20
    που στε ρεεεεεεεεεεε! !!!! Το avatar του/της jpag
    Εγγραφή
    01/12/2007
    Μηνύματα
    258
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
    ke otam meta apo kero ke plisimata figoun i alifes ke ta keria.....
    :wacko:

    http://kavala.olx.gr/poutana-iid-20853296

    to ftero....
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    να μην περνας απο ΚΑβαλα και θα σου μεινει το χρωμα

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ego_o_idios
    ke otam meta apo kero ke plisimata figoun i alifes ke ta keria.....
    :wacko:

    http://kavala.olx.gr/poutana-iid-20853296

    to ftero....
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    παρα την πηχτη λευκη ουσια που σε μαστιγωνει διαρκως , θα απαντησω στο ερωτημα σου για την περιπτωση που δημιουργηθηκαν αποριες και σε αλλους σχετικα με την διαρκεια μιας αλοιφης.

    Σε μια μοτοσυκλετα (& αυτοκινητο) , πολλες αλοιφες αναφερουν οτι 2 φορες τον χρονο αρκουν για να προστατευσουν....ανα 6μηνο δηλαδη.

    Το προφανες ειναι οτι δεν υπαρχει αλοιφη να εχει την δυνατοτητα να μεινει σε μια επιφανεια για τοσο διαστημα.

    Το ευεργετημα της αλοιφης δεν ειναι το ''φιλμ'' που αφηνει ως αυτο καθεαυτο , αλλα η κατεργασια που κανει στην επιφανεια η οποια οσο πιο λεια ειναι δεν επιτρεπει σε μικροσωματιδια να επικαθονται σε τυχον εκδορες και να κατακρατουν ακομα περισσοτερα σωματιδια αλλα και υγρασια ωστε να την φθειρουν...(σε μια πολυ ''ψαγμενη'' και μακρινη version ακομα και η διαθλαση του φωτος βλαπτει στο -διαφανο- βερνικι)---μακρινη ειπαμε ε?--

    Το ευεργετημα δηλαδη ειναι το αποτελεσμα που επιτευχθει στην επιφανεια την ιδια!.....και το θεμα με την συχνοτητα των περασματων με αλοιφη ειναι για να διατηρειται παντα ετσι...

    Φυγει δεν φυγει το προστατευτικο ''φιλμακι'' (που τα περισσοτερα προιοντα αφηνουν) δεν μας καιγεται καρφιτσα να το πω και ετσι!

    Οσον αφορα την συχνοτητα τωρα (κατα την γνωμη μου) ανα 6μηνο ειναι λιγο , αλλα πολυ καλυτερο απο το καθολου...

    Αν καποιος εχει την ορεξη να το κανει ανα 3μηνο ειναι ακομα καλυτερα...2μηνο ακομα καλυτερα κοκ.....

    Εγω θα προτεινα 1-2 φορες τον μηνα , αναλογα την χρηση , τα χιλιομετρα και τις συνθηκες παντα.
    Οταν λεω συνθηκες εννοω τον τοπο διαμονης & τυπος/κατασταση/χρονολογια μοτοσυκλετας και οποιονδηποτε αλλο παραγοντα θα μπορουσε να επηρεασει το χρωμα.(φυλαξη σε γκαραζ/εξω στον δρομο...)
    Για παραδειγμα μοτοσυκλετες σε νησια και παραθαλασσια μερη εχουν αυξημενες αναγκες για περιποιηση σε ολα τα σημεια οπως και στο χρωμα τους....αν τωρα μια μοτοσυκλετα ειναι καινουργια δεν εχει τις ιδιες αναγκες με μια αλλη 20ετιας.....

    Για να μην περεξηγηθουν τα γραφωμενα μου , ΔΕΝ μιλαω για συνεχη περασματα με χοντρες & ψιλες αλοιφες .......μια τετοια διαδικασια περα απο κουραστικη , δεν ειναι απλα ανωφελη αλλα αντιθετα ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΗ!
    Αν περναμε συνεχεια με χοντρη αλοιφη την επιφανεια ενος ρεζερβουαρ καποια στιγμη θα φτασουμε στο.......μεταλλο!

    Μετα το αρχικο μας ''restoring'' στο χρωμα -[ εφοσον χρειαζεται ]- ,αφου γινει με επιτυχια , ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΕ ''ΦΑΣΗ'' ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ! (sorry για τα κεφαλαια , αλλα ειναι σημαντικο!)
    Δηλαδη τα επομενα περασματα ανα μηνα/2μηνο/3μηνο κλπ θα ειναι με μια ψιλη (μαλακή αν θελετε αλοιφη) για να διατηρειται η βαμενη επιφανεια σε καλη κατασταση.
    ..και φυσικα κατα πολυ λιγοτερο κουραστικα και χρονοβορα.
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  7. #22
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    απλα συμπληρωνοντας τα πολυ σωστα που εγραψε ο zefos να πω τα εξης.

    οι αφαιρετικες αλοιφες εχουν δεικτη απο πισω cut και gloss.δηλαδη ποσο υποβιβαζουν το βερνικι και ποσο γυαλιζουν.για παραδειγμα η πιο ψιλη αλοιφη(φινιρισματος)εχει 0 cut και 100 gloss.το αντιστροφο συμβαινει με τις χοντρες.
    συνηθως η διαδικασια χωριζεται σε τρια μερη:χοντρη-μεσαια-φινιρισμα.το καλυτερο αποτελεσμα επιτυγχανεται οταν σε ενα σημειο τοπικα με το τριψιμο κυκλικα ανεβει η θερμοκρασια παραπανω απο οτι στο υπολοιπο κοματι.αυτη η αυξηση μαλακωνει τοπικα το βερνικι και το κατεβαζει ευκολοτερα και πιο στρωτα.
    καλο ειναι να αποφευγοντε αλοιφες με βαση σιλικονουχα,γιατι σε ενδεχομενη βαφη δημιουργει προβληματα.(λαδιλες στο βερνικι-κρατηρες).για καλο και για κακο πριν τη βαφη περναμε παντα ενα προιον αντισιλικονης.(προετοιμασια βαφης).
    για τη συχνοτητα θα συμφωνησω με αυτην του εξαμηνου.σε πιο συχνη βαση καλυτερα να αποφευγοντε οι αλοιφες και να γινεται χρηση μονο κεριου.




  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
    απλα συμπληρωνοντας τα πολυ σωστα που εγραψε ο zefos να πω τα εξης.

    οι αφαιρετικες αλοιφες εχουν δεικτη απο πισω cut και gloss.δηλαδη ποσο υποβιβαζουν το βερνικι και ποσο γυαλιζουν.για παραδειγμα η πιο ψιλη αλοιφη(φινιρισματος)εχει 0 cut και 100 gloss.το αντιστροφο συμβαινει με τις χοντρες.
    συνηθως η διαδικασια χωριζεται σε τρια μερη:χοντρη-μεσαια-φινιρισμα.το καλυτερο αποτελεσμα επιτυγχανεται οταν σε ενα σημειο τοπικα με το τριψιμο κυκλικα ανεβει η θερμοκρασια παραπανω απο οτι στο υπολοιπο κοματι.αυτη η αυξηση μαλακωνει τοπικα το βερνικι και το κατεβαζει ευκολοτερα και πιο στρωτα.
    καλο ειναι να αποφευγοντε αλοιφες με βαση σιλικονουχα,γιατι σε ενδεχομενη βαφη δημιουργει προβληματα.(λαδιλες στο βερνικι-κρατηρες).για καλο και για κακο πριν τη βαφη περναμε παντα ενα προιον αντισιλικονης.(προετοιμασια βαφης).
    για τη συχνοτητα θα συμφωνησω με αυτην του εξαμηνου.σε πιο συχνη βαση καλυτερα να αποφευγοντε οι αλοιφες και να γινεται χρηση μονο κεριου.




    ο φιλος ispiros το πηγε ακομα πιο ''τεχνικα'' , αλλα εδω που φτασαμε και πολυ καλα εκανε......

    Θα ηθελα να προσθεσω (παλι-!-) κατι απο μεριας μου.
    Στην περιπτωση που εχουμε μια επιφανεια που χρειαζεται αποκατασταση (και οχι μονο γυαλισμα) , προσωπικα δεν ξεκιναω κατευθειαν με μια αρκετα σκληρη αλοιφη , αλλα με μια ''μεσαια'' ....αν δεν δω αποτελεσμα τοτε θα παω σε μια σκληροτερη.
    Καλο ειναι δηλαδη να μην ξεκιναμε με το πιο δυνατο μας ''οπλο'' , αλλα με κατι πιο Light και να πορευτουμε αναλογα του αποτελεσματος.

    επισης μπορουμε εμεις να κανουμε καποιες προσμιξεις (αν αυτες επιτρεπονται) οπως με τα προιοντα σειρας ''G'' της farecla (G3/G6/G7/G10 κλπ).
    Βεβαια η προσμιξη της ''χοντρης G3 με την (κατα πολυ μαλακοτερη G10) , δεν θα μας μειωσει την κοκκομετρια των σωματιδιων της G3 , απλα θα προστεθουν οι κοκκοι της G10 και οι χοντροι κοκκοι θα ειναι αραιοτεροι......ουσιαστικα θα επιτυχουμε ενα πιο ''ενδιαμεσο'' αποτελεσμα προσθετωντας επιπλεον ''φορεα''...
    Αυτα πρεπει να γινονται εφοσον υπαρχει καποια εμπειρια και επειδη βλεπω οτι συμμετεχουν στο ποστ και ατομα που ειναι γνωστες πανω στο θεμα.

    .....γενικα δεν φανταζεστε ποσοι στελνουν πλαστικα για βαψιμο τα οποια θα μπορουσαν να ειχαν αποκατασταθει.....(!)

    Φιλε ispiro ουσιαστικα λεμε το ιδιο.....η φαση συντηρησης πρεπει να γινεται με μια γυαλιστικη (και μονο) αλοιφη η κερι , εγω εχω φτασει στο σημειο μετα απο βολτα αρκετων χιλιομετρων ακομα και μετα απο βροχη να κανω ενα περασματακι με πανι και να μην μενει ουτε μυγακι στα πλαστικα μου...
    ....ακομα και το σπρευ αλυσιδας απο την ζαντα μου αφαιρειται πανευκολα!

    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  9. #24
    επισης εχω φωτογραφιες (που δεν ειχα πριν) απο το σταδιο της χοντρης αλοιφης.

    ....δεν προκειται για το ιδιο κομματι , αλλα για τον λασπωτηρα του eliminator μου....η κατασταση του δεν εχει τα ιδια χαλια με το φτερο του zxr , αλλα αντιμετωπισα παλι μια παλια ''τρεξιματια'' στο βερνικι την οποια επιδιορθωσα με γυαλοχαρτα και αλοιφες.


    εδω το φτερο ως ειχε:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05232.jpg 
Προβολές:	189 
Μέγεθος:	84,2 KB 
ID:	222887
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  10. #25
    ξεκινωντας τα γυαλοχαρτα με σαπουνονερο , εντοπισα το τρεγμενο βερνικι..

    (ρε γ@μτ...ποιος τα εβαψε?...δεν τα ειδε να τα φτιαξει???)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05233.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	54,9 KB 
ID:	222888
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  11. #26
    πηγα σε πιο χοντρο γυαλοχαρτο και ''κατεβασα'' το δακρυ που ειχε σχηματιστει....(υποθετω ολοι εχουμε δει τετοια καποια στιγμη)

    ...τρεξιματια out!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05234.jpg 
Προβολές:	185 
Μέγεθος:	73,8 KB 
ID:	222889
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  12. #27
    ...καπως ετσι ειναι η επιφανεια μας μετα τα γυαλοχαρτα....

    ...η μαλλον...ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05235.jpg 
Προβολές:	186 
Μέγεθος:	66,0 KB 
ID:	222890
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  13. #28
    Επειδη καποιοι φιλοι ζητησατε να δειτε με ποιες αλοιφες ακριβως γινετε η δουλεια , ιδου:

    ''safe cut'' της αμερικανικης turtle wax.......8€ απο βενζιναδικο αν θυμαμαι καλα.....αρκετα καλη και παμφτηνη!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05236.jpg 
Προβολές:	177 
Μέγεθος:	88,9 KB 
ID:	222891
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  14. #29
    απλωμα με κυκλικες κινησεις και παντα με το χερι! (προσωπικα ΔΕΝ χρησιμοποιω τον αλοιφαδορο σε πλαστικα μοτοσυκλετας σχεδον ποτε).


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05237.jpg 
Προβολές:	180 
Μέγεθος:	78,0 KB 
ID:	222892
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  15. #30
    καθαριζουμε την χοντρη αλοιφη με ενα μεγαλο βαμβακερο πανι και παμε στην ψιλη(γυαλιστικη)...στην προκειμενη δεν χρειάστηκαν ''ενδιαμεσα'' σταδια....

    simoniz ''colour car wax'' , χρωμοαλοιφη για μαυρο 15€ απο προιοντα αυτοκινητου (παλι αν θυμαμαι καλα).


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc05238.jpg 
Προβολές:	177 
Μέγεθος:	79,3 KB 
ID:	222893
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Aλλαγή χρώματος Sv 650s
    από Multijohn στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2008, 18:02
  2. Κωδικός μπλε χρώματος?
    από oxygen στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 20:10
  3. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2005, 10:15
  4. Zητειται κωδικος χρωματος νεου Hornet 600 Orange....
    από rand στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2005, 16:20
  5. κωδικός χρώματος για Fazer
    από tamis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 21/05/2005, 17:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF