τώρα μιλάμε....Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Άει χάσου και συ και το κατσίκι σου ρε ...
(που μοντάραν ότι χουρντά είχαν στα ράφια και σας το πουλήσαν για μηχανάκι...)
![]()
τώρα μιλάμε....Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Άει χάσου και συ και το κατσίκι σου ρε ...
(που μοντάραν ότι χουρντά είχαν στα ράφια και σας το πουλήσαν για μηχανάκι...)
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Και τον είχα και σε εκτίμηση μεχρι πρότινος...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μεταξύ μας Άρη, και ο Χούντρας εκθείαζε το Serrow 225 ...![]()
Παντως ο Roland Brown δεν είναι κανας τυχαίος και σίγουρα δεν τα πήραν ποτέ απο την bimota τα περιοδικά κι οι δημοσιογράφοι, αφού ποτέ δεν υπήρχε χρήμα.![]()
http://www.bimota-enthusiasts.com/models/sb6/sb6.htm
Εχουν περάσει και 16 χρόνια απο τότε βέβαια, και σίγουρα τα καινούρια είναι πιο εύκολα, γρήγορα, αλλά και άχρωμα συγκριτικά.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εχω καβαλήσει 675 τουμπανιασμένο και ηταν όντως πανεύκολο και πολύ γρήγορο στις Σέρρες.
Ποιοί είναι αυτοί που είπαν οτι το SB6 είχε χάλια στήσιμο? Οσοι το καβάλησαν τότε σε τεστ το εκθείαζαν, μαλλον πρόκειται για κακόπιστους που οσα δεν φτανει η αλεπού κλπ και φυσικά δεν το καβάλησαν ποτέ.
Η μοναδική διαφορά στησίματος με το R είναι ενα cm μακρύτερο ψαλίδι, σιγα τα λάχανα, οι τεντωτηρες της αλυσίδας εχουν 4 πόντους περιθώριο ακριβως γι αυτό το λόγο.
Αν οταν λένε στήσιμο εννοούν τον τεραστιο στρόφαλο και οτι συνεπάγεται ΟΚ, αλλά αυτό δεν είναι στήσιμο. Το στήσιμο είναι ακριβως το ίδιο, όπως και όλο το μηχανακι εκτός μοτέρ, με το SB7 που ετρεξε και WSBK ενα φεγγαρι.
Αυτό φυσικά δεν χρειαζόταν ενισχύσεις στο πλαίσιο.![]()
@ baron ας βγάλει παλι V4 και πάνω σε σοβαρα κυβικά και θα το παρω κι ας το λένε και innova. Δεν θα κάνεις βόλτα όμως.Περίμενε δυο χρόνια και θα με θυμηθείς.
![]()
![]()
ημουν σιγουρος οτι θα τσιμπουσες...
στο θεμα v4 τεινω να συμφωνησω με τον αγαπητο φιλο κι αδελφο εν ψυχη βυρωνα ,οτι πιθανοτερο ειναι να δουμε παπι v...
εν τω μεταξυ ειπε καποιος (οχι ο gardner) οτι τα εμβολα του 1200 ειναι 81 mm,το οριο των gp δηλαδη,οποτε το καινουριο V4 που και καλα θα βγαλει η χοντα θα στηριζεται σχεδιαστικα στο μοτερ του 1200...![]()
![]()
![]()
δηλαδη θα βγαλει παραγωγη v4 ρεισονατο με offset pins, η εταιρεια που καθιερωσε τα 90αρια V4...
![]()
οτι να ναι λεμε...
frankly my dear, i dont give a damn...
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ωραιος ο ρειν...
εν ολιγης...υποκληθειτε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οι ώς άνω χεράδες που αναφέρει ο rein μόνο.
![]()
Ετσι είμαι εγω, τσιμπάω όταν έχω δίκιο.Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ημουν σιγουρος οτι θα τσιμπουσες...
στο θεμα v4 τεινω να συμφωνησω με τον αγαπητο φιλο κι αδελφο εν ψυχη βυρωνα ,οτι πιθανοτερο ειναι να δουμε παπι v...
εν τω μεταξυ ειπε καποιος (οχι ο gardner) οτι τα εμβολα του 1200 ειναι 81 mm,το οριο των gp δηλαδη,οποτε το καινουριο V4 που και καλα θα βγαλει η χοντα θα στηριζεται σχεδιαστικα στο μοτερ του 1200...![]()
![]()
![]()
δηλαδη θα βγαλει παραγωγη v4 ρεισονατο με offset pins, η εταιρεια που καθιερωσε τα 90αρια V4...
![]()
οτι να ναι λεμε...![]()
Oσο για το RVF κανείς δεν μπορεί να ξέρει σίγουρα, αλλά τα σημάδια υπάρχουν και πιστευω οτι η Honda το έχει παρει απποφαση να κάνει ενα δυνατό come back και να αφανίσει τον ανταγωνισμό. Πως τα λέω ε?![]()
Το έγκυρο Αυστραλιανό AMCN είχε πρόσφατα είδηση οτι η Honda ξαναέκανε register το logo RVF, και σε συνδυασμό με τον κανονισμό Motogp 2012 όπου επιτρέπονται μοτέρ παραγωγής, είναι φυσικό να τσιμπάμε οι απανταχού Hondaκηδες.
Φυσικά όπως παρατήρησες κι εσύ, RVF νοείται μόνον V490 και μάλιστα υποχρεωτικά γραναζωτό, αλλιώς μιλάμε για τριβάλιτσο VFR που λεει κι ο baron.
@ panos Καλό ρε φίλε, αλλά τού λείπουν κάτι κύλινδρα, άσε που εμένα μου αρέσουν τα πιο παλιά Ducatia.Κάτι σε 955 ας πούμε? (οχι το εγγλεζικο 3κύλινδρο..)
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
@ panos Καλό ρε φίλε, αλλά τού λείπουν κάτι κύλινδρα, άσε που εμένα μου αρέσουν τα πιο παλιά Ducatia.Κάτι σε 955 ας πούμε? (οχι το εγγλεζικο 3κύλινδρο..)
![]()
ναι αλλα με 14κιλα ροπη που εχει ενα ''σωστο'' δε δειχνει και να τα χρειαζεται και πολυ τα παραπανω κυλιδρα![]()
![]()
![]()
η αληθεια ειναι πως ουτε εμενα με ξετρελαινει τοσο, απλα η παλαιολαγνεια ειναι προσωπικη λουμπα που εχω πεσει εγω και αφορα μονο εμενα...
το 955 ειναι απο αλλο πλανητη, δε νομιζω να υπαρχει και κανενα προς πωληση βεβαια...
αλλα σιγουρα το sbk που θα θελα να ειχα, ειναι καποιο sps...οριτζιναλ βγαλμενα απο αγωνες...
η στην χειροτερη(μα τι λεω :rotflmao: ), καποιο απλο 996/998...
και ελπιζω να αποκτησω ενα μια μερα![]()
μπα φευγω! Το θωρηκτο δεν εχει αναγκη απο πλαισιαΑρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μάθανε οτι μαμιώμαστε, πλάκωσε και το Ποτέμκιν racing....![]()
![]()
ανυποστατες φημες :oΑρχικά δημιουργήθηκε από baron
Προφανώς αφού συνήθως δεν δουλεύει.![]()
![]()
![]()
ειπαμε να τσιμπησεις,οχι να το καταπιεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ετσι είμαι εγω, τσιμπάω όταν έχω δίκιο.![]()
![]()
τα παλια (sbk) ειχαν πλαισια που μπορουσαν να διαχειριστουν τα φορτια της αγωνιστικης αποδοσης...τα καινουρια ΔΕΝ εχουν...ειτε σ'αρεσει,ειτε οχι...
τωρα αν εννοεις οτι εχεις δικιο αναφορικα με το μηχανακι σου,ειναι κατι που δεν το αμφισβητησα ποτε,εκτος εαν θεωρησες οτι μιλουσα σοβαρα,παρολα τα γαμοτικονς...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
ρε ξεκολατε με τα μπουρδελα τα ντουκατι λεμε...ειπαμε οτι εξακολουθουν τα φτιαχνουν sbk εν αντιθεσει με τους ιαπωνες ,αλλα μην τα κανουμε και αξιολογα μηχανακια...αλλωστε ακομη κι απο τα σημερινα τζαπαν ,τον ηπιαν στο wsbk και την κανανε με ελαφρα...
ειναι εταιρεια χωρις κανενα τεχνολογικο υποβαθρο...ενα μοτερ τους εφτιαξε ο ταλιονι κι ακομη παλευουν με αυτο ειτε σε v2 ειτε κολλωντας δυο μεταξυ τους στα gp...
ουστ με τους ντενεκεδες λεμε...
frankly my dear, i dont give a damn...