Σελίδα 14 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314151617 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 210 από 252

Θέμα: 0300??????

  1. #196
    Να μη ξεχνάμε και το άλλο ε;

    Πόσα Super-Sport μηχανάκια να ταξινομήθηκαν την τελευταία δεκαετία; Δέκα - δεκαπέντε χιλιάδες; Ίσως να λέω και λίγα.

    Μόνο το 2009-2010, εν μέσω οικονομικής κρίσης ταξινομήθηκαν 3.000 περίπου.

    Τι ποσοστό από αυτά ξεζουμίζεται σε πίστες και επαρχιακό στροφιλίκι; Πόσοι αναβάτες είναι εκείνοι που θα αντιληφθούν τα όποια προβλήματα των μοτοσυκλετών τους;

    Δε νομίζω ότι έχουν βγει πολλά κακά μηχανάκια από το 99'-2000 κι έπειτα. Οι διαφορές σαφώς και υπάρχουν, σαφώς και κάποια κάνουν καλύτερα το έργο τους από κάποια άλλα. Εγώ, ο μέσος καθημερινός αναβάτης, πόσες απ΄αυτές τις διαφορές είμαι ικανός να εντοπίσω;

    Θέλω να καταλήξω, ότι όταν η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών σου δεν είναι "εκπαιδευμένη", αν προσφέρεις ως επί το πλείστον λεπτομερείς τεχνικές αναλύσεις, θα τους χάσεις.

    Μόνοι μας αναφερθήκαμε παραπάνω στα άρθρα των Λύκου και Φώτου. Αναφερθήκαμε και στα ταξιδιωτικά.

    Έχουν σχέση με τη μοτοσυκλέτα μεν, δεν είναι όμως τεστ. Πόσοι από 'μας διαβάζουμε πρώτα τα editorials και κατόπιν την αλληλογραφία στο αγαπημένο μας περιοδικό;

    Μήπως επιθυμούμε λοιπόν ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας που να έχει και αρκετή ύλη γύρω από αυτή;

    Με προτάσεις προορισμών, με "λογοτεχνικά" άρθρα, με τεστ αξεσουάρ, με οδηγικές συμβουλές... Αλλά και με εξαντλητικές τεχνικές αναλύσεις, με παρουσίαση και ανάλυση της αγωνιστικής σκηνής, κι όλα αυτά γραμμένα όχι μόνο από ανθρώπους που κατέχουν το αντικείμενο, αλλά ταυτόχρονα να έχουν και "πένα".

    Θέλεις λοιπόν, πολλές σελίδες ανά τεύχος (ΚΟΣΤΟΣ), και άψογους επαγγελματίες συντάκτες (ΚΟΣΤΟΣ).

    Εκτός και αν, δεν έχεις περιορισμό σελίδων (ηλεκτρονική έκδοση) και πλαισιώνεις την ομάδα σου με επαγγελματίες που θα σε βοηθήσουν πρώτα λόγω "ψώνιου" με τη δουλειά τους, και κατόπιν για τις όποιες οικονομικές απολαβές.

    Όπως έγραψε κι ο Κώστας (CD), πόσο μπορεί να αντέξει μια τέτοια προσπάθεια;

    Όσο μπορούμε εμείς οι καταναλωτές να τη στηρίξουμε, απαντώ.


    ΥΓ. Τόσο από τον Κώστα Δάλλα όσο και από τον Άρη Παπαπαναγή, δεν ένιωσα ποτέ ότι με κοροϊδεύουν. Κάποιες φορές, διαβάζοντας πίσω από τις γραμμές, χαμογέλαγα κι έλεγα "κοίτα τον πούστη πώς το έγραψε ότι θα χρειαστώ αμορτισέρ για πίστα".
    Κοίταγα πίσω από τις γραμμές γιατί ήθελα το μηχανάκι για συγκεκριμένο λόγο. Ήθελα το καλύτερο (που μπορούσα να αγοράσω) για τη συγκεκριμένη χρήση.

    Αν το ήθελα κυρίως για βόλτες και για γούστα, ίσως να μην είχα προσέξει το σχόλιο "χρειάστηκε να σφίξουμε τέρμα τις αποσβέσεις μετά από δέκα γύρους"
    Think faster than you ride

  2. #197
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
    Το μόνο που θα μπορούσε να δώσει δύναμη σε έναν (καλοπροαίρετο βέβαια) ιδιοκτήτη τέτοιου μέσου, είναι η δύναμη του αναγνωστικού κοινού.
    Ένα περιοδικό ή μια ιστοσελίδα που δεν μασάει τα λόγια της θα αποκτήσει μεγάλη δύναμη και δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αντιπροσωπείες. Ακόμα και να τις βρίζει κατάμουτρα, αυτές θα θέλουν να διαφημιστούν εκεί που θα τις δει περισσότερος κόσμος και μάλιστα οι δημοσιογράφοι θα έχουν και το επιχείρημα του κοινού για να μην ακολουθήσουν τις εντολές των διαφημιζόμενων. [/B]
    Αυτή ακριβώς η σκέψη μας οδήγησε στο να φτιάξουμε το ebike.gr, όντας αηδιασμένοι από την κατάληξη των περιοδικών μοτοσυκλέτας. Παρόλα αυτά, έχοντας κοντά τρία χρόνια έκθεσης στο κοινό, δεν μπορώ να πω ότι έχουμε αποκτήσει μεγάλη δύναμη μέσα από τους αναγνώστες μας - όχι γιατί δεν είναι πολλοί, ίσα ίσα που είναι περισσότεροι από οποιουδήποτε εντύπου. Άλλοι είναι οι λόγοι.

    Τόσα χρόνια αδιάφορων δοκιμών και ξεπουλήματος στις αντιπροσωπείες θέλουν πολύ καιρό για να ανατραπούν - και αν ανατραπούν. Μαθημένες σε αυτές τις τακτικές, οι αντιπροσωπείες κάνουν τα βαριά πεπόνια προσπαθώντας να μας "σπάσουν" και να μας βάλουν να δουλέψουμε γι' αυτούς, όπως κάνουν οι υπόλοιποι. Ο αναγνώστης από την άλλη δεν "ψήνεται" με την καμία τώρα πια, αμφισβητώντας ό,τι κι αν βγεις να γράψεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που γράφουμε κάτι και τα ακούμε και από τις δύο πλευρές, πράγμα που μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν αξίζει να προσπαθούμε να πείσουμε τους πάντες ότι δεν είμαστε ούτε ελέφαντες, ούτε κακοπροαίρετοι ούτε αντικειμενικοί. Στον ειδικό Τύπο δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενικότητα, υπάρχει υποκειμενικότητα και προσωπικές προτιμήσεις. Η αντικειμενικότητα είναι μόνο στα νούμερα, τα οποία δεν λένε και πολλά από μόνα τους. Αν ήταν τόσο απλό, θα βάζαμε μερικές φωτογραφίες, μια δυναμομέτρηση και τέλος. Στόχος μας είναι να γράφει ο καθένας μας όπως ακριβώς θα σας μετέφερε την εμπειρία του από κοντά σε ένα καφέ - και πιστεύω ότι το έχουμε καταφέρει σε ένα μεγάλο βαθμό.

    Βέβαια, παραμένει άγνωστο το αν ποτέ αυτή μας η τακτική θα μας επιστρέψει κάτι πίσω. Για την ώρα, χαίρομαι ιδιαίτερα που εκδίδουμε ένα περιοδικό για το περιεχόμενο του οποίου αισθανόμαστε υπέροχα. Στην Ελλάδα, ο εύκολος δρόμος για την επιτυχία περνά από το γλύψιμο, τις κατουρημένες ποδιές και το ξεπούλημα. Όσο εύκολα ανεβαίνεις όμως με αυτό τον τρόπο, άλλο τόσο εύκολα κατεβαίνεις. Η ανώμαλη προσγείωση ξεκίνησε και μένει να δούμε αν αυτοί που θα μείνουν θα μπορέσουν να καταλάβουν την αξία ενός περιοδικού ειδικού Τύπου και να κάνουν τη διαφορά αντιστρέφοντας την πορεία του ποταμού.

    Εμείς πάντως κολυμπάμε ανάποδα από τον Απρίλη του 2008.
    Καλή σας μέρα!

    Υ.Γ. Γεια σου ρε Στάθη οικογενειάρχη...!

  3. #198
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CD
    Αυτή ακριβώς η σκέψη μας οδήγησε στο να φτιάξουμε το ebike.gr, όντας αηδιασμένοι από την κατάληξη των περιοδικών μοτοσυκλέτας. Παρόλα αυτά, έχοντας κοντά τρία χρόνια έκθεσης στο κοινό, δεν μπορώ να πω ότι έχουμε αποκτήσει μεγάλη δύναμη μέσα από τους αναγνώστες μας - όχι γιατί δεν είναι πολλοί, ίσα ίσα που είναι περισσότεροι από οποιουδήποτε εντύπου. Άλλοι είναι οι λόγοι.

    Τόσα χρόνια αδιάφορων δοκιμών και ξεπουλήματος στις αντιπροσωπείες θέλουν πολύ καιρό για να ανατραπούν - και αν ανατραπούν. Μαθημένες σε αυτές τις τακτικές, οι αντιπροσωπείες κάνουν τα βαριά πεπόνια προσπαθώντας να μας "σπάσουν" και να μας βάλουν να δουλέψουμε γι' αυτούς, όπως κάνουν οι υπόλοιποι. Ο αναγνώστης από την άλλη δεν "ψήνεται" με την καμία τώρα πια, αμφισβητώντας ό,τι κι αν βγεις να γράψεις. Δεν είναι λίγες οι φορές που γράφουμε κάτι και τα ακούμε και από τις δύο πλευρές, πράγμα που μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν αξίζει να προσπαθούμε να πείσουμε τους πάντες ότι δεν είμαστε ούτε ελέφαντες, ούτε κακοπροαίρετοι ούτε αντικειμενικοί. Στον ειδικό Τύπο δεν μπορεί να υπάρξει αντικειμενικότητα, υπάρχει υποκειμενικότητα και προσωπικές προτιμήσεις. Η αντικειμενικότητα είναι μόνο στα νούμερα, τα οποία δεν λένε και πολλά από μόνα τους. Αν ήταν τόσο απλό, θα βάζαμε μερικές φωτογραφίες, μια δυναμομέτρηση και τέλος. Στόχος μας είναι να γράφει ο καθένας μας όπως ακριβώς θα σας μετέφερε την εμπειρία του από κοντά σε ένα καφέ - και πιστεύω ότι το έχουμε καταφέρει σε ένα μεγάλο βαθμό.

    Βέβαια, παραμένει άγνωστο το αν ποτέ αυτή μας η τακτική θα μας επιστρέψει κάτι πίσω. Για την ώρα, χαίρομαι ιδιαίτερα που εκδίδουμε ένα περιοδικό για το περιεχόμενο του οποίου αισθανόμαστε υπέροχα. Στην Ελλάδα, ο εύκολος δρόμος για την επιτυχία περνά από το γλύψιμο, τις κατουρημένες ποδιές και το ξεπούλημα. Όσο εύκολα ανεβαίνεις όμως με αυτό τον τρόπο, άλλο τόσο εύκολα κατεβαίνεις. Η ανώμαλη προσγείωση ξεκίνησε και μένει να δούμε αν αυτοί που θα μείνουν θα μπορέσουν να καταλάβουν την αξία ενός περιοδικού ειδικού Τύπου και να κάνουν τη διαφορά αντιστρέφοντας την πορεία του ποταμού.

    Εμείς πάντως κολυμπάμε ανάποδα από τον Απρίλη του 2008.
    Καλή σας μέρα!

    Υ.Γ. Γεια σου ρε Στάθη οικογενειάρχη...!
    Υπομονή χρειάζεται έχεται πιάσει το νόημα .......
    αλλά όπως λές υπάρχούν νοοτροπίες και κατεστημένα αλλά θα αλλάξουν σιγα σιγά , κάνετε καλή δουλεια για να πάει στράφη αλλά ξέρεις είναι δύσκολο όταν είναι νεοι δρόμοι

    ένα παράδειγμα πρίν 5 χρόνια μετά απο ένα εκπαιδευτικο ταξίδι μιλούσα σε μια παρέα πανεπιστημιακών για τα καλά τής ασύνχρονης εκπαιδευσης και τής χρήσης νέων τεχνολογιών και ολοι εκτός απο 1 με λέγαν τρελό σήμερα βλέπουν ότι αυτή τήν μεθοδολογία που είχα προτεινη τήν χρησιμοποιει το berkley και το ΜΙΤ :rotflmao:

  4. #199
    applied... Το avatar του/της paTman_the
    Εγγραφή
    08/02/2006
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CD
    Αυτή ακριβώς η σκέψη μας οδήγησε στο να φτιάξουμε το ebike.gr, όντας αηδιασμένοι από την κατάληξη των περιοδικών μοτοσυκλέτας. Παρόλα αυτά, έχοντας κοντά τρία χρόνια έκθεσης στο κοινό, δεν μπορώ να πω ότι έχουμε αποκτήσει μεγάλη δύναμη μέσα από τους αναγνώστες μας - όχι γιατί δεν είναι πολλοί, ίσα ίσα που είναι περισσότεροι από οποιουδήποτε εντύπου. Άλλοι είναι οι λόγοι.

    Η δική μου αίσθηση είναι ότι το μεγαλύτερό σας "πρόβλημα" με το κοινό είναι και ταυτόχρονα και το πλεονέκτημά σας...
    Η έλλειψη έντυπου δλδ ναι μεν σας βοηθάει στα κόστη και όλα τα προαναφερμένα, αλλά ταυτόχρονα χάνετε και τα "καλά" του έντυπου όπως δηλαδή ότι δεν μπορώ το ebike να το διαβάσω καθώς πίνω τον καφέ μου στο σπίτι ενός φίλου, δεν θα πέσει τυχαία στα χέρια μου (ή στα χέρια κάποιου που δεν ασχολείται/ψάχνεται ιδιαίτερα) κλπ. Δεν θα είναι ανάμεσα στα περιοδικά που έχει το τραπεζάκι στο κομμωτήριο ή στην καφετέρια...

    Και τώρα που το σκέφτομαι, ενώ κατεβάζω το ebike από τα πρώτα τεύχη, δεν έχω διαβάσει ακόμα κανένα ολόκληρο καθώς πάντα έμπαινε στη λίστα με τα "to read" pdf στο Desktop...

    Με λίγα λόγια, μην βιάζεστε να κατηγορήσετε/αγχωθείτε ότι δε σας δέχονται.
    Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;

  5. #200
    μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα και οι δύο πλευρές...
    ο χρόνος θα δείξει τι πως και ποιός..... όπως και στη ζωή άλλωστε
    ο ελληνας δεν αλλαζει.....κωλο@ουστας μια ζωη ηταν
    γι αυτο γουσταρω να ποναω απαιδευτα κωλαρακια

  6. #201
    δε μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια πάνε από τότε που διάβασα σε περιοδικό μοτοσυκλέτας αντίστοιχο τεστ με του kawasaki Z1000 πριν 2-3 μήνες, στο e-bike (αν βέβαια είχε γραφεί κάτι αντίστοιχο ποτέ). όποιος δεν το έχει διαβάσει ασ κάνει το κόπο γιατί είναι χαρακτηριστικό και απολαυστικό.

    επίσης την τελευταία φορά που πήρα το 0-300 ήταν το τεύχος αυγούστου (διακοπές γαρ) και μετά από 10 λεπτά ξεφύλλισμα έκλαιγα τα λεφτά μου (7 ευρώ).

  7. #202
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/02/2010
    Μηνύματα
    18
    Γιατί μια αντιπροσωπεία να δώσει όμως το μηχανάκι της, αν υστερεί και έχει χτυπητά μειονεκτήματα απέναντι στον ανταγωνισμό και να διαπομπευτεί δημοσίως;
    Δηλαδή, αυτή η σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ τύπου και αντιπροσωπειών πως μπορεί να σπάσει οριστικά;

    Επειδή εδώ φαίνεται ότι εσείς που γράφετε, τουλάχιστον έτσι μου δείχνετε εμένα, ό,τι κάνετε δεν το κάνετε απλά για τα φράγκα αλλά και για την τρέλα σας, θα ήθελα να ρωτήσω, μια σοβαρή προσπάθεια, έντυπου περιοδικού, ΔΙΧΩΣ διαφημίσεις -αυτό εξασφαλίζει την αυτονομία σε όλους τους τομείς και για μένα είναι πολύ σημαντικό- είναι εφικτή και βιώσιμη;

    Μια προσπάθεια που θα βασίζεται στην ηθική, την αξιοπρέπεια, την αγάπη για τις μηχανές και την στήριξη του κόσμου.
    Όχι στις διαφημίσεις, τους κάθε λογής μανατζαρέους, την γυαλιστερή ποιότητα χαρτιού και την πίεση του χρόνου.

    Κάτι δηλαδή που θα βγαίνει απο εμάς για εμάς.
    Δεν ξέρω ίσως ακούγεται πολύ ουτοπικό, ίσως και να είναι, αλλά οι εξελίξεις δίνουν χώρο.

  8. #203
    applied... Το avatar του/της paTman_the
    Εγγραφή
    08/02/2006
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HxC
    Γιατί μια αντιπροσωπεία να δώσει όμως το μηχανάκι της, αν υστερεί και έχει χτυπητά μειονεκτήματα απέναντι στον ανταγωνισμό και να διαπομπευτεί δημοσίως;
    Δηλαδή, αυτή η σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ τύπου και αντιπροσωπειών πως μπορεί να σπάσει οριστικά;

    Επειδή εδώ φαίνεται ότι εσείς που γράφετε, τουλάχιστον έτσι μου δείχνετε εμένα, ό,τι κάνετε δεν το κάνετε απλά για τα φράγκα αλλά και για την τρέλα σας, θα ήθελα να ρωτήσω, μια σοβαρή προσπάθεια, έντυπου περιοδικού, ΔΙΧΩΣ διαφημίσεις -αυτό εξασφαλίζει την αυτονομία σε όλους τους τομείς και για μένα είναι πολύ σημαντικό- είναι εφικτή και βιώσιμη;

    Μια προσπάθεια που θα βασίζεται στην ηθική, την αξιοπρέπεια, την αγάπη για τις μηχανές και την στήριξη του κόσμου.
    Όχι στις διαφημίσεις, τους κάθε λογής μανατζαρέους, την γυαλιστερή ποιότητα χαρτιού και την πίεση του χρόνου.

    Κάτι δηλαδή που θα βγαίνει απο εμάς για εμάς.
    Δεν ξέρω ίσως ακούγεται πολύ ουτοπικό, ίσως και να είναι, αλλά οι εξελίξεις δίνουν χώρο.
    Γιατί η αντιπροσωπεία δεν είναι απαραίτητα ικανή να κρίνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό όπως ένας συντάκτης ειδικού τύπου. Και γιατί ο ειδικός τύπος παρουσιάζει στο ειδικό κοινό και όχι οι αντιπροσωπείες.

    Επίσης γιατί το μειονέκτημα για έναν μπορεί να είναι πλεονέκτημα για άλλον... Εγώ που είμαι τουρίστας και κότα δεν θέλω να κάθομαι και να φιλάω το ντεπόζιτο κρεμασμένος από το τιμόνι αλλά να αναπαύομαι στη σέλα αργά με τη χάρη του σαλιγκαριού (όπως έχουν πει αλλοι...)

    Οσον αφορά την εξάρτηση από τις διαφημίσεις, μην είμαστε μονίμως δογματικοί και ακραίοι... Αν είναι δυνατόν διαφήμιση να σημαίνει απαραίτητα εξάρτηση και μεροληψία. Στην τελική αυτός είναι ο σκοπός της διαφήμισης, να προβάλεις το προϊόν σου όπως θες και να ανεβάσεις τις πωλήσεις σου. Στο εξωτερικό δλδ πως το κάνουν;
    Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;

  9. #204
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    ....ετσι και αλλιως η αλήθεια βρίσκεται ακόμα στους Sex Pistols...


    evah get the feeling you've been chee'ed?! goo' night


    Ban 'em all

  10. #205
    Διαφήμιση σημαίνει όλα αυτά τα κακά πράγματα γιατί έτσι έχουν "μάθει" να δουλεύουν όλα αυτά τα χρόνια σε αυτό το κύκλωμα. Δεν μπορούν να καταλάβουν οι εταιρείες ότι το χάιδεμα στο δικό σου προιόν αύριο θα υπάρξει στου ανταγωνιστή. Το ψέμα για χάρη σου αύριο θα γίνει ψέμα για χάρη κάποιου άλλου. Και όλα αυτά οδήγησαν στο αδιέξοδο και την καταστροφή.
    Όμως για να πούμε και του στραβού το δίκιο προς το παρόν η βαρύτερη ποινή πληρώθηκε από τον λιγότερο λάθος. Εξηγούμαι για να μην ακουστεί ότι πάω να δικαιολογίσω το δικό μου παρελθόν στο 0300.

    α)Ανέφερα σε προηγούμενο post για τον The man who sold the world. Αυτός σίγουρα δεν ήταν ο Θ.Χ. αλλά προγενέστερος του. Η πολιτική του 0300 απλά ακολούθησε πιστά τα βήματα του πρώτου διδάξαντα. Έτσι η πορεία ήταν κοινή. Τελικά όμως στο γκρεμό έπεσε πρώτο το 0300 ενώ αν υπήρχε κάποια ανώτερη δικαιοσύνη η πρωτιά άξιζε σε άλλους. Θυμάστε στο σχολείο: πάντα την πλήρωνε αυτός που άρχισε πρώτος. Ε στα οικονομικά παιχνίδια αυτό δεν ισχύει.

    β)Λόγω συγκυριών το 0300 του 2003-2004 έφτασε κοντά στην αλλαγή και μπορούσε να κάνει τη διαφορά. Υπήρχαν παραπανίσια χρήματα που μπορούσαν να υποστηρίξουν επαναστατικές απόψεις και μειωμένη διαφήμιση όμως ο κουβάς με το μέλι είναι γλυκός. Τότε έγιναν κάποια βήματα αντικειμενικότητας κυρίως γιατί είχαμε μαζευτεί πολλοί "γραφικοί"(xaxa).
    Τα έφερε έτσι και οι κατατρεγμένοι συντάκτες του The man who sold the moto-world βρέθηκαν στο 0-300. Έτσι οι μάχες μεταξύ χρήματος/διαφήμισης και αντικειμενικότητας έλιγαν συχνότερα υπερ τις δεύτερης. Καθαρά λόγω αριθμητικής υπεροχής σωστών συντακτών.
    Βρέθηκε όμως και πάλι ένας μικρόφαλος"Εφιαλτης" που για δικό του όφελος έδειξε στους αποπάνω το δρόμο να διαλύσουν την τελευταία ελπιδοφόρα ομάδα στα χάρτινα περιοδικά. Και μαζί το κατάφεραν.

    γ)Από τότε ξεκίνησε η κατρακύλα και αρχίσαμε, άλλος νωρίς, άλλος αργά, να καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει λύση. Και τα ξένα περιοδικά που τόσο εκτιμάμε δεν είναι άγιοι. Έχουν μεγαλύτερα περιθώρια να πουν που και που την αλήθεια.Π.χ. Για το 2010 μπορεί ένα περιοδικό να τα "σπάσει" με 1-2 εταιρείες. Το χρήμα που θα λείψει εξασφαλίζεται απο τις πωλήσεις. Δεν αντέχουν όμως να τους λείψει όλο το χρήμα της αγοράς έτσι για το 2010 χαιδεύουνε τους υπόλοιπους.
    Στην κατάσταση αυτή την κύρια ευθύνη έχει το κόστος παραγωγής που κάνει τα έξοδα να τρέχουν και το τυπογραφείο γίνεται θηλιά στο λαιμό. Εν έτη 2011 η περίπτωση για έντυπη, ανεξάρτητη ενημέρωση έχει εξαφανιστεί σε κάθε τομέα. Κοινώς γραφικοί, λεφτάδες, επαναστάτες με μεταχουντικά σύνδρομα, που θέλουν να πετάξουν χιλιάρικα σε χαρτοπολτό μας τελείωσαν. Είτε μπήκαν μέσα χοντρά και δεν έχουν μία, είτε τα πιάσαν χοντρά και είναι αραχτοί
    Το ιντερνετ λόγω μικρού κόστους ευνοεί τους "γραφικούς" σαν κι εμας αλλά κι εκεί όταν το παιχνίδι χοντρύνει θα βρεθεί τρόπος φίμωσης (βλ. troktiko.gr). Και για να μη φανεί ότι ευλογώ τα γένια του ebike να προσθέσω ότι και το net είναι εύκολο να πουληθεί και μάλιστα με καθαρό κέρδος. Τώρα όμως θέλω να πιστεύω ότι οι αναγνώστες είναι ψιλιασμένοι και μπορούν να αναγνωρίσουν που και πότε θα υπάρξει αφισοκολλημένο "πωλείται"

  11. #206
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/02/2011
    Μηνύματα
    2
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Bladerunner
    Ένα από τα μεγαλύτερα - αν όχι το μεγαλύτερο - περιοδικό αυτοκινήτου, "πούλησε" 13000 τεύχη τον Νοέμβριο του 2010.

    Το πούλησε είναι σε εισαγωγικά γιατί δεν ξέρω αν συμπεριλαμβάνει και τα τεύχη που αγόρασε το ίδιο το περιοδικό.

    Μιλάμε για την αγορά του αυτοκινήτου έτσι; Που δεν έχει καμία σχέση με αυτή της μοτοσυκλέτας.

    Πόσο κάνει ένα περιοδικό; 4 ευρώ;

    13000 χ 4 = 52.000 λοιπόν είσπραξη τον συγκεκριμένο μήνα.

    Να πληρώσει τι με αυτά τα χρήματα; Τυπογραφείο; Διανομή; Προσωπικό;

    Δε μπορεί να στηριχτεί στις πωλήσεις, είναι ολοφάνερο. Εφόσον λοιπόν εγώ ο αναγνώστης ΔΕΝ είμαι η κύρια πηγή εσόδου του, θα με γράψει...

    Τον γράφω κι εγώ λοιπόν, οπότε πέφτουν οι πωλήσεις του, μαζί και το κύρος του απέναντι στους διαφημιζόμενους. Υποχωρεί λοιπόν και η διαφήμιση, οπότε... Λουκέτο.

    Είναι πολύ μικρή η αγορά μας και άτολμοι οι εκδότες. Αν ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας πούλαγε 30.000 φύλλα (Αγγλικό Bike π.χ), να δεις πώς θα πείθονταν οι διαφημιζόμενοι!
    Οι πωλήσεις όμως - μαζί και η μούρη προς τους διαφημιζόμενους-, ανεβαίνουν με την ποιότητα.

    Αρχικα να πω μια συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ.

    Δημητρη, θα πω καποια πραγματα οχι για να αντιπαρατεθω σε οσα λες. Καποια ειναι σωστα καποια οχι.Απλα για να δωσω εμφαση σε καποιες πτυχες.

    Οι εκδοτες, για τους διαφημιζομενους και τις διαφημιστικες, κρατανε φυλλα που δεν πανε στο πρακτορειο. Αν αγοραζουν περιοδικα τους, το κανουν για το λεγομενο "καπελο".Για να δειξουν δηλαδη μεγαλυτερες πωλησεις. Σωστα μεχρι εδω.


    Λες τωρα..... "Πόσο κάνει ένα περιοδικό; 4 ευρώ;
    13000 χ 4 = 52.000 λοιπόν είσπραξη τον συγκεκριμένο μήνα."

    ΛΑΘΟΣ.
    4 ΕΥΡΩ πουλιεται. Απο τα 4 ευρω αφαιρουμε ενα ποσοστο 30-35% που ειναι η προμηθεια του πρακτορειου. Τα πρακτορεια αντι να τα πληρωνεις για την διανομη σου κρατανε το 30-35%.
    Αρα ο εκδοτης παιρνει τα 3 ευρω χοντρικα.
    13.000 Χ 3 ευρω = 39.000 ευρω

    Λες τωρα...... "Να πληρώσει τι με αυτά τα χρήματα; Τυπογραφείο; Διανομή; Προσωπικό;"

    Να σας πω εγω που ειμαι της δουλειας?
    Τυπογραφειο (εκτυπωση, βιβλιοδεσια, χαρτι, σακουλα) 1-1,5 ευρω το πολυ για τετοιο περιοδικο. Αν δινουν παραπανω να μου στειλουν τα τιμολογια χρεωσης στο mail μου και εγω δεσμευομαι να τους το βγαλω με λιγοτερα σε αλλο μαγαζι χωρις να παρω μια.

    Διανομη ειπαμε. Δεν πληρωνουν. Απλα τους κραταει το ποσοστο το πρακτορειο.

    Τι σημαινουν αυτα δηλαδη? Οτι απο τα 3 ευρω, στην τσεπη πανε τα 1,5 ευρω Χ 13.000 = 19.500 ευρω ΚΑΘΑΡΑ.
    Στο προσωπικο δεν ξερω τι δινουν. Ουτε τι δινει για λειτουργικα εξοδα (ενοικια, ρευμα, νερο, τηλεφωνα...κλπ..κλπ...). ΑΝ ειναι τα λειτουργικα του εξοδα τοσα καλα κανει και το χρεωνει με 4 ευρω. Οι συγκεκριμενοι ομως, δεν βγαζουν ενα, αλλα πολλα περιοδικα. Αρα το λειτουργικο κοστος μειωνεται και επιμεριζεται σε καθε περιοδικο. Με το ιδιο προσωπικο δηλαδη και χωρις να πληρωνει κατι παραπανω, βγαζει 2 ή 3 ή και περισσοτερα περιοδικα. Μονο το κοστος παραγωγης αλλαζει αλλα αυτο μετακυλιεται στην τιμη πωλησης, δηλαδη στον αγοραστη-καταναλωτη.

    ΟΜΩΣ υπαρχουν και οι διαφημισεις. Απ οσο θυμαμαι, γιατι εχω σταματησει εδω και 10 χρονια να αγοραζω περιοδικα, οι διαφημισεις ηταν το 40-50% της υλης ενος περιοδικου. Τοσο αηδια ειχε καταντησει. Αν για την πιο μικρη διαφημιση παιρνει 100 ευρω και για την πιο χλιδατη μεχρι και 20.000 ευρω, βαλτε κατω ποσα λεφτα εβγαζε απο τις διαφημισεις. Τωρα βεβαια δεν υπαρχουν τετοια νουμερα, αλλα τοσα χρονια που τοσα επαιρνε και το χρεωνε και 6 ευρω δεν εβγαζε λεφτα?
    Ο μισθος των 700 ή των 1500 ευρω τον εριξε εξω? Μην ακουω κουλά. Καλα ξεζουμιζε τοσα χρονια τον γραφιστα και τον συντακτη και καθε εργαζομενο.Τωρα που δεν παει καλα θα την πληρωσουν εκεινοι? Αν ηταν ετσι να μοιραζε και τα κερδη που ειχε. Γιατι αν δεν ειχε, θα το χε κλεισει απο το 3ο τευχος, ή δεν θα το ανοιγε ποτέ.
    Ρισκα στην πλατη του εργαζομενου δεν παιρνεις. Με τα δικα σου φραγκα κανε οτι θες.

    Τα λεω αυτα γιατι δουλευα σε μεγαλοεκδοτη που το κλεισε νυχτα και οι εργαζομενοι ειναι στα δικαστηρια. Ο ιδιος εχει αλλες 2 εταιριες ασχετες με τον κλαδο τις οποιες τοσα χρονια αιμοδοτουσε με λεφτα απο την εκδοτικη. Οταν ειδε οτι το μελλον ειναι τα αιολικα παρκα πηγε εκει. Οταν εκλεισε ομως την εκδοτικη, αφησε χρεη σε τυπογραφεια, χαρταδες, εργαζομενους, συνεργατες ενω ο ιδιο εχει 5 αυτοκινητα, ενα σκαφος, ενα αεροπλανο μονοκινητηριο, 2 σπιτια και μια εξοχικη κατοικια σε νησι των Σποραδων.

    Λες .... "Δε μπορεί να στηριχτεί στις πωλήσεις, είναι ολοφάνερο. Εφόσον λοιπόν εγώ ο αναγνώστης ΔΕΝ είμαι η κύρια πηγή εσόδου του, θα με γράψει..."

    Aυτο το απαντησα μολις πριν πιο πανω, μιλωντας για τις διαφημισεις.Οχι πως οι πωλησεις δεν μετρανε απο μονες τους περα απο το οτι ειναι κραχτης για την διαφημιση.Το θεμα ειναι τι κανεις να με κρατησεις. Και για μενα υπηρχε πολυ κοροϊδια και στα τεστ και γενικα. Θυμαμαι οταν γραφαμε στον μαυροπινακα του περιοδικου μοτο, καποια στιγμη εκαναν αναβαθμιση σε φορουμ. Καποια στιγμη μιλαγαμε οπως ειχαμε συνηθισει και βαζαμε και κανα ξεκωλο να ανοιγει το ματι μας. Οι υπευθυνοι μπαναραν καποιον επειδη εβαλε φωτο ακαταλληλη. Δεν ξαναμπηκα στο φορουμ αυτο απ τοτε. Και ξερετε γιατι? Γιατι σιχαθηκα την υποκρισια. Οταν στο περιοδικο το ιδιο υπηρχαν 4 σελιδες με ροζ γραμμες και τα ξεκωα σε κοινη θεα. Για να μην πω το ποσο τσοντα ηταν τα περιοδικα βελτιωσης αυτοκινητου του ομιλου.

    Λες ... "Είναι πολύ μικρή η αγορά μας και άτολμοι οι εκδότες. Αν ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας πούλαγε 30.000 φύλλα (Αγγλικό Bike π.χ), να δεις πώς θα πείθονταν οι διαφημιζόμενοι!
    Οι πωλήσεις όμως - μαζί και η μούρη προς τους διαφημιζόμενους-, ανεβαίνουν με την ποιότητα."

    Ρωταω εγω τωρα. Τι εννοεις με τον ορο ποιοτητα. Την εμφανιση του περιοδικου ή την υλη του? Ποιοτητα για μενα δεν ειναι το ιλλουστρασιον χαρτι στα 90 γραμμαρια. Μπορεις και με 60 γραμμαρια και με λιγοτερη γυαλαδα και λευκοτητα να παρεις καλο χαρτι κι ας μην αποδιδεται η φωτογραφια τοσο καλά. Δειτε τους ξενους σε τι χαρτια τυπωνουν κα σε τι ποιοτητα. Μονο στην Ελλαδα σκιζομαστε για κατι τετοια. Οι Γερμανοι π.χ. γελανε με το ποσο τρέλλα εχουμε να ειναι καλα τα χαρτια που τυπωνουμε. Σημειωτεον οτι κατα την κοπη του jumbo role (εργοστασιακου ρόλλου) σε ρολλους εκτυπωσης, δυο ρολλά τα πετανε. Αυτα που ειναι στην ακρη. Αυτα τα χαρτια ειναι που στελνουν στην Ελλαδα. Η τιμή τους? Οσο και στην υπολοιπη ευρωπη.

    Θυμαμαι οταν διαβαζα 0-300 ενας Ελληνας αναγνωστης απο Γερμανια, ρωτησε τον Χουντρα γιατι ειναι τοσο ακριβο το περιοδικο στην Ελλαδα. Εκεινος του απαντησε γιατι το χαρτι ειναι πανακριβο.Τοτε ηταν που σταματησα να διαβαζω. Ηταν τοτε που Ο Χουντρας ειχε ερθει στην εταιρια που δουλευα γιατι του ειχα κανει προταση να παρουμε το περιοδικο να το τυπωνουμε. Ημουν τοτε προϊσταμενος εμπορικου. Αηδιασα με την ψευτια αυτουνου και ολων των εκδοτων. Θελετε να σας πω και γι αυτον που δουλευω τωρα? Ενα περιοδικο με βιβλιο που εκανε παταγο σε πωλησεις και εφτασε να πουλησει 80.000 φυλλα, το χρεωνει 10 ευρω και του στοιχιζει 2 ευρω. Βγαλτε το πρακτορειο, βγαλτε το κοστος των 2 ευρω, εμειναν χοντρικα 5,5 ευρω καθαρα. 80.000 Χ 5,5 ευρω καθαρα μας κανει 440.000 ευρω μεσα σε 2 μηνες. Καταλαβατε τωρα γιατι κερδος μιλαμε?Ζεστο μετρητο, γιατι δεν ξερω κανεναν να ψωνιζει εφημεριδα ή περιοδικο στο περιπτερο και να δινει επιταγη.Και μην ακουσω καμια λαλακια για τα λειτουργικα εξοδα γιατι απλα αυτους τους 2 μηνες το προσωπικο εχει βγαλει στα περιπτερα αλλους περιπου 50 τιτλους περιοδικων. Θυμηθειτε τον επιμερισμο που σας ελεγα παραπανω. Χωρια τις διαφημισεις.

    Αυτα χοντρικα και εδω ειμαστε και τα ξαναλεμε.

    Γι αυτο γουσταρω και υποστηριζω το ebike γιατι και πολυ καλη δουλεια κανει
    και το μελλον στον "τυπο" ειναι.

    Γιατι κακα τα ψεματα. Ο εντυπος τυπος, χανεται σιγα σιγα. Μπορει να περασουν καμια 20 αρια χρονια για να γινουν οσα γινονται στο εξωτερικο, οπου γινεσαι συνδρομητης της εφημεριδας και μαλιστα πληρωνεις αναλογα με το ποσες σελιδες διαβαζεις, αλλα αυτο ειναι το μελλον.

    Υ.Γ. Αυτα τα εχω γραψει και αλλου, σε αλλα φορουμ που ειμαι. Εδω μεσα μπηκα και γραφτηκα μονο και μονο με αφορμη οσα γραφτηκαν για τον κο Χουντρα και τι απαντησε. Στοιχεια δεν εχω φυσικα. Απλες υποθεσεις ειναι. Αλλα σε ενδεχομενο ελεγχο ισως αυτα που λεω να αποδειχτουν σωστα.

  12. #207
    μαλιστα...αναπαντεχο θρεντ ομολογουμενως...

    χρυσοστομε...το οτι εφυγες οικοιοθελως σαφεστατα και σε τιμα,αλλα θα σε τιμουσε πολυ περισσοτερο αν τα κακως κειμενα που περιγραφεις ,τα δημοσιοποιουσες πριν βουλιαξει ο τιτανικος...τωρα,κατ εμε παντα,δεν εχει καμια αξια...

    απο κει και περα οτι εκανες(πλεον τριτο προσωπο οι αναφορες) οσον καιρο ησουν υπαλληλος δεν ειναι κατι για το οποιο πρεπει να απολογεισαι...

    καθε υπαλληλος,οπως προαναφερθηκε ,ειτε λειτουργει με βαση την γραμμη του "κεφαλιου",ειτε παιρνει τον πουλο...τοσο απλα...εγω προσωπικα δεν θα σε κακοχαρακτηρισω για το "μελι" που ετρωγες...καλα εκανες και το τρωγες...

    και ειλικρινα δεν καταλαβαινω το κραξιμο που ριχνετε στους συντακτες ολοι οι υπολοιποι...διαταγες ακολουθουσαν...

    απο κει και περα,οταν προσλαμβανεις "ειδικο" συντακτη και το ειδικος αφορα τον ποιον ξερει στο εκαστοτε εντυπο,τοτε θα πας κατα διαβολου τεκμηριωμενα...αλλα επι της ουσιας δεν χρειαζεσαι τον ειδικο μια και δεν σε ενδιαφερει η ουσια,αλλα απλως το τσιμπημα της εκαστοτε μοτοσυκλεττας απο την αντιπροσωπεια ετσι ωστε να χεις κατι να παρουσιασεις αναμεσα απο τις διαφημισεις...

    δηλαδη...οταν το καθε ξεκουλαδο κι επιπροσθετως ανιδεος απο βασικα μηχανολογικα ,απολυτως απαραιτητα, προσλαμβανεται ως συντακτης,ως εκ των πραγματων ΔΕΝ μπορει να κανει τεστ και την πιπα την τρωει ο εκαστοτε editor που επι της ουσιας πρεπει να γραψει 5 τεστς για διαφορετικα μηχανακια που μπορει καν να μην εχει δει...

    οσοι απο τους συντακτες που γραφουν εδω(παλιοι) ,που ξερουν τι τους γινεται, καταλαβαινουν παρα πολυ καλα τι εννοω και θυμουνται τα χαλια που ζουσαν...ειδικα οσοι ειχαν και λιγο φιλοτιμο,φροντιζαν να διαβαζουν κανα τεστ απο την γηραια αλβιονα ετσι ωστε να μην γινουν εντελως ρομπες στον εκαστοτε αναγνωστη,η επαιρναν το καθε μηχανακι για μια βολτα με την ψυχη στο στομα κι οτι προλαβουν...

    οπως θυμουνται επισης οτι παιζαν την ζωουλα τους σε δημοσιους δρομους για το τεστ και τις παρουσιασεις εξωτερικου τις επαιρναν οι τσατσοι...

    οι οποιοι τσατσοι εφερναν τα μηχανακια για τεστ στην γνωστη "πιστα" των λιμανακιων(οπου ολα τα περιοδικα παλια κανανε τα "τεστ") και γινονταν ρομπες απο τους θαμωνες...

    ποσες φορες θυμαμαι που περιμεναμε πως και πως να σκασουν ειδικοι(μη χεσω) συντακτες με τα τουμπανα της εποχης,ετσι ωστε να τους κανουμε πελατακια στην "πιστα"...

    τα θυμαστε ναι?

    θυμαστε επισης (οι σοβαροι παντα) οτι πριν παρετε το μηχανακι σας ελεγαν μην τυχον και πεσετε,μυν τυχον και σπασετε το μοτερ κλπ. κλπ...

    ολα αυτα βεβαια ισχυαν μεχρι και πριν 15 χρονια που ασχολουμουν εγω ως αναγνωστης και φιλος-γνωστος πολλων του χωρου...σιχαθηκα και σταματησα...

    οταν λοιπον ,κυριοι,ενα περιοδικο ειδικου τυπου λειτουργει με τα δεδομενα του κοσμοπολιταν,μην περιμενετε να διαβασετε και τιποτα της προκοπης...οποτε μην κραζετε τους συντακτες ακομη και τους κουλους-ασχετους,διοτι καποιος τους διαλεξε να τον εκπροσωπησουν...

    απο κει και περα,για να πουμε και τα στραβα τα δικα μας, οι αναγνωστες θελουν χαιδεμα αυτιων...μην νομιζετε οτι η ψυχρη αληθεια γινεται ευκολα αποδεκτη,διοτι κανενας δεν θελει να του βγαλουν το μηχανακι μπουρδελο...

    οταν ο κουλος κατοχος-μετακινητης μοτοσυκλεττας θεωρει οτι ειναι αλλος ντουχαν και πιεζει στα ορια το μηχανακι του,το οποιο τον καλυπτει πληρως κι ερχεται ο δαλλας,ο παπαπα η ο οποιοσδηποτε αλλος και του το βγαλει ρημαδι,να στε σιγουροι οτι ο πελατης λακισε...

    τεσπα...η ισορροπια ειναι πολυ λεπτη...αυτα απο μενα...

    υ.γ. εξυπακουεται οτι δεν αναφερω ονοματα για ευνοητους λογους...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  13. #208
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikits
    Αρχικα να πω μια συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ.

    Δημητρη, θα πω καποια πραγματα οχι για να αντιπαρατεθω σε οσα λες. Καποια ειναι σωστα καποια οχι.Απλα για να δωσω εμφαση σε καποιες πτυχες.

    Οι εκδοτες, για τους διαφημιζομενους και τις διαφημιστικες, κρατανε φυλλα που δεν πανε στο πρακτορειο. Αν αγοραζουν περιοδικα τους, το κανουν για το λεγομενο "καπελο".Για να δειξουν δηλαδη μεγαλυτερες πωλησεις. Σωστα μεχρι εδω.


    Λες τωρα..... "Πόσο κάνει ένα περιοδικό; 4 ευρώ;
    13000 χ 4 = 52.000 λοιπόν είσπραξη τον συγκεκριμένο μήνα."

    ΛΑΘΟΣ.
    4 ΕΥΡΩ πουλιεται. Απο τα 4 ευρω αφαιρουμε ενα ποσοστο 30-35% που ειναι η προμηθεια του πρακτορειου. Τα πρακτορεια αντι να τα πληρωνεις για την διανομη σου κρατανε το 30-35%.
    Αρα ο εκδοτης παιρνει τα 3 ευρω χοντρικα.
    13.000 Χ 3 ευρω = 39.000 ευρω

    Λες τωρα...... "Να πληρώσει τι με αυτά τα χρήματα; Τυπογραφείο; Διανομή; Προσωπικό;"

    Να σας πω εγω που ειμαι της δουλειας?
    Τυπογραφειο (εκτυπωση, βιβλιοδεσια, χαρτι, σακουλα) 1-1,5 ευρω το πολυ για τετοιο περιοδικο. Αν δινουν παραπανω να μου στειλουν τα τιμολογια χρεωσης στο mail μου και εγω δεσμευομαι να τους το βγαλω με λιγοτερα σε αλλο μαγαζι χωρις να παρω μια.

    Διανομη ειπαμε. Δεν πληρωνουν. Απλα τους κραταει το ποσοστο το πρακτορειο.

    Τι σημαινουν αυτα δηλαδη? Οτι απο τα 3 ευρω, στην τσεπη πανε τα 1,5 ευρω Χ 13.000 = 19.500 ευρω ΚΑΘΑΡΑ.
    Στο προσωπικο δεν ξερω τι δινουν. Ουτε τι δινει για λειτουργικα εξοδα (ενοικια, ρευμα, νερο, τηλεφωνα...κλπ..κλπ...). ΑΝ ειναι τα λειτουργικα του εξοδα τοσα καλα κανει και το χρεωνει με 4 ευρω. Οι συγκεκριμενοι ομως, δεν βγαζουν ενα, αλλα πολλα περιοδικα. Αρα το λειτουργικο κοστος μειωνεται και επιμεριζεται σε καθε περιοδικο. Με το ιδιο προσωπικο δηλαδη και χωρις να πληρωνει κατι παραπανω, βγαζει 2 ή 3 ή και περισσοτερα περιοδικα. Μονο το κοστος παραγωγης αλλαζει αλλα αυτο μετακυλιεται στην τιμη πωλησης, δηλαδη στον αγοραστη-καταναλωτη.

    ΟΜΩΣ υπαρχουν και οι διαφημισεις. Απ οσο θυμαμαι, γιατι εχω σταματησει εδω και 10 χρονια να αγοραζω περιοδικα, οι διαφημισεις ηταν το 40-50% της υλης ενος περιοδικου. Τοσο αηδια ειχε καταντησει. Αν για την πιο μικρη διαφημιση παιρνει 100 ευρω και για την πιο χλιδατη μεχρι και 20.000 ευρω, βαλτε κατω ποσα λεφτα εβγαζε απο τις διαφημισεις. Τωρα βεβαια δεν υπαρχουν τετοια νουμερα, αλλα τοσα χρονια που τοσα επαιρνε και το χρεωνε και 6 ευρω δεν εβγαζε λεφτα?
    Ο μισθος των 700 ή των 1500 ευρω τον εριξε εξω? Μην ακουω κουλά. Καλα ξεζουμιζε τοσα χρονια τον γραφιστα και τον συντακτη και καθε εργαζομενο.Τωρα που δεν παει καλα θα την πληρωσουν εκεινοι? Αν ηταν ετσι να μοιραζε και τα κερδη που ειχε. Γιατι αν δεν ειχε, θα το χε κλεισει απο το 3ο τευχος, ή δεν θα το ανοιγε ποτέ.
    Ρισκα στην πλατη του εργαζομενου δεν παιρνεις. Με τα δικα σου φραγκα κανε οτι θες.

    Τα λεω αυτα γιατι δουλευα σε μεγαλοεκδοτη που το κλεισε νυχτα και οι εργαζομενοι ειναι στα δικαστηρια. Ο ιδιος εχει αλλες 2 εταιριες ασχετες με τον κλαδο τις οποιες τοσα χρονια αιμοδοτουσε με λεφτα απο την εκδοτικη. Οταν ειδε οτι το μελλον ειναι τα αιολικα παρκα πηγε εκει. Οταν εκλεισε ομως την εκδοτικη, αφησε χρεη σε τυπογραφεια, χαρταδες, εργαζομενους, συνεργατες ενω ο ιδιο εχει 5 αυτοκινητα, ενα σκαφος, ενα αεροπλανο μονοκινητηριο, 2 σπιτια και μια εξοχικη κατοικια σε νησι των Σποραδων.

    Λες .... "Δε μπορεί να στηριχτεί στις πωλήσεις, είναι ολοφάνερο. Εφόσον λοιπόν εγώ ο αναγνώστης ΔΕΝ είμαι η κύρια πηγή εσόδου του, θα με γράψει..."

    Aυτο το απαντησα μολις πριν πιο πανω, μιλωντας για τις διαφημισεις.Οχι πως οι πωλησεις δεν μετρανε απο μονες τους περα απο το οτι ειναι κραχτης για την διαφημιση.Το θεμα ειναι τι κανεις να με κρατησεις. Και για μενα υπηρχε πολυ κοροϊδια και στα τεστ και γενικα. Θυμαμαι οταν γραφαμε στον μαυροπινακα του περιοδικου μοτο, καποια στιγμη εκαναν αναβαθμιση σε φορουμ. Καποια στιγμη μιλαγαμε οπως ειχαμε συνηθισει και βαζαμε και κανα ξεκωλο να ανοιγει το ματι μας. Οι υπευθυνοι μπαναραν καποιον επειδη εβαλε φωτο ακαταλληλη. Δεν ξαναμπηκα στο φορουμ αυτο απ τοτε. Και ξερετε γιατι? Γιατι σιχαθηκα την υποκρισια. Οταν στο περιοδικο το ιδιο υπηρχαν 4 σελιδες με ροζ γραμμες και τα ξεκωα σε κοινη θεα. Για να μην πω το ποσο τσοντα ηταν τα περιοδικα βελτιωσης αυτοκινητου του ομιλου.

    Λες ... "Είναι πολύ μικρή η αγορά μας και άτολμοι οι εκδότες. Αν ένα περιοδικό μοτοσυκλέτας πούλαγε 30.000 φύλλα (Αγγλικό Bike π.χ), να δεις πώς θα πείθονταν οι διαφημιζόμενοι!
    Οι πωλήσεις όμως - μαζί και η μούρη προς τους διαφημιζόμενους-, ανεβαίνουν με την ποιότητα."

    Ρωταω εγω τωρα. Τι εννοεις με τον ορο ποιοτητα. Την εμφανιση του περιοδικου ή την υλη του? Ποιοτητα για μενα δεν ειναι το ιλλουστρασιον χαρτι στα 90 γραμμαρια. Μπορεις και με 60 γραμμαρια και με λιγοτερη γυαλαδα και λευκοτητα να παρεις καλο χαρτι κι ας μην αποδιδεται η φωτογραφια τοσο καλά. Δειτε τους ξενους σε τι χαρτια τυπωνουν κα σε τι ποιοτητα. Μονο στην Ελλαδα σκιζομαστε για κατι τετοια. Οι Γερμανοι π.χ. γελανε με το ποσο τρέλλα εχουμε να ειναι καλα τα χαρτια που τυπωνουμε. Σημειωτεον οτι κατα την κοπη του jumbo role (εργοστασιακου ρόλλου) σε ρολλους εκτυπωσης, δυο ρολλά τα πετανε. Αυτα που ειναι στην ακρη. Αυτα τα χαρτια ειναι που στελνουν στην Ελλαδα. Η τιμή τους? Οσο και στην υπολοιπη ευρωπη.

    Θυμαμαι οταν διαβαζα 0-300 ενας Ελληνας αναγνωστης απο Γερμανια, ρωτησε τον Χουντρα γιατι ειναι τοσο ακριβο το περιοδικο στην Ελλαδα. Εκεινος του απαντησε γιατι το χαρτι ειναι πανακριβο.Τοτε ηταν που σταματησα να διαβαζω. Ηταν τοτε που Ο Χουντρας ειχε ερθει στην εταιρια που δουλευα γιατι του ειχα κανει προταση να παρουμε το περιοδικο να το τυπωνουμε. Ημουν τοτε προϊσταμενος εμπορικου. Αηδιασα με την ψευτια αυτουνου και ολων των εκδοτων. Θελετε να σας πω και γι αυτον που δουλευω τωρα? Ενα περιοδικο με βιβλιο που εκανε παταγο σε πωλησεις και εφτασε να πουλησει 80.000 φυλλα, το χρεωνει 10 ευρω και του στοιχιζει 2 ευρω. Βγαλτε το πρακτορειο, βγαλτε το κοστος των 2 ευρω, εμειναν χοντρικα 5,5 ευρω καθαρα. 80.000 Χ 5,5 ευρω καθαρα μας κανει 440.000 ευρω μεσα σε 2 μηνες. Καταλαβατε τωρα γιατι κερδος μιλαμε?Ζεστο μετρητο, γιατι δεν ξερω κανεναν να ψωνιζει εφημεριδα ή περιοδικο στο περιπτερο και να δινει επιταγη.Και μην ακουσω καμια λαλακια για τα λειτουργικα εξοδα γιατι απλα αυτους τους 2 μηνες το προσωπικο εχει βγαλει στα περιπτερα αλλους περιπου 50 τιτλους περιοδικων. Θυμηθειτε τον επιμερισμο που σας ελεγα παραπανω. Χωρια τις διαφημισεις.

    Αυτα χοντρικα και εδω ειμαστε και τα ξαναλεμε.

    Γι αυτο γουσταρω και υποστηριζω το ebike γιατι και πολυ καλη δουλεια κανει
    και το μελλον στον "τυπο" ειναι.

    Γιατι κακα τα ψεματα. Ο εντυπος τυπος, χανεται σιγα σιγα. Μπορει να περασουν καμια 20 αρια χρονια για να γινουν οσα γινονται στο εξωτερικο, οπου γινεσαι συνδρομητης της εφημεριδας και μαλιστα πληρωνεις αναλογα με το ποσες σελιδες διαβαζεις, αλλα αυτο ειναι το μελλον.

    Υ.Γ. Αυτα τα εχω γραψει και αλλου, σε αλλα φορουμ που ειμαι. Εδω μεσα μπηκα και γραφτηκα μονο και μονο με αφορμη οσα γραφτηκαν για τον κο Χουντρα και τι απαντησε. Στοιχεια δεν εχω φυσικα. Απλες υποθεσεις ειναι. Αλλα σε ενδεχομενο ελεγχο ισως αυτα που λεω να αποδειχτουν σωστα.
    Tοικονομικά στοιχεία δέν μπορώ να τα κρίνω

    αλλά +650 για το σκεπτικό

  14. #209
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2011
    Μηνύματα
    14
    Γεια σου ρε Παπαπα. Σε εκτιμούσα πάντα και τώρα αποδεικνύεις πως τιμάς τα παντελόνια που φοράς.
    Γεια σου κι εσένα ψηλέ μου. Τώρα που βρέχει σε θυμάμαι στα Μέγαρα με το «απιστεύτου» χρώματος ολόσωμο αδιάβροχο και χαμογελάω.

    Να πω πως πιστεύω ότι και ο κος Χατζάρας και ο κος Χούντρας, όταν ξεκίνησαν τα περιοδικά τους είχαν τις καλύτερες των προθέσεων, στην πορεία όμως τα πράγματα δυσκόλεψαν.

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Παρακάτω θα γράψω πράγματα που θα ενοχλήσουν ΠΟΛΛΟΥΣ. Αν είστε «εύθικτοι» ΜΗΝ συνεχίστε το διάβασμα.

    Λοιπόν φίλτατοι, αφού θέλετε να τα «ακούσετε»… ακούστε τα!

    Πόσοι πιστεύετε πως είναι οι ΨΑΓΜΕΝΟΙ αναγνώστες στην Ελλάδα;



    ΠΟΣΟΙ;;;




    ΟΥΤΕ 1.000 (ναι ναι ναι ΧΙΛΙΟΙ).


    Πόσοι μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά μεταξύ του XCVB 1000 και του BVCX 1000;
    ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.

    Πόσοι μπορούν να «τα πάνε τέζα»;
    ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.

    Πόσοι μπορούν να διαβάσουν ΠΙΣΩ από τις γραμμές;
    ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ (είπαμε ούτε 1000).

    Πόσοι ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ πως μπορούμε να κάνουμε ΟΛΑ τα παραπάνω;
    Περίπου 11.000.000 νοματαίοι οι οποίοι θεωρούμε πως είμαστε οι δίδυμοι αδελφοί του Vale, με τις νοητικές ικανότητες του Αϊνστάιν και τη συγγραφική δεινότητα του Ομήρου!

    Έστω λοιπόν πως είσαι ο «Θεοδόσης» ο «κακός» εκδότης – αρχισυντάκτης – εμπορικός ή οικονομικός διευθυντής ενός περιοδικού – εταιρείας.
    «Στέλνεις» τον κορυφαίο σου συντάκτη μαζί με την υπόλοιπη ομάδα να τεστάρουν τα 1000αρια. Αυτό από μόνο του σημαίνει έξοδα, έξοδα και… έξοδα. ΞΕΡΕΙΣ πως κάποιοι από αυτό το συγκριτικό θα θυμώσουν και θα σου κόψουν τη διαφήμιση. Επίσης ΞΕΡΕΙΣ πόσο μλκς είναι η πλειονότητα των αναγνωστών, αφού π.χ. «η πρώτη περιοδικάρα μοτοσυκλέτας» έκανε «τεστ» στην ΨΒΡ10000 και στη δυναμομέτρηση «βρήκε» ένα δισεκατομμύριο άλογα και αυτοί ακόμα το αγοράζουν.
    Φανταστείτε πως υπήρχαν άνθρωποι που ΓΝΩΡΙΖΑΝ με ποια σειρά θα βγάλει η «πρώτη περιοδικαρα στην Ελλάδα» τα 1000αρια ή 600αρια, απλά μελετώντας τις διαφημίσεις.
    Οι ψαγμένοι ακόμα γελάνε, οι μλκς ακόμα αγοράζουνε.

    Από την άλλη ο «Θεοδόσης» καταλαβαίνει πως αν ήταν να κάνουν την αλήθεια «γαργάρα» δεν υπήρχε λόγος να στείλει τον Παπαπα να «παίξει τον πισινό του» και να τη βγάλει με τυρόπιτες στις Σέρρες. Ελπίζει λοιπόν να καταφέρουν κάποιοι μλκς να διαβάσουν πίσω από τις γραμμές, έτσι ώστε η μείωση της διαφήμισης να αντισταθμιστεί από τις αυξημένες πωλήσεις στο περίπτερο και την ενδεχόμενη μείωση των σελίδων του περιοδικού (μείωση τυπογραφικών για να ισοσταθμιστεί το κόστος).
    Επίσης επειδή και ο «Θεοδόσης» είναι άνθρωπος με αυτοσεβασμό (και μοτοσικλετιστής) ΔΕΝ γουστάρει να του πιάνει τον ποπό η κάθε αντιπροσωπεία και προσπαθεί να αποδεσμευθεί.

    ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ «0 Χ00» ΒΡΕΘΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ (ΣΥΓΚΕΚΑΛΛΥΜΕΝΗ) ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Ο φίλος μας ο «Θεοδόσης» λοιπόν, αντιλαμβάνεται πως όσο κι αν κάνει τα «στραβά μάτια» στις πονηρές γραμμές του Παπαπα, οι αναγνώστες ΔΕΝ ανταποκρίνονται…
    …ΚΑΙ στο τέλος του μήνα ο Παπαπα, ο Θεοδόσης και καμιά πενηνταριά άνθρωποι ακόμα, ΠΡΕΠΕΙ να πληρωθούν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτό επαναλαμβάνεται για αρκετό καιρό, μέχρι που ο «Χρυσόστομος», κάνα δυο «Θεοδόσιδες» και λίγοι ακόμα, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να συνεχίσουν έτσι (απλήρωτοι, να πιέζονται από παντού και οι αναγνώστες να «κοιμούνται») και αποχωρούν.

    Δεν χρειάζεται λοιπόν κάποιος να βάλλει κατά του Άρη που προσπαθεί να μας ανοίξει τα μάτια. Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν άνθρωποι που ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να γράφουν τα αίσχη προκειμένου να σώσουν τα τομαράκια τους και κάποιοι από εμάς ακόμα… αγοράζουμε (είπαμε, οι περισσότεροι είμαστε μλκς).

    Προσπάθειες να αποδεσμευτούν τα περιοδικά έγιναν. Είπαμε πολλές φορές στις αντιπροσωπείες, πως άλλο είναι η σύνταξη και άλλο η διαφήμιση. Το κοινό δεν ανταποκρίθηκε και οι αντιπροσωπείες δεν θέλουν (χρειάστηκε) να καταλάβουν.

    Όσο για τα περιοδικά στην Αγγλία… με 50.000 πωλήσεις και στην Ελλάδα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

    ΔΕΝ λέω πως ευθύνονται ΜΟΝΟ οι αναγνώστες για την κατάντια των περιοδικών.
    ΣΙΓΟΥΡΑ "το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι" και τη μεγαλύτερη ευθύνη τη φέρουν οι εκδότες.
    Φέρουμε όμως σημαντικό μερίδιο ευθύνης και εάν ως αναγνώστες δεν το αντιληφθούμε, σοβαρά περιοδικά μοτοσυκλέτας ΔΕΝ θα «δούμε» στον αιώνα τον άπαντα!


    Εν κατακλείδι, όπως έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν, έτσι έχουμε και τα περιοδικά που μας αξίζουν. Σίγουρα κάποιοι αξίζουμε κάτι καλύτερο, αλλά …

  15. #210
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Culturas
    Γεια σου ρε Παπαπα. Σε εκτιμούσα πάντα και τώρα αποδεικνύεις πως τιμάς τα παντελόνια που φοράς.
    Γεια σου κι εσένα ψηλέ μου. Τώρα που βρέχει σε θυμάμαι στα Μέγαρα με το «απιστεύτου» χρώματος ολόσωμο αδιάβροχο και χαμογελάω.

    Να πω πως πιστεύω ότι και ο κος Χατζάρας και ο κος Χούντρας, όταν ξεκίνησαν τα περιοδικά τους είχαν τις καλύτερες των προθέσεων, στην πορεία όμως τα πράγματα δυσκόλεψαν.

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Παρακάτω θα γράψω πράγματα που θα ενοχλήσουν ΠΟΛΛΟΥΣ. Αν είστε «εύθικτοι» ΜΗΝ συνεχίστε το διάβασμα.

    Λοιπόν φίλτατοι, αφού θέλετε να τα «ακούσετε»… ακούστε τα!

    Πόσοι πιστεύετε πως είναι οι ΨΑΓΜΕΝΟΙ αναγνώστες στην Ελλάδα;



    ΠΟΣΟΙ;;;




    ΟΥΤΕ 1.000 (ναι ναι ναι ΧΙΛΙΟΙ).


    Πόσοι μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά μεταξύ του XCVB 1000 και του BVCX 1000;
    ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.

    Πόσοι μπορούν να «τα πάνε τέζα»;
    ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.

    Πόσοι μπορούν να διαβάσουν ΠΙΣΩ από τις γραμμές;
    ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ (είπαμε ούτε 1000).

    Πόσοι ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ πως μπορούμε να κάνουμε ΟΛΑ τα παραπάνω;
    Περίπου 11.000.000 νοματαίοι οι οποίοι θεωρούμε πως είμαστε οι δίδυμοι αδελφοί του Vale, με τις νοητικές ικανότητες του Αϊνστάιν και τη συγγραφική δεινότητα του Ομήρου!

    Έστω λοιπόν πως είσαι ο «Θεοδόσης» ο «κακός» εκδότης – αρχισυντάκτης – εμπορικός ή οικονομικός διευθυντής ενός περιοδικού – εταιρείας.
    «Στέλνεις» τον κορυφαίο σου συντάκτη μαζί με την υπόλοιπη ομάδα να τεστάρουν τα 1000αρια. Αυτό από μόνο του σημαίνει έξοδα, έξοδα και… έξοδα. ΞΕΡΕΙΣ πως κάποιοι από αυτό το συγκριτικό θα θυμώσουν και θα σου κόψουν τη διαφήμιση. Επίσης ΞΕΡΕΙΣ πόσο μλκς είναι η πλειονότητα των αναγνωστών, αφού π.χ. «η πρώτη περιοδικάρα μοτοσυκλέτας» έκανε «τεστ» στην ΨΒΡ10000 και στη δυναμομέτρηση «βρήκε» ένα δισεκατομμύριο άλογα και αυτοί ακόμα το αγοράζουν.
    Φανταστείτε πως υπήρχαν άνθρωποι που ΓΝΩΡΙΖΑΝ με ποια σειρά θα βγάλει η «πρώτη περιοδικαρα στην Ελλάδα» τα 1000αρια ή 600αρια, απλά μελετώντας τις διαφημίσεις.
    Οι ψαγμένοι ακόμα γελάνε, οι μλκς ακόμα αγοράζουνε.

    Από την άλλη ο «Θεοδόσης» καταλαβαίνει πως αν ήταν να κάνουν την αλήθεια «γαργάρα» δεν υπήρχε λόγος να στείλει τον Παπαπα να «παίξει τον πισινό του» και να τη βγάλει με τυρόπιτες στις Σέρρες. Ελπίζει λοιπόν να καταφέρουν κάποιοι μλκς να διαβάσουν πίσω από τις γραμμές, έτσι ώστε η μείωση της διαφήμισης να αντισταθμιστεί από τις αυξημένες πωλήσεις στο περίπτερο και την ενδεχόμενη μείωση των σελίδων του περιοδικού (μείωση τυπογραφικών για να ισοσταθμιστεί το κόστος).
    Επίσης επειδή και ο «Θεοδόσης» είναι άνθρωπος με αυτοσεβασμό (και μοτοσικλετιστής) ΔΕΝ γουστάρει να του πιάνει τον ποπό η κάθε αντιπροσωπεία και προσπαθεί να αποδεσμευθεί.

    ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ «0 Χ00» ΒΡΕΘΗΚΕ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗΝ (ΣΥΓΚΕΚΑΛΛΥΜΕΝΗ) ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Ο φίλος μας ο «Θεοδόσης» λοιπόν, αντιλαμβάνεται πως όσο κι αν κάνει τα «στραβά μάτια» στις πονηρές γραμμές του Παπαπα, οι αναγνώστες ΔΕΝ ανταποκρίνονται…
    …ΚΑΙ στο τέλος του μήνα ο Παπαπα, ο Θεοδόσης και καμιά πενηνταριά άνθρωποι ακόμα, ΠΡΕΠΕΙ να πληρωθούν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αυτό επαναλαμβάνεται για αρκετό καιρό, μέχρι που ο «Χρυσόστομος», κάνα δυο «Θεοδόσιδες» και λίγοι ακόμα, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να συνεχίσουν έτσι (απλήρωτοι, να πιέζονται από παντού και οι αναγνώστες να «κοιμούνται») και αποχωρούν.

    Δεν χρειάζεται λοιπόν κάποιος να βάλλει κατά του Άρη που προσπαθεί να μας ανοίξει τα μάτια. Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν άνθρωποι που ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ να γράφουν τα αίσχη προκειμένου να σώσουν τα τομαράκια τους και κάποιοι από εμάς ακόμα… αγοράζουμε (είπαμε, οι περισσότεροι είμαστε μλκς).

    Προσπάθειες να αποδεσμευτούν τα περιοδικά έγιναν. Είπαμε πολλές φορές στις αντιπροσωπείες, πως άλλο είναι η σύνταξη και άλλο η διαφήμιση. Το κοινό δεν ανταποκρίθηκε και οι αντιπροσωπείες δεν θέλουν (χρειάστηκε) να καταλάβουν.

    Όσο για τα περιοδικά στην Αγγλία… με 50.000 πωλήσεις και στην Ελλάδα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

    ΔΕΝ λέω πως ευθύνονται ΜΟΝΟ οι αναγνώστες για την κατάντια των περιοδικών.
    ΣΙΓΟΥΡΑ "το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι" και τη μεγαλύτερη ευθύνη τη φέρουν οι εκδότες.
    Φέρουμε όμως σημαντικό μερίδιο ευθύνης και εάν ως αναγνώστες δεν το αντιληφθούμε, σοβαρά περιοδικά μοτοσυκλέτας ΔΕΝ θα «δούμε» στον αιώνα τον άπαντα!


    Εν κατακλείδι, όπως έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν, έτσι έχουμε και τα περιοδικά που μας αξίζουν. Σίγουρα κάποιοι αξίζουμε κάτι καλύτερο, αλλά …
    Αν σου πω ότι θα μπορούσα να τοποθετηθώ καλύτερα από εσένα, θα έλεγα ψέμματα.

    Αυτή είναι η πικρή αλήθεια κύριοι. Γι' αυτούς τους χίλιους γράφουμε, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα θα ανακαλύψουμε ότι έχουμε κάνει λάθος και είναι πολύ περισσότεροι από χίλιοι. Οι υπόλοιποι κουτόχορτο, 175 άλογα τροχό, έπος ΧΤ και τρέμε 916...



    Υ.Γ. Και το αδιάβροχο πληρωμένο τσέπη, έτσι; Μη φανταστείς... :rotflmao:

Παρόμοια θέματα

  1. Td 14/3/2007 0300
    από sniper στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 77
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2007, 00:04
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2006, 22:40
  3. 19/04/2006 - 0300 - Mέγαρα
    από sniper στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2006, 20:04
  4. 19/04/2006 - 0300 - Mέγαρα - Παράπονα
    από kostom στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2006, 23:28
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2006, 13:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF