Σελίδα 19 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 91415161718192021222324 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 271 έως 285 από 386

Θέμα: reinmeister vs all (regarding rc51)

  1. #271
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δες αυτό για αρχή και θα καταλάβεις.
    http://www.youtube.com/watch?v=rSyPk...layer_embedded

    Υπ όψιν οτι το Yamaha είχε τελείως κλασμένη ανάρτηση και γενικά όλα εκτός του GSXR1000K6 τα αγόρασαν πολύ φτηνά και απλά τους έβαλαν λάστιχα.
    Συμπέρασμα ενα YZF750R του 1993 με κλασμένο αμορτισέρ έκανε χρόνο 1,6 δεύτερα περισσότερο απο το GSXR στο Cadwell Park.
    Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ηταν πολύ καλή τότε, αλλά δεν πούλησε σχεδόν καθόλου.
    αυτό το βίντεο το'χα δει όταν πρωτοπαίχτηκε.

    καμιά πιο αξιόπιστη μέτρηση έχουμε?

  2. #272
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    αυτό το βίντεο το'χα δει όταν πρωτοπαίχτηκε.

    καμιά πιο αξιόπιστη μέτρηση έχουμε?
    Δες κι αυτό, 998R vs 1098.

    Bέβαια το 998R ηταν και είναι ακόμα άπιαστο όνειρο γοα τους κοινους θνητούς, οπότε είναι λίγο άδικο αλλά εγώ δεν έχω πρόβλημα, είμαι biased απο την αρχή υπερ του.
    http://www.visordown.com/road-tests/...1098/4104.html
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #273
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Ξεκαθάρισε οτι μιλας για τα καινούργια japan ρε ΄συ. Ακόμα και εκεί όμως είναι άγνωστο τι συμβαίνει και πάλι, εκτός από το R1 που έβαλες.
    Οι διαφορές των φορτίων της αγωνιστικής έκδοσης σε σχέση με τα παραγωγής είναι πλέον αρκετά κοντά, κάτι που δεν συνέβαινε παλαιότερα.
    Το πανάκριβο και όχι τόσο παλιό OW-02, έβγαζε 130 άλογα στοκ που πήγαιναν στα 155-160 με το αγωνιστικό κιτ. Αλογα που εσύ τα θεωρείς τουλάχιστον κατάντια με τα σημερινά δεδομένα.

    Πιστεύεις οτι το S1000RR παραγωγής πχ με 190+ τροχό, έχει πρόβλημα να διαχειριστεί 20-30 παραπάνω της race έκδοσης ?

    ΥΓ. Μην λέμε πάλι για ηλεκτρονικά κλπ. Εκεί είναι η κατεύθυνση που πάνε οι μοτοσυκλέτες είτε μας αρέσει είτε όχι. Αλλιώς να αρχίσουμε τα νοσταλγικά μελό με τα δισκόφρενα και τις μονές αναρτήσεις που αντικατέστησαν τα ταμπούρα και τα διπλά συμβατικά...
    αγνωστο δεν ειναι,απλως δεν εχω για την ωρα φωτο στα χερια μου για να το αποδειξω...

    το r7 που αναφερεις ηταν σχεδον φουλ κιτ(απο πλευρας αποδοσης) και με ξεκλειδωμα μονο πηγαινε 160 ονομαστικα, σχεδον 140 κατω...

    η ψαλιδα δεν εχει κλεισει οσο θεωρεις μια και τα 750 παραγωγης εβγαζαν 105-110 τροχο και τα αγωνιστικα 160-170 με το honda το 98 να ξεπερναει τα 185...

    σημερα απο 160 μαμα πανε 210 κατω με περιορισμους στην εισαγωγη...

    το s1000rr μην το φερνεις ως παραδειγμα μια και το μηχανακι αποδιδει ελαχιστα καλυτερα σε επιπεδο sbk και πιστεψε με ουτε με τα στοκ αλογα δεν τα καταφερνει σε συνθηκες απολυτης πιεσης απο αξιολογο οδηγο...

    ενα μονο παραδειγμα εδω για να καταλαβεις τι εννοω...οταν ο barros μεταπηδησε απο τα Gp στα sbk ξερεις τι ζητησε? traction μια και το cbr πολυ απλα δεν οδηγιοταν χωρις αυτο για τα δικα του δεδομενα...

    @ζευκα τα σημερινα ειναι γρηγοροτερα ,αλλα καθαρα και μονο λογω μεγαλης ιπποδυναμης...αλλα ειναι πολυ λιγοτερο γρηγορα σε συνθηκες πιστας συγκριτικα με τα παλια,σε σχεση με την ιπποδυναμη τους...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #274
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    @ζευκα τα σημερινα ειναι γρηγοροτερα ,αλλα καθαρα και μονο λογω μεγαλης ιπποδυναμης...αλλα ειναι πολυ λιγοτερο γρηγορα σε συνθηκες πιστας συγκριτικα με τα παλια,σε σχεση με την ιπποδυναμη τους...
    υπάρχουν πουθενά στατιστικά να δούμε τι χρόνους έκαναν τα sbk του τότε σε σχέση με τα σημερινά?

  5. #275
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    υπάρχουν πουθενά στατιστικά να δούμε τι χρόνους έκαναν τα sbk του τότε σε σχέση με τα σημερινά?
    google uber alles...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #276
    Οτι κινειται βαφεται Το avatar του/της airpanos
    Εγγραφή
    19/01/2010
    Μηνύματα
    803
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    airpano έχεις οδηγήσει κανένα Ducati? Και μάλιστα να το ζορίσεις όσο μπορείς σε πίστα?
    Πιστευω πως όχι, αλλιώς θα είχες καταλάβει οτι τα πλαίσια της Ducati είναι πολύ στιβαρά και δεν εχουν κανένα πρόβλημα να χειριστούν τους ίππους της εκάστοτε μοτοσυκλέτας πολλαπλασιασμένους επι συντελεστή 1,5.

    Αυτα τα πλαίσια του pierobon που παράθεσες δεν εχουν καμμία σχέση με τα κομψοτεχνήματα της Ducati και της Verlicchi, απλά εχει χρησιμοποιήσει άλλα υλικά κι εχει φτιάξει πλαίσια αλα SV στην πλειοψηφία τους και να σου πω την αλήθεια με χαλάνε και στην όψη.

    Να εχεις υπ οψιν οτι η Ducati στα σοβαρά μηχανάκια (πχ σειρές SPS, R ) εχει αλλους σκελετούς κι ας δείχνουν ολόιδιοι.




    Eιπαμε τα ιταλικα εχουν τρομερη ακαμψια και μελετημενη γεωμετρια...

























    ...τα ντουλαπια για κουζινες














    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	valencia.jpg 
Προβολές:	172 
Μέγεθος:	15,9 KB 
ID:	222969
    ready to race....
    The right to go insane
    http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e

    http://www.sevenstring.org/forum/index.php

  7. #277
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    google uber alles...
    ρε εγώ δηλώνω άσχετος.

    που να βρώ χρόνους από sbk δεκαπενταετίας?

  8. #278
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    υπάρχουν πουθενά στατιστικά να δούμε τι χρόνους έκαναν τα sbk του τότε σε σχέση με τα σημερινά?
    Υπάρχουν αλλά θέλει προσοχή γιατί αρκετές πίστες έχουν αλλάξει από τότε.

    Για να βγάλεις σωστά συμπεράσματα κοίτα ίδιες πίστες ( πχ Monza) και κοίτα για * που σημαίνει οτι άλλαξε η πίστα.
    http://sbk.perugiatiming.com


    παράδειγμα Monza
    Poles
    2010 Biaggi Max Aprilia 1'42.121 Grid
    2009 Spies Ben Yamaha 1'44.073 Grid
    2008 Bayliss Troy Ducati 1'44.931 Grid
    2007 Haga Noriyuki Yamaha 1'44.941 Grid
    2006 Corser Troy Suzuki 1'46.058 Grid
    2005 Kagayama Yukio Suzuki 1'47.439 Grid
    2004 Laconi Régis Ducati 1'48.258 Grid
    2003 Hodgson Neil Ducati 1'46.981 Grid
    2002 Hodgson Neil Ducati 1'47.913 Grid
    2001* Bayliss Troy Ducati 1'48.649 Grid
    2000 Edwards Colin Honda 1'46.227 Grid
    1999 Edwards Colin Honda 1'46.365 Grid
    1998 Slight Aaron Honda 1'46.651 Grid
    1997 Russell Scott Yamaha 1'46.884 Grid
    1996 Chili Pierfrancesco Ducati 1'47.090 Grid
    1995 Slight Aaron Honda 1'48.219 Grid
    1993 Russell Scott Kawasaki 1'54.834 Grid
    1992 Polen Doug Ducati 1'53.563 Grid
    1990 Monti Baldassarre Honda 1'51.420 Grid

    Το 2001 η πίστα έγινε πιο αργή.

    Καλή μελέτη.


    edit: επίσης λάβε υπ όψιν οτι πχ το 1.46.651 του Slight το 1998 είναι με RC45 που είναι 750cc.
    Τα Ducatia ηταν κοντα στα 1000 κυβικά τότε και οχι 1100 και έπαιξαν κι ένα σωρό αλλαγές κανονισμών σε βάρη εισαγωγές κλπ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #279
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
    Eιπαμε τα ιταλικα εχουν τρομερη ακαμψια και μελετημενη γεωμετρια...
    ...τα ντουλαπια για κουζινες
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ειπαμε χαβαλέ κάνουμε αλλά εσύ το παρξεφτύλισες.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #280
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    ρε εγώ δηλώνω άσχετος.

    που να βρώ χρόνους από sbk δεκαπενταετίας?
    ολα στο πιατο τα θες...εγγλεΖικα ξερεις οποτε ψαξτο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #281
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Άρη ευχαριστώ για το λινκ!

    μια τελευταία ερώτηση: θυμάσαι καμιά πίστα που να έχει μείνει ίδια από τότε?


    Υ.Γ. Αντουάν να σου καούν οι ανορθωτές

  12. #282
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    Άρη ευχαριστώ για το λινκ!

    μια τελευταία ερώτηση: θυμάσαι καμιά πίστα που να έχει μείνει ίδια από τότε?

    Παρακαλώ ρε φίλε.

    http://sbk.perugiatiming.com/autodro...utodromo=PHILL

    Phillip Island

    Poles
    2010 Haslam Leon Suzuki 1'31.229 Grid
    2009 Spies Ben Yamaha 1'31.069 Grid
    2008 Bayliss Troy Ducati 1'31.493 Grid
    2007 Bayliss Troy Ducati 1'32.145 Grid
    2006 Bayliss Troy Ducati 1'32.159 Grid
    2005 Kagayama Yukio Suzuki 1'33.241 Grid
    2004 Laconi Régis Ducati 1'33.427 Grid
    2003 Hodgson Neil Ducati 1'33.030 Grid
    2002 Edwards Colin Honda 1'32.767 Grid
    2001 Corser Troy Aprilia 1'33.576 Grid
    2000 Corser Troy Aprilia 1'33.321 Grid
    1999 Corser Troy Ducati 1'32.193 Grid
    1998 Corser Troy Ducati 1'34.971 Grid
    1997 Slight Aaron Honda 1'34.683 Grid
    1996 Edwards Colin Yamaha 1'34.620 Grid
    1995 Gobert Anthony Kawasaki 1'35.511 Grid
    1994 Gobert Anthony Kawasaki 1'35.756 Grid
    1992 Polen Doug Ducati 1'37.230 Grid
    1991 Polen Doug Ducati 1'37.940 Grid
    1990 Goddard Peter Yamaha 1'40.350 Grid
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #283
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    παράδειγμα Monza
    Poles
    2010 Biaggi Max Aprilia 1'42.121 Grid
    2009 Spies Ben Yamaha 1'44.073 Grid

    Μέσα σε 1 χρονιά κατέβηκε το ρεκόρ 2 sec? :hypnotize :hypnotize
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  14. #284
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Μέσα σε 1 χρονιά κατέβηκε το ρεκόρ 2 sec? :hypnotize :hypnotize
    Απριλια ρε μάστορα... γαζώνει...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #285
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    ρε ξεκολατε με τα μπουρδελα τα ντουκατι λεμε...ειπαμε οτι εξακολουθουν τα φτιαχνουν sbk εν αντιθεσει με τους ιαπωνες ,αλλα μην τα κανουμε και αξιολογα μηχανακια...αλλωστε ακομη κι απο τα σημερινα τζαπαν ,τον ηπιαν στο wsbk και την κανανε με ελαφρα...

    ειναι εταιρεια χωρις κανενα τεχνολογικο υποβαθρο...ενα μοτερ τους εφτιαξε ο ταλιονι κι ακομη παλευουν με αυτο ειτε σε v2 ειτε κολλωντας δυο μεταξυ τους στα gp...

    ουστ με τους ντενεκεδες λεμε...

    δε μαστορα ειλικρινα δε καταλαβαινω τα κολληματα σου...

    μπουρδελα τα ντουκατι...επειδη η χοντα ΑΑΑΑΑν ηθελε θα μπορουσε να εβγαζε μηχανακι καλυτερο?

    ποιο ειναι το καλυτερο που μπορεις να παρεις αν εχεις λεφτα?το χοντα?η το ντουκατι?η το καθε ντουκατι...και στη θεση ντουκατι βαλε απριλια κλπ κλπ κλπ...


    τεχνολογικα υποβαρθα κλπ εινια για να κανουμε κουβεντα...ολες οι τεχνολογιες υπαρχουν...και ο καθενας διαλεγει τι θα χρησιμοποιησει...κανενας δε χρειαζεται να ξανανακαλυψει τον τροχο...

    και ο λογος που επιμενει η ντουκατι για τα v2...ειναι το κοινο της...το οποιο ιενια αρκετα φανατικο, απο αυτο ζει η εταιρια...και εχει και συγκεκριμενες απαιτησεις...

    εβγαλε το 999....και εγινε χαμος που κατηργησε το σχεδιο 916....το καινουριο μονστερ...αλλαζοντας το αισθητικα μετα απο 15 χρονια απο την παραγωγη του...παλι χαμος και ολοι παραπονιουνται...

    το 1098 επιασε...γιατι θυμιζε 916...και γι αυτο η ντουκατι επιμενει στο β2...εχει ν4...αλλα και να μην ειχε θα μπορουσε να βγαλει....οπως εκαναν και αλλοι...και η απριλια...



    γι αυτο ασε τους αγωνες γι αυτους που τρεχουν εκει...ετσι κι αλλιως...στους αγωνες...μετρανε τα λεφτα που θα δωσεις...και η γιαγια μου αν ειχε λεφτα θα εφτιαχνε το απολυτως καλυτερο και γρηγοροτερο μηχανακι...

    και επειδη η χοντα το πηρε πατριωτικα...για να παρει πρωταθλημα οπως ειπες...εφτιαξε ενα μοτερ πολυ δυνατοτερο απο το ντουκατι...το μπουρδελο δλδ...για να παρει πρωταθλημα οριακα...

    και στον τελευταιο αγωνα οπως ειπες...για να κερδισει το βιτιαρ το τριμπουρδελο...εβγαλε 20 αλογα παραπανω(?), οπως εσυ ειχες πει...για να καταφερει να περασει μπροστα στον τελευταιο γυρο...που 20 αλογα ειναι χαοτικη διαφορα...οποτε...μηπως δεν εινα θεμα τεχνογνωσιας?μηπως ηταν ενα θεμα πεισματος?για τη χοντα να κερδισει...ανεξαρτητως κοστους???



    η αληθεια ειναι πως ειμαι περιεργος ποσα χρηματα ξοδεψε η χοντα για το μοτερ της...και σε ποσες χρονιες αυτα τα χρηματα αντιστοιχουν για την ιδια δουλεια της ντουκατι



    οκ...στα τζιπι...ειναι ριμαδι...γιατι ειπαμε...εκει παιζουν πολλαααααα λεφτα....πραγμα που δε περισσευει απο τη ντουκατι...σε αντιθεση με τη χοντα, τα σκουτερ και τα παπια να ιενι ακαλα...


    αλλα μη τα ισοπεδωνουμε και ολα...ντουκατι και sbk...ας μη μιλαμε...οποιος ηθελε ας ετρεχε με v2...και με το ιδιο budget...να βλεπαμε...

Σελίδα 19 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 91415161718192021222324 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Reinmeister vs all vol 2 (rossi vs stoner)
    από reinmeister στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2012, 15:04
  2. Rossi Vs all... εν ενεργεία και μη
    από red_monster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2008, 02:11
  3. DUKE III vs ALL
    από devil's animal στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 219
    Τελευταίο μήνυμα: 27/03/2008, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF