Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
μου αρέσει που επιμένεις και είσαι πιστός...
είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ τέλος...
![]()
...για πελατες που ειναι γατες:rotflmao: :rotflmao:![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
μου αρέσει που επιμένεις και είσαι πιστός...
είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ τέλος...
![]()
...για πελατες που ειναι γατες:rotflmao: :rotflmao:![]()
ready to race....
The right to go insane
http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e
http://www.sevenstring.org/forum/index.php
να μαι κι εγω...![]()
εχει ξανασυζητηθει το θεμα αγωνων,αλλα ας τα πουμε αλλη μια...τα περισσοτερα πρωταθληματα τα πηρε επειδη την συνεφεραν χαωδως οι κανονισμοι...
25 κιλα και 250 κυβικα τα πρωτα χρονια και στην συνεχεια 15 κιλα και 250 κυβικα...τρομερα ευκολοτερο να πας γρηγορα με ενα v2 1000 παρα με ενα τετρακυλινδρο 750...γιατι η χοντα δεν εφτιαξε νωριτερα v2?θεμα τσαμπουκα καθαρα μια και ηθελε πρωταθλημα με αυτο που ειχε...
το rc45 ,παροτι λογω κανονισμων υστερουσε,ηταν ανταγωνιστικοτατο...επισης τα πρωταθληματα ειναι και θεμα συγκοιριων...ο σλαιτ θα μπορουσε αν δεν ηταν ατυχος να παρει δυο ας πουμε...
η τεχνολογικη υπεροχη της χοντα ειναι ξεκαθαρη παλαιοθεν οποτε ας μην μεινουμε σε αυτο το κομματι...
το ποσο ανωτερη ειναι απο τα μπουρδελα φανηκε ξεκαθαρα με το vtr...δεν θα μιλησω για τα δυο πρωταθληματα που πηρε,απο τα τρια που συμμετειχε,αλλα στο οτι με την πρωτη χρονια παραγωγης του,ηταν στα ιδια επιπεδα με το ρημαδι,που οι αχρηστοι "εξελισσουν" εδω και 30 χρονια...
desmo και τα @@ μας κουνιουνται...το διατηρουν επειδη δεν ξερουν να φτιαξουν κατι αλλο...γαματη εφαρμογη κατα τ αλλα...τεραστιο υψος και πλατος κεφαλης,γωνιες βαλβιδων του'50...γι αυτο και το μοτερ ειναι τοποθετημενο με τον ενα κυλινδρο ορθιο ,μπας και χωρεσει...τεχνικη αναλυση θα γινει εφ οσον προκυψει απο την κουβεντα...
για τον ιδιο λογο και το ψαλιδι περναει μεσα απο τα καρτερ,διοτι αν δεν το κανε θα τους εβγαινε λεωφορειο...
στο θεμα αξιοπιστια απλως γελαμε...μετα απο 30 χρονια εχουν καταφερει να τα κανουν να μην σκορπανε με καταιγιστικο ρυθμο οπως τα παλια που ηθελαν αλλαγη καρτερ στα 1500...
αν θελετε να μαμηθουμε στα γελια πιανουμε και το υπερλαμπρο αστρο της ντουκατι στα gp...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...
Αρχικά δημιουργήθηκε από idomeneas
τώρα τι να πει κανείς...
άστο καλύτερα...
Όντως καλύτερα μη πεις τίποτα, μιας και είσαι σε ονειρικό κόσμο αγγελικά πλασμένο σε οτι αφορά την αγωνιστική καριέρα του NR.
Το μοτέρ του είναι ένα αριστούργημα μεν, αλλά στους αγωνες ήταν για τα πανηγύρια.![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
την συνεφεραν χαωδως οι κανονισμοι...
θεμα συγκοιριων...ο σλαιτ θα μπορουσε αν δεν ηταν ατυχος να παρει δυο ας πουμε...
η τεχνολογικη υπεροχη της χοντα ειναι ξεκαθαρη παλαιοθεν
το ποσο ανωτερη ειναι απο τα μπουρδελα φανηκε ξεκαθαρα με το vtr...
:a16: :a16: :a16: :a16: :a16: :a16:
Δηλαδή το μόνο που έχεις να πεις για το 13-6.....είναι οτι φταίνε οι συγκυρίες, ο ανάδρομος Ερμής και η γκαντεμιά ?
Νά σου πω.....
Μέχρι το 2007 που τα κυβικά ήταν ίδια και το πλεονέκτημα περιοριζόταν στο βάρος, ενώ το μειονεκτημα στα -40 άλογα περίπουτι έφταιξε ρε μαν?
Και μιας και το ΄χεις το θέμα....Ένας δικύλινδρος και ένας τετρακύλινδρος ιδίων κυβικών, τι διαφορές έχουν σε απόδοση ?
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.....??
Κάθεστε καί άσχολείστε μέ μιά έταιρία πού πούλησε
τό 2010 όλο κι όλο 218 μηχανάκια...??
Έ δέ θά ύπάρχουν καί 200 τολμηροί σ'αύτή τή χώρα
πού θά ήθελαν νά τούς βλέπουν στό φανάρι
καί νά τούς θεωρούν ΑΞΙΟΘΕΑΤΟ...??:rotflmao:
Καμμιά 10αριά άπό τούς διακόσιους είναι έδώ μέσα.
Άπό τή στιγμή πού έπιασαν κορυφή οί Ίάπωνες ,
έδώ καί πάνω άπό τριάντα χρόνια, σταμάτησαν
νά θεωρούν ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ τήν πρωτιά στούς άγώνες.
Τά ξανάπαμε αύτά.
ΧΩΣΤΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ FUN ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
άγοράστε τά χρέπια σας πού είναι μοναδικά
πανέμορφα πανάγαθα καί πανάρετα..........
πάρτε καί έναν μηχανικό μέ τόν μήνα,
καμμιά κασσόνα μέ λάδια σέ καλή τιμή...
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ...!!
Μή βρεθεί όμως κανένας ΑΦΕΛΗΣ νά μήν τό πώ άλλιώς
καί νομίζει πώς έπειδή τόν παραμύθιασαν θά πάρει
τό φανταχτερό του χρέπι καί θά άρχίσει νά στρίβει
καί νά φρενάρει καλύτερα στους κωλόδρομους
τής πατρίδας μας άπό μάς πού δώσαμε τά μισά λεφτά....!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.....??
Κάθεστε καί άσχολείστε μέ μιά έταιρία πού πούλησε
τό 2010 όλο κι όλο 218 μηχανάκια...??
Έ δέ θά ύπάρχουν καί 200 τολμηροί σ'αύτή τή χώρα
πού θά ήθελαν νά τούς βλέπουν στό φανάρι
καί νά τούς θεωρούν ΑΞΙΟΘΕΑΤΟ...??:rotflmao:
Καμμιά 10αριά άπό τούς διακόσιους είναι έδώ μέσα.
Άπό τή στιγμή πού έπιασαν κορυφή οί Ίάπωνες ,
έδώ καί πάνω άπό τριάντα χρόνια, σταμάτησαν
νά θεωρούν ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ τήν πρωτιά στούς άγώνες.
Τά ξανάπαμε αύτά.
ΧΩΣΤΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ FUN ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
άγοράστε τά χρέπια σας πού είναι μοναδικά
πανέμορφα πανάγαθα καί πανάρετα..........
πάρτε καί έναν μηχανικό μέ τόν μήνα,
καμμιά κασσόνα μέ λάδια σέ καλή τιμή...
ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ...!!
Μή βρεθεί όμως κανένας ΑΦΕΛΗΣ νά μήν τό πώ άλλιώς
καί νομίζει πώς έπειδή τόν παραμύθιασαν θά πάρει
τό φανταχτερό του χρέπι καί θά άρχίσει νά στρίβει
καί νά φρενάρει καλύτερα στους κωλόδρομους
τής πατρίδας μας άπό μάς πού δώσαμε τά μισά λεφτά....!!!
όχι πάλι βρε τέρενς...σε εκλιπαρώ....
το θέμα είναι οι Αγωνιστικές Ομάδες των 2 εταιρειών...
Το θέμα είναι ακριβως αυτό, αλλά δεν μπορώ να μην κλάψω με τοΑρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
όχι πάλι βρε τέρενς...σε εκλιπαρώ....
το θέμα είναι οι Αγωνιστικές Ομάδες των 2 εταιρειών...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
Άπό τή στιγμή πού έπιασαν κορυφή οί Ίάπωνες ,
έδώ καί πάνω άπό τριάντα χρόνια, σταμάτησαν
νά θεωρούν ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ τήν πρωτιά στούς άγώνες.
Τά ξανάπαμε αύτά.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι να πουν στους ιάπωνες οι αγώνες μωρέ μετά τον ημιτελικό της ΑΕΚ στο UEFA το 1977??
Ο κόσμος σταμάτησε να γυρίζει, τα πουλιά να κελαϊδούν, τα ποτάμια να κυλούν, ο άερας να φυσάει, και οι αγώνες δεν θα είναι ποτέ ίδιοι...
Κατά τα άλλα κάνουμε κουβέντα εδώ, με τον καθένα να λέει οτι του κατέβει.![]()
Αγνοείτε ενα πολύ σημαντικο παράγοντα, αν κανουμε πέρα πως τα ΣΒΚ γεννήθηκαν για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές και συγκεκριμενα για τις ιταλικες βιοτεχνίες, το πεδίο αγώνων SBK αποτέλεσε το μοναδικό πεδίο εξέλιξης και πειραματισμού R&D για τους μεν Ιταλούς ενω για την ανατολική μεριά ένα ακόμα εργαλείο μάρκετινγκ στα τόσα άλλα και μάλιστα πενιχρής σημασίας σε σχέση με αλλες κατηγορίες και αναβάτες οπου εκει το γόητρο ηταν σημαντικότερο, βλέπε GP.
Με λίγα λόγια οι Ιαπωνες και ιδιως η σιχαμενη χοντα, με τους τόσους πόρους και QC κατευθύνσεις σαν R&D τα ειχε γραμμένα τα SBK οταν στις βιοτεχνίες αποτέλουσε το Α και το Ω και για την εξέλιξη και για το μάρκετινγκ και για τις πωλησεις![]()
Ban 'em all
Αυτό ισχύει εν μέρη, μιας και η Χουντάϊ σταμάτησε την εργοστασική υποστήριξη μέσω του HRC από το 2004 και ένθεν δίνοντας την εξέλιξη σε honda europe κλπ, και λιγότερο για τους υπόλοιπους που προσδοκούσαν οφέλη απ΄το γόητρο των WSBK, στηρίζοντας τις ομάδες τους πιο ενεργά.Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
Αγνοείτε ενα πολύ σημαντικο παράγοντα, αν κανουμε πέρα πως τα ΣΒΚ γεννήθηκαν για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές και συγκεκριμενα για τις ιταλικες βιοτεχνίες, το πεδίο αγώνων SBK αποτέλεσε το μοναδικό πεδίο εξέλιξης και πειραματισμού R&D για τους μεν Ιταλούς ενω για την ανατολική μεριά ένα ακόμα εργαλείο μάρκετινγκ στα τόσα άλλα και μάλιστα πενιχρής σημασίας σε σχέση με αλλες κατηγορίες και αναβάτες οπου εκει το γόητρο ηταν σημαντικότερο, βλέπε GP.
Με λίγα λόγια οι Ιαπωνες και ιδιως η σιχαμενη χοντα, με τους τόσους πόρους και QC κατευθύνσεις σαν R&D τα ειχε γραμμένα τα SBK οταν στις βιοτεχνίες αποτέλουσε το Α και το Ω και για την εξέλιξη και για το μάρκετινγκ και για τις πωλησεις![]()
Η Yamaha το πήρε πολύ ζεστά πρόσφατα,η Suzuki ήταν παρούσα αφήνοντας τα motogp για τα μεγάλα παιδιά, ενώ η Kawasaki ήταν ανύπαρκτη παντού.
Από το 1993 και μέχρι το 2004, η Yamaha-Suzuki-Kawasaki έπαιζαν ρόλους κομπάρσου στα GP & WSBK με την βιοτεχνία της Ducati να είναι το μόνο αγκάθι στην απολυταρχική μοναρχία της Honda στους αγώνες ταχύτητας. Ισως αυτός να είναι και ο λόγος που κατασκεύασε 2 πανάκριβα μηχανάκια μόνο και μόνο για σβήσει τη βιοτεχνία που λες.
Οι πωλήσεις που έφερναν οι νίκες του SBK ήταν ζωτικής σημασίας για την Ducati που ήταν σε καθεστώς πτώχευσης σχεδόν όλο τη δεκαετία, ενώ για την Honda ήταν ασήμαντο τρίχα και αποκλειστικά θέμα prestige.
Το RC-45 που συζητάμε στο άλλο κόλλημα, φτιάχτηκε σε λίγα περισσότερα από 500 κομμάτια, ενώ το μοτέρ του SP-02 που γαμούσε το σύμπαν, κατέληξε ως εξέλιξη στο Varadero.
Μετά το 2004, το βάρος έπεσε μόνο στα MotoGP, αλλά ήταν αργά. Η φούτσα-ξύλο έπεφτε παντού...![]()
Δεν μπορώ να διαβάζω ανακρίβειες!
Το 'Never Ready' που λέει ο baron (και οταν το είδε live του έτρεχαν τα σάλια) το έφτιαξαν και πολιτικό αξιόπιστο κλπ αλλά και αγωνιστικό σαν Superbike.
Ετρεξε μόνο εναν αγώνα superbikes και αυτον σε τοπικό πρωτάθλημα, αλλά ηταν αρκετό για να αλλάξει τους κανονισμούς η FIM και να απαγορέψει τα οβάλ έμβολα στο πρωτάθλημα WSBK.
Μην εχει κανένας καμμια αμφιβολία οτι αν το άφηναν να τρεξει θα ηταν σε δική του κατηγορία, εχει αποδειχθεί ήδη αυτό και τα εχουμε ξαναπεί.
Μια που μιλήσατε και για τα ελατήρια και πως στεγανοποιούν, παρακαλώ δείτε λίγο εδω:
http://www.freepatentsonline.com/4266787.pdf
http://www.freepatentsonline.com/4384554.pdf
http://www.freepatentsonline.com/4306730.pdf
Kαι όποιος θέλει έχει πολλές ακόμα πατέντες μόνο για τα ελατήρια.![]()
Για την Ducati ας πουν οι Ducatοβιοι.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μετά το 2004, το βάρος έπεσε μόνο στα MotoGP, αλλά ήταν αργά. Η φούτσα-ξύλο έπεφτε παντού...![]()
τέτοιες κουβέντες για τη Χόντα... πληγώνουν
![]()
![]()
Μπα....ξύπνησε ο Χοντάκιας μέσα σου?Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν μπορώ να διαβάζω ανακρίβειες!
Το 'Never Ready' που λέει ο baron (και οταν το είδε live του έτρεχαν τα σάλια) το έφτιαξαν και πολιτικό αξιόπιστο κλπ αλλά και αγωνιστικό σαν Superbike.
Ετρεξε μόνο εναν αγώνα superbikes και αυτον σε τοπικό πρωτάθλημα, αλλά ηταν αρκετό για να αλλάξει τους κανονισμούς η FIM και να απαγορέψει τα οβάλ έμβολα στο πρωτάθλημα WSBK.
Μην εχει κανένας καμμια αμφιβολία οτι αν το άφηναν να τρεξει θα ηταν σε δική του κατηγορία, εχει αποδειχθεί ήδη αυτό και τα εχουμε ξαναπεί.
![]()
Και δεν μας λες ρε φίλε....απ΄το 1978-79 που έτρεχε σε αγώνες, πότε απαγορεύτηκε από τη FIM?
Είναι λάθος δηλαδή οτι το μηχανάκι δεν πήγαινε βήμα, ήταν δύστροπο στα κλειστά ενώ στις ανοιχτές πίστες στυλ Spa που περίμεναν οτι θα έραβε, τον ήπιε εις διπλούν απ΄τα 2Τ και ουσιαστικά το παράτησαν σαν project για τα Gp και έπιασαν τα NSR?![]()
Και όλα αυτά στα χέρια του Freddie, που ήταν το καλύτερο τιμόνι της 10ετίας.
Νταξ, κέρδισε το φημισμένο πρωτάθλημα Swan στην Αυστραλία, κατέβηκε και στο Boldor και έκανε πολύ καλα χρονομετρημένα...
![]()
Το Never Ready ποιός του έβγαλε ρε φίλε? Εγώ μήπως?![]()
ΥΓ. Ποτέ δεν είπα ή δεν έγραψα οτι το NR ήταν πατάτα ως μηχανολογική κατασκευή. Ως αγωνιστική κατασκευή ήταν ΓΤΠΚ είπα.![]()
To 500 δεν μπορεσε ποτέ να σταθεί σε αγώνα GP, η Honda εκανε λάθος υπολογισμούς σε αρκετά θέματα, κι έπεσε στην εποχή όπου οι δίχρονοι κινητήρες ειχαν μια αλματώδη εξέλιξη και οι ίπποι ανέβηκαν αρκετά. Ασε που ειχε αλλα τόσα προβληματα με την 16ρα ρόδα και το Monocoque πλαίσιο.Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Μπα....ξύπνησε ο Χοντάκιας μέσα σου?![]()
Και δεν μας λες ρε φίλε....απ΄το 1978-79 που έτρεχε σε αγώνες, πότε απαγορεύτηκε από τη FIM?
Είναι λάθος δηλαδή οτι το μηχανάκι δεν πήγαινε βήμα, ήταν δύστροπο στα κλειστά ενώ στις ανοιχτές πίστες στυλ Spa που περίμεναν οτι θα έραβε, τον ήπιε εις διπλούν απ΄τα 2Τ και ουσιαστικά το παράτησαν σαν project για τα Gp και έπιασαν τα NSR?![]()
Και όλα αυτά στα χέρια του Freddie, που ήταν το καλύτερο τιμόνι της 10ετίας.
Νταξ, κέρδισε το φημισμένο πρωτάθλημα Swan στην Αυστραλία, κατέβηκε και στο Boldor και έκανε πολύ καλα χρονομετρημένα...
![]()
Το Never Ready ποιός του έβγαλε ρε φίλε? Εγώ μήπως?![]()
ΥΓ. Ποτέ δεν είπα ή δεν έγραψα οτι το NR ήταν πατάτα ως μηχανολογική κατασκευή. Ως αγωνιστική κατασκευή ήταν ΓΤΠΚ είπα.![]()
Δυστυχως η ευτυχώς το NR δεν ηταν ικανό να τα βάλει με τα δίχρονα 500 όπως αυτα ειχαν εξελιχθεί οταν εφτασε αυτό στις πίστες, ασε που σμπρωχτό δεν έπαιρνε μπρός καλά καλά.
Προς τιμήν της η Honda δεν παράτησε το project όπως λές, αλλά το συνέχισε για πολλά χρόνια μακριά απο τα φώτα της δημοσιότητας, με αποτέλεσμα να το τρεξει 2 φορές και τέλος, ηταν θέμα αποκατάστασης του prestige της.
Ωραία θα ηταν να ειχε τερματίσει και στο Boldor αλλά έμεινε από μια μ@@@ία όπως αποδείχτηκε απο την ΕΔΕ.![]()
Nαι επαξια πήρε το παρατσούκί Never Ready στα 80s, αλλά πες μου ένα πράγμα. Ασχέτως αποτελεσματος, είναι καποια άλλη εταιρεία ικανή για τέτοιο project ακόμα και σήμερα?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ναι...θεμα συγκυριων ηταν ο αριθμος πρωταθληματων και καταφορης αδικειας λογω κανονισμων...
απο το 2003 και μετα ,επισης εχει ξανασυζητηθει...το 2003 δεν ετρεξε κανενας ιαπωνας ουσιαστικα και μετα πηρε 2 η ducati, με τους ιαπωνες να παιρνουν 4,αλλα πλεον τα τζαπαν δεν εχουν εργοστασιακη υποστηριξη...
εγραψαν τα τζαπονια στ@@ τους το πρωταθλημα...το ρημαδι εκανε τα 5πλασια και ποτε δεν επαψε να ειναι sbk...παρολα αυτα ομως μολις εξελιχθηκαν λιγο τα 1000 ειδες τι εγινε...και εγινε καθαρα λογω ηλεκτρονικων και δυναμης μοτερ...υπ οψιν η διαφορα ιπποδυναμης δεν ηταν 30 αλλα 10-15...
2500cc τα ρημαδια και με το ζορι 195 ροδα,οταν το sp2 htan 185+ to 2002...και πλεον λα πουλε πριν ξεφτυλιστουν εντελως,μια και απο κει τρωνε ψωμακι...
γι αυτο και στο αλλο θρεντ λεμε οτι τα μηχανακια πλεον ειναι βολταδικα κι οχι αγωνιστικα...
επισης γι αυτο λεω κι εγω οτι η χοντα δεν προκειται να βγαλει καλο 1000...αν δεν τους απασχολησει το θεμα sbk αγωνιστικα,δεν υπαρχει και λογος υπαρξης του...μια χαρα πουλαει και το cbr...
το nr μην το πιανεις στο στομα σου ρε...το πραμα εβγαλε 170+ κατω το 1992 και ειχε τρισδιαστατους χαρτες οταν η ευρωπη κουβαλαγε καυσιμο με τους κουβαδες και μαυρους...
![]()
frankly my dear, i dont give a damn...