Σελίδα 33 από 106 ΠρώτοΠρώτο ... 2328293031323334353637384383 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 481 έως 495 από 1587

Θέμα: Honda Bros

  1. #481
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Γύρω στα 450 απ' ό,τι θυμάμαι. Η με φουλ ρυθμίσεις και εξωτερικό δοχείο αζώτου πάει σχεδόν στα 700 (κωδικός μοντέλου wilbers 641).

    Άμα δεν είναι για να δίνει φράγκα τώρα, μια μαμά που στέκεται αποδεκτά είναι μια χαρά. Η δικιά του λες έκλασε.


    @ sernodas2: ώστε έχουμε ώχλινς ε;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  2. #482
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    @ sernodas2: ώστε έχουμε ώχλινς ε; [/B][/QUOTE]


  3. #483
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest

    και εγω εχω μια παλια του μπρος...
    αλλα τζαμπα ο κοπος....
    Υπάρχουν και αυτές σε καλή τιμή...http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_t...All-Categories


    Επίσης κάντε ένα κόπο να λύσετε την υπάρχουσα ανάρτηση μήπως έχει ξεβιδωθεί το παξιμάδι που έχει (το έχω πάθει... )
    Give me fuel, Give me fire

  4. #484
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    δεν το εχω ψαξει το θεμα ποιο παξιμαδι λες?
    εκατσαν 2 γομαρια πανω πολλα κιλαααα και σε μια λακουβα εγινε το κακο!
    ο φιλος μου το πηρε 500ε.
    δεν παιζουν λεφτα με την καμια ακομα και 200ε να εβρισκε αναρτηση παλι το συζηταει...
    οποτε λεμε να στειλουμε στο k shock την δικια μου την παλια και απλα να της βαλει σκληροτερο ελατηριο wp ωστε να μην ξανα σκασει και αργοτερα θα την στειλει εκει να της κανει rebuild.(νομιζω γινεται)
    δεν εχει απαιτησεις τρομερες...ασχετος ειναι...
    εδω του αρεσε η μαμα αναρτηση...!!:wacko:

  5. #485
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    δεν το εχω ψαξει το θεμα ποιο παξιμαδι λες?
    Δες εδώ (το 24 πρέπει να είναι):


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bros.jpg 
Προβολές:	382 
Μέγεθος:	56,6 KB 
ID:	222929
    Give me fuel, Give me fire

  6. #486

    Πισω αναρτηση

    Μερικοι μαλακοκωλοι που εχουν κατσει κατα καιρους πισω στη μηχανη ,εχουν κανει παραπονα για τη σκληρωτητα της πισω αναρτησης πραγμα που εγω ομως δεν εχω αντιληφθει.
    Με το ειδικο αγκιστρο μπορει καποιος με μια φωτογραφια να μου δειξει πως ρυθμιζω τη σκληρωτητα της αναρτησης ,υπαρχουν σημαδια???

  7. #487
    applied... Το avatar του/της paTman_the
    Εγγραφή
    08/02/2006
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Δεν φαίνονται όπως ήθελα αλλά τη δουλειά τους την κάνουν.

    Επίσης να γράψω δυο λόγια για το Bros για όσους δεν ξέρουν για να μπορέσουν να καταλάβουν τα παραπάνω.

    To Bros δεν εισήχθηκε ποτέ επίσημα στην Ελλάδα. Όλα όσα κυκλοφορούν είναι παραεισαγωγής από Ιαπωνία κυρίως. Επομένως είναι made in Japan αλλά με την πραγματική έννοια της φράσης, γι' αυτό και έχουν επιβιώσει μέχρι σήμερα μετά από 20 χρόνια. Όλα τα Bros είναι παραγωγής 88-92, νομίζω και κάποια pgm είναι του 93. Σε κάτι αγγελίες που λένε μοντέλο 97 κλπ δεν ισχύει. Είναι πρώτη άδεια, που σημαίνει ότι στην Ελλάδα ήρθε το 97. Επίσης το Bros είχε κυκλοφορήσει και στην Αμερική με την ονομασία Hawk GT μόνο σε 650 όμως. Στην Αμερική έχει γίνει και η μεγαλύτερη βελτίωση του μοντέλου μια και το χρησιμοποιούσαν για να τρέχουν στο Battle of the Twins.

    Αυτά για τώρα, αν θυμηθώ τίποτα άλλο θα συμπληρώσω. Όποιος θέλει manual, let me know.

    edit: αν κάνοντας search στο internet πέσετε πάνω σε κάποιο Bros 125 να ξέρετε ότι δεν έχει καμία σχέση με το Bros. Είναι ουσιαστικά το XR125L για εμάς που φτιάχνεται στη Βραζιλία και είναι αυτό. Τώρα γιατί το είπαν έτσι...
    Μόλις "ανακάλυψα" το thread και αν και δεν το έχω πλέον το μηχανάκι, συγκινήθηκα!

    Το μηχανάκι είχε κυκλοφορήσει και στην ευρώπη ως NT650 Revere με άξονα μετάδοσης παρακαλώ αντί για αλυσίδα. Επίσης μια δικύλινδρη πολυθρόνα της HONDA (που ήρθε και στην Ελλάδα) πατούσε στο nt650.
    Τέλος (τουλάχιστον το 650) έβγαινε και το 93-95.

    Οσο για ταξίδια... Πάρτε μια εικόνα από το brosaki (650) μου μπροστά από το εργοστάσιο της PORSCHE στην Στουτγάρδη το 2005...
    Έπρεπε να δείτε τη φάτσα ενός (γερμανού με NT650 όταν σταματήσαμε δίπλα δίπλα στο φανάρι και έβλεπε το μηχανάκι μου που ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με το δικό του αλλα προφανώς δεν ήξερε τι ήταν το δικό μου!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	050421_170249.jpg 
Προβολές:	368 
Μέγεθος:	32,7 KB 
ID:	222936
    Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;

  8. #488
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    Δες εδώ (το 24 πρέπει να είναι):
    δεν νομιζω να εχει φυγει απλα παξιμαδι.
    ο τοπος ειναι γεμματος λαδια...
    εσκασε...

  9. #489
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paTman_the
    Μόλις "ανακάλυψα" το thread και αν και δεν το έχω πλέον το μηχανάκι, συγκινήθηκα!

    Το μηχανάκι είχε κυκλοφορήσει και στην ευρώπη ως NT650 Revere με άξονα μετάδοσης παρακαλώ αντί για αλυσίδα. Επίσης μια δικύλινδρη πολυθρόνα της HONDA (που ήρθε και στην Ελλάδα) πατούσε στο nt650.
    Τέλος (τουλάχιστον το 650) έβγαινε και το 93-95.

    Οσο για ταξίδια... Πάρτε μια εικόνα από το brosaki (650) μου μπροστά από το εργοστάσιο της PORSCHE στην Στουτγάρδη το 2005...
    Έπρεπε να δείτε τη φάτσα ενός (γερμανού με NT650 όταν σταματήσαμε δίπλα δίπλα στο φανάρι και έβλεπε το μηχανάκι μου που ήταν σχεδόν πανομοιότυπο με το δικό του αλλα προφανώς δεν ήξερε τι ήταν το δικό μου!
    Καλώς τον!

    για το ταξίδι Γερμανία!


    Άρχισα πάλι να ψάχνω και έπεσα πάνω σε αυτό: http://ntvhonda.proboards.com/index....lay&thread=902

    Όσοι γουστάρετε διαβάστε το, λέει για την ιστορία του ntv650 το οποίο είναι ο πρόγονος του Deauville (nt650v) και για το Bros, το οποίο λέει ότι και καλά ήταν μια "διαφορετική έκδοση" του ntv650.

    Χοντρικά οι διαφορές του ntv650 με του Bros είναι ψιλο-χαοτικές και αυτό οφείλεται στο ότι το Bros είχε σπορ προσανατολισμό ενώ το ntv650 τουριστάδικο. Το ntv650 είχε σιδερένιο πλαίσιο και όχι αλουμινένιο, μετάδοση με άξονα όπως είπε και ο φίλος paTman_the, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (19 λίτρα αντί για 12), διπίστονη δαγκάνα μπροστά, τελείως διαφορετικό υποπλαίσιο, μαρσπιέ συνοδηγού, πολύ περισσότερα πλαστικά και πολλά άλλα μικρά.

    Η αλήθεια είναι ότι τα μηχανάκια μοιάζουν πάρα πολύ οπτικά, σε βαθμό που σε κάνει να απορείς όπως ο Γερμανός παραπάνω, αλλά δική μου εκτίμηση είναι ότι δεν μοιράζονται πολλά περιφερειακά.

    Διαβάστε το, έχει ενδιαφέρον, ή τουλάχιστον ρίχτε μια ματιά στις φωτογραφίες.

    Υ.Γ.: έχω δει ένα Revere στην Ελλάδα!
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  10. #490
    applied... Το avatar του/της paTman_the
    Εγγραφή
    08/02/2006
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Καλώς τον!

    για το ταξίδι Γερμανία!


    Άρχισα πάλι να ψάχνω και έπεσα πάνω σε αυτό: http://ntvhonda.proboards.com/index....lay&thread=902

    Όσοι γουστάρετε διαβάστε το, λέει για την ιστορία του ntv650 το οποίο είναι ο πρόγονος του Deauville (nt650v) και για το Bros, το οποίο λέει ότι και καλά ήταν μια "διαφορετική έκδοση" του ntv650.

    Χοντρικά οι διαφορές του ntv650 με του Bros είναι ψιλο-χαοτικές και αυτό οφείλεται στο ότι το Bros είχε σπορ προσανατολισμό ενώ το ntv650 τουριστάδικο. Το ntv650 είχε σιδερένιο πλαίσιο και όχι αλουμινένιο, μετάδοση με άξονα όπως είπε και ο φίλος paTman_the, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ (19 λίτρα αντί για 12), διπίστονη δαγκάνα μπροστά, τελείως διαφορετικό υποπλαίσιο, μαρσπιέ συνοδηγού, πολύ περισσότερα πλαστικά και πολλά άλλα μικρά.

    Η αλήθεια είναι ότι τα μηχανάκια μοιάζουν πάρα πολύ οπτικά, σε βαθμό που σε κάνει να απορείς όπως ο Γερμανός παραπάνω, αλλά δική μου εκτίμηση είναι ότι δεν μοιράζονται πολλά περιφερειακά.

    Διαβάστε το, έχει ενδιαφέρον, ή τουλάχιστον ρίχτε μια ματιά στις φωτογραφίες.

    Υ.Γ.: έχω δει ένα Revere στην Ελλάδα!
    Το ταξίδι τότε στη Γερμανία ήταν μεγάλη εμπειρία για μένα, που αν είχα περισσότερα λεφτά (τότε) θα το είχα κάνει και περισσότερες φορές...
    Δεν ξέρω τι ακριβώς μοιράζονταν, εμφανισιακά και στον κινητήρα αναφερόμουν. Εχω το βιβλίο του Haynes για όποιον ενδιαφέρεται. Και ενα manual από το Internet (έπρεπε να τα δώσω όταν πούλησα το μηχανάκι αλλά τα ήθελα για προσωπικούς λόγους)
    Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;

  11. #491
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162

    Re: Πισω αναρτηση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
    Μερικοι μαλακοκωλοι που εχουν κατσει κατα καιρους πισω στη μηχανη ,εχουν κανει παραπονα για τη σκληρωτητα της πισω αναρτησης πραγμα που εγω ομως δεν εχω αντιληφθει.
    Με το ειδικο αγκιστρο μπορει καποιος με μια φωτογραφια να μου δειξει πως ρυθμιζω τη σκληρωτητα της αναρτησης ,υπαρχουν σημαδια???
    Η μόνη ρύθμιση που μπορείς να κάνεις είναι της προφόρτισης, το εργαλείο πιάνει στις εγκοπές που φαίνονται στη φωτό και εκεί έχει και αριθμούς...

    Αν και το πρόβλημα που έχουν αυτοί που έκατσαν πίσω είναι μάλλον το μικρό και χωρίς πολύ υλικό κομμάτι της σέλας...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	untitled.jpg 
Προβολές:	343 
Μέγεθος:	98,8 KB 
ID:	223040
    Give me fuel, Give me fire

  12. #492

    Re: Re: Πισω αναρτηση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
    Η μόνη ρύθμιση που μπορείς να κάνεις είναι της προφόρτισης, το εργαλείο πιάνει στις εγκοπές που φαίνονται στη φωτό και εκεί έχει και αριθμούς...

    Αν και το πρόβλημα που έχουν αυτοί που έκατσαν πίσω είναι μάλλον το μικρό και χωρίς πολύ υλικό κομμάτι της σέλας...
    μαλλον η σελα φταιει!!!

  13. #493
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503

    Re: Re: Re: Πισω αναρτηση

    GEIA SAS KOZME....
    EIXA KAIRO NA FANW K EIPA NA PW ENA GEIA!!!
    kamia brososinantisi tha kanoyme??

  14. #494

  15. #495
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162

    Re: Re: Re: Re: Πισω αναρτηση

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
    GEIA SAS KOZME....
    EIXA KAIRO NA FANW K EIPA NA PW ENA GEIA!!!
    kamia brososinantisi tha kanoyme??
    Έχω σκεφτεί να 'ρθούμε στο Αίγιο βόλτα, τι λέτε οι υπόλοιποι που ενδιαφέρονται; Όταν θα είναι σε αποδεκτή κατάσταση το μηχανάκι μου, θα το κανονίσω

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    ΜΕΣΑ!!
    Είσαι Αθήνα; Πότε έρχεσαι;




    -και μια ερώτηση:

    Έχει κάνει κανείς επισκευή στη μαμα ουρά; εννοώ να μπουν νέα κομμάτια πλαστικό εκεί που πρέπει να βιδώσει στο υποπλαίσιο... Με μικρό κόστος αν είναι δυνατόν...
    Give me fuel, Give me fire

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 ???
    από Anritsu στο forum Honda
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2011, 12:15
  2. Honda Bros
    από plutonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 21:15
  3. Honda Bros
    από empemp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2004, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF