Αν εχει αποκλιση του Dfoud μονο 1,6% θα ειναι και το μοναδικο Bandit στο κοσμο :rotflmao: ,συλεκτικο λεμε.
Αν εχει αποκλιση του Dfoud μονο 1,6% θα ειναι και το μοναδικο Bandit στο κοσμο :rotflmao: ,συλεκτικο λεμε.
ο "ανταλλάσσεται με Honda" ας κοπιάσει...
... [/B][/QUOTE]
Δεν ανταλλασεται καρντια μου....δεν εχει λεφτα.....:rotflmao:
προσέχουμε για να έχουμε!...
Που λετε παιδες ειπα να δοκιμασω το εργαλειο αυτο.
Μετα λοιπον απο χρονια σε ss ηρεμησα κ πηρα τον μεγαλο ληστη, μοντελο 2008, με ABS κ μισο fairing.
Σε ποια φορουμ του εξωτερικου εχει πολυ θεμα για διαβασμα?
Θα ηθελα να δοκιμασω το σηκωμα του πισω μερους ή την τοποθετηση USD αλλα να κρατησω κ την ανεση του τιμονιου....εχετε καμια πληροφορια για το ποιο μπροστινο συστημα να ψαξω το οποιο να μπαινει σχετικα ευκολα στη μηχανη?
Το φρενο της ειναι με ΔΙΑΦΟΡΑ οτι χειροτερο εχω οδηγησει ποτε'. Ετσι ή θα αλλαξω ολο το μπροστινο συστημα με usd ή θα αλλαξω ολα τα σωληνακια μπροστα κ του ABS με υψηλης...αν κ δεν ξερω αν θα πρεπει να επεμβω κ σε τρομπα κ δαγκανες....
Θα αλλαξω κ την Puig ζελατινα γιατι θελω προστασια κ ανεση....κ ψαχνω καποια πιο ψηλη κ ανετη...εχετε καμια πληροφορια?
Ευχαριστω για την οποια βοηθεια.
Ο παλιος ειναι αλλιως....
ΠΡοφανώς το πήρες μεταχειρισμένο, άρα το φρένο ίσως να ήταν ταλαιπωρημένο.
Δοκίμασε αλλαγή υγρών και εξαέρωση πριν κάνεις οτιδήποτε. Εγώ έβαλα υψηλής της HELL (Σε όλα εκτός της μπροστινής σειράς του ABS-Έχει συνολικά 7 γραμμές). Η βελτίωση ήταν σημαντική.
Επίσης το πιρούνι βελτιώνεται με ένα σετ ελατήρια και λαδάκια (η επόμενή μου αγορά).
Ωστόσο, εάν ψάχνεσαι να το κάνεις SS με USD τότε αγόρασες λάθος μηχανάκι.
Η μηχανη φοραει ηδη ελατηρια κ αλλα λαδια μπροστα ενω εκανε πριν λιγα χλμ κ σερβις με αλλαγη υγρων.
Αν ηθελα ss θα το ειχα παρει αντι του ληστη.
Αυτο ομως που επιδιωκω ειναι την καλυτερη δυνατη συμπεριφορα της μηχανης μιας κ θεωρω οτι μπορω να το πετυχω. Με ενα usd περαν της εμφανισης θελω να ριξω λιιιγο το μπροστινο αποφευγοντας το σηκωμα του πισω μερους με dog bones.
Σε ευχαριστω για την απαντηση κ αν δεν προβω σε usd τοτε η αλλαγη με υψηλης πιεσης σε ολη τη γραμμη ειναι σιγουρη.
Ο παλιος ειναι αλλιως....
τι σε εμποδιζει να ριξεις το μπροστινο χωρις USD?Αρχικά δημιουργήθηκε από SvsGreek
Η μηχανη φοραει ηδη ελατηρια κ αλλα λαδια μπροστα ενω εκανε πριν λιγα χλμ κ σερβις με αλλαγη υγρων.
Αν ηθελα ss θα το ειχα παρει αντι του ληστη.
Αυτο ομως που επιδιωκω ειναι την καλυτερη δυνατη συμπεριφορα της μηχανης μιας κ θεωρω οτι μπορω να το πετυχω. Με ενα usd περαν της εμφανισης θελω να ριξω λιιιγο το μπροστινο αποφευγοντας το σηκωμα του πισω μερους με dog bones.
Σε ευχαριστω για την απαντηση κ αν δεν προβω σε usd τοτε η αλλαγη με υψηλης πιεσης σε ολη τη γραμμη ειναι σιγουρη.
Δοκιμασε και μια καλη γεφυρουλα στα πηρουνια, κανει δουλεια η/και αλλαγη στα σωθικα του πηρουνιου αν υπαρχει κιτ απο καμια εταιρια.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
και χωρίς γεφυρούλα, έχει jack-up kits στο eGay που λέει και μιά ψυχή για το πισινό και με ένα αλενάκι και ένα ροπόκλειδο, μπορείς να κατεβάσεις τις τιμονόπλακες στα καλάμια μερικά χιλιοστά και να πειραματιστείς...
γεωμετρία "γρήγορη" δεν θ'αποκτήσει χωρίς να μπεις σε "σοβαρά" έξοδα, αλλάζοντας καλάμια και τιμονόπλακες (και μετά δεν θα σου κλειδώνει το τιμόνι, πιθανότατα) αφού από το εργοστάσιο αν δεν απατώμαι είναι στις 26,5 μοίρες...
Ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες.
Για πειτε κανα forum εξωτερικου που εμπιστευεστε....
Ο παλιος ειναι αλλιως....
Check this: http://www.twtex.com/forums/forumdisplay.php?f=94
and that: http://www.banditforum.co.uk/forum/
Oι αλλαγες ξεκινησαν...ε πρεπει να μπει η προσωπικη πινελια....παρολο που ηδη ζαχαρωνω κανα GTR 1400 KAWA!!!!![]()
Μπηκε λοιπον η σουπερ ζελατινα της NATIONAL CYCLE απο usa. Eπιτελους καλυψη απο τον αερα οπως θα επρεπε να ειχε εξαρχης μια τετοια μηχανη.
Ηρθε κ το jackup kit 25mm .....οχι δλδ υπερβολες. Θα μπει μολις ερθει κ το ολοκληρο σετ απο σωληνακια υψηλης της HELL. Κομπλε με του ABS.
Aγοραστηκαν κ Led φλασακια μπρος πισω, μιας κ ο προηγουμενος ειχε χωνευτα (δεν φαινοντε με τπτ) μπροστα, κ πισω απλα λογο τριβαλιτσου ειχε βαλει Led φαναρι με ενσωματωμενα φλας....τα οποια κ παλι δεν φαινονται με τιποτα. Θα παραμεινει το φαναρι πισω αλλα πηρα Led φλασακια με μικρο στελεχος ωστε να φαινομαι οταν στριβω. Το κοψε ραψε θα γινει μαζι με τα υπολοιπα σε λιγες μερες..
Κ τελος μενει να αγοραστει ενα hugger μιας κ δεν εχω κεφι να καθαριζω καθε μερα. Εχει κανεις καποιο για πουλημα????![]()
Ο παλιος ειναι αλλιως....
παιδια 6000 ευρωπουλα λεει το 1250 με abs η σουζουκι....
με εχει βαλει σε πειρασμο! την μια λεω να παω να το παρω την αλλη να κατσω στα αυγα μου.....!του 2009 μοντελο .τα λαστιχα του ειναι 36 του 09...
βρε φωτιες που μας αναψε ο σφακιανακης........
απο την αλλη σκεπτομαι τελη ,βενζινες .....ιδωμεν απο δευτερα!!!
καλαματιανος
Νταξ απο βενζινες δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα....
Για τα υπολοιπα ειμαστε ολοι στο ελεος της κεντρικης εξουσιας. Τιποτα δεν τον σταματαει να μας παει φιφα κ@λο κι εμας που πηγαμε σε κατω των 1000σεσε
Παντως απο φρενα οντως θελει πολυ δουλεια το μηχανακι. Ενας λογος που δεν μου εκατσε ειναι η αισθηση του φρενου του.
Και το αμπεες τραγικο.......
Ενα σωστο τακακι θελει , τιποτε παραπανω.Αρχικά δημιουργήθηκε από nickald
Παντως απο φρενα οντως θελει πολυ δουλεια το μηχανακι. Ενας λογος που δεν μου εκατσε ειναι η αισθηση του φρενου του.
Και το αμπεες τραγικο.......
Δεν ειχες διαβασει εδω που λεγαμε για τα Double Sintered της EBC ???
τόσο χάλια είναι αυτό το abs ρε παιδιά? καλύτερα χωρίς δλδ?
Εγώ θα το έπαιρνα στη θέση σου...Αρχικά δημιουργήθηκε από gs 500 f
παιδια 6000 ευρωπουλα λεει το 1250 με abs η σουζουκι....
με εχει βαλει σε πειρασμο! την μια λεω να παω να το παρω την αλλη να κατσω στα αυγα μου.....!του 2009 μοντελο .τα λαστιχα του ειναι 36 του 09...
βρε φωτιες που μας αναψε ο σφακιανακης........
απο την αλλη σκεπτομαι τελη ,βενζινες .....ιδωμεν απο δευτερα!!!:smilea: