Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Ρυθμιση αναρτησης (πρωτοτυπο...)

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397

    Ρυθμιση αναρτησης (πρωτοτυπο...)

    Μιας και μολις μπηκε αναρτηση στο μηχανακι μου λεω να σας βαλω ενα Πασχαλινο προβληματισμο....

    Πως ξεκιναμε να ρυθμισουμε???

    Το αμορτισερ ειναι wp competition.

    Αρχικα με προβληματιζει η ρυθμιση ηψους. Θα ξεκινησω απο τη στανταρ θεση
    εχω επιλογη ως και 1.5 ποντο θα εχει διαφορα αισθητη???

    Προτεινομενο sag δεν εχω βρει ακομη και δε ξερω απο που να ξεκινησω ????

    Επειτα μενουν οι αποσβεσεις....
    Απο ποια θεση ξεκιναμε να παιζουμε????
    και ποση μεγιστη διαφορα πρεπει να εχει η αργη απο τη γρηγορα????

    Αυτα τα λιγα, εχουμε μαυρα μεσανυχτα γενικοτερα..


    Υ.Γ.1 το μπροστινο μου μου αρεσει πολυ ως εχει ασχετως αν χρειαστει να το αλλαξω αργοτερα
    Υ.Γ.2 δε θελω πληροφοριες απο αλλα σαιτ αλλα απο εμπειρια (αυτα μπορω να τα βρω και μονος μου αλλα δε βγαζεις ακρη)

  2. #2
    Destination is the trip Το avatar του/της Corvo
    Εγγραφή
    13/09/2008
    Μηνύματα
    1.299
    δεν ξερω αν το εχεις δει αυτο το θεμα ή αν μπορει να σε βοηθησει απλα το βαζω σε περιπτωση που δεν το εχεις δει

    http://www.moto.gr/forums/showthread...5&pagenumber=1
    You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    δεν ξερω αν το εχεις δει αυτο το θεμα ή αν μπορει να σε βοηθησει απλα το βαζω σε περιπτωση που δεν το εχεις δει
    Το εχω διαβασει αυτο που θελω απαντησεις απο καποιον που εχει εμπειρια ο ιδιος σε δικη του μοτο με τετοιο αμορτισερ.

    Επισης το αμορτισερ εχει και αρνητικο 1.5cm νομιζω ειναι λιγο μπερδεμα για μενα τουλαχιστον, ασε που αλλο sag δινει ο καθ'ενας....

  4. #4
    Destination is the trip Το avatar του/της Corvo
    Εγγραφή
    13/09/2008
    Μηνύματα
    1.299
    οκ απλα ειπα μηπως σε βοηθησει



    δυστυχως αλλη εμπειρια δεν εχω να σε βοηθησω εγω

    καλη επιτυχια ομως


    You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Να κάνουμε πως δεν το είδαμε λες..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Να κάνουμε πως δεν το είδαμε λες..??
    Χαλαρά όμως!

    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Αντε
    δωστε μου κατι να αρχισω να βασανιζομαι....

  8. #8
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    κάποτε είχε δώσει δώρο το ΡΒ μαζί με ένα τεύχος το ,ένα βιβλιαράκι που είχε τον τίτλο "το εγχειρίδιο της ανάρτησης"...

    Εκεί λοιπόν λέει ότι το προτεινόμενο νούμερο διαφοράς στατικόυ με δυναμικό sag είναι 35-45 mm.

    Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο έχει ρυθμίσεις για αρκετές μότο ,και εχω την εντύπωση ότι έχει και τη δίκη σου μέσα.

    Αν θες του ρίχνω μια μάτια και σου πόσταρω τις ρυθμίσεις.

    Αν πάλι θες σου το κάνω μια κοπια και στην πρώτη ευκαιρία στο δίνω.

    Ένα πολύ σημαντικό τιπ του βιβλίου λέει ότι οποιαδήποτε ρύθμιση κάνεις πρέπει να την κανείς μια-μια και όχι όλες μαζί...

  9. #9
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    κάποτε είχε δώσει δώρο το ΡΒ μαζί με ένα τεύχος το ,ένα βιβλιαράκι που είχε τον τίτλο "το εγχειρίδιο της ανάρτησης"...

    Εκεί λοιπόν λέει ότι το προτεινόμενο νούμερο διαφοράς στατικόυ με δυναμικό sag είναι 35-45 mm.

    Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο έχει ρυθμίσεις για αρκετές μότο ,και εχω την εντύπωση ότι έχει και τη δίκη σου μέσα.

    Αν θες του ρίχνω μια μάτια και σου πόσταρω τις ρυθμίσεις.

    Αν πάλι θες σου το κάνω μια κοπια και στην πρώτη ευκαιρία στο δίνω.

    Ένα πολύ σημαντικό τιπ του βιβλίου λέει ότι οποιαδήποτε ρύθμιση κάνεις πρέπει να την κανείς μια-μια και όχι όλες μαζί...
    ειχε δωσει το PlayBoy τετοιο ενθετο ???



    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    κάποτε είχε δώσει δώρο το ΡΒ μαζί με ένα τεύχος το ,ένα βιβλιαράκι που είχε τον τίτλο "το εγχειρίδιο της ανάρτησης"...
    Χωρίς ίχνος πλάκας..

    Δεν έχω ξανασυναντήσει τόσα μαζεμένα λάθη και λαμακίες σε τόσο μικρό έντυπο ..!!

    Δεν κατάλαβα ποια προέρχονται από τον Braxton, ποια από τον μεταφραστή και ποια είναι τυπογραφικά λάθη, αλλά θέλω να δηλώσω υπεύθυνα και ενυπόγραφα ότι το συγκεκριμένο εγχειρίδιο είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ...!!!


    Υ.Γ.
    Στην διάθεση οποιουδήποτε για περαιτέρω συζήτηση οποιουδήποτε επί μέρους τμήματος του εν λόγω εγχειριδίου ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    για το sag 3-4 cm για χρήση δρόμου και 2,5 έως 3,5 για χρήση πίστας.
    Για να ρυθμίσεις sag ανοίγεις όλα τα ρυθμιστικά (αποσβέσεις) αριστερόστροφα στο -off (2 ρυθμιστικά πάνω και ένα μαύρο δακτυλίδι πλαστικό κάτω)
    Για να ρυθμίσεις τις αποσβέσεις ξεκίνα από τη μέση των ρυθμίσεων, κάνε μία βόλτα το μοτό να ζεσταθεί το αμορτισέρ=λάδι και ρύθμισέ το ζεστό. Ως συνήθως το πίσω εάν είναι μτχ. το σώμα ακούει προς το τέλος από -4 έως και -1 από τέρμα σφικτό. Εάν είναι καινούργιο ακούει λίγο πιο πάνω. Εάν έχει γίνει και revalving μπορεί να δουλεύει και -8 έως και -10 από τέρμα σφικτό. Πρέπει να επιστέφει ομαλά και όχι γρήγορα. Το ομαλά ορίζεται ως προοδευτικά αλλά και όχι να αγκομαχά για να επανέλθει.

    Αυτά
    ελπίζω να σε βοήθησα

    καλές ρυθμίσεις

    δες και εδώ για το sag

    ρύθμιση sag

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Μενέλαε όλα εξαρτώνται από το μηχανάκι την χρήση και τον αναβάτη για την ρύθμιση του αμορτισέρ.
    Αν κατάλαβα καλά, πρόκειται για το GSXR600 που τρέχεις αγώνες, οπότε και οι ρυθμίσεις θα είναι αντίστοιχες.
    Δεν ξέρω πόσο θα είναι καλό να το ψηλώσεις πίσω η να το χαμηλώσεις μπροστά κλπ, αυτό η θα το βρείς εσύ, η θα ψάξεις data για το συγκεκριμένο σε χρήση πίστας.
    Πες τι μοντέλο είναι ακριβώς μήπως βρεθούν έτοιμες πληροφορίες.
    Για το sag ακολούθα τα προτεινόμενα αρχικά settings όπως και για τις αποσβέσεις. Για αποσβέσεις οταν δοκιμάζεις αλλαγές να μηγαίνεις ενα ενα κλίκ κα να σημειώνεις τι βλέπεις.
    Δεν ξέρω τι οδηγίες έχει ςοτ WP οταν το αγοράζεις, διάβασέ το καλά πάντως.
    Κοίτα κι ενα γενικό μάνιουαλ Ohlins.

    http://www.ohlins.com/Products/Owner...M_07241-02.pdf

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nktR
    για το sag 3-4 cm για χρήση δρόμου και 2,5 έως 3,5 για χρήση πίστας.
    Για να ρυθμίσεις sag ανοίγεις όλα τα ρυθμιστικά (αποσβέσεις) αριστερόστροφα στο -off (2 ρυθμιστικά πάνω και ένα μαύρο δακτυλίδι πλαστικό κάτω)
    Για να ρυθμίσεις τις αποσβέσεις ξεκίνα από τη μέση των ρυθμίσεων, κάνε μία βόλτα το μοτό να ζεσταθεί το αμορτισέρ=λάδι και ρύθμισέ το ζεστό. Ως συνήθως το πίσω εάν είναι μτχ. το σώμα ακούει προς το τέλος από -4 έως και -1 από τέρμα σφικτό. Εάν είναι καινούργιο ακούει λίγο πιο πάνω. Εάν έχει γίνει και revalving μπορεί να δουλεύει και -8 έως και -10 από τέρμα σφικτό. Πρέπει να επιστέφει ομαλά και όχι γρήγορα. Το ομαλά ορίζεται ως προοδευτικά αλλά και όχι να αγκομαχά για να επανέλθει.

    Αυτά
    ελπίζω να σε βοήθησα

    καλές ρυθμίσεις

    δες και εδώ για το sag

    ρύθμιση sag
    Ο Νίκος εχει κληρονομικό χάρισμα, αναρτησιολογίας αποσβεσολογίας! Δεν κάνω πλάκα.
    Ακουσέ τον!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    για το sag 3-4 cm για χρήση δρόμου και 2,5 έως 3,5 για χρήση πίστας.

    2,5 με 3cm θα μετρησω. Σε αυτο θα αφαιρεσω 1,5 cm η θα το μετρησω ως εχει???
    Το λεω αυτο γιατι μου ειπαν οτι εχει -1,5 ποντους στο sag το αμορτισερ...


    Επισης με τη ρυθμιση ηψους τι προτεινεις?? το εχω βαλει πανω τερμα χαμηλο και εχω 1.5 ποντους να το σηκωσω απο πισω...
    Αυτο ειναι σαν να αλλαζω τη γεωμετρια οπως οταν κατεβαζεις το μπροστινο???
    Αν αλλαξω τη γεωμετρια ομως δε θα εχει επιδραση και στις ρυθμισεις μου???
    Αρα πρεπει να ξεκινησω πρωτα απο κει ετσι??

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Ο Νίκος εχει κληρονομικό χάρισμα, αναρτησιολογίας αποσβεσολογίας! Δεν κάνω πλάκα. Ακουσέ τον!!
    Αν ο Νικος εχει κληρονομικο χαρισμα τοτε μαλλον 29 του μηνα θα το εξασκησει.....


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ρυθμιση αναρτησης...
    από parianmx5 στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 03:03
  2. Ρύθμιση Ανάρτησης Κ3
    από BlaSen στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2009, 11:47
  3. Ρύθμιση ανάρτησης σε Vfr 800
    από agelosmarinis στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 09/06/2009, 11:52
  4. ρυθμιση αναρτησης ohlins απο το μπουκαλακι (πισινη)
    από 675 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 17:28
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF