Padova UniversityΕπίσης είχα βρει ένα Ιταλικό Πανεπιστήμιο που έκανε μελέτες σχετικά με το counter steering και μέτραγε ροπές στο τιμόνι, επιταχύνσεις, κτλ - πολύ ενδιαφέρον.
Padova UniversityΕπίσης είχα βρει ένα Ιταλικό Πανεπιστήμιο που έκανε μελέτες σχετικά με το counter steering και μέτραγε ροπές στο τιμόνι, επιταχύνσεις, κτλ - πολύ ενδιαφέρον.
| robotpig.net | erripman blog |
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ!!
ΑΠΟ ΑΠΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΡΩΤΑΩ.
ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ Η ΤΑ ΛΕΤΕ
ΜΕΣΩ ΝΕΤ?
ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΕΣΤΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΚΗΣ
στο ΔΕΛΕΑΡ καφε ( www.delearcafe.gr ) καθε Δευτερα κατα τις 20:00Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisgreece
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΣ!!
ΑΠΟ ΑΠΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΡΩΤΑΩ.
ΒΡΙΣΚΟΣΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ Η ΤΑ ΛΕΤΕ
ΜΕΣΩ ΝΕΤ?
ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΕΣΤΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΑΚΗΣ
κοιτα και εδω:
http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=5
http://www.vf750fd.com/blurbs/countercode.html
μιστερ Keith Code χαζ σποκεν - ουγκ
Νομίζω ότι έχω παρατηρήσει πολύ κόσμο να εφαρμόζει κάτι σαν counter steering, και μάλιστα σε συνθήκες ψιλο-πανικού, αλλά προφανώς... κατά λάθος!
Αναφέρομαι σε περιπτώσεις που κάποιος π.χ. περνάει ανάμεσα από μπλοκαρισμένα αυτοκίνητα όταν ξαφνικά κάποιο αυτοκίνητο στα δεξιά του πάει να βγει απότομα αριστερά, χωρίς να έχει προσέξει τη μηχανή: Η ενστικτώδης αντίδραση του μοτοσυκλετιστή είναι πολλές φορές να ρίξει το βάρος του απότομα αριστερά, αλλά επειδή αυτό γίνεται ενστικτωδώς, ταυτόχρονα τραβάει ασυναίσθητα το τιμόνι από δεξιά, αυτό βέβαια στρίβει δεξιά και φυσικά η μηχανή πλαγιάζει αριστερά. Μέχρι τότε ο μοτοσυκλετιστής έχει ψιλοσυνέλθει από την έκπληξη και ευθυγραμμίζεται, ισιώνει το τιμόνι, και καταφέρνει να αποφύγει το αυτοκίνητο εφαρμόζοντας "κάτι σαν" counter-steering χωρίς να το ξέρει![]()
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
[B]Μπορεις να πας στην πιστα αφου παρεις τηλ. για να δεις ποτε ειναι ελευθερη για μοτο (εχει ξεχωριστα ωραρια για moto - auto).
Θα πρεπει επισης να πληρωσεις γυρω στα 30€
Τα μεγαρα ανοιγουν μονο σε track day για μοτο δεν την ανοιγουν συχνα τους εχω παρει παρα πολλα τηλεφωνα για αυτοκινητα ειναι σχεδον καθε μερα ανοιχτη !!!
τηλ :2296 083111
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
[B]Μα ποσοι αυτοκινηταδες πηγαινουν πια?Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
Μπορεις να πας στην πιστα αφου παρεις τηλ. για να δεις ποτε ειναι ελευθερη για μοτο (εχει ξεχωριστα ωραρια για moto - auto).
Θα πρεπει επισης να πληρωσεις γυρω στα 30€
Τα μεγαρα ανοιγουν μονο σε track day για μοτο δεν την ανοιγουν συχνα τους εχω παρει παρα πολλα τηλεφωνα για αυτοκινητα ειναι σχεδον καθε μερα ανοιχτη !!!
τηλ :2296 083111
Ειναι περισσοτεροι δηλαδη οι ερασιτεχνες απο τους μοτοσυκλετιστες?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΛΠ.
http://www.msgroup.org/TIP048.html
Παιδία τσεκάρετε το παρακάτω site. Έχει λεπτομέριες για αυτόν τον τρόπο.
Από τότε που το διάβασα, έχει αλλάξει η ζωή μου.
http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm
http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm#Steering
Αρχικά δημιουργήθηκε από γεροπιτσιρικος
Παιδία τσεκάρετε το παρακάτω site. Έχει λεπτομέριες για αυτόν τον τρόπο.
Από τότε που το διάβασα, έχει αλλάξει η ζωή μου.
http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm
http://www.flamesonmytank.co.za/ride.htm#Steering
Καμια περιληπτική μετάφραση κανείς για όσους είμαστε ''ατσίδες'' στα αγγλικά????
Πήρα τη strada κι έρχομαι...
ερωτηση.... μαλλον οχι ερωτηση αλλα παρατηρηση.... εγω αυτο περι γυροσκοπικης οδηγησης το εκανα ακομα και με το ποδηλατο. ποτε δεν στριβεις το τιμονι.,....πιεζει προσ τα κατω το τιμονι προς εκει που θες να πας. οταν πιτσιρικαδες κατεβαιναμε το σκιστο στο αιγαλαιο και καναμε κοντρα πιοσ θα ακουμπησει το πεταλι χωρις να πεσει δεν ξεραμε ουτε απο γυρωσκοπικη οδηγηση αλλα ουτε και απο τεχνικες... (ακομα απορω πως δεν φυγαμε καπια μερα να παμε στα θυμαρακια)... Η οταν πας χωρις χερια με το ποδηλατο και θες να στριψεις τι κανεις???? σφιγκεις τα μπουτια κια σπροχνεις το "οχημα " προς εκει που θες να πας. Ειναι ακριβως το ιδιο αλλα στην μηχανη βαζεις και δυναμη με το χερι.Κατα την γνωμη μου ειναι ολα θεμα υπομονης και εμπειριας. κανεις δεν μαθαινει να οδηγει με εγχειριδιο...
Α ρε τι τρελος bmxακιας που ημουν!!!!
Παραλλαγή του θέματος:
Αν η στροφή είναι κατηφορική είναι σωστό να ανοίξουμε το γκάζι μέσα στη στροφή ή θα πάμε για βρούβες; Μήπως κατά κάποιο τρόπο η κατηφορική κλίση υποκαθιστά το άνοιγμα του γκαζιού (επομένως δε χρειάζεται κι άλλο γκάζι); Αν είναι πολύ κατηφορική η στροφή μήπως χρειάζεται και λίγο φρένο για να τη βγάλουμε σωστά και με ασφάλεια;
και στην κατηφορικη στροφη μπενουμε με σταθερα επιταχηνομενο το γκαζι απλα οπως μας ειπε ο εκπεδευτης μας οταν η στροφη ειναι κατηφορικη μιωνουμε την ταχητητα εισοδου τοσο ωστε να μπορουμε να εχουμε σταθερα επιταχηνομενο το γκαζι κατα ολλη την διαρκια της στροφης για να εχουμε την επιθημητη μεταφορα φορτιου στον πισο τροχο
Σε κατηφορικές και απότομες στροφές αφού έχω κόψει μπαίνω με πατημένο συμπλέκτη και σταθερό φρένο. Στην έξοδο αφήνω φρένο, συμπλέκτη γκαζάκι και συνεχίζω. Γλυτώνω τουλάχιστον ένα κατέβασμα που σημαίνει λιγότερος χρόνος και λιγότερη φθορά της μηχανής. Πολύ αποτελεσματικό σε επαρχιακό δίκτυο.Αρχικά δημιουργήθηκε από anf125
Παραλλαγή του θέματος:
Αν η στροφή είναι κατηφορική είναι σωστό να ανοίξουμε το γκάζι μέσα στη στροφή ή θα πάμε για βρούβες; Μήπως κατά κάποιο τρόπο η κατηφορική κλίση υποκαθιστά το άνοιγμα του γκαζιού (επομένως δε χρειάζεται κι άλλο γκάζι); Αν είναι πολύ κατηφορική η στροφή μήπως χρειάζεται και λίγο φρένο για να τη βγάλουμε σωστά και με ασφάλεια;
Πήρα τη strada κι έρχομαι...