Και τέλος μάκρυνε και η κόντρα 6 πόντους. (αυτό θα φτιαχτεί απο την αρχή γιατι δεν μΕ αρέσει)
Το αποτέλεσμα, νομίζω, είναι καλό μωρε....
Θα δεθεί πάνω στο μηχανάκι, για τυχόν προβλήματα, και μετά θα λυθεί, να αλλαχτούν ρουλεμάν, silentblock, να γυαλιστεί το ψαλίδι και να μπεί μόνιμα. (αλέως πως: ΤΟ ΞΈΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΊΧΛΑ ΡΕ. ΘΑ ΤΑ ΠΛΎΝΩ ΛΕΜΕ)
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Μπροστά ακολουθήσαμε συμβατικές λύσεις. Μετά απο το κράξιμο για USD, είπα να γλυτώσω λίγο κράξιμο, και έτσι διάλεξα το πιο συμβατικό πιρούνι που βρήκα. ZX9RE2. Πιο χοντρό, σε συμβατικο ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. (και είναι και Kawasaki )
Θα χαμηλώσει 2-3 πόντους το μπροστινό, με ότι αυτό σημαίνει, αλλά νομίζω δεν θα υπάρξει πρόβλημα, λόγο χαρακτηριστικών του Zephyr.
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Φυσικά και εδώ δεν ταίριαζε ο άξονας, μιας και το Zeph εχει αντρικό σιδερένιο, και το ZRX αλουμίνιο, πολύ πιο χοντρό και κούφιο (οπότε δεν έπαιζε να κατέβει στον τόρνο)
Ξεπρεσαρίστηκε ο αλουμινένιος και με δείγμα τον παλίο, φτιάχτηκε νέος. Να σημειώσω ότι στο Zephyr ο άξονας είναι κολημένος στην πλάκα, οπότε το πιρούνι του παίζει μόνο όπως έχει, και άρα δεν είναι το πιο κατάληλο για μόντες σε άλλα μηχανάκια.
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Στην επάνω πλάκα, ανοίχτηκαν τρύπες για τα καβαλέτα του Zephyr και μετρήθηκε ο διακόπτης για να λειτουργεί κανονικά. Ενοείται ότι γεμίστηκε απο κάτω η πλάκα και ανοίχτηκε σπείρωμα για τα καβαλέτα. Θέλει αρκετή ψιλοδουλειά, όπως άλλωστε φαίνετε.
Εναλακτικά παίζει πάνω πλάκα για κανονικό τιμόνι, με 270+μεταφορικά. (παίζει και άλλη μια γερμανική με 100+μεταφορικά, αλλά δεν μου πολυ γεμίζει το μάτι) Ομως μετά πρέπει να κοπούν για να μπει ο διακόπτης. Δεν έχω καταλήξει ακόμα.
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Τέλος, ο σκελετός βάφτηκε ηλεκτροστατική, αφού αμμοβολίστηκε, και πήγαμε για κολαούζα παντου. Εκεί είχαμε και μια δυσάρεστη έκλπληξη. Με το που πέρασε 1-2 βόλτες το κολαούζο έφυγε ολοκληρο κομάτι, λόγο σαπίλας (Αρη με έχεις καταστρέψει)
Το καλό είναι ότι το συγκεκριμένο σημείο κρατάει το undertail. Το κακό είναι ότι θα μείνει έτσι. Δεν παίζει να βάλω ηλεκτροκόληση σε φρεσκοβαμένο σκελετό. Και ευτυχώς είναι απο την μία πλευρα.
Το πρόβλημα μάλλον δημιουργείται γιατί είναι σημείο με κλίση, τυφλό απο την μία πλευρά, και αν μαζέψει νερό, δεν έχει να φύγει απο πουθενά. Θέλει τάπωμα εκεί.
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
τουμπανο θα γινει...
φαινεται απο τωρα αλλωστε...
στην πισω δαγκανα αυτο που εχει σπασει ειναι το "κρατημα" απο το σωληνακι υγρων?
ειναι αραγε προβλημα αυτο?δεν ειμαι πολυ σχετικος απλα σαν παρατηρηση,,,
καλη συνεχεια!
Κόστος όλων αυτών:
Ψαλίδι (από Γαλλία) : 136 ευρά
Καλάμια (από Αγγλία) : 80 λίρες
Κάτω πλάκα (επίσης απο Αγγλία) : 50 λίρες
Πάνω πλάκα (από Γερμανία) : 35 ευρώ
Πίσω δαγκάνα (απο Αμερική) : 30 ευρώ
Τόρνος για όλα όσα περιγράφω : 140 ευρώ
Καλά πάμε.....
PS: Ο σκελετός είναι μαύρο γυαλιστερό. Λόγο φλας φαίνεται γκρί (οπως του Σπύρου στο BMW)
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
Δεν έχει σπάσει κάτι. Είναι η κόντρα για το μαρκούτσι του φρένου.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikolakisxt
....στην πισω δαγκανα αυτο που εχει σπασει ειναι το "κρατημα" απο το σωληνακι υγρων?....
καλη συνεχεια!
(Thanks)
"Growing old is inevitable. Growing up is optional"...
πολυ γουσταρω,ενας καλος καμβας για να δημιουργησεις πανω του
πολυ ωραια δουλεια σε ψαλιδι και πηρουνι,ρε συ κολαουζο περασες στεγνο?.(οι τρυπες θελουν σαλιο και λαου λαου )