ναι αδερφε!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Σίγουρα είναι το διπλό σταντ;![]()
![]()
ναι αδερφε!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Σίγουρα είναι το διπλό σταντ;![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από panathas
Μηπως (ξαναρωτάω) δε βγαζεις πολύ σωμα εξω και η μηχανη γέρνει περισσότερο απ' οσο πρέπει ή χρειάζεται;
ναι δεν βγαζω πολυ το σωμα...δεν καταλαβαινω ομως..λες "παραπανω απ οσο πρεπει"...το πρεπει ποσο ειναι??η μηχανη δεν ειναι δηλαδη σχεδιαζμενη ετσι ωστε οσο και να την στιψεις να μην βρει?? [/QUOTE]
Τιποτα, πες οτι δε ρωτησα![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Μέχρι να βάλεις καμιά φωτό... τι να σου πούμε..Αρχικά δημιουργήθηκε από panathas
ναι αδερφε!!!![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από flickbat
humorrrr (χωρίς να παρεξηγηθώ)
Μήπως στρίβεις κάπως έτσι(:
χαχαχα καπως ετσι αλλα χωρις γονατο κατω!!!!![]()
...η μηχανή ΕΙΝΑΙ σχεδιασμένη ώστε να βρίσκει ΠΡΩΤΑ το μαρσπιέ (το πατάκι που λές), και δε μιλάω θεωρητικά. Γι'αυτό σου είπα ότι κάτι δεν πάει καλά με το κεντρικό στάντ και τη στήριξή του.Αρχικά δημιουργήθηκε από panathas
ναι δεν βγαζω πολυ το σωμα...δεν καταλαβαινω ομως..λες "παραπανω απ οσο πρεπει"...το πρεπει ποσο ειναι??η μηχανη δεν ειναι δηλαδη σχεδιαζμενη ετσι ωστε οσο και να την στιψεις να μην βρει??
Μοναδική περίπτωση στο CBF να βρεί κάτι άλλο (στάντ, εξάτμιση κ.ο.κ.) είναι να υπάρξει σημαντικό βύθισμα της ανάρτησης μέσα στη στροφή π.χ. από ανωμαλία στο οδόστρωμα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από George20vt
...η μηχανή ΕΙΝΑΙ σχεδιασμένη ώστε να βρίσκει ΠΡΩΤΑ το μαρσπιέ (το πατάκι που λές), και δε μιλάω θεωρητικά. Γι'αυτό σου είπα ότι κάτι δεν πάει καλά με το κεντρικό στάντ και τη στήριξή του.
Μοναδική περίπτωση στο CBF να βρεί κάτι άλλο (στάντ, εξάτμιση κ.ο.κ.) είναι να υπάρξει σημαντικό βύθισμα της ανάρτησης μέσα στη στροφή π.χ. από ανωμαλία στο οδόστρωμα.
στο 2ο που λες εχεις δικιο,μου συμβαινει σε μια στροφη συγκεκριμενη,οποτε μαλλον εκει εχει ανωμαλια ο δρομος...
Εγώ κατάφερα να βρω κάτω την εξάτμιση, μωρέ άπαιχτος ήμουν κάποτε..![]()
Δες λίγο το θέμα εδώ και διάβασε το 4ο ποστ του σαπίλα γιατί τα πράγματα απαιτούν αρκετή σοβαρότητα, μη δώσεις λοιπόν και τόση σημασία στο υπόλοιπο θρεντ..![]()
Το CBF βρίσκει εύκολα κάτω διότι ναι μεν εμπνέει εμπιστοσύνη στις στροφές, απ'την άλλη δε, πρόκειται για μηχανάκι τουριστάδικο και όχι supersport. Ειδικά απ'την αριστερή πλευρά που εξέχει το "καβλιτζέκι"του διπλού σταντ.
Πρόσεξέ το και μάθε να στρίβεις σωστά, πιο έξω το σώμα για να κρατάς πιο "όρθια" τη μοτοσυκλέτα μέσα στη στροφή (εν ολίγοις αυτό που ήθελε να σου πει κι ο captain). Ακόμα περισσότερη προσοχή όταν στρίβεις φορτωμένος![]()
Δεν γνωριζω αν ειναι κατασκευαστικο λαθος,παντως και στο δικο μου cbf 1000 εβρισκε το διπλο σταντ στις αριστερες στροφες,πιστευω οτι απο το βυθισμα της αναρτησης(ειναι και λιγο μαλακη πισω) γινετε αυτο ειναι και το μαρκουτσι που προεξεχει απο αριστερα για να σηκωσουμε την μηχανη στο διπλο σταντ, δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχεις γιαυτο ομως.Αρχικά δημιουργήθηκε από panathas
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ..ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΑΝΤ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ...
ΣΤΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΛΑΓΙΑΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟ ΣΤΑΝΤ ΨΗΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ "ΝΥΧΙ" ΣΧΕΔΟΝ...
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ Ή ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ??
ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΣ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!![]()
Καλα στριψιματα φιλε..![]()
Κύριοι διδάσκαλοι από πάνω....
Αν βρίσκει το σταντ κι όχι τα πατάκια, τότε δεν ειναι στα όριά της η μηχανή...
Βέβαια ο σχεδιαστής του CBF δεν γνωρίζει τις πιστες του Δομοκού και του Μπράλου και μάλλον το σχεδίασε για άλλη χρήση...
Ride with caution.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
δεν είναι κατασκευαστικό λάθος...
σε κάθε στρητ μηχανάκι το οποίο έχει διπλό σταντ ΚΑΙ στο οποίο οι αναρτήσεις είναι αρκετά μαλακές ώστε το μηχανάκι να "κατσει", το διπλό σταντ μπορεί να βρεί σε στροφή αν όπως έγραψε ο George20vt ο δρόμος έχει σκαμπανέβασμα στο σημείο εκείνο ή αν η στροφή είναι ανηφορική ΚΑΙ έχει αρνητική κλίση (αρνητικό καμπερ)
με το cb400 το πάθενα συνέχεια σε 2 συγκεκριμένες στροφές στο θρυλικό σιρκουί Μπάλινγκτον στη Κρήτη... θέλει προσοχή
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Κύριε πρύτανη από κάτω...Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κύριοι διδάσκαλοι από πάνω....
Αν βρίσκει το σταντ κι όχι τα πατάκια, τότε δεν ειναι στα όριά της η μηχανή...
Το "καβλιτζέκι" (επαναλαμβάνομαι αλλά δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω) του διπλού σταντ κατεβαίνει αρκετά όσο πέφτει βάρος επάνω στη μηχανή κι εκεί ειδικά που θα μεσολαβήσει σκαμπανέβασμα, πάντα σε συνδιασμό με τη μαλακή ανάρτηση, έρχεται και η επαφή με την άσφαλτο. Και το μαρσπιέ κατεβαίνει με το βάρος άλλα όχι τόσο όσο το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας κι αυτό επειδή βρίσκεται πιο κοντά στο μπροστινό της μέρος.. μπακαλίστικο μου ακούγεται όλο αυτό αλλά νομίζω ότι βγαίνει νόημα..![]()
Τεσπά που λένε και οι chat-άκηδες, το πρόβλημα κατά κύριο λόγο το δημιουργεί η μαλακή-α πίσω ανάρτηση κατ'εμέ..
Στα λόγια μου έρχεσαι και με τιμάει ιδιαίτερα αυτόΑρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Βέβαια ο σχεδιαστής του CBF δεν γνωρίζει τις πιστες του Δομοκού και του Μπράλου και μάλλον το σχεδίασε για άλλη χρήση...
Ride with caution.![]()
![]()
συμφωνω GEORGE20vt, τον σκοπευτη και τον σπιριτ.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Πες ότι σου κάνω κι εγώ για θα σου κόψω την πίστωση εσέναΑρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
συμφωνω GEORGE20vt, τον σκοπευτη και τον σπιριτ.![]()
![]()
Το caponord που είχα (και φαντάζομαι και σε πολλές αλλες μηχανές) είχε κάτω από τα πατάκια του οδηγού μια βίδα που έβρισκε πρώτη στην άσφαλτο και σε «ειδοποιούσε» όταν έφτανες στο όριο κλίσης.
Όταν της έβαλα το ΜΑΜΑ διπλό σταντ , είχε μέσα στην συσκευασία του δυο βίδες ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ για να αντικαταστάσουν τις βίδες στα πατακια έτσι ώστε , λόγο του διπλού σταντ, να μειωθεί το όριο κλίσης..
Κάτι θα ήξεραν…
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
[B]Κύριοι διδάσκαλοι από πάνω....
Αν βρίσκει το σταντ κι όχι τα πατάκια, τότε δεν ειναι στα όριά της η μηχανή...
ε τοτε πως θα την φτασω στα ορια της χωρις να βρει το σταντ??αναρτηση εχω αλλαξει πισω..εβαλα wp και ειναι πιο σπορ κ σκληρη σιγουρα αλλα και παλι βρισκει...μια λυση ειναι αυτη που προτειναν απο πανω με τη θεση σωματος και θα το προσπαθησω αν και νομιζω οτι παλι θα βρει...:smilea: