Εν τάχει γιατί θα αργήσω στην δουλειά...
ΚΝ έχω και στο αυτοκίνητο(Stilo1.6) και στην μηχανή(CB400SF). Και στα δύο οι διαφορές που έχω δεί είναι:
1. Καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες
2. Ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση
3. Ανεπαίσθητη διαφορά στον ήχο
Το ΚΝ όπως και όλα τα φίλτρα γάζας και λαδιού προσφέρουν πιό ελεύθερη ροή αέρα στον σύστημα εισαγωγής, άρα και πιό γρήγορη πλήρωση των θαλάμων γιαυτό και βελτιώνεται η απόκριση. Σημειωτέων οτι και στα δύο έχει αλλαχτεί και η εξάτμιση.
Τα φίλτρα γάζας καλό είναι να καθαρίζονται κάθε 10000χλμ με το κιτάκι καθαρισμού που δίνει ο εκάστοτε κατασκευαστής, να στεγνώνουν σε χώρο δροσερό μόνα τους και να λαδώνονται επαρκώς και όχι υπερβολικά. Στην Ελλάδα με την σκόνη που υπάρχει στην ατμόσφαιρα καλό είναι το καθάρισμα να γίνεται νωρίτερα, όχι όμως υπερβολές. Το οτι ένα φίλτρο γάζας είναι βρώμικο δεν σημαίνει οτι θα περάσουν σκουπίδια στον χώρο καυσης.
Το παλιό φίλτρο δεν το πετάμε, θα το χρειαστούμε σε κάθε καθάρισμα, εκτός και αν θέλουμε να κυκλοφορούμε χωρίς φίλτρο μέχρι να στεγνώσει το ΚΝ.