Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Το θέμα δεν είναι εάν το Βεντέ είναι λυπαντικό, αφού έχει λάδι. Το θέμα είναι εάν έχει το τύπο του λαδιού που θα κάτσει στην αλυσίδα και θα αντέξει στην θερμότητα, και αρκετά χοντρό για αυτή την χρήση![]()
Ο φίλος λέει οτι κάνει την δουλειά.. οκ!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest
ο φιλος λεει οτι δεν περναει απο τα ο-ρινγκ και οτι τα κραταει φρεσκα. Ο φιλος λεει οτι το λαδι μεσα απο τα ο-ρινγκ κανει την δουλεια της λιπανσης μεταλλο σε μεταλλο.![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τότε δεν είναι penetrating...Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
δεν περναει απο τα ο-ρινγκ
Αν είναι σιλικονούχας βάσης, ίσως..Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
τα κραταει φρεσκα.
Αν είναι λαστιχένιας (καουτσούκ), ξέχνα το..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Αν το βάζεις με οποιονδήποτε τρόπο εκτός του βρασίματος, μην περιμένεις και πολλά..Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
τωρα που βαζω σκληρο γρασο.![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν ξέρω τι βάζετε, που και πως αλλά εγώ που βάζω Berner κάθε 500-600 χλμ, η AFAM μου έχει κάνει 40.000 χλμ και δεν την έχω τεντώσει ακόμα..Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Εαν δεν ειχα αρχισει το grease experiment θα προχωρουσα με το wd40 experiment :wacko:
Στο Bandit η αλυσιδα αντεξε με το ζορι 20.000 χλμ και της εριχνα μονο (επωνυμα) σπρει αλυσιδας. Για να δουμε ποσο θα παει τωρα που βαζω σκληρο γρασο.![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Για τι μηχανάκι μιλάμε σύντροφε Νικολάεφ..??![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Για το cbr μιλάμε σύντροφε Αντόνοφ..Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Για τι μηχανάκι μιλάμε σύντροφε Νικολάεφ..??![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αμα ειναι να το βρασω δε βαζω κατευθειαν λαδι ?Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αν το βάζεις με οποιονδήποτε τρόπο εκτός του βρασίματος, μην περιμένεις και πολλά..![]()
![]()
Δοκιμη κανω Αντωνη γιατι με τα σπρει δεν ειδα αποτελεσματα.
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Στο exc 250 2T του 07 δεν άλλαξα αλυσογράναζα ποτε στα 2 χρόνια και καμμια 10αριά αγώνες εντούρο. 100 ώρες αν θυμάμαι καλά.
Run, rabbit run
Θα το βρασεις για να γίνει λάδι και να μπει εκεί που δεν θα έμπαινε σαν γράσο..Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Αμα ειναι να το βρασω δε βαζω κατευθειαν λαδι ?![]()
Μετά που θα κρυώσει θα ξαναγίνει γρασουλάκι ..![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αν με 40.000 χλμ δεν έχεις αλλάξει τουλάχιστον 2 αλυσίδες είσαι μεγάλη κουλάντζα, ταβάριτς....!!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Για το cbr μιλάμε σύντροφε Αντόνοφ..![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Αν με 40.000 χλμ δεν έχεις αλλάξει τουλάχιστον 2 αλυσίδες είσαι μεγάλη κουλάντζα, ταβάριτς....!!![]()
Προσέχουμε το τροχαίο υλικό μας.. (ασε που αν ακούσεις και πόσο έχει το σετ της 520 θα χρειαστείς υπογλώσσια)
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
520 φοράς για ελαχιστοποίηση αδρανειακής μάζας ή από τσιγκουνιά ..??![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...