Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 55

Θέμα: Αλλαγή από vstrom σε Bandit ή fazer

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/11/2009
    Μηνύματα
    892

    Re: Αλλαγή από vstrom σε Bandit ή fazer

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paulopoulos
    Καλημέρα φίλοι,

    1. Θέλω μεγαλύτερη τελική
    2. Θέλω επιτέλους να πατάω στο έδαφος. (είμαι 1,70 και πρόσφατα άλλαξα σέλα σε ανατομική και ψήλωσε λίγο).


    Το θέμα είναι. Το Bandit ή το fazer. Θα μπορεί να πάει άνετα σε έναν χωματόδρομο όπως το vstrom? (με το οποίο έχω πάει απροβλημάτιστα).
    Θα μπορούν τα παραπάνω μηχανάκια να φορτωθούν για ταξίδι όπως το vstrom?
    Η θέση συνεπιβάτη (της κυράς) θα είναι τόσο άνετη?
    Στο ταξίδι θα είναι άνετα χωρίς σφαλιάρες από τον αέρα όπως είναι άνετο το vstrom?
    καλημερα φιλε!
    επειδη εχω το Bandit και δεν μου αρεσουν τα ψηλα
    μηχανακια θα σου πω τα εξης:

    το bandit εχει καλη τελικη μονος με 2 ατομα μονο μεχρι τα 180
    μετα τρως κοπανημα και πρεπει να σκυψουν και οι 2
    εχει το καλο οτι πατας γερα στο εδαφος αλλα ειναι πολυ βαρυ μηχανακι..
    οποτε υπολογισε μια πτωση στατικη μεχρι να μαθεις το βαρος του
    για φορτωμα καλλυτερο το bandit πιστευω και πιο ανετο για συνεπιβατη απο το fazer
    καλλυτερο και πιο ανετο ομως το fazer νομιζω και σκεψου και την μεταπωλιτικη αξια
    το bandit το πηρες το παντρευτηκες ρωτα και εμας...
    δεδομενου οτι σε ενδιαφερει και η αποψη της γυναικας κρατα το στρομ

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Σε δυνατότητες φορτώματος, χώρους, και φυσικά κίνηση στον χωματόδρομο κανένα δεν θα σου κάνει την δουλειά που κάνει το Στρώμα....

    Από την άλλη θα σου δώσουν μια μεγαλύτερη τελική και μια άνετη-συνεχόμενη ταχύτητα ταξιδιού καμμιά 20αρια χιλ πάνω από το Στρώμα...

    επιλέγεις και παίρνεις...

  3. #18
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΕΧΩ V-STROM, TIGER, DIVERSION........



    Tό όποίο είναι λίγο καλύτερο σέ κάλυψη άέρα άπό τό fazer μέ 20 άλογα λιγότερο.
    Κανένα δέν θά σού προσφέρει τήν άνεση στό ταξίδι όπως τό Σουζούκι.
    Ή διαφορά είναι ότι τά άλλα πού άνέφερες είναι πιό δεμένα μηχανάκια
    μέ στήσιμο δρόμου καί ότι καλό συνεπάγεται.
    νοιώθεις πολύ πιό άσφαλής,σέ βάρος τής άνεσης.
    Πέρασα άπό τό v-strom σχεδόν ένα χρόνο.
    τό diversion.............στρίβει φρενάρει πολύ καλύτερα,
    όπως καί τά άλλα, πατάει στό δρόμο καλύτερα ,
    νοιώθεις πιό σίγουρα.
    Δέν μπορείς μέ κανένα άπό αύτά τά μηχανάκια νά ταξιδέψεις ΟΜΟΡΦΑ πάνω άπό
    τά 150-160.
    σέ άλλο τρώς άέρα,άλλο κουνάει κ.λ.π....
    Τό μπάντιτ είναι πολύ βαρύ σχεδόν 35 κιλά πάνω άπό τά ύπόλοιπα.
    Περίπου 245 κιλά...!!!
    ΜΟΝΟ ΑΝ ΘΕΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΟΔΗΓΗΣΗ άλλάζεις μηχανάκι.
    Άν είναι αύτός ό κύριος λόγος τότε ναί, άλλαξτο.
    Άλλο τά πιάνει τά διακόσια καί άλλο ταξιδεύει καλά μέ 200.
    Καί τό diversion άνεβάζει έκπληκτικά λόγω ροπής 1η,2α,3η σχεδόν σάν fazer
    μέχρι τά 140-150........
    άλλά μόλις πάμε πάνω άπό 150-160 βάρκα γυαλό.
    Λίγο πάνω άπό τά διακόσια άνεβάζει πολύ άργά καί τερματίζει 210-220
    άνάλογα μέ τίς καιρικές συνθήκες ,τά κιλά καί τό ύψος τού άναβάτη κ.λ.π..
    Άν θές μηχανάκι νά κινείται μέ 180 όπως είπες σίγουρα
    είναι άλλης κατηγορίας.
    ΟΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ.
    Faser 800 τό καινούργιο,tiger 1050, cbf 1000,bandit 1250 k.l.p....
    Δέν ξέρω μηχανάκι πού νά τά κάνει όλα ΚΑΛΑ.
    Κάπου θά ύστερεί κάπου θάναι καλύτερο.
    Αύτή τή στιγμή τό καλύτερο γιά βόλτα τουρισμό θεωρώ πώς είναι άπό όλες
    τίς πλευρές, άξιοπιστία ποιότητα, άνεση κ.λ.π....
    τό FJR-1300 τής Γιαμάχα.
    Τό μόνο του μείον είναι τά 267 κιλά του.
    Άλλά θά μπορούσε νά γίνει κι άλλιώς ....??
    Έννοείται βάρος καί όγκος άπαγορευτικός γιά πόλη...!!

    ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΛΟΙ...






  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Εχω το bandit Κ8 με το abs και ειμαι κι εγω κοντος (173)

    Το χρησιμοποιω καθημερινα στην πολη και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.

    Καταναλωση bandit+fazer ειναι στα +1,5 λτ περιπου πανω απο το στρωμα.

    Το fazer ειναι πιο ελαφρυ και λιγο πιο ψηλο.

    Το bandit ειναι λιγο πιο αργο και πιο βαρυ αλλα εχει πολυ καλες ροπες χαμηλα και μπορεις να βαζεις 6η απο τα 30χλμ χωρις να κρεμαει. Σε θεμα βαρους ομως το bandit ειναι λιγο πιο πανω απο το στρωμα οποτε δε θα σε προβληματισει.

    240 πανε και τα 2. Το bandit μετα τα 220 ανεβαζει αργα, ενω το fazer μπορει να γραψει και 250 ισως και παραπανω.

    Αξιοπιστα ειναι και τα 2.

    Το bandit ομως ειχε βγαλει τρομερη προσφορα με abs (υπαρχει ακομα καινουριο με abs στα 6500 νομιζω) και θα το βρεις σε τρομερη τιμη μεταχειρισμενο. Στα μειον του οι σχετικα μαλακες αναρτησεις. Με μικρο κοστος ομως βαζεις σκληροτερα ελατηρια αν εχεις αντιστοιχες διαθεσεις.


    Οπως βλεπεις για το fazer δεν εχω σαφη αποψη αλλα νομιζω οτι τα εξτρα χρηματα που θα δωσεις αξιζουν μονο αν κυνηγας το πολυ γκαζι. Fazer με abs ειναι πολυ πιο ακριβο. Υπολογισε οτι ενα καθαρο fazer ειναι περιπου 1500-2000ευρω πιο ακριβο απο αντιστοιχο bandit. Ασε που τα περισσοτερα παλια fazer εχουν γυρισμενα χλμ μιας και βγαινει απο το 04.

    Κανε μια βολτα και με τα 2 και οποιο σου αρεσει περισσοτερο παρε το.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  5. #20
    Στο ιδιο δίλημμα βρεθηκα κ' 'γω οταν ηταν να δωσω το στρωμα (dl 1000) για το speed triple αλλα...κατεληξα στα κατωθι αποτελεσματα κ υπαναχωρησα..
    1) αν εχεις αμορε τοτε προβλεπω αναποφευκτα αναταραχη στην σχεση σου (ιδιως οταν ειναι καλομαθημενα τα οπισθια!!!)
    2) αν δεν εχεις αμορε κ θελεις ν' αποκτησεις ενα, μην νομιζεις οτι καποια θα εκτιμησει το +30 χλμ/ωρα τελικης του fazer οταν θα χρειαζεται ξανα κ ξανα να μπαινει στην διαδικασια ''βαλε πιστολακι κ' ισιωνε μαλλι''...
    3) αν εχεις εγκαταλειψει την ιδεα του αμορε κ υπαρχεις ''μονο εσυ'', τοτε καν' το αλλα θα το μετανιωσεις συντομα...γιατι σιγουρα θα βρεθει καποια (πααααλι γυναικα) κ θα σου υπενθυμισει πως το v-strom ''την εχει μεγαλυτερη''...(σελα, απολαυση, ανεση, αυτοπεποιθηση κ.α κ.α. κ.α.) κ' τοτε θα ξενερωσεις....όοοοοοολες οι γυναικες θέλουν τον όγκο τους στρωματος τους....:rotflmao: :rotflmao:
    η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    24/08/2006
    Μηνύματα
    137
    Μόλις μίλησα με τον σελά που μου έβαλε την ανατομική σέλα.. θα πάω να την χαμηλώσει, θα κάνω και όλα τα χαμηλώματα που μπορεί να κάνει ο τεχνικός χωρίς να επηραιαστεί η ευστάθεια της μηχανής.. Έτσι όπως τα λέτε όλοι μάλλον θα κρατήσω το στρομ αν τελικά βολευτώ με το ύψος..

  7. #22
    Συμφωνώ με τον Terens .

    Εγώ το άλλαξα το σρώμα για μία άλλη(St 675) πιο σταθερή μοτό ,αλλά έχω σαφώς περιοριστεί σε σχέση με αυτά που έκανα με το στρώμα .

    Ή κράτα το και πάρε και μια άλλη ή κράτα το απλά ή συμβιβάσου με τα νέα δεδομένα .

    Ότι και να λένε για το στρώμα ,εμένα μου λήπει γιατί το είχα και πήγαινα παντού !Τώρα με το 675 μπορεί να κατεβαίνω με το χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη ...πήρα όμως και σκούτερ.

    ...Και στην 1η βόλτα διπλός με την γυναίκα ...Παράπονα .

    Αν δεν σε πολυνοιάζει η γυναίκα ,αν έχεις σκοπό να κάνεις ταξίδι-φόρτωμα μια φορά τον χρόνο και αν όντως έχεις βαρεθεί το βστρώμ ,τότε δώστο γιατί θα καταπιέσεις τον εαυτό σου .

    Αν όμως όχι ...Κράτα το με κλειστά μάτια . Καλά ξεμπερδέματα .


  8. #23
    Πάντα κράνος!!!!
    Εγγραφή
    28/08/2007
    Μηνύματα
    95
    Δωστο και πάρε το VSTROM 1000cc.
    Λύνεις ολα σου τα προβλήματα πλην του υψους σου.Εγω πάντως στο Vstrom που είχα εβαλα ανατομική σέλα και το κατέβασα περίπου 3 πόντους και εφτανα πολύ ανετα κάτω.
    ΗΡΑΚΛΑΡΑ ΟΛΕ!

  9. #24
    original Mελος Το avatar του/της nic mor
    Εγγραφή
    13/03/2008
    Μηνύματα
    1.014
    τα tdm & cbf τι σου λενε

    δεν νομιζω να εχουν προβλημα στο χωμα,
    γιατι πιστευω οτι εννοεις χωματοδρομο προς παραλια κτλ
    αν απο την αλλη εννοεις την χαλαρη "εντουραδα" ,που οντως
    προσφερει το στρωμα,τοτε ξεχνα τα ολα και μεινε στο στρωμα,
    γιατι οντως το υψος σου σε περιοριζει!
    no one will judge me..


    Μ.Γ.Δ

  10. #25
    απο προσωπικη εμπειρια οχι στο 990 αν εχεις θεμα υψους αλλα κριμα,
    ναι σε τιγρη γιατι ειναι πιο χαμηλο ,τρελη ροπη απο το ρελαντι,πολυ γκαζι
    αλλα εχει ενα θεμα ο πισω στα ταξιδια γιατι καθεται πολυ ψηλα και αν εχει λιγο αερα δεν θα την παλεψει.
    οσο γιαυτα που ρωτας κανενα απο τα δυο ,κρατα το δικο σου

  11. #26
    εχω ενα φιλαρακι που ειχε σχεδον το ιδιο προβλημα με σενα μονο που οδηγουσε tdm900.....

    δεν εφτανε κατω......

    μετα απο πολυ σκεψη κ ψαξιμο κατεληξε στο cbf600 με το οποιο ειναι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο το θεμα της δυναμης.......επρεπε να παρει το 1000......

    αν δωσεις το δικυλινδρο για 4κυλινδρο 600 θα ψιλοξενερωσεις γιατι θα χασειε την γλυκια ροπη στα χαμηλα......

    οσο για την γυναικα σου αν γουσταρει βολτα θα ερθει σε οτι κ να παρεις....στο κατω κατω της γραφης δε θα παρεις ss......θα κανεις κ μερικες παραχωρησεις σε οτι αφορα την συχνοτητα των στασεων κ ολα καλα.........

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2010
    Μηνύματα
    10
    Φιλε καλησπερα. Εγω εχω fazer 600 και εχουμε και το ιδιο υψος. Κινουμαι κ εγω μεσα στην πολη κυριως. Απο την εμπειρια θα σου πω οτι στο fazer παταω καλα, οι μανουβρες γινονται ευκολα, ειναι σχετικα ευκολο στην οδηγηση μεσα στην πολη.(εμενα ειναι η 1η μου μοτοσυκλετα).Εχω οδηγησει και V strom, το οποιο ειναι πιο ευκολοδηγητο αλλα χωρις τρελες διαφορες.(μιλαμε για χαλαρη οδηγηση μεσα στην πολη, με μποτιλιαρισμα κ.λ.π). Το κακο με το fazer ειναι η αφορητη ζεστη το καλοκαιρι!!!Παμε στα ταξιδια. Μετα τα 150 με λιγο σκυψιμο εγω δεν ειχα προβλημα. Φανταζομαι με ψηλοτερη ζελατινα τα πραγματα ειναι ακομα καλυτερα.Τα 180 τα εχει χαβαλε, φορτωνεται ευκολα (δεν κανεις και μετακομιση βεβαια), χωματακι σε παει αλλα οχι πολλα πολλα.Κριμα τα λαστιχα!Ειανι μηχανη δρομου και δεν ειναι τοσο ανετη οσο το στρομ. Εγω παντως το προτεινω, αν κ εσυ θελεις να αλλαξεις κατηγορια. Δες και τα παρακατω:

    Fazer 600 s2--> υψος σελας 795mm
    Cbf 1000 --> υψος σελας 795mm (νομιζω ρυθμιζομενη +10mm)
    Bαndid 650 --> υψος σελας 770mm (κ αυτη μαλλον ρυθμιζομενη +20mm), αλλα και 240-250 κιλα.(+40κιλα περιπου πανω απο τα αλλα).

    Κατα τη γνωμη μου αν το στρομ σε καλυπτει απολυτα σε αυτα που προσφερει και σε ενοχλει μονο το υψος,μην το αλλαξεις .Προσπαθησε μπας και χαμηλωσει καπως.Αν εχεις βαρεθει και θες να αλλαξεις, τα παραπανω μηχανακια ειναι καλα και αξιοπιστα και γκαζιαρικα.Οπως και το πανεμορφο tiger που ειναι πιο ακριβο ομως.Αν θες ενημερωσε μας για την τελικη επιλογη σου!!


  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    κι εγω για cbf1000 λεω.
    Εχει ανεμοκαλυψη, εχει γκαζι, εχει ροπη χαμηλα, φορτωνεται αμα λαχει, βγαινει και με abs αν το θες, εχει χαμηλη σελα, και η θεση του πισω ειναι αρκετα ανετη, δεν εχω ανεβει σε β-στρωμ βεβαια για αν συγκρινω.
    Δεν παει βεβαια σε χωματοδρομους οπως το σουζουκι..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda cbf 1000 10 5.jpg 
Προβολές:	393 
Μέγεθος:	95,2 KB 
ID:	226972

  14. #29
    Bandit 1250?
    Για μένα η καλύτερη επιλογή σου, αν το κόστος πρέπει να κρατηθει χαμηλά.
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  15. #30
    Είσαι 1.70 και δεν πατάς πόδια κάτω στο v strom;

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 05/06/2012, 10:02
  2. Αλλαγη απο ιμομπιλιζερ εγκεφαλο σε απλο σε Tdm900
    από orcinious στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2010, 08:29
  3. Αλλάγη απο Nolan 103 σε ...
    από galans στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/03/2010, 19:01
  4. Από παπί σε fazer 600
    από mixalakis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 83
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2007, 08:54
  5. αλλαγη απο tuono σε s4rs?
    από sanguini στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2007, 12:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF