Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Γραναζωμα

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    22

    Γραναζωμα

    Για χαρά μάγκες.
    Ήρθε η ώρα να αλλάξω αλυσιδογράναζα και σκέφτομαι να το κοντύνω λιγο, αν και βρήκα μια σχετική
    κουβέντα στα ποστ δεν έβγαλα ακρη και θα ηθελα αν καπιος εχει κοντυνει το γραναζωμα να μου πει
    εντυπωσεις.
    Αυτο που θελω ειναι ζωηρεμα στις μεσαιες και να μη αγκομαχαει μεχρει και τα 120χιλ.
    Γενικα εχω ακουσει οτι καλυτερα ειναι να βαζεις μικροτερο γραναζι μπροστα και οχι μεγαλο πισω ισχυει
    αυτο. το κλε που εχω ειναι μοντελο του 2001.
    Αυτα καλες βολτες σε ολους.

  2. #2
    applied... Το avatar του/της paTman_the
    Εγγραφή
    08/02/2006
    Μηνύματα
    89
    Αλλαγές στο μπροστά γρανάζι έχουν μεγαλύτερη επίδραση από ότι στο πίσω. Σε γενικές γραμμές, ένα δόντι αλλαγή στο μπροστά είναι περίπου σαν 3 δόντια στο πίσω, όσον αφορά την απόδοση.

    Κάποιοι λένε ότι το πειράζοντας το μπροστά γρανάζι επιβαρύνεις περισσότερο τον πρωτεύον άξονα ενώ με το πίσω όχι τόσο (για κάποιον λόγο...) οπότε γενικά πρoτείνουν να πειράζεις πρώτα το πίσω. Δεν είμαι σίγουρος ότι το καταάβαίνω, ας διαφωτίσουν άλλοι καλύτερα.
    Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;

  3. #3
    Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά έχω διαβάσει ότι όσο μεγαλύτερα τα γρανάζια τόσο λιγότερη φθορά στην αλυσίδα έχεις λόγω μεγαλύτερων επιφανειών.

    Καλύτερο για την αλυσίδα θα ήταν μεγαλύτερο πίσω παρά μικρότερο μπροστά γιατί αν βάλεις μικρότερο μπροστά η αλυσίδα θα πρέπει να στρίψει σε μικρότερη ακτίνα κάτι που αυξάνει την φθορά.


    Επίσης με μεγαλύτερο πίσω θα αυξηθούν οι στροφές του κινητήρα για τα ίδια χιλιόμετρα σε σχέση με τώρα.

    Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα σε σχέση με το πόσο ή αν θα αλλάξουν το οποίο ίσως οδηγήσει σε κάποιο speedohealer για να το διορθώσεις.

    Μπες εδώ και κάνε πειράματα με τα δόντια για να δεις ακριβώς τις διαφορές

    http://www.gearingcommander.com/
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    22
    Ευχαριστω για τις απαντησεις και ειδικα για το σαιτ που μου εστειλες Joyrider, παρα πολυ καλο

  5. #5
    applied... Το avatar του/της paTman_the
    Εγγραφή
    08/02/2006
    Μηνύματα
    89
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Δεν ξέρω αν είναι σωστό αλλά έχω διαβάσει ότι όσο μεγαλύτερα τα γρανάζια τόσο λιγότερη φθορά στην αλυσίδα έχεις λόγω μεγαλύτερων επιφανειών.

    Καλύτερο για την αλυσίδα θα ήταν μεγαλύτερο πίσω παρά μικρότερο μπροστά γιατί αν βάλεις μικρότερο μπροστά η αλυσίδα θα πρέπει να στρίψει σε μικρότερη ακτίνα κάτι που αυξάνει την φθορά.


    Επίσης με μεγαλύτερο πίσω θα αυξηθούν οι στροφές του κινητήρα για τα ίδια χιλιόμετρα σε σχέση με τώρα.

    Δεν θυμάμαι τι γίνεται με τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα σε σχέση με το πόσο ή αν θα αλλάξουν το οποίο ίσως οδηγήσει σε κάποιο speedohealer για να το διορθώσεις.

    Μπες εδώ και κάνε πειράματα με τα δόντια για να δεις ακριβώς τις διαφορές

    http://www.gearingcommander.com/
    Το πρώτο που λες αμφιβάλλω ότι ισχύει, σίγουρα δε νομίζω ότι θα δούμε διαφορά στις αλυσίδες μας.

    Για τη μικρότερη ακτίνα στροφής δεν ξέρω.

    Οτι οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται για τα ίδια χιλιόμετρα γιατί είναι κακό αν αυτό τον βολεύει;
    Το στροφόμετρο στα περισσότερα καινούρια δουλεύει σωστά, το κοντέρ όμως θα έχει τόση απόκλιση όση η διαφορά στο γρανάζωμα. Αν το κοντύνεις 5% θα έχει 5% σφάλμα.
    Υπάρχει ζωή πριν το θάνατο;

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paTman_the
    Το πρώτο που λες αμφιβάλλω ότι ισχύει, σίγουρα δε νομίζω ότι θα δούμε διαφορά στις αλυσίδες μας.
    Για τη μικρότερη ακτίνα στροφής δεν ξέρω.
    Μια χαρά τα λέει ο παλίκαρος, γιατί όσο μικρότερο είναι το γρανάζι τόσο μεγαλύτερη εφαπτομενική ταχύτητα αναπτύσεται στην περιφέρειά του κατά την περιστροφή, οπότε και εφαρμόζεται μεγαλύτερη φυγόκεντρος (ας δεχτούμε ότι υπάρχει plz..) δύναμη στη αλυσίδα με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη καταπόνηση των στελεχών της (κρίκοι, δακτύλιοι τριβής, o-rings) και την ευκολότερη και εντονότερη απομάκρυνση του λιπαντικόύ ...

    Κάτω από ένα όριο δοντιών (11 θεωρητικά, 13 πρακτικά) μπάινει και θέμα καταστροφής των συνεργαζόμενων μερών (δόντια - κρίκοι) λόγω μη σωστής συναρμογής μεταξύ τους..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paTman_the



    Οτι οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται για τα ίδια χιλιόμετρα γιατί είναι κακό αν αυτό τον βολεύει;



    Μεγαλύτερη κατανάλωση !?
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  8. #8
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Ένα δόντι εμπρός είναι περίπου 2,7 πίσω. Όσοι λένε πως είναι καλύτερα να μικραίνει το εμπρός αντί να μεγαλώνει το πίσω ίσως το κάνουν επειδή το πίσω είναι πιο ακριβό και τις περισσότερες φορές χρειάζεται αλλαγή και η αλυσίδα με μεγαλύτερη. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι καλύτερο να αλλάζει το πίσω.

    Ναι θα ζωηρέψει παντού αλλά θα καίει παραπάνω.

    Αν το κοντερ σου παίρνει τις πληροφορίες απ' τον μπροστινό τροχό οι ενδείξεις θα είναι σωστές. Αν τις παίρνει απ' το σασμάν (που δεν το νομίζω) θα έχει μεγάλη απόκλιση. Σε αυτή την περίπτωση ένα Healer διορθώνει ελαφρώς την κατάσταση.
    Sent from me using a computer.

Παρόμοια θέματα

  1. Γρανάζωμα τελικής μετάδοσης
    από kostisthegreek στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2017, 15:01
  2. ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ ΣΤΟ Gsxr-600 Κ5
    από PSYCHOPAN στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2006, 10:33
  3. Γρανάζωμα μπροστά
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 09/08/2006, 19:45
  4. Γρανάζωμα cbr 600 fs 2002
    από Dr.Evil στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 13:55
  5. Γρανάζωμα ??
    από THEOD στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF