Αντώνη, νομίζω ότι η μπαταρία εξομάλυνε την τάση σε όλη την διάρκεια της λειτουργίας τουτ κινητήρα και όχι μόνο κατά την "μανιβελιά". Και δεν είναι το ίδιο να βάλει πυκνωτή με το ν' αποσυνδέσει την μπαταρία. Αν αποσυνδέσει την μπαταρία στις υψηλές στροφές δεν θα μένει λάμπα για λάμπα, ενώ με τον πυκνωτή στην θέση της μπαταρίας γλυτώνει αρκετά δεινά. Θυμάμαι το πάλαι ποτέ με ένα 6βολτο παπί της αρχόντισσας Honda είχα κάνει τους βενζινάδες πλούσιους από τις λάμπες που αγόραζα γιατί ο πππρς δεν είχα λεφτά ν' αλλάξω μπαταρία.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τάχεις λίγο μπερδεμένα, είναι η αληθεια..![]()
Στην περίπτωση που λες, ο πυκνωτής κάνει απλώς εξομάλυνση της κυματομορφής του ρεύματος που δίνει η ΜΑΝΙΒΕΛΑ (μέσω γενήτριας..)..
Το ίδιο αποτέλεσμα θα είχες αν απλα αποσύνδεες την "πεθαμένη" μπαταρία σου..
Υ.Γ.
Νόμισα στην αρχή ότι μιλούσες για πλήρη κατάργηση του συστήματος εκκίνησης (μπαταρία, μανιβέλα, κόπλερ, γρανάζια εμπλοκής κ.λ.π.) και θα σούλεγα ότι θα χρειαστείς ΜΕΓΑΛΟ πυκνωτή ...
Με τα λεφτά που είχα δώσει για λάμπες 3 μπαταρίες αγόραζα.
![]()
![]()
![]()