[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
[B]Μωρέ λύση για να μην βρίσκει το σταντ είναι, για ποιο λόγο να το κάνεις όμως αφού σε πολύ λίγο ακολουθεί το μαρσπιέ;![]()
δικιο εχεις!![]()
θα προσπαθησω να το παρω αποφαση!![]()
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
[B]Μωρέ λύση για να μην βρίσκει το σταντ είναι, για ποιο λόγο να το κάνεις όμως αφού σε πολύ λίγο ακολουθεί το μαρσπιέ;![]()
δικιο εχεις!![]()
θα προσπαθησω να το παρω αποφαση!![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
Re file... To endexomeno na pas san anthropos, to skeftikes katholou??
![]()
το σκεφτομαι και λεω συνεχεια οτι θα πάω σαν ανθρωπος,αλλα παντα καταλήγω να ξύνω κάτω...δεν ξέρω γιατί!![]()
εξάλλου στη φότο που έχεις δε νομίζω να είσαι κ συ ήρεμος!!!![]()
![]()
ρυθμισε τις αναρτησεις σωστα η κανε τους serviσακι και θα σταματησει...μονο αυτο φταιει....
το πισω sag δηλαδη...καθεται πολυ το μηχανακι,γινεται τσοπερια και το σταντ παει κατω απο το μαρσπιε...
συναμικο sag μονοκαβαλο απο 33-38χιλιοστα...
καλη επιτυχια!!!
The precious made me do it...
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
[B]ρυθμισε τις αναρτησεις σωστα η κανε τους serviσακι και θα σταματησει...μονο αυτο φταιει....
το πισω sag δηλαδη...καθεται πολυ το μηχανακι,γινεται τσοπερια και το σταντ παει κατω απο το μαρσπιε...
συναμικο sag μονοκαβαλο απο 33-38χιλιοστα...
drake δεν εχω τη μαμα αναρτηση,εχω βάλει της wp..
και οσο για τα sag και τα χιλιοστα που πρεπει να ειναι δεν τα ξέρω..δηλ μου λες με λίγα λόγια να μην εχω σφιχτή τοσο την πισω ανάρτηση...?
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από panathas
[B]Σου λέει να ρυθμίσεις την προφόρτιση της πίσω ανάρτησης έτσι ώστε το δυναμικά sag να είναι 33 με 38mm. Μέτρησέ το, και αν είναι περισσότερο, αύξησε την προφόρτιση.Αρχικά δημιουργήθηκε από Drake21
ρυθμισε τις αναρτησεις σωστα η κανε τους serviσακι και θα σταματησει...μονο αυτο φταιει....
το πισω sag δηλαδη...καθεται πολυ το μηχανακι,γινεται τσοπερια και το σταντ παει κατω απο το μαρσπιε...
συναμικο sag μονοκαβαλο απο 33-38χιλιοστα...
drake δεν εχω τη μαμα αναρτηση,εχω βάλει της wp..
και οσο για τα sag και τα χιλιοστα που πρεπει να ειναι δεν τα ξέρω..δηλ μου λες με λίγα λόγια να μην εχω σφιχτή τοσο την πισω ανάρτηση...?
πηγαινε στο μαστορι σου και πες του ακριβος αυτο...να σου μετρησει και να ρυθμισει το sag απο 33-38 χιλιοστα...αν εχεις wp ρυθμιζεται ευκολα και το στατικο...στο ελατηριο που δινει η wp για cbf το στατικο πρεπει να ειναι νομιζω 10-20mm...
αν δεν ξερει ο μαστορας σου στειλε κανα pm με το τηλ σου να τα πουμε...
καλη επιτυχια.
The precious made me do it...
Ρύθμισε το δυναμικο sag 33-38 τσέκαρε το ελατήριο του σταντ αν ειναι πολυ χαλαρό και με τις ταλαντώσεις πάνω- κατω βρισκει αν μπορεις βγαλε και ξαναβαλε το σταντ μην τυχον στην τοποθέτηση του εχει στραβώσει η κατι αλλο εχει συμβει.Παντως εισαι εντος οριων απο την στιγμη που δεν βρισκει μαρσπιε κατω.
Εγω ρε παιδια ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω και να δεχθώ ότι οι άνωθεν συζητήσεις δεν έχουν βγει από Monty Pythons σκηνή όπου κάποιος προσπαθεί να πείσει κάποιον άλλον ,με ένα outrageous statement και στη προσπάθεια εξήγησης ό άλλος του απαντάει με ένα μεγαλύτερο outrageous statement:
«ρε παιδια έχω πρόβλημα, ξύνω εύκολα και κάτι δε πάει καλά με τη μηχανή μου»
- «φτιάξε λίγο το sag και πάιξε λίγο με τη προφόρτηση και όλα θα πάνε καλά»
- «πήγαινε στο σχολείο να μάθεις να βγάζεις το σώμα σου για να μη ξύνεις»
Πέραν της αυτονόητης σκέψης να έχει λασκάρει λίγο το ελατήριο στήριξης του σταντ το οποίο οποιοσδήποτε ξέρει να πληκτρολογεί σε ένα pc μπορεί κάλλιστα να ελέγξει αλλά και να σκεφτεί ως αιτία τι ακριβώς συζηταμε ως «πρόβλημα»?
το γεγονώς ότι κάποιος «ξύνει» ένα εξάρτημα στη μοτοσυκλετα? Το αν αυτό γίνεται φυσιολογικά? Το αν γίνεται πιο ευκολα από κάποιον άλλον οπότε να είναι και πρόβλημα? Δηλαδή το 34 sag θα του δώσει λιγότερη βύθιση έτσι ώστε στις 38 μοίρες κλήση να είναι χ εκατοστά πάνω από το έδαφος αντι για χ-2?
![]()
Το θέμα είναι οτι βρίσκει το σταντ πριν βρεί καν τις μπίλιες των μαρπσιέ.Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Εγω ρε παιδια ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω και να δεχθώ ότι οι άνωθεν συζητήσεις δεν έχουν βγει από Monty Pythons σκηνή όπου κάποιος προσπαθεί να πείσει κάποιον άλλον ,με ένα outrageous statement και στη προσπάθεια εξήγησης ό άλλος του απαντάει με ένα μεγαλύτερο outrageous statement:
«ρε παιδια έχω πρόβλημα, ξύνω εύκολα και κάτι δε πάει καλά με τη μηχανή μου»
- «φτιάξε λίγο το sag και πάιξε λίγο με τη προφόρτηση και όλα θα πάνε καλά»
- «πήγαινε στο σχολείο να μάθεις να βγάζεις το σώμα σου για να μη ξύνεις»
Πέραν της αυτονόητης σκέψης να έχει λασκάρει λίγο το ελατήριο στήριξης του σταντ το οποίο οποιοσδήποτε ξέρει να πληκτρολογεί σε ένα pc μπορεί κάλλιστα να ελέγξει αλλά και να σκεφτεί ως αιτία τι ακριβώς συζηταμε ως «πρόβλημα»?
το γεγονώς ότι κάποιος «ξύνει» ένα εξάρτημα στη μοτοσυκλετα? Το αν αυτό γίνεται φυσιολογικά? Το αν γίνεται πιο ευκολα από κάποιον άλλον οπότε να είναι και πρόβλημα? Δηλαδή το 34 sag θα του δώσει λιγότερη βύθιση έτσι ώστε στις 38 μοίρες κλήση να είναι χ εκατοστά πάνω από το έδαφος αντι για χ-2?
![]()
Με λίγο παραπάνω προφόρτιση αυτό μπορεί και να διορθωθεί, εφ όσον εχει αρκετά λάθος sag και με λίγα λόγια το μηχανάκι είναι καθισμένο πίσω.
Εχει και WP πίσω οπότε μπορεί να το ρυθμίσει εύκολα.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Το θέμα είναι οτι βρίσκει το σταντ πριν βρεί καν τις μπίλιες των μαρπσιέ.
Με λίγο παραπάνω προφόρτιση αυτό μπορεί και να διορθωθεί, εφ όσον εχει αρκετά λάθος sag και με λίγα λόγια το μηχανάκι είναι καθισμένο πίσω.
Εχει και WP πίσω οπότε μπορεί να το ρυθμίσει εύκολα.![]()
ποιο σταντ? ποιανού κατασκευαστή? σε ποιο μηχανάκι? ποιος μάστορας το έβαλε?
στον Τίγρη το μαμά στάντ έβρισκε πρίν απο τις μπίλιες απο κατασκευής ενώ το Hepco όχι,
σε ποιο δρόμο? πάντα? δεξιές και αριστερές?
διπλο στάντ και θέλω να τελειώσω και τα λάστιχα?
και αν δε γίνεται τελικά το πρόβλημα μας είναι να ρυθμίσουμε το sag για να μας βοηθήσει?
To μηχανάκι είναι Honda με το εργοστασιακό του σταντ αν έχω καταλάβει καλά, που σημαίνει οτι θα έπρεπε να βρίσκουν πρωτα οι μπίλιες.Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
ποιο σταντ? ποιανού κατασκευαστή? σε ποιο μηχανάκι? ποιος μάστορας το έβαλε?
στον Τίγρη το μαμά στάντ έβρισκε πρίν απο τις μπίλιες απο κατασκευής ενώ το Hepco όχι,
σε ποιο δρόμο? πάντα? δεξιές και αριστερές?
διπλο στάντ και θέλω να τελειώσω και τα λάστιχα?
και αν δε γίνεται τελικά το πρόβλημα μας είναι να ρυθμίσουμε το sag για να μας βοηθήσει?
Μην μπερδευεις τωρα τις κυλότες με τα μηχανάκια.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
........Μην μπερδευεις τωρα τις κυλότες με τα μηχανάκια.![]()
![]()