Σελίδα 2 από 15 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 221

Θέμα: Ετήσια Βόλτα moto.gr και διαχωρισμός των Γκρουπ

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Αυτό είπα... Αλλά προφανώς παρεξηγούμαι. "Καυγάς" και "γκρίνια" γιατί είπα κάτι αυτονόητο... Τεσπα.
    Δεν καυγαδίζει κανείς. Η λογική των γκρουπ ανα κυβικά στηρίζεται στο οτι τα μεγάλα πχ μπορούν να κινούνται άνετα και χαλαρά (στην ΕΟ ιδίως) με ταχύτητες που τα μικρά ή τα μονοκύλινδρα αδυνατούν.
    Τα μεγάλα (που είναι και τα περισσότερα) είναι αδιάφορο σε ποιά κατηγορία θα μπουν και γίνεται για λόγους διαχωρισμού του όγκου.

    Από ΄κει και πέρα, αν κάποιος με SS1000 αδυνατεί να ακολουθήσει στους χαλαρούς ρυθμούς του γκρουπ του, το πρόβλημα συνήθως το έχει ο ίδιος και η σκούπα του μιας και το γκρούπ έχει φύγει.
    Δεν είναι εφικτό όμως να γίνει κατόπιν εορτής, "υποβιβασμός" ή "προαγωγή", αφού όλα τα γκρουπάκια βρίσκονται ταυτόχρονα 1-2 φορές σε όλη τη διάρκεια. Και τι να του πεις δλδ του ανθρώπου?
    Φιλαράκι, τράβα στους άλλους γιατί μας χαλάς το γυρολόγιο? Εκδρομή είναι πάνω απ΄όλα νομίζω.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    ο τακακιας Το avatar του/της nio1981
    Εγγραφή
    08/03/2010
    Μηνύματα
    780
    ορισε λιντερ και σκουπες(λιγο πολυ ξερεις ποιοι ταιριαζουν)και ασε τον καθενα να δηλωνει που θελει να παει.δεν ειναι η σουπερ λυση μιας και παλι υπαρχει το θεμα αυτογνωσιας και εγωισμου αλλα τουλαχιστον αυτοι που ξερουν τι θελουν θα βρουν και την αναλογη ομαδα....ειπα την βλακεια μου και καθαρισα


    τελος γνωμη μου ειναι οτι η ετησια δεν ειναι μια βολτα σαν τις αλλες.γινεται μια φορα το χρονο με σκοπο να γνωριστουμε λιγο καλυτερα,να δουμε φατσες αντι για νικς,να πουμε καμια βλακεια κλπ κλπ κλπ.ε μια φορα το χρονο για χαρη της παρεας ας παμε και λιγο πιο σιγα η ας ταλαιπωρηθουμε και λιγο...εγω τουλαχιστον ετσι το νιωθω...λιγο πολυ ολοι ποσταρουμε βολτες και απο αυτους που θα πανε ξερουμε και τις ταχυτητες.αν θελω να παιξω στα βουνα θα κανονισω να παω με την αναλογη παρεα κλπ κλπ....


    για μενα ηταν ολα μια χαρα.πολλα μπραβο καπτεν(και σε οποιον αλλον βοηθησε-διοργανωσε) για την προσπαθεια....και του χρονου



    αυτια
    nio1981

    πολυ ζουζουνι ο καμπος....:a37: :a37:


  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    sapila... Για να βγει αναλυτικο road book για τοσα χιλμ θα πρεπει ο καπταιν να ξεκινησει απο αυριο με τρια πακετα Α4 στην τσεπη .....

    Θελει πολλη δουλεια ( χωρια το θεμα εξικοιωσης για το να οδηγας με το ενα ματι στην σελιδα και το αλλο στον δρομο....)

    Χωρια εαν γραψει καποιος που εκανε λαθος σε καποια διασταυρωση 1-2 χιλμ παραπανω στο ταχυμετρο , να βρει ακρη με τι προσθαφαιρεσεις του ταχυμετρου μετα....


    Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο το παρουσιάζεις. Εχει δουλειά αλλά οχι και τόση. Και με το τωρινό σύστημα πήγαν ολοι οι leaders 'δοκιμαστική' όλη τη βόλτα.
    Το road book το φτιαχνουν 2 άνετα σε μια μέρα.
    Στο διαβασμα θέλει συνηθεια, αλλά δεν ειναι τραγικό. Βεβαια καποιος που ζορίζεται από μονος του, μπορεί και να τσακιστεί δαβαζοντας, ε αυτός ας ακολουθησει καποιο αλλο, όπως θα εκανε και στην τωρινή φάση.
    Αν καποιος κανει λάθος και χαθεί τελείως, γυρναει στο τελευταιο σωστό σημείο του road book απο το οποίο πέρασε, μηδενιζει χιλιομετρητη και παει με τα μερικά χιλιόμετρα μεταξύ διασταυρώσεων.
    Ισως επειδη το εχω συνηθίσει να μου φαίνεται απλό, παντως κι εκει χάνεται κόσμος.

    Παντως τα γκρούπ είναι πάντα τελεια, γιατί φτιαχνονται από μόνα τους.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο το παρουσιάζεις. Εχει δουλειά αλλά οχι και τόση. Και με το τωρινό σύστημα πήγαν ολοι οι leaders 'δοκιμαστική' όλη τη βόλτα.
    Το road book το φτιαχνουν 2 άνετα σε μια μέρα.
    Στο διαβασμα θέλει συνηθεια, αλλά δεν ειναι τραγικό. Βεβαια καποιος που ζορίζεται από μονος του, μπορεί και να τσακιστεί δαβαζοντας, ε αυτός ας ακολουθησει καποιο αλλο, όπως θα εκανε και στην τωρινή φάση.
    Αν καποιος κανει λάθος και χαθεί τελείως, γυρναει στο τελευταιο σωστό σημείο του road book απο το οποίο πέρασε, μηδενιζει χιλιομετρητη και παει με τα μερικά χιλιόμετρα μεταξύ διασταυρώσεων.
    Ισως επειδη το εχω συνηθίσει να μου φαίνεται απλό, παντως κι εκει χάνεται κόσμος.

    Παντως τα γκρούπ είναι πάντα τελεια, γιατί φτιαχνονται από μόνα τους.
    Ισως εχεις και καποιο δικιο..... ( Η αληθεια ειναι οτι με road book σε ασφαλτο δεν ειχα την τυχη.. )

    Εχεις απολυτο δικιο παντως με τις διαμορφωσεις των γκρουπ εξαιτιας των rb...


  5. #20
    Πάντως, επειδη κατα κανονα παμε απο επαρχιακούς μεν, εύκολους δε δρόμους, δεν ξερω εαν χρειάζεται ειδικο rb

    Απο το googlemaps αν τυπωσει κανεις τη διαδρομη, μια χαρα τον βγάζει. Η ιδέα του σαπιλα δεν ειναι κακή, άσε που δεν ξακανάνουμε λιντερ/σκουπες και θα οδηγήσουμε χωρις να κοιτάμε καθρεφτες

    Ενα μειονεκτημα που βλέπω ειναι οτι μπορεί να αποθαρρυνει πολύ κοσμο απο το να έρθει εαν ειναι να παλεύει μονος του, ενω πολλοι έρχονται ξέροντας οτι ειναι στο γκρουπ και απλα θα ακολουθούν χωρις να νοιαζονται.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #21
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    sapila... Για να βγει αναλυτικο road book για τοσα χιλμ θα πρεπει ο καπταιν να ξεκινησει απο αυριο με τρια πακετα Α4 στην τσεπη .....

    Θελει πολλη δουλεια ( χωρια το θεμα εξικοιωσης για το να οδηγας με το ενα ματι στην σελιδα και το αλλο στον δρομο....)

    Χωρια εαν γραψει καποιος που εκανε λαθος σε καποια διασταυρωση 1-2 χιλμ παραπανω στο ταχυμετρο , να βρει ακρη με τι προσθαφαιρεσεις του ταχυμετρου μετα....


    Κι εγώ συμφωνώ με τον Άρη... και μάλιστα επαυξάνω: Είναι πολύ εύκολο να φτιάξει κανείς οδηγίες για την διαδρομή που μπορούν να τις ακολουθήσουν όλοι με ελάχιστη προσπάθεια. Δεν βρισκόμαστε στις αχαρτογράφητες εσχατιές των δασών του Αμαζονίου. Σε ασφαλτοστρωμένες διαδρομές κινούμαστε, με ταμπέλες, κίνηση και χωριά ανά 10 χιλιόμετρα. Και ένας απλός χάρτης, με σημειωμένη την διαδρομή, συν ένα-δυο παρατηρήσεις για κάποια "πονηρά" σημεία, αρκεί. Αν κάποιος χαθεί, λίγο παρακάτω ρωτάει.

    Ο λόγος της οργάνωσης σε γκρουπ με σαφώς ορισμένα μέλη, λίντερ και σκούπες είναι περισσότερο ψυχολογικός, πιστεύω. Δημιουργεί πιο έντονα την αίσθηση της παρέας μεταξύ αγνώστων ("ακόμη και κανέναν να μην ξέρω, εγώ είμαι "με αυτούς", δεν πρόκειται να με αφήσουν μόνο μου") και καθησυχάζει νέους και αυτούς που θέλουν την σιγουριά του "με παίρνουν απ' το χεράκι και με πάνε βόλτα---δική μου δουλειά είναι να ακούω τον λίντερ και τη σκούπα". Επίσης κάνει την απόφαση του "πάω στην εκδρομή" πολύ πιο εύκολη: Δεν χρειάζεται να σκεφτώ τίποτα, απλά δηλώνω συμμετοχή, σπαμάρω (αν γουστάρω) και την κατάλληλη ώρα είμαι στο περίπτερο. Αυτό αυξάνει τις συμμετοχές πολύ και παροτρύνει να συμμετάσχουν κάποιους που διαφορετικά... δεν.

    Παρατήρηση: Τίποτα απ' ότι γράφω δεν το λέω με τόνο υποτιμητικό---ανάλογα με τους στόχους και την φύση της εκδρομής, ακολουθεί και η μορφή της.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Κι εγώ συμφωνώ με τον Άρη... και μάλιστα επαυξάνω: Είναι πολύ εύκολο να φτιάξει κανείς οδηγίες για την διαδρομή που μπορούν να τις ακολουθήσουν όλοι με ελάχιστη προσπάθεια. Δεν βρισκόμαστε στις αχαρτογράφητες εσχατιές των δασών του Αμαζονίου. Σε ασφαλτοστρωμένες διαδρομές κινούμαστε, με ταμπέλες, κίνηση και χωριά ανά 10 χιλιόμετρα. Και ένας απλός χάρτης, με σημειωμένη την διαδρομή, συν ένα-δυο παρατηρήσεις για κάποια "πονηρά" σημεία, αρκεί. Αν κάποιος χαθεί, λίγο παρακάτω ρωτάει.

  8. #23
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ... ...
    Το ίδιο ακριβώς λέμε...

  9. #24
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Υπάρχει και άλλος ένας μύθος που περιβάλει τα γκρουπ και τις ταχύτητες.

    Υπάρχει αρκετός άπειρος κόσμος με ομαδικές βόλτες ο οποίος προσπαθεί να κατανοήσει το πώς κινείται ένα γκρουπ με βάση τις μέσες ωριαίες στα ανοιχτά πριν λάβει μέρος στην ετήσια.

    Λάθος τους

    οι καθυστερήσεις δημιουργούνται στα σφιχτά όχι στα ανοιχτά. Μια 120άρα σε ανοιχτό εύκολα τη κρατάει ο οποιοσδήποτε στα γκρουπ (ακόμα και πολλοί των λουλουδίωνε και ας μην θέλουν).

    Το πρόβλημα δεν είναι εκεί. Το πρόβλημα είναι ποιος μπορεί να κρατήσει τα 55 ΜΩΤ (ή τα οποιαδήποτε 55) στα σφιχτά. Αυτό δε το ρωτάει κανείς γιατι τους φαίνονται λίγα. Οι αμφιβολίες τους σταματάνε στα μεγάλα μεγέθη. Για τα μικρά δεν ασχολούνται


  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    να προτεινω και εγω την μ@λακια μου...

    joe bar φαση...

    ξεκιναμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ απο περιφτερι και απλα διαμορφωνονται τα γκρουπ στον δρομο.
    και δεν σημαινει οτι συνεχως θα ειναι τα ιδια γκρουπ. π.χ. καποιος γουσταρει να τελικιαζει. μολις ξεκινησουμε απο περιπτερο θα ειναι αυτος, αντε και ενας αλλος με τα τουμπανα τους (busa, ss 1000), μολις ομως αρχισουν οι στροφες να ειναι κουλατζα και να τον προσπερνανε και οι δικαβαλες βεσπες...:rotflmao:
    ε,αναγκαστικα θα παει με γκρουπακι που θα μπορει να ακολουθησει.

    ετσι δεν βαριεσαι κιολας να βλεπεις τις ιδιες σκατοφατσες συνεχεια..στον δρομο,στην ταβερνα, στην σταση κλπ...

    οποτε ξεκιναμε ολοι μαζι απο περιπτερο και φτανουμε στο Α σημειο ανασυγκροτησης πριν τις στροφες. μολις φτασουν ολοι, ξαναξεκιναμε ολοι για το Β σημειο (λεγε με σταση για τσιγαρο).κ.ο.κ. μεχρι την ταβερνα.

    οι φιλοι θα μπορουν να πανε με τους φιλους τους (ανεξαρτητως μοτο) και ολοι θα ταιριαξουν με καποιους σε καποιο σημειο της εκδρομης.

    κατι παρομοιο γινετε και οταν ληγει το φαγητο σε ολες τις ετησιες και υπαρχει "ελευθερη επιστροφη"...

    φυσικα αυτο προϋποθετει να ξερουν ολοι την διαδρομη ή να εχουν road book (οπως ειπε και ο Αρης). ή καλλιστα μπορεις να επιλεξεις να ακολουθησεις καποιον που νομιζεις οτι ξερει, ενω αυτος θα ακολουθει καποιον που επισης νομιζει οτι ξερει και αυτο με την σειρα του εναν τριτο...και να χαθουμε ολοι μαζι...:rotflmao:

    αλλα ακομα και αυτο θα εχει την πλακα του και την πρωτοτυπια του.

    τελος, leaders-hoovers θα διαμορφωνονται αναλογως συνθηκων και κεφιων απο τους εκαστοτε συμμετεχοντες των γκρουπς που θα διαμορφωνονται επισης αναλογως συνθηκων και κεφιων.


  11. #26
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Χμμμμμμ αλλο road book και αλλο χάρτης.

    Ξέρετε οτι εχουν γίνει μελέτες επι μελετών που δείχνουν οτι οι γυναίκες δεν μπορούν να διαβάσουν χάρτη?
    Αλήθεια είναι, το έχω επιβεβαιώσει!

    Ενω ενα απλο road book είναι τυφλοσούρτης.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #27
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Χμμμμμμ αλλο road book και αλλο χάρτης.

    Ξέρετε οτι εχουν γίνει μελέτες επι μελετών που δείχνουν οτι οι γυναίκες δεν μπορούν να διαβάσουν χάρτη?
    Αλήθεια είναι, το έχω επιβεβαιώσει!

    Ενω ενα απλο road book είναι τυφλοσούρτης.
    Ένα rb με τις βασικές διασταυρώσεις δεν είναι και κάτι πολύ δύσκολο για να γίνει .
    Ειδικά αν συνδυαστεί με της ταμπέλες του δρόμου, για να ελαχιστοποιήσεις τα λάθη .
    Υπάρχουν έτοιμες φόρμες για rb στο net .
    Βέβαια αυτό για να εκτυπωθεί θα υπάρχει και ένα κόστος που θα πρέπει να το επωμιστεί ο εκδρομέας.

    Η χρησιμοποίηση rb πάντως έχει ένα ρίσκο.
    Απο την στιγμή που θα μπορείς να προσπερνάς τον προπορευόμενο και πάντα μιλώντας για μεγάλο αριθμό μηχανών ,κινούμενων στην ίδια κατεύθυνση ,δεν θα αργήσει η βόλτα να μετατραπεί σε καγκουροαγωνάκι, με ότι αυτό συνεπάγεται .

    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  13. #28
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Το να ακολουθεί ο καθένας τον ρυθμό που γουστάρει είναι σίγουρα το ιδανικό, αλλά προκύπτουν άλλα προβλήματα. Θα δούλευε, ωστόσο, αν κάποιος μπορούσε να εγγυηθεί στους διοργανωτές ότι όλοι οι συμετέχοντες έχουν το μυαλό στο κεφάλι τους.

    Γενικά, είμαι ευχαριστημένος με τους ρυθμούς του γκρουπ μου. Στο πρώτο σκέλος, νομίζω, θα μπορούσαμε να κινηθούμε αρκετά ταχύτερα, αλλά, καλώς ή κακώς, αυτά έχουν οι ομαδικές βόλτες. Μετά τον καφέ πάντως, πραγματικά ευχαριστήθηκα στροφιλίκι. Mε εξαίρεση κάποια σημεία που έχανα τη σκούπα μας και περίμενα σαν ηλίθιος. Όχι τίποτα άλλο δηλαδή, αλλά με έφταναν τα ονόφφ :P

    Παρολαυτά ξέρω ότι υπήρχαν παιδιά που απογοητεύτηκαν, δεν ευχαριστήθηκαν την εκδρομή όπως θα θελαν. Αυτό δε θα έπρεπε να υπάρχει. Πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος να είναι όλοι ευχαριστημένοι, ώστε να περιμένουν εναγωνίως το επόμενο ηβέντ του φόρουμ.
    Life begins at 45°.

  14. #29
    Πέρσι, κάναμε το 90% αυτής της διαδρομής 3 μηχανές και στα μισά είχαμε ήδη πλακωθεί...



    ,,,κι εσείς, ένα τσούρμο μαντράχαλοι και δεν άνοιξε ούτε μύτη!!!!













    ....αυτά παθαίνεις αν οι 'κακοί' είναι σαν τον amyrukai....
    ..καλά έκανα και δεν πήγα....

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  15. #30

    τα πραγματα ειναι απλα.

    ρωτηστε τον spyro πως κανει καποιος γκρουπιερης κρατωντας τους ολους ικανοποιημενους.

    Ενα γκρουπ χρειαζεται στοιχειωδη νου απο τα μελη και τον spyro για γκρουπιερη.

    Ουτε χαρτες, ουτε rb, ουτε δορυφοροι να μας παρακολουθουν και να δινουν σημα στο κεντρο επιχειρησεων στη NASA.

    Spyro-ζουμε-για-να-σ' ακολουθουμε!!




    Οι πολιτικοί στην Ελλάδα παρενοχλούν τον πολίτη. Αν εξαιρέσεις ελάχιστους, οι υπόλοιποι είναι ασήμαντες προσωπικότητες με σκανδαλώδη έλλειψη παιδείας. Είναι απλώς στοργικοί μπαμπάδες που νοιάζονται να κάνουν τα παιδιά τους υπουργούς και αρχηγούς. Μεγάλη μάστιγα.


Σελίδα 2 από 15 ΠρώτοΠρώτο 123456712 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ετήσια βόλτα moto.gr, 2012. Αναλυτική διαδρομή και γκρουπ
    από Cpt. Haddock στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 134
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2012, 21:31
  2. Ετήσια βολτα moto.gr - ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ - 2011
    από Cpt. Haddock στο forum Εκδηλώσεις παλαιοτέρων ετών
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2011, 19:53
  3. Ετήσια Βόλτα moto.gr. 2010 - ΣΧΟΛΙΑ
    από DUKASII στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 906
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2010, 23:25
  4. Ετήσια Βόλτα moto.gr. Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010
    από Cpt. Haddock στο forum Εκδηλώσεις παλαιοτέρων ετών
    Απαντήσεις: 218
    Τελευταίο μήνυμα: 03/10/2010, 06:29
  5. Ετησια βόλτα moto.gr 3/10/2010 - Τα ΓΚΡΟΥΠ της εκδρομης
    από Cpt. Haddock στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 01/10/2010, 20:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF