Σελίδα 45 από 130 ΠρώτοΠρώτο ... 3540414243444546474849505595 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 661 έως 675 από 1950

Θέμα: ΔΝΤ, ΤΡΟΙΚΑ και λοιπές δυνάμεις ΙΙ

  1. #661
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
    ρε παιδες οταν μια δεκο δεν ειναι κερδοφορα και την αγοραζει ενας ιδιωτης αυτο σημαινει οτι μπορει να γινει ετσι δεν ειναι? αρα γιατι να μην την κανουμε εμεις?

    Μ' αρέσει που ρωτάς ρε Ιωσήφ... Θα πας εσύ στου "κακόμοιρους λιμενεργάτες" των 100.000 ετησίως, ή στους "σκληρά εργαζόμενους μηχανοδηγούς" των 80.000 ετησίως, ή στους σκληρά εργαζόμενους στο κανάλι της Βουλής να τους εξηγήσεις γιατί πρέπει οι αποδοχές τους να πέσουν 5 φορές κάτω, ή γιατί περισσότεροι από τους μισούς πρέπει να πάνε σπίτια τους γιατί ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι να ζεσταίνουν καρέκλες ???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
    επισης μην πεφτετε στην παγιδα. οι δημοσιες συγκοινωνιες σε ολο το κοσμο επιδοτουνται διοτι εκτς απο τους ισολογισμους υπαρχει και τα κοινωνικα/περιβαλλοντικα οφελη. αν ισχυε το ροιακο κοστος εισητηριοου τοτε το λεωφορειο θα κοστιζε 2,8 ευρω (μελετες υπ.μεταφορων) . θεωρειτικαθα ειχε ισοσκελισμενα εσοδα-εξοδα διοτι με αυτη τη τιμη δεν θα ειχε πελατες...
    Στα έχω ξαναπέι αλλά δεν το καταλαβαίνεις... Άυτά που λές για επιδότηση εισιτηρίων είναι σωστά και έχουν λογική, αλλά ΜΟΝΟ όσο τα ελλείματα και τα κόστη κρατιούνται σε ένα αποδεκτό επίπεδο.... Να το χέσω αν αντι για πχ 2,8 ευρώ που θα έπρεπε να ήταν ένα ισοσκελισμένο εισιτήριο ο επιβάτης πληρώνει τώρα 1,00 αλλά τελικά μέσω των ελλειμάτων αυτό στην πραγματικότητα φτάνει να στοιχίζει στο κοινωνικό σύνολο 10,00.... Τι είδους "κοινωνική" πολιτική είναι αυτή...

    Πάρε παράδειγμα τον ΟΣΕ.
    Αν βάζαμε στην ζυγαριά από την μια το τι επιβατοχιλιόμετρα έχει μεταφέρει ο ΟΣΕ τα τελευταία 20 χρόνια, και τις συνθήκες δικτύου του που αντιστοιχούν στην δεκαετία του 70 συγκριτικά με οποιαδήποτε Ευρωπαική χώρα, και από την άλλη το συνολικό έλλειμα από την λειτουργία του που είναι πάνω πάνω από 10 δις, τότε θα έβλεπες ότι ίσως και να σύμφερε καλύτερα να τους στέλναμε όλους με πληρωμένο ταξί....Τι κοινωνικοπεριβαντολογική πολιτική και μαλακίες μου λές μετά...

  2. #662
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    κοιτα πλακα
    κανω τη φορολογικη δηλωση ξαδελφου μου οδηγος στα λεωφορεια 23 χρονια.

    εκκαθαριστικο: 22.300. ειναι απο αυτους που παιρνουν "100.000 το χρονο" οπως ελεγε και ο κεφαλογιαννης και γραφεις και συ.

    φιλε εχεις ανεβει σε κοντεινερ να καθοδηγεις γερανους στα λιμανια?

    πραγματικα αυτοι ευθυνονται. για αυτο και τα παιδια των πολιτικων δεν γινονται πια γιατροι και δικηγοροι. βαζουν βυσμα να τους κανουν λιμενεργατες και μηχανοδηγους

    οσο για τον οσε αστο εισαι τελειως εκτος....
    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  3. #663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
    [...]οσο για τον οσε αστο εισαι τελειως εκτος....
    Δεν είναι...

    Απο την Κοζάνη είσαι και θα ξέρεις τι παίχτηκε. Ανακαίνιση γραμμής και μετα κλείσιμο
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #664
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Δεν είναι...

    Απο την Κοζάνη είσαι και θα ξέρεις τι παίχτηκε. Ανακαίνιση γραμμής και μετα κλείσιμο

    Ο εργαζόμενος στον ΟΣΕ αγόρασε τα βαγόνια που δεν χωρούσαν στις ράγες....?????
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  5. #665
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Φερνουμε το ΦΠΑ εκει που ηταν προ-κρισης,φορολογια λιγο πιο ανεβασμενη,2 φορες τον χρονο σε ΔΥ και συνταξιουχους με εισοδημα ανω των 1000ευρω τους κοβουμε οτι παιρνουν πανω απο τα 1000ευρω...δλδ ΔΥ με μισθο 2/5/10000 θα παρει μονο 1000 συμπεριλαμβανωμενων Βουλευτων,δημαρχων γραμματεων και φαρισαιων για να μην πω οτι στους τελευταιους θα επρεπε να διδεται το επιδομα του ΟΑΕΔ η μια αγροτικη συνταξη,για συνταξεις βουλευτων θα επρεπε να ειναι μονιμα σε αυτα τα επιπεδα-ετσι κ αλλιως εχουν μασησει πολυ χρημα και δεν την εχουν αναγκη- ετσι καποιοι θα μαθουν πως ειναι ενας νεος να ειναι ανεργος και να παιρνει 300 ευρω το μηνα.
    Με αυτον τον τροπο εξοικωνομουνται χρηματα τουλαχιστον 2 φορες τον χρονο και συγχρονως καποιος ζει στο πετσι του αυτο που αλλοι ζουν χρονια.
    Αν το κρατος θεωρει οτι καποιος μπορει να ζησει με 300ευρω δεν νομιζω οτι θα πειραξει αυτους που περασαν τετοιους νομους.
    Κυνηγι αγριο στην φοροδιαφυγη και με μπονους σε οσους δινουν ατομα που φοροδιαφευγουν.
    Οτι δεν δηλωνεται και υπαρχει στην κυριοτητα καποιου να δημευεται αμεσσα και με συνοπτικες διαδικασιες να βγαινει προς πωληση σε δημοπρασια.
    Αυτο δεν ειναι ρουφιανια -ειναι πατριωτικη πραξη γιατι αυτοι που φοροδιαφευγουν ζουν εις βαρος δικο μας-
    Οσοι απασχολουν εργατες στην "μαυρη" να τους καθεται ενα αναδρομικο προστιμο σαν να απασχολουσαν τον εργατη 10 χρονια και να ζητηται η αμεσση με τοκους πληρωμη των ενσημων ασχετα αν ειναι Πακιστανοι,Αφγανοι οι Ελληνες.

    Το κυριοτερο τα κλεμμενα πισω και δημευση ολοκληρης της περιουσιας μεχρι και ολων οσων εμπλεκονται...τα κλεμμενα πισω φαινεται οτι το ξεχναμε σιγα σιγα

    Με κατι τετοια μετρα πιστευω οτι δεν θα ειχαμε αναγκη τεραστια πακετα.Αλλωστε ειναι και ο λογως που μπηκαμε στο ΔΝΤ.
    Αυτα ειναι ορισμενα παραδειγματα αλλα φανταζομαι οτι υπαρχουν και πολλα αλλα που μπορει να προσθεσει κανεις
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  6. #666
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Ο εργαζόμενος στον ΟΣΕ αγόρασε τα βαγόνια που δεν χωρούσαν στις ράγες....?????
    Δεν ισχύει αυτο, μην αναπαράγετε δημοσιεύματα άσχετων "δημοσιογράφων"



    Αλλα εν προκειμένω, ναι, τα μέλη της επιτροπής προμηθειών ειναι εργαζόμενοι του ΟΣΕ
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #667
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Αλλα εν προκειμένω, ναι, τα μέλη της επιτροπής προμηθειών ειναι εργαζόμενοι του ΟΣΕ
    Bλέπεις γιατί είναι τόσο μπλεγμένο το πράμα;
    Από που να αρχίξεις να κόβεις κεφάλια και που να σταματήσεις!
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  8. #668
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Δεν ισχύει αυτο,

    *Μεγάλη δουλειά με τον ΟΣΕ (ύψους 235 εκατ. ευρώ) ήταν και αυτή που είχε «κλειστεί» το 1997 για 30 ηλεκτροκίνητες μηχανές έλξης και 100 βαγόνια. Αυτά κατασκευάστηκαν από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τη Siemens, αλλά βρίσκονται εδώ και τρία χρόνια αχρησιμοποίητα στη Θεσσαλονίκη, αφού με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο αυτά δεν... τσουλάνε: θέλουν άλλες ράγες.

    http://archive.enet.gr/online/online...10,id=20069808



    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Αλλα εν προκειμένω, ναι, τα μέλη της επιτροπής προμηθειών ειναι εργαζόμενοι του ΟΣΕ

    Ωστόσο, τον Δεκέμβριο του 1997 υπογράφηκε άρον άρον μια δεύτερη προγραμματική συμφωνία μεταξύ ΟΣΕ και Ζίμενς για την προμήθεια επιπλέον 24 ηλεκτρομηχανών, που ήταν εντελώς άχρηστες εκείνη την περίοδο......


    http://www.makthes.gr/news/reportage/56528/
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  9. #669
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Ο εργαζόμενος στον ΟΣΕ αγόρασε τα βαγόνια που δεν χωρούσαν στις ράγες....?????
    αυτα λεμε

    ο στυτλιανιδης ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ τις τιμες των εισητηριων καταργωντας ταυτοχρονα γραμμες

    στο τελος ελεγε οτι μειωθηκαν οι επιβατες "γιατι με πολεμησε η συντεχνια των εργαζομενων"

    πληροφοριακα οι γραμμες στην πελλοπονησο εχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ πλατος απο τις γραμμες μακεδονιας. προφανως οι εργαζομενοι το εκαναν


    και -σκοπιμως?-μπλεκεται τους εργαζομενους με τους οντως διεφθαρμενους συνδικαλιστες

    και μην πει κανεις "αυτους εκλεγουν οι εργαζομενοι" στις συνελευσεις και τις εκλογες δεν πανε ουτε το 20% των εργαζομενων.

    προσφατα στις εκλογες της εσηεα η αποχη επιασε 60%.
    κανενας δεν εκπροσωπουν οι επαγγελματιες συνδικαλιστες παρα μονο το κομμα τους
    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  10. #670
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    και οπως ειχε τεκμηριωσει ο βεργοπουλος

    με μ.ο. αμεσης φορολογιας κοντα στον ευρωπαικο μεσο ορο θα ειχαμε εσοδα (μαντεψτε απο ποιους ) κοντα στα 95 δις. οσο το μνημονιο.


    ειναι πασιγνωστο οτι οι εφοπλιστες περσι κατεβαλαν φορους 12 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ. γνωριζετε οτι εχουν απαλαγη οι κληρονομιες τους? 44 απλλαγες εχουν ρε!
    κυκλοφορει ο δασκαλοπουλος και ο λασκαριδης και μιλανε οτι ο λιμενεργατης παινει 100 χιλιαρικα το μηνα!?

    βγαινει ο παγκαλος πχ και λεει οτι ο οικοδομος πχ πρεπει να παιρνει συνταξη στα 67!

    και μιλαμε για τους μηχανοδηγους και τους λιμενεργατες.....αντε να γεμισει η βουλη με λιμενεργατες των 100 χιλιαδων....


    *siemens? τι εγινε ρε παιδια ξεχαστηκε αυτο?
    δομημενα? χρηματιστηριο? νεονακης?



    και σορρυ αλλα στην επιτροπ[η προμηθειων υπαρχει ενας εργαζομενος και εξι μελη του δ.σ. και δυο ανεξαρτητοι εμπειρογνωμονες

    στους δημους η επιτροπη παραλαβης αποτελειται απο δυο αιρετους και εναν υπαλληλο.
    με τον καλλικρατη η συμμετοχη εργαζομενου καταργηθηκε. διαβαστε πριν γραψετε.


    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  11. #671
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
    Φερνουμε το ΦΠΑ εκει που ηταν προ-κρισης,φορολογια λιγο πιο ανεβασμενη,2 φορες τον χρονο σε ΔΥ και συνταξιουχους με εισοδημα ανω των 1000ευρω τους κοβουμε οτι παιρνουν πανω απο τα 1000ευρω...δλδ ΔΥ με μισθο 2/5/10000 θα παρει μονο 1000 συμπεριλαμβανωμενων Βουλευτων,δημαρχων γραμματεων και φαρισαιων για να μην πω οτι στους τελευταιους θα επρεπε να διδεται το επιδομα του ΟΑΕΔ η μια αγροτικη συνταξη,για συνταξεις βουλευτων θα επρεπε να ειναι μονιμα σε αυτα τα επιπεδα-ετσι κ αλλιως εχουν μασησει πολυ χρημα και δεν την εχουν αναγκη- ετσι καποιοι θα μαθουν πως ειναι ενας νεος να ειναι ανεργος και να παιρνει 300 ευρω το μηνα.
    Με αυτον τον τροπο εξοικωνομουνται χρηματα τουλαχιστον 2 φορες τον χρονο και συγχρονως καποιος ζει στο πετσι του αυτο που αλλοι ζουν χρονια.
    Αν το κρατος θεωρει οτι καποιος μπορει να ζησει με 300ευρω δεν νομιζω οτι θα πειραξει αυτους που περασαν τετοιους νομους.
    Κυνηγι αγριο στην φοροδιαφυγη και με μπονους σε οσους δινουν ατομα που φοροδιαφευγουν.
    Οτι δεν δηλωνεται και υπαρχει στην κυριοτητα καποιου να δημευεται αμεσσα και με συνοπτικες διαδικασιες να βγαινει προς πωληση σε δημοπρασια.
    Αυτο δεν ειναι ρουφιανια -ειναι πατριωτικη πραξη γιατι αυτοι που φοροδιαφευγουν ζουν εις βαρος δικο μας-
    Οσοι απασχολουν εργατες στην "μαυρη" να τους καθεται ενα αναδρομικο προστιμο σαν να απασχολουσαν τον εργατη 10 χρονια και να ζητηται η αμεσση με τοκους πληρωμη των ενσημων ασχετα αν ειναι Πακιστανοι,Αφγανοι οι Ελληνες.

    Το κυριοτερο τα κλεμμενα πισω και δημευση ολοκληρης της περιουσιας μεχρι και ολων οσων εμπλεκονται...τα κλεμμενα πισω φαινεται οτι το ξεχναμε σιγα σιγα

    Με κατι τετοια μετρα πιστευω οτι δεν θα ειχαμε αναγκη τεραστια πακετα.Αλλωστε ειναι και ο λογως που μπηκαμε στο ΔΝΤ.
    Αυτα ειναι ορισμενα παραδειγματα αλλα φανταζομαι οτι υπαρχουν και πολλα αλλα που μπορει να προσθεσει κανεις

    Φιλε μου εδώ δεν κάνουμε τα απλά....

    Παράδειγμα...
    'Ολοι ξέρουν ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν φύγει προς Ελβετία, Κύπρο, Αγγλία κλπ πάνω από 40 δις (εκτός από αυτά που ήδη από χρόνια ήταν έξω).
    Λίγο-πολύ όλοι ξέρουν ότι τουλάχιστον τα μισά από αυτά είναι μαύρα και ο κάτοχός τους αν προσκληθεί από την εφορία δεν μπορεί να τα δικαιολογήσει....Και επίσης όλοι αυτοί δεν έχουν μεταφέρει ΤΑ ΠΑΝΤΑ έξω....Τόσα και άλλα τόσα θα υπάρχουν από τους ίδιους και εντός της χώρας, είτε σε ζεστό χρήμα, είτε σε περιουσία...
    Το ονόματα και τα ποσά είναι πανεύκολο για το κρατος να τα βρεί....
    Ας το κάνει λοιπόν και ας δεσμεύσει το 50% των καταθέσεων και της περιουσίας τους (όσο η αντίστοιχη νόμιμη φορολογία αν δηλωνόντουσαν). Αν ο ενδιαφερόμενος αποδείξει εντός 3μήνου ότι καλώς, δηλωμένα, και νομίμως τα έχει, τότε του απελευθερώνονται μαζί με ένα τεράστιο συγγνώμη. Αν όμως όχι, δήμευση και εκποίηση άμεσα...
    Πόσα δις λες ότι θα μαζευτούν με αυτόν τον τρόπο ??? Δηλαδή οι Γερμανοί κλπ που αγοράζουν database φοροφυγάδων αντιμετωπίζοντας πολύ μικρότερη φοροδιαφυγή και έχοντας πολύ λιγότερο πρόβλημα από εμάς, είναι ηλίθιοι ???

  12. #672
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    εδω ρε σεις το "ποντικι" ειχε δημοσιευσει σαν πρωταπριλιατικο οτι το υπ.οικ. αγορασε σιντι με ονοματα φοροφυγαδων και βγηκε αμεσως ο παπ/νου και το διεψευσε....
    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  13. #673
    Πάντως , μην τα βλέπουμε όλα μαύρα….

    Η Κυβερνησις ανακοινώσε και μέτρα που θα ανακουφίσουν πραγματικα τα λαϊκά στρώματα και τους μικρομεσαίους και θα δώσουν νέα πνοή στην ανάπτυξη του τόπου…

    Κατάργηση πόθεν εσχες για αγορά οποιασδήποτε κατοικίας ….

  14. #674
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    *Μεγάλη δουλειά με τον ΟΣΕ (ύψους 235 εκατ. ευρώ) ήταν και αυτή που είχε «κλειστεί» το 1997 για 30 ηλεκτροκίνητες μηχανές έλξης και 100 βαγόνια. Αυτά κατασκευάστηκαν από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και τη Siemens, αλλά βρίσκονται εδώ και τρία χρόνια αχρησιμοποίητα στη Θεσσαλονίκη, αφού με το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο αυτά δεν... τσουλάνε: θέλουν άλλες ράγες.

    http://archive.enet.gr/online/online...10,id=20069808

    Ωστόσο, τον Δεκέμβριο του 1997 υπογράφηκε άρον άρον μια δεύτερη προγραμματική συμφωνία μεταξύ ΟΣΕ και Ζίμενς για την προμήθεια επιπλέον 24 ηλεκτρομηχανών, που ήταν εντελώς άχρηστες εκείνη την περίοδο......


    http://www.makthes.gr/news/reportage/56528/
    Ακου για να μαθαινεις ωστε να μην την πατας με λαθος δημοσιεύματα (δε φταις εσυ, οι ασχετοι που τα γραφουν φταινε)

    Κανενα θεμα με τα βαγονια και τις ραγες δεν υπήρχε σε ΚΑΜΙΑ απο τις προγραμματικές συμφωνιες του ΟΣΕ (είτε για καινουρια, είτε για ανακαινισμενα βαγονια - που τελικα δεν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες)

    Τα βαγόνια κανονικης γραμμης ειναι για αποσταση 1,435 με στανταρ περιτύπωμα. Αν θελουν αλλες ραγες πώς τα πηγαν Θεσσαλονίκη

    Οντως ειναι παρατημένα εκει, αλλα για άλλους λογους (ελλειπης συντηρηση, συρικνωση δικτύου, περικοπές δρομολογίων).

    Οι 24 ηλεκτράμαξες ήταν συνέχεια αγοράς των πρώτων 6. Μια αγορά δε γινεται με βαση τι εχεις σήμερα ή αύριο, αλλα με βαση τι θα έχεις τα επομενα χρονια. Εκεινη την εποχή (1997) με βαση τον προγραμματισμό των εργων διπλασιασμου και ανακαίνισης, ο άξονας Ειδομένη-Θεσσαλονίκη-Αθηνα θα ήταν ηλεκτροκίνητος έως το 2004.

    Για λόγους ξένους με τις προμηθειες του ΟΣΕ (προβλημα στο Καλλιδρομο, προσφυγες στο αστικό κομματι, ανεπάρκειες της ΕΡΓΟΣΕ, κλοπες και δολιοφθορες), αυτο δεν έγινε με αποτέλεσμα οι μηχανες όντως να εκτελουν πολύ μειωμένο έργο. Αλλα δεν εχει να κανει με την προμήθεια.



    Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
    [.πληροφοριακα οι γραμμες στην πελλοπονησο εχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ πλατος απο τις γραμμες μακεδονιας. προφανως οι εργαζομενοι το εκαναν[...]
    Ιωσηφ, η Πελοπόννησος εχει μετρικό δίκτυο απο τη μερα που φτιαχτηκε (για λογους που δεν ειναι του παρόντος), όπως μετρικό δίκτυο είχε και η Θεσσαλία μεχρι το 1997. Πάρα πολλες χώρες εχουν γραμμές με μεικτό εύρος, απο βιομηχανικα/ορεινα των 60cm εως το 1,60m της Ιβηρικής Χερσονήσου

    Γι' αυτό και γινονται παραλληλες αγορές ίδιου υλικου (Railbus GTW της Stadler και για το κανονικό και για το μετρικό δίκτυο, με διαφορές στο περιτύπωμα)

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  15. #675
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ακου για να μαθαινεις ωστε να μην την πατας με λαθος δημοσιεύματα (δε φταις εσυ, οι ασχετοι που τα γραφουν φταινε)

    Κανενα θεμα με τα βαγονια και τις ραγες δεν υπήρχε σε ΚΑΜΙΑ απο τις προγραμματικές συμφωνιες του ΟΣΕ (είτε για καινουρια, είτε για ανακαινισμενα βαγονια - που τελικα δεν ολοκληρώθηκαν οι εργασίες)

    Τα βαγόνια κανονικης γραμμης ειναι για αποσταση 1,435 με στανταρ περιτύπωμα. Αν θελουν αλλες ραγες πώς τα πηγαν Θεσσαλονίκη

    Οντως ειναι παρατημένα εκει, αλλα για άλλους λογους (ελλειπης συντηρηση, συρικνωση δικτύου, περικοπές δρομολογίων).

    Οι 24 ηλεκτράμαξες ήταν συνέχεια αγοράς των πρώτων 6. Μια αγορά δε γινεται με βαση τι εχεις σήμερα ή αύριο, αλλα με βαση τι θα έχεις τα επομενα χρονια. Εκεινη την εποχή (1997) με βαση τον προγραμματισμό των εργων διπλασιασμου και ανακαίνισης, ο άξονας Ειδομένη-Θεσσαλονίκη-Αθηνα θα ήταν ηλεκτροκίνητος έως το 2004.

    Για λόγους ξένους με τις προμηθειες του ΟΣΕ (προβλημα στο Καλλιδρομο, προσφυγες στο αστικό κομματι, ανεπάρκειες της ΕΡΓΟΣΕ, κλοπες και δολιοφθορες), αυτο δεν έγινε με αποτέλεσμα οι μηχανες όντως να εκτελουν πολύ μειωμένο έργο. Αλλα δεν εχει να κανει με την προμήθεια.


    Οκ ...δέχομαι ότι τα πράγματα είναι όπως τα λες.....αυτό που βλέπω να μένει στο τέλος όμως είναι ότι, και τα πληρώσαμε, και δεν φταίει ο εργαζόμενος για το ότι σκουριάζουν.....
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF