Μ' αρέσει που ρωτάς ρε Ιωσήφ... Θα πας εσύ στου "κακόμοιρους λιμενεργάτες" των 100.000 ετησίως, ή στους "σκληρά εργαζόμενους μηχανοδηγούς" των 80.000 ετησίως, ή στους σκληρά εργαζόμενους στο κανάλι της Βουλής να τους εξηγήσεις γιατί πρέπει οι αποδοχές τους να πέσουν 5 φορές κάτω, ή γιατί περισσότεροι από τους μισούς πρέπει να πάνε σπίτια τους γιατί ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι να ζεσταίνουν καρέκλες ???Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
ρε παιδες οταν μια δεκο δεν ειναι κερδοφορα και την αγοραζει ενας ιδιωτης αυτο σημαινει οτι μπορει να γινει ετσι δεν ειναι? αρα γιατι να μην την κανουμε εμεις?
Στα έχω ξαναπέι αλλά δεν το καταλαβαίνεις... Άυτά που λές για επιδότηση εισιτηρίων είναι σωστά και έχουν λογική, αλλά ΜΟΝΟ όσο τα ελλείματα και τα κόστη κρατιούνται σε ένα αποδεκτό επίπεδο.... Να το χέσω αν αντι για πχ 2,8 ευρώ που θα έπρεπε να ήταν ένα ισοσκελισμένο εισιτήριο ο επιβάτης πληρώνει τώρα 1,00 αλλά τελικά μέσω των ελλειμάτων αυτό στην πραγματικότητα φτάνει να στοιχίζει στο κοινωνικό σύνολο 10,00.... Τι είδους "κοινωνική" πολιτική είναι αυτή...Αρχικά δημιουργήθηκε από iosif
επισης μην πεφτετε στην παγιδα. οι δημοσιες συγκοινωνιες σε ολο το κοσμο επιδοτουνται διοτι εκτς απο τους ισολογισμους υπαρχει και τα κοινωνικα/περιβαλλοντικα οφελη. αν ισχυε το ροιακο κοστος εισητηριοου τοτε το λεωφορειο θα κοστιζε 2,8 ευρω (μελετες υπ.μεταφορων) . θεωρειτικαθα ειχε ισοσκελισμενα εσοδα-εξοδα διοτι με αυτη τη τιμη δεν θα ειχε πελατες...
Πάρε παράδειγμα τον ΟΣΕ.
Αν βάζαμε στην ζυγαριά από την μια το τι επιβατοχιλιόμετρα έχει μεταφέρει ο ΟΣΕ τα τελευταία 20 χρόνια, και τις συνθήκες δικτύου του που αντιστοιχούν στην δεκαετία του 70 συγκριτικά με οποιαδήποτε Ευρωπαική χώρα, και από την άλλη το συνολικό έλλειμα από την λειτουργία του που είναι πάνω πάνω από 10 δις, τότε θα έβλεπες ότι ίσως και να σύμφερε καλύτερα να τους στέλναμε όλους με πληρωμένο ταξί....Τι κοινωνικοπεριβαντολογική πολιτική και μαλακίες μου λές μετά...