Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: Xtberg

  1. #16
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
    γιωργο για ccm προτιμουσα το 400αρι. παλι μοτερ suzuki αλλα πιο ελαφρυ. το R30 δεν εχει ροταξ μοτερ?
    πιο ελαφρυ το 400,πιο ροπατο το 644.τα πρωτα R30 και DUALSPORT ειχαν rotax 600 με αρκετα κουσουρια,τα οποια λυθηκαν με το μοτερ του freewind.

  2. #17
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Λοιπον, εκτος του οτι ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ, το μοτερ του ΧΤ (SRX...whatever...), ΤΟ ΒΑΡΟΣ του μοτερ δεν το υπολογιζει κανεις????ANTE κι εκοψες σκελετο και το 'βαλες...
    Αν βαλεις πολυ πιο βαρυ μοτερ, σε ενα πλαισιο / μοτοσυκλετα που εχει σχεδιαστει και "ζυγιστει" γεωμετρικα να συμπεριφερεται σωστα με το ΟΠΟΙΟ μοτερ απο μαμα, παει περιπατο η οδικη συμπεριφορα, αλλαζουν το κεντρο βαρους και η κατανομη βαρους μπρος πισω, με αποτελεσμα ενα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ μηχανακι...
    ακομα και στο husaberg, θα εχει τεραστια διαφορα και ας μην εχει πολυ μεγαλη διαφορα σε βαρος το μοτερ του...(ειναι το παλιο το 650 στο βιντεο...)
    Το μοτερ του VOR το εχετε ζυγισει ποτε ή πιασει στα χερια σας???
    Μιλαμε ειναι ελαχιστα βαρυτερο απο ενα διχρονο 500...
    Ειναι και παναλαφρο σαν συνολο, 112 κιλα μηχανακι ειναι, θα εβαζε ποτε σ' αυτο ενας λογικος ανθρωπος, μοτερ που ζυγιζει (με ολα τα παρελκομενα, και το δοχειο λαδιου και σωληνακια...) κοντα 60 κιλα???

    Εγω τρελλαινομαι για μετατροπες και πατεντες, αλλα υπαρχουν καποια ορια, ΔΕΝ ειναι τα παντα εφικτα...



    ΥΓ.
    με τη σωστη συντηρηση (χα χα παλι ανεκδοτα λεω...) το μοτερ του VOR ειναι σουπερ - αξιοπιστο...Καθε 1.000 χλμ θελει ανοιγμα, καθαρισμα σιτας "φιλτρου" λαδιου (δεν εχει το κλασσικο που αλλαζει...), ελεγχο / ρυθμιση βαλβιδων, ενα γενικο τσεκαρισμα σε ολα, σφιξιμο βιδων / μπουλονιων και αλλαγη λαδιων φυσικα...
    τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους...αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για ολους, καλως ή κακως...
    ΥΓ.2
    Εχω φαει την πικρα με τα πρωτα τετραχρονα husqvarna πριν 25 χρονια, και ξερω οτι δεν ειναι Ο,ΤΙ ΚΑΛΫΤΕΡΟ για τον χομπιστα τετοιας φιλοσοφιας μηχανακια, αλλα ΑΝ τα καβαλησεις μια φορα και ΤΑΙΡΙΑΞΟΥΝ / ΚΟΥΜΠΩΣΟΥΝ απανω σου, τοτε δυσκολα ξανακαβαλας γιαπωνεζο...

    Φιλικα παντα...

  3. #18
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    πιο ελαφρυ το 400,πιο ροπατο το 644.τα πρωτα R30 και DUALSPORT ειχαν rotax 600 με αρκετα κουσουρια,τα οποια λυθηκαν με το μοτερ του freewind.
    Ειχα ΚΑΙ CCM 404 sm...Τουμπανιασμενο με κιτ 440, yoshimoura εκκεντροφορους και ηλεκτρονικη, τζεταρισμενο FCR (το'χει απο μαμα ουτως ή αλλως..) και WRP τελικο με χειροποιητο λαιμο...
    ΠΟΟΟΛΥ καλο μηχανακι, αλλα δυσχρηστο (βλεπε σκληρο και ψηλο..)για καθημερινη χρηση...
    Ελαφρυ, πολυ καλο στησιμο, αναρτησεις, φρενα, και πολυ γρηγορο για 440 κυβικα...
    Το συνιστω ανεπιφυλακτα (το 644 δεν το εχω καβαλησει, και δεν εχω αποψη...) αντι DRZ, και το βρισκεις πολυ φτηνα μεταχειρισμενο...
    Μελανο σημειο, το πολυοργανο που αυτοκαταστρεφεται σε 6 μηνες...


  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
    ιεροσυλία...
    + 2
    Βασιλης

    DRZ4??sm k5 full extra!

  5. #20
    Τα σχόλια κατω απο το video ta lene ola..

    HE RUINED A HUSABERG BY TAKING OUT THE HARDCORE HUSABERG ENGINE AND PUTTING IN A SOFT AND SLOW YAMAHA ENGINE...NOW WAS THAT REALLY THAT HARD TO UNDERSTAND DIPSHIT

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
    Λοιπον, εκτος του οτι ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ, το μοτερ του ΧΤ (SRX...whatever...), ΤΟ ΒΑΡΟΣ του μοτερ δεν το υπολογιζει κανεις????ANTE κι εκοψες σκελετο και το 'βαλες...
    Αν βαλεις πολυ πιο βαρυ μοτερ, σε ενα πλαισιο / μοτοσυκλετα που εχει σχεδιαστει και "ζυγιστει" γεωμετρικα να συμπεριφερεται σωστα με το ΟΠΟΙΟ μοτερ απο μαμα, παει περιπατο η οδικη συμπεριφορα, αλλαζουν το κεντρο βαρους και η κατανομη βαρους μπρος πισω, με αποτελεσμα ενα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ μηχανακι...
    ακομα και στο husaberg, θα εχει τεραστια διαφορα και ας μην εχει πολυ μεγαλη διαφορα σε βαρος το μοτερ του...(ειναι το παλιο το 650 στο βιντεο...)


    τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους...αυτα τα μηχανακια δεν ειναι για ολους, καλως ή κακως...
    ΥΓ.2
    Εχω φαει την πικρα με τα πρωτα τετραχρονα husqvarna πριν 25 χρονια, και ξερω οτι δεν ειναι Ο,ΤΙ ΚΑΛΫΤΕΡΟ για τον χομπιστα τετοιας φιλοσοφιας μηχανακια, αλλα ΑΝ τα καβαλησεις μια φορα και ΤΑΙΡΙΑΞΟΥΝ / ΚΟΥΜΠΩΣΟΥΝ απανω σου, τοτε δυσκολα ξανακαβαλας γιαπωνεζο...

    Φιλικα παντα...

    :a19: :a19: :a19: :a19:
    Aprilia RX
    Kawasaki KMX
    Kawasaki KX
    Husqvarna TC

  7. #22
    Ξεκολα ρε.... Το avatar του/της hondaRR
    Εγγραφή
    19/01/2007
    Μηνύματα
    161
    οχι οχι ειπαμε ρε παιδια ιεροσυλια καλες οι μοντες αλλααααα!! με μετρο βεβαια ολα μπενουν ολα γινοντε αλλα μετα τι θα ακολουθισει ειναι το θεμα.

    φιλικα
    honda c-100
    suzuki bandit 400v
    yamaha fz6 fazer
    suzuki gsxr 1000k8
    yamaha fz1 fazer

  8. #23
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Ειδαμε λοιπον και τον πιο αργο Bergo που κυκλοφορει....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #24
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Αρχικά δημιουργήθηκε από yiannis172
    Ειδαμε λοιπον και τον πιο αργο Bergo που κυκλοφορει....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    η το πιο γρηγορο ΧΤ.. οπως το δει κανεις..

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
    η το πιο γρηγορο ΧΤ.. οπως το δει κανεις..
    Υπάρχουν γρηγορότερα xt χωρις πλαισιο husaberg

    Somewhere in my soul
    there’s always Rock ‘n’ Roll.
    Yeahhh..

  11. #26
    πραξεις αποτυχημενου μηχανικου και αποτυχημενου ιδιοκτητη........

  12. #27
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    γρηγοροτερα σε ευθεια??? ναι..

  13. #28
    Λεφτα υπαρχουν....!!!!! !! Το avatar του/της pav.ion
    Εγγραφή
    22/02/2010
    Μηνύματα
    74

    xtberg

    Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
    γρηγοροτερα σε ευθεια??? ναι..
    ουτε για ευθεια δεν ειναι με τετοιο λαστιχοπλαισιο.....
    οπου να ναι θα ακουσω οτι αν αντικαταστησεις σε εντουρο το σιδερενιο τιμονι με αλουμινενιο θα εχεις προβληματα ευσταθειας και ταλαντωσεων... :rotflmao: :rotflmao:
    ημαρτον...!!!!!!!!!!!!!

  14. #29
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    χαχαχαχαχαχαχα τι ειπε ο ανθρωπας...
    ουτε για ευθεια δεν ειναι με τετοιο λαστιχοπλαισιο.....
    οπου να ναι θα ακουσω οτι αν αντικαταστησεις σε εντουρο το σιδερενιο τιμονι με αλουμινενιο θα εχεις προβληματα ευσταθειας και ταλαντωσεων...
    ημαρτον...!!!!!!!!!!!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ε ειπαμε ρε συ... χαχαχαχαχχα και το σρχ ψιλο σουπα ειναι να σε πω την αληθεια... αλλα ειχα πιο πριν cbr οποτε δεν ειμαι αντικειμενικος κριτης...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF