Σελίδα 1 από 10 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 147

Θέμα: Όταν λέμε δικύλινδρος κινητήρας τι εννούμε?

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908

    Όταν λέμε δικύλινδρος κινητήρας τι εννούμε?

    Γειά σας απο εμένα...

    ήθελα να ρωτήσω κάτι τι οποίο δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω...

    Tι ειναι οταν η μηχανη εχει και ειναι δικυλινδρη ?

    Οι περισσοτερες μηχανες τι ειναι ?

    Ποιαη διαφορα με τετρακιλινδρη ?

    (Παραδειγμα η TDM 900 A,τι κερδος εχει με το δικυληδρο κινητηρα?)

    Ευχαριστώ


  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: Όταν λέμε δικύλινδρος κινητήρας τι εννούμε?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από LordVeyron
    Γειά σας απο εμένα...

    ήθελα να ρωτήσω κάτι τι οποίο δεν γνωρίζω και θέλω να μάθω...

    Tι ειναι οταν η μηχανη εχει και ειναι δικυλινδρη ?

    Οι περισσοτερες μηχανες τι ειναι ?

    Ποιαη διαφορα με τετρακιλινδρη ?

    (Παραδειγμα η TDM 900 A,τι κερδος εχει με το δικυληδρο κινητηρα?)

    Ευχαριστώ


    δικυλινδρος ειναι ο κινητηρας με 2 κιλυνδρους ( 2 πιστονια δηλαδη)

    εχει περισσοτερους κραδασμους , δουλευει πιο εντονα αντιθετα με τους 4 κυλινδρους (οχι τοσο εντονα οσο ενας μονοκυλινδρος π.χ. XT660)


    οι περισσοτεροι 2κ κινητηρες υπερεχουν στα "κλειστα" κομματια και εχουν καλυτερο "τραβηγμα" σκαλωμα απτους 4κ ...


    αντιθετα, στην εθνικη ειναι πιο κουραστικοι απο εναν 4κ (πχ CBF)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	twincylinderanimation.gif 
Προβολές:	1519 
Μέγεθος:	146,3 KB 
ID:	228924

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    εαν σου πω να μου το κανεις πιο λιανα θα φταιω ?

    Γιατι, προσωπικα δεν γνωριζω και πολλα μαθαινω με τον καιρο για αυτο ρωταω.

    Πχ το CBR 125 ,1 κιλυνδρο δεν εχει ? τι ρολο παιζει ?

    Το TDM δηλαδη που εχει 2 κιλυνδρους τι κερδος εχει και σε ποιο τομεα ,καιει παραπανω κτλ ?

    Το 4 κιλυνδρο σε τι μηχανες το βρισκεις και τι κερδος εχει ?


  4. #4
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Τετρακυλινδρος κατω... επισης ψαξε στο Youtube να συγκρινεις και ηχο μεταξυ των 2


    τα καλα και απο τους 2 κοσμους εχει καταφερει να συνδυασει η Triumph με τρεις κυλινδρους....στρωτο δουλεμα δηλ. και μπολικη ροπη/δυναμη


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	four-stroke-engine.gif 
Προβολές:	1546 
Μέγεθος:	324,0 KB 
ID:	228925

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    εψαξα αλλα δεν βρισκω κατι ουσιαστικο .

    Ο δικυλινδρος ειναι ποιο "καταναλωτικος" απο εναν τετρακιλυνδρο ?

    Πχ... το Hornet εχει 4 κιλυνδρους , το TDM εχει 2 κιλυνδρους, δεν χουν καμια σχεση η μηχανες,αλλα οι κινητηρες τους τι προσφερουν στο 1 και τι στο αλλο ?

  6. #6
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Ο κυλινδρος ειναι ενας... κυλινδρος μεσα στον οποιο παλινδρομει το πιστονι. Στην κορυφη του κυλινδρου εισερχεται καυσιμο μιγμα, το πιστονι ανεβαινει προς τα πανω, το συμπιεζει και τοτε το μπουζι δινει ενα σπινθηρα, γινεται καυση του μιγματος και τα αερια που παραγονται σπρωχνουν το πιστονι προς τα κατω. Μετα εχει και αλλους χρονους λειτουργιας αλλα μην ασχολεισαι προς το παρον.

    Αυτο λοιπον γινεται μεσα σε καθε κυλινδρο, παραγεται θερμικη ενεργεια η οποια στην συνεχεια μετατρεπεται σε κινητικη.

    Μια μηχανη μπορει να εχει εναν, δυο, τρεις, τεσσερις και πιο σπανια εξι κυλινδους και σε καθε μια απο αυτες τις περιπτωσεις υπαρχουν πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα που αφορουν στους κραδασμους, στην ωφελιμη περιοχη της αποδοσης (ψηλα η χαμηλα) στην ροπη και στην ισχυ.

  7. #7
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Δικύλινδρος:
    -------------------

    Ροπή=Δύναμη από χαμηλά + Τράβηγμα σε όλο το εύρος στροφών.
    Λίγες στροφές = γρήγορες αλλαγές γιατί φτάνεις στα κόκκινα πιο γρήγορα
    Χαμηλότερη ιπποδύναμη
    Μικρότερη κατανάλωση


    Τετρακύλινδρος:
    --------------------------

    Δύναμη ψηλά / νεκρά φύση χαμηλά = συμπλεκτάρισμα κάργα από φανάρια
    Μεγαλύτερο εύρος στροφών = λιγότερες κινήσεις αλλαγών ταχυτήτων
    Μεγαλύτερη ιπποδύναμη
    Μεγαλύτερη κατανάλωση
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  8. #8
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Μέχρι να σου απαντήσει κανένας γνώστης: (έντιτ - μέχρι να το γράψω με πρόλαβαν)

    Αυτό είναι ένας κύλινδρος

    http://upload.wikimedia.org/wikipedi...o_3D_Small.gif

    Η παλινδρομική κίνηση του εμβόλου μετατρέπεται σε... περιστροφική να το πω, στο στρόφαλο, και μετά μεταφέρεται μέσα από το κιβώτιο στο γρανάζι (ή τον άξονα) κίνησης και μετά στον τροχό.

    Τα μονοκύλινδρα έχουν μόνο ένα κύλινδρο να παλινδρομεί. Τα πολυκύλινδρα περισσότερους.

    Στα παραδείγματα του SVX βλέπεις ένα δικύλινδρο σε διάταξη "V" και ένα τετρακύλινδρο με διάταξη "σε σειρά". Θα δεις ότι όλοι οι κύλινδροι μεταφέρουν την κίνησή τους στον ίδιο στρόφαλο (τον άξονα χαμηλά) και είναι συνδεδεμένοι μέσω αυτού και όχι ανεξάρτητοι.

    Στα 4χρονα, κάθε κύλινδρος χρειάζεται τέσσερεις χρόνους (= 2 περιστροφές του στρόφαλου) για ολοκληρωθεί ένας κύκλος. Τελείως μπακαλίστικα:

    1 - Κάτω (εισαγωγή καυσίμου-αέρα)
    2 - Πάνω (συμπίεση μείγματος από έμβολο)
    Μπουζί, σπινθήρας και ΜΠΑΜ
    3 - Κάτω (εκτόνωση, τα αέρια της έκρηξης πιέζουν με βία το έμβολο προς τα κάτω. Ο μόνος χρόνος που βγάζει ισχύ, οι άλλοι "τρώνε από τα έτοιμα")
    4 - Πάνω (εξαγωγή καυσαερίων προς εξάτμιση)
    1 - Κάτω (εισαγωγή καυσίμου-αέρα)
    κλπ κλπ


    Σε ένα 1κύλινδρο λοιπόν, για κάθε 2 περιστροφές στροφάλου έχεις 1 ΜΠΑΜ. Για ίδια συνολικά κυβικά, με 2 μικρότερους κυλίνδρους, στις ίδιες 2 περιστροφές έχεις 2 ΜΠΑΜ, με 4κύλινδρο 4 ακόμα μικρότερα μπαμ. Η ροή ισχύος είναι λοιπόν διαφορετική (1 γερή κλωτσιά, 2 ή 4 πιο ψιλές), με κάθε επιλογή να έχει αρνητικά και θετικά.


    Επιπλέον (μπακαλίστικα λόγω κανόνων της φυσικής), όσο μικρότερος ο κύλινδρος, τόσο περισσότερες στροφές μπορεί να ανεβάσει χωρίς να σπάσει/καταστραφεί. Τα 4κύλινδρα ανεβάζουν ένα σκασμό παραπάνω στροφές σε σχέση με ένα 1κύλινδρο γιατί είναι πολύ μικρότεροι οι κύλινδροι για τον ίδιο κυβισμό(τέσσαρα μισόλιτρα αντί για ένα δίλιτρο μπουκάλι νερού ένα πράμα). Αλλά: όσο περισσότερες στροφές έχεις, τόσο πιο συχνά και τα μπαμ (αφού βασίζονται στις περι-στροφές), γι'αυτό και χονδρικά, πιο πολλές στροφές=πιο πολλή ισχύς για τα ίδια κυβικά πάντα. Και μεγαλύτερη κατανάλωση, αφού θέλει πιο συχνά καύσιμο.


    Ελπίζω να σε κάλυψα κάπως.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    @ el_hymador : δεν το γνωριζα καθολου αυτο που μου περιεγραψες οποτε σε ευχαριστω πολυ.

    @ Toumpas : έδωσες την καλύτερη απάντηση που με κατατόπισε πλήρως,μόνο στο τετρακίλυνδρο δεν καταλαβα τις 2 πρωτες προτασεις ετσι οπως τις ειπες...

  10. #10
    Διάβασε αυτό και έλα για απορίες

    link


  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    @ Acacius : ναι,αρκετά τα διάβασα όλα όσα μου έγραψες άρα σε κάθε κινητρήρα υπάρχουν υπερ-κατά,και γενικά όσα πιο πολλά μπαμ και στροφές έχουμε τόσο λιγότερη δύναμη παίρνουμε,εξού και το οτι με 1 κίλυνδρο έχουμε πιο λίγα μπαμ ,ενώ με ποιο πολλά έχουμε περισσότερα μπαμ και άρα μεγαλύτερη κατανάλωση σωστά ?

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Καλύτερα να ξεκολήσεις από τα μπαμ και τα μπούμ...Για μοτέρ μιλάμε και όχι για καραμπίνες...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Ξεσκονισε τα Αγγλικα σου αν χρειαζετε....και ξεκινα απο εδω.

    Link...

    Σιγα , σιγα θα μαθεις πολλα.

  14. #14
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Γιατι βρε συ δεν γινεσαι λιγο πιο συγκεκριμενος; Ποιες μηχανες σε ενδιαφερουν και τι θα ηθελες απο αυτες;

    Αν το ενδιαφερον σου ειναι εγκυκλοπαιδικο, ψαξου λιγο στο internet θα εκπλαγεις απο την ποσοτητα και την ποιοτητα των πληροφοριων!


  15. #15
    κοκορετσι μελος Το avatar του/της intruder
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    648
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Καλύτερα να ξεκολήσεις από τα μπαμ και τα μπούμ...Για μοτέρ μιλάμε και όχι για καραμπίνες...

    μου φυγε ο καφες απτις μυτες:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    ....και το στηλιαρι απο το τσεκουρι του ξυλοκοπου, απο το λογγο βγαινει...

Σελίδα 1 από 10 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Όταν λέμε του κουτιού....NR750 & RC30
    από Acacius στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2010, 07:24
  2. Οταν λεμε οτι δεν στριβουν...δεν στριβουν!!!
    από Xrider στο forum Cruiser, custom, chopper, bobber
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2010, 17:03
  3. οταν λεμε...
    από blackbusa στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 08:00
  4. Τωρα Ciao και οταν λεμε ΤΩΡΑ εννοουμε ΤΩΡΑ!
    από gcrook στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 07:31
  5. τετρακυλινδρος ή δικυλινδρος κινητηρας?
    από kalant στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2006, 22:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF