Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 147

Θέμα: Όταν λέμε δικύλινδρος κινητήρας τι εννούμε?

  1. #91
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trelf
    επιχειρηματα εχεις;;;

    δες μια εδω

    και στα αναλυω ενα ενα με την σειρα...

    αλογα 85...στον στροφαλο, που σημαινει οτι στην ροδα ειναι καμια 70αρια,αντε 75...
    για εννιακοσαρι δικυλινδρο ειναι απλα αστεια..λοιπον. δες τον ανταγωνισμο, δεν το συνεχιζω...

    αναρτησεις, συμβατικο μπροστινο και χαλια πισω...

    φρενακια συμπαθητικα αλλα μαλλον υστερουν στα πολλα χλμ..

    λαστιχα..εδω γελαμε. 120/70 και 160/60. αυτες τις διαστασεις τις εχει και το XR μου, που ειναι μονοκυλινδρο και 650cc...

    βαρος...οσο ενας ελαφαντας...σε ενδιαφερουσα...

    μηκος...ε, ειναι λιγο πιο μικρο απο αεροπλανοφορο...

    αλλα το θεμα δεν ειναι μονο οι αριθμοι. το θεμα ειναι η γνωμη που εχουν ΟΛΟΙ οσοι το εχουν καβαλησει και ειναι αντικειμενικοι χωρις να εχουν την μυτη στον Θεο απο το τουπε και την ποζερια.(οι οποιοι παρεπιπτοντως δεν εντυπωσιαζονται με τον ηχο των ξεταπωτων εξατμισεων).

    πραγματικα το μονο που μπορει να κανει καλα το TDM ειναι να παραγει ηχο. αυτο.


  2. #92
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trelf

    εχω οδηγησει...

    -v-strom 650
    -fazer 600
    -africa-twin XRV 750
    -tiger 1050
    -gsxr 1000 k8
    -cbr 1000
    -xt 600
    -super tenere 750
    -z750 2008
    -ducati 1150 hypermotard
    -bmw f650 gs
    -bmw 650x moto

    meta ta:
    fazer
    tiger
    gixxer
    cbr
    z
    hyper



    de katalabes ti kabalas?


    se rotao sobara ksero an8ropo poy eixe meze 250 kabalise monster 696 ke de katalabe diafora afto ine ali8ia de to leo gia plaka

  3. #93
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    α,μολις ειδα και την τιμη του...




    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    10 χιλ ευρω γι'αυτο το μηχανακι, πραγματικα ειναι κλεψια...

    απορω που το προτεινετε κιολας να το παρει ο κοσμος.


    επισης δεν υπαρχει λογος να αποδειξεις τα αναποδεκτα. δες το λογικα. δεν μπορει ενα μηχανακι που πρωτογβηκε το 2002 να μπορει να ανταγωνιστει καινουργια μηχανακια. μιλαμε για 9 χρονια. εχουν γινει αλματα στον τομεα των μοτοσυκλετων απο τοτε μεχρι σημερα.


    ολα αυτα φιλικα για να μπορεσεις να τα δεις τα πραγματα πιο σφαιρικα.

  4. #94
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    α,μολις ειδα και την τιμη του...
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    10 χιλ ευρω γι'αυτο το μηχανακι, πραγματικα ειναι κλεψια...
    Είσαι τρελός? Και ακριβότερο να ήταν πάλι θα πούλαγε! Αν δεν είσαι κολλημένος την τιμή δεν την κοιτάς.


    Νομίζω πως αν αυτό συνεχιστεί θα αφήσουμε τα v-strom στην ησυχία τους και θα αλλάξουμε θύμα.
    Sent from me using a computer.

  5. #95
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Ειπα να μην ασχοληθω αλλο , γιατι χωρις λογο με μαθηματικη ακριβεια θα παμε στις αντιπαραθεσεις.
    Απο την αλλη πάλι...εχω απλετο χρονο τωρα


    Λοιπον φιλε Trelf.

    20-30 ατομα στο moto.gr που κατακρινουν το TDM , δεν ειναι ο κοσμος όλος.

    Αν παρατηρησεις απο τα γραφομενα τους , ειναι ατομα που γουσταρουν την αγωνιστικη οδήγηση (και πολυ καλα κανουν) , βλεπουν moto gp ανελλιπώς , ξερουν απεξω τους κωδικους καθε στροφης πιστας Μεγαρων και Σερρων , ποσα κλικ δεξια θελει η αναρτηση για βελτιστο κρατημα στην K342342 στροφη κ.ο.κ.

    Δλδ. κρινουν με γνωμονα αποκλειστικα την συγκεκριμενη οδηγηση.
    Γιαυτο και οι εκφρασεις "δεν στριβει" , "δεν φρεναρει" κλπ
    Αν δεν εστριβε και δεν φρεναρε και δεν ταξιδευε διπλο με 500χλμ σερι τη μερα το συγκεκριμενο μηχανακι , 1.000.000 κοσμος που οργωνει τον κοσμο με αυτο θα ειχε πεσει και θα ειχε σκοτωθει.

    Μοτοσυκλετες οπως οι Χαρλευ , τα 3τροχα MP3 , το TDM και τα λοιπα , απλα δεν θα επρεπε να υπαρχουν.

    ΔΕΝ αγοραζουν ολοι μια μοτοσυκλετα για τον ιδιο σκοπο.

    Τα 80 αλογα του TDM ειναι λιγα...ενω τα 80 αεροψυκτα ιταλικα απο 1000cc (βλεπε ducati και moto guzzi) των 12.000 + ευρω παιρνανε στο ντουκου.

    Το θεμα ειναι οτι εχετε επηρεαστει απο την γενικη εικονα της πλειοψηφιας των κατοχων TDM που οντως ειναι τραγικη και θαβεται ενα μηχανακι βασει αυτου.

    Δλδ. το ζευγαρακι που θα παρει την σκηνουλα του και τα sleeping bag , θα τα φορτωσει στο TDM και θα παει διακοπες , θα δυσανασχετισει ?
    Θα εκνευριστει με την ελλειπή πληροφορια του μπροστινου ? Με τα φρενα που δεν σταματανε τραινο ? Με τα 82 αλογα του μοτερ που δεν ξηλωνουν την ασφαλτο ?

    Το TDM και το V-Strom ειναι η μεση λυση , για τον μεσο αναβατη στην Ελλαδα , που δεν κατεχει ουτε ιδιαιτερες ικανοτητες στην οδηγηση ουτε θελει να ασχοληθει πιο περα απο μια ωραια βολτα για καφε και ενα ησυχο ταξιδακι με την κοπελα του.

    Σε αυτα ειναι τελεια και γιαυτο πουλανε τρελλα.



  6. #96
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    δες μια εδω

    και στα αναλυω ενα ενα με την σειρα...

    αλογα 85...στον στροφαλο, που σημαινει οτι στην ροδα ειναι καμια 70αρια,αντε 75...
    για εννιακοσαρι δικυλινδρο ειναι απλα αστεια..λοιπον. δες τον ανταγωνισμο, δεν το συνεχιζω...

    αναρτησεις, συμβατικο μπροστινο και χαλια πισω...

    φρενακια συμπαθητικα αλλα μαλλον υστερουν στα πολλα χλμ..

    λαστιχα..εδω γελαμε. 120/70 και 160/60. αυτες τις διαστασεις τις εχει και το XR μου, που ειναι μονοκυλινδρο και 650cc...

    βαρος...οσο ενας ελαφαντας...σε ενδιαφερουσα...

    μηκος...ε, ειναι λιγο πιο μικρο απο αεροπλανοφορο...

    αλλα το θεμα δεν ειναι μονο οι αριθμοι. το θεμα ειναι η γνωμη που εχουν ΟΛΟΙ οσοι το εχουν καβαλησει και ειναι αντικειμενικοι χωρις να εχουν την μυτη στον Θεο απο το τουπε και την ποζερια.(οι οποιοι παρεπιπτοντως δεν εντυπωσιαζονται με τον ηχο των ξεταπωτων εξατμισεων).

    πραγματικα το μονο που μπορει να κανει καλα το TDM ειναι να παραγει ηχο. αυτο.

    http://www.youtube.com/watch?v=b7BUg9JBxTY

    ναι μωρε το μπουρδελο δεν στριβει καθολου!
    εντελως μαμα το μηχανακι με τις ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΤΑΤΕς αναρτησεις που αναφερεις και οπως βλεπεις δεν παει καθολου! μετα το 4ο λεπτο που εχω ζεστανει λαστιχα δες.
    ενταξει δεν ειναι KTM η DUCATI σε ευστροφια αλλα καλα παει για τα δικα μου στανταρ τουλαχιστον!

    θα συμφωνησω ομως οτι δεν αξιζει πλεον η αγορα του παρα μονο σαν μεταχειρω!
    δεν εχει αλλαξει τιποτα απο το 2002 και ασε που τα πρωτα μοντελα και μεχρι το 2006 που εγινε μαυρος ο κινητηρας ειναι πιο δυνατα...! ελαχιστα αλλα ειναι.

    Χρηστο (Trelf) μαλακια ειπες!
    δεν το πιανουμε το Hornet πουθενα!
    μας ριχνει στα αυτια και ειναι και πιο παιχνιδιαρικο.
    απλα δεν τα συγκρινεις γιατι δεν εχουν καμμια σχεση.

    το cbf1000 ζαχαρωνα πριν παρω το tdm αλλα πολυ μα πολυ βαρος βρε παιδι μου!
    ακομα και το 600.

    ομως απο κινητηρα ειναι γαματο. ομαλο και με πολυ ροπη!

  7. #97
    Νυκτόβιο Μέλος Το avatar του/της Hellspawn
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    122
    Αρχικά δημιουργήθηκε από g_m900
    http://www.youtube.com/watch?v=b7BUg9JBxTY

    ναι μωρε το μπουρδελο δεν στριβει καθολου!
    εντελως μαμα το μηχανακι με τις ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΤΑΤΕς αναρτησεις που αναφερεις και οπως βλεπεις δεν παει καθολου! μετα το 4ο λεπτο που εχω ζεστανει λαστιχα δες.
    ενταξει δεν ειναι KTM η DUCATI σε ευστροφια αλλα καλα παει για τα δικα μου στανταρ τουλαχιστον!

    θα συμφωνησω ομως οτι δεν αξιζει πλεον η αγορα του παρα μονο σαν μεταχειρω!
    δεν εχει αλλαξει τιποτα απο το 2002 και ασε που τα πρωτα μοντελα και μεχρι το 2006 που εγινε μαυρος ο κινητηρας ειναι πιο δυνατα...! ελαχιστα αλλα ειναι.

    Χρηστο (Trelf) μαλακια ειπες!
    δεν το πιανουμε το Hornet πουθενα!
    μας ριχνει στα αυτια και ειναι και πιο παιχνιδιαρικο.
    απλα δεν τα συγκρινεις γιατι δεν εχουν καμμια σχεση.

    το cbf1000 ζαχαρωνα πριν παρω το tdm αλλα πολυ μα πολυ βαρος βρε παιδι μου!
    ακομα και το 600.

    ομως απο κινητηρα ειναι γαματο. ομαλο και με πολυ ροπη!

    Αν είναι δικό σου το βιντεάκι εσύ δεν έχεις γράψει αυτό το σχόλιο?:
    "εμενα εχει 17αρα μπροστινη ζαντα γιαυτο και βαζω τετοια λαστιχα. στο μαμα δεν μπαινουν. τωρα βεβαια εχω αλλαξει και την πισω ζαντα και ειναι και αυτη απο R1 1999 οπως και εχω βαλει USD απο R1 παλι του 1999 με σταυρο και τιμονοπλακα απο FZ1. το μηχανακι για αυτο που ειναι απο θεμα πλαισιου - κινητηρα απλα εχει μεταμορφωθει!" Άρα ποιό μαμά?το μισό μηχανάκι R1 είναι...Μπορεί να κατάλαβα και λάθος, sorry αν έγινε κάτι τέτοιο.
    Βραδυάζει πάλι σήμερα βραδυάζει
    κι έρχεται η ώρα η δικιά μου....


  8. #98
    Εγω παντως ολες τις μηχανες τις γουσταρω και τις χαζευω!
    Παλιες, καινουργιες, Ευρωπαικες, Ιαπωνικες, Αμερικανικες ολες εχουν ψυχη!
    Σιγουρα καποιες ειναι πιο γρηγορες, αλλες πιο αξιοπιστες, αλλες ειναι πιο φιλικες ....
    Ολες εχουν τη Κ@υλ@ τους!!

    Καλους δρομους να χετε Brothers και χωρις σουταρες!

  9. #99
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Αρχικά δημιουργήθηκε από IVX
    Εγω παντως ολες τις μηχανες τις γουσταρω και τις χαζευω!
    Παλιες, καινουργιες, Ευρωπαικες, Ιαπωνικες, Αμερικανικες ολες εχουν ψυχη!
    Σιγουρα καποιες ειναι πιο γρηγορες, αλλες πιο αξιοπιστες, αλλες ειναι πιο φιλικες ....
    Ολες εχουν τη Κ@υλ@ τους!!

    Καλους δρομους να χετε Brothers και χωρις σουταρες!

    +πολλά!!!!!!

    Δυστυχώς οι μοτοσυκλέτες έχουν χάσει τη χρηστικότητά τους,έχουν πάψει να είναι όχημα απόδρασης και διασκέδασης-αναψυχής και έχουν μετατραπεί σε status symbol επίδειξης, οι αναβάτες έχουν εγκλωβιστεί από τεχνοκράτες και διαφημιστές των εταιρειών...αλλάζουμε μοτοσυκλέττα μόλις βγει καινούριο μοντέλο με μισό ίππο παραπάνω και καινούριο χρωματάκι στα πλαστικά.Η συντριπτική πλειονότητα έχει χάσει την ουσία του μοτοσυκλετισμού και με το επιπρόσθετο επιβαρυντικό ότι ζούμε σε μια χώρα με μηδενική μοτοσυκλετιστική κουλτούρα.Όλοι σπεύδουν να προπαραγγείλουν μοντέλα που έχουν δει σε μια φωτογραφία και δεν τα έχουν καβαλήσει καν...και οι μοτοσυκλέτες έχουν γίνει φαλλικές προεκτάσεις εχόντων φαλλικό σύνδρομο, "η δική μου είναι η καλύτερη και η απόδειξη ότι την έχω αγοράσει εγώ!!!"
    Πάρτε το ρε χαμπάρι,οι μοτοσυκλέτες δεν είναι καπελάκι από τη λαϊκή one size fits all...Ο άλλος έχει ας πούμε Varadero και την προτείνει σε κάποιον με ύψος 160,50 κιλά με τα ρούχα, που η μεγαλύτερη διαδρομή που κάνει είναι σπίτι δουλειά 6 χιλιόμετρα και το ΣΚ μέχρι Ναύπλιο το πολύ...

  10. #100
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Εγώ αντιθέτως λέω να ασχοληθώ λίγο ακόμα μήπως και διαχωριστεί και πάμε αντιπαραθέσεις γιατί έχουμε μουχλιάσει.

    Καταρχήν να ξεκαθαρίσω πως καμία σχέση δεν έχω με πίστες. Ούτε με αυτές σαν των Σερρών, ούτε με τις άλλες των σκυλάδικων.

    Δεύτερον να ξεκαθαρίσω πως κανένας δεν είπε πως δεν στρίβει ή δεν φρενάρει. Νομίζω πως όλοι εννοούν πως όλα αυτά τα κάνει χειρότερα από κάποια άλλα.

    Το να βάζουμε βιντεάκια με tdm σε πίστες δεν λέει τίποτα. Και εγώ μπορώ να βάλω με Ρ1 να περνάει ποτάμια και ερήμους φορτωμένο. Και λοιπόν? Έχω ένα βιντεάκι με ένα χερά που στρίβει το xtz 660 μέσα σε πίστα, σαν να ήταν σουπερ μοτάρντ! Και λοιπόν? Τι σημαίνει αυτό? Πως μπορώ να λέω ότι το μηχανάκι μου στρίβει? Με τι? Με 21" τροχό εμπρός? Με τι πληροφόρηση? Για ποια γεωμετρία να μιλήσω κατά το φρενάρισμα? Από που να το πιάσω?
    Όλα αυτά δεν σημαίνουν τίποτα. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως όλα τα μηχανάκια στα κατάλληλα χέρια και με την σωστή τεχνική κάνουν τα πάντα.

    Το ζευγαράκι δεν θα δυσανασχετήσει με τίποτα αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν καλύτερα μηχανάκια γι' αυτή τη δουλειά. Ή αν θέλεις υπάρχουν μηχανάκια που κάνουν το ίδιο καλά αυτή τη δουλειά και καλύτερα όλες τις υπόλοιπες.

    Το v-strom είναι η λύση για όλα. To tdm όχι. Έχει μείνει πίσω ρε μάγκες. Αν είχε εξελιχθεί έστω και λίγο θα μιλάγαμε σε τελείως διαφορετική βάση. Και η τιμή του δεν του επιτρέπει να είναι ανταγωνιστικό σε τίποτα.

    Αυτό με την πληροφόρηση απ' το μπροστινό γιατί το περνάτε στο ντούκου? Υπάρχει πιο σοβαρό πράγμα πάνω σε μια μηχανή? Το ζευγαράκι που πάει βολτούλα δεν θα το απασχολήσει αυτός όμως που θα προσπαθήσει να φρενάρει στο βρεγμένο θα πάει στο σπίτι του με άσπρες τρίχες. Αυτός που θα πάει σόλο βόλτα σε ορεινό στροφιλίκι θα έχει θέμα.

    Και αν θέλετε τα κάνω όλα γαργάρα. Αναρτήσεις, τιμή, βάρος, επιδόσεις, γεωμετρία, τα πάντα. Γι' αυτή την θέση οδήγησης που είναι σαν να οδηγείς χάρλεη τι έχετε να πείτε? Ούτε τα σκουτερ δεν έχουν τόσο χάλια θέση οδήγησης με τόσο άθλια πληροφόρηση.

    Το να γράφουμε γενικά πως το tdm είναι καλό και κάνει καλά κάτι δεν λέει τίποτα! Φυσικά και κάνει κάτι. Όλα κάνουν. Το θέμα είναι συγκριτικά με τι? Με τι το συγκρίνεις και είναι καλύτερο? Τι είναι αυτό που κάνει καλύτερα? Σε τι υπερέχει?

    Όσοι αγοράζουν tdm πλέων το αγοράζουν μόνο λόγο εμφάνισης. Και καλά κάνουν! Είναι ο No1 λόγος που επιλέγουμε μια μηχανή. Αν η μηχανή μας μας αρέσει, συμβιβαζόμαστε με όλα τα αρνητικά της και την απολαμβάνουμε. Είτε βλεποντάς την απέναντι απ' την καφετέρια που πίνουμε το καφεδάκι μας φορώντας σαγιονάρα είτε μέσα σε μια πίστα. Και απ' την στιγμή που μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε με αυτό που μας αρέσει ξεχνάμε και τους συμβιβασμούς που κάναμε και είμαστε ευτυχισμένοι. Όταν όμως βαρεθούμε την εμφάνιση τα αρνητικά έρχονται και πάλι στην επιφάνεια. Ψάχνουμε να βρούμε όλα αυτά με τα οποία συμβιβαστήκαμε για να τα χρησιμοποιήσουμε σαν αφορμή για να πάρουμε κάποια άλλη που μας έκανε κλικ όταν την είδαμε.

    Αν όμως θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί σε μια συζήτηση είμαστε υποχρεωμένοι να αναφέρουμε όλες τις παραμέτρους. Εκτός και αν μας αρέσει να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας.

    Με επιχειρήματα λοιπόν το tdm δεν είναι καλύτερο από κανένα της κατηγορίας του.
    Κάνει πολλά πράγματα αλλά τα κάνει χειρότερα από οτιδήποτε άλλο. Νταξ εκτός από θόρυβο.

    Καλά χλμ με ότι και αν καβαλάτε.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	______001.jpg 
Προβολές:	162 
Μέγεθος:	56,2 KB 
ID:	229270
    Sent from me using a computer.

  11. #101
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της g_m900
    Εγγραφή
    15/12/2010
    Μηνύματα
    959
    Για τον φιλο παραπανω...

    Εγω ειμαι στο βιντεο.
    Σε αυτο το βιντεο εχω ΜΟΝΟ τη 17αρα ζαντα και τιποτα αλλο.
    Ισα ισα που οι αναρτησεις του τοτε ηταν εντελως ξεχειλωμενες.
    Δες τα εντονα κουνηματα που κανει στην πλατεια.

    Για τις εντελως συμβατικες αναρτησεις του δεν μιλαμε;

    Ο Trelf το εβαλε μαζι μου στα Μεγαρα εντελως μαμα και ηταν η πρωτη φορα που εμπαινε πιστα.
    Το πηγαινε αερα.

    Εμενα τωρα απλα εινα αλλο μηχανακι.
    Αυτο ειναι θεμα γουστου και καυλας!
    Δεν εχει να κανει με το μηχανακι και αν ειμαι η οχι ευχαριστημενος.

    Οπως σωστα λεει και ο Δημητρης (SVX) ολα ειναι καλα!

  12. #102
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    [B
    20-30 ατομα στο moto.gr που κατακρινουν το TDM , δεν ειναι ο κοσμος όλος.

    Το TDM και το V-Strom ειναι η μεση λυση , για τον μεσο αναβατη στην Ελλαδα

    [/B]
    Να σταθώ λίγο στα bold?

    Όσοι δεν έχουν tdm και μπορούν να έχουν άποψη γι' αυτό το μηχανάκι απορούν γιατί ο κόσμος το αγοράζει.

    Λύσεις για τον μέσο αναβάτη υπάρχουν και άλλες πολύ καλύτερες. Ή αν θέλεις είναι η μέση λύση με τιμή που μπορείς να έχεις πολλά περισσότερα.

    Sent from me using a computer.

  13. #103
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από g_m900
    Για τον φιλο παραπανω...

    Εγω ειμαι στο βιντεο.
    Σε αυτο το βιντεο εχω ΜΟΝΟ τη 17αρα ζαντα και τιποτα αλλο.
    Ισα ισα που οι αναρτησεις του τοτε ηταν εντελως ξεχειλωμενες.
    Δες τα εντονα κουνηματα που κανει στην πλατεια.

    Για τις εντελως συμβατικες αναρτησεις του δεν μιλαμε;

    Ο Trelf το εβαλε μαζι μου στα Μεγαρα εντελως μαμα και ηταν η πρωτη φορα που εμπαινε πιστα.
    Το πηγαινε αερα.

    Εμενα τωρα απλα εινα αλλο μηχανακι.
    Αυτο ειναι θεμα γουστου και καυλας!
    Δεν εχει να κανει με το μηχανακι και αν ειμαι η οχι ευχαριστημενος.

    Οπως σωστα λεει και ο Δημητρης (SVX) ολα ειναι καλα!
    Και τότε πως είναι μαμα όπως είπες πριν αφού εχεις 17ρα ζάντα?
    Οι αναρτησεις του ξεχειλωμένες είναι από καινούριο ετσι κι αλλιώς.

    Ολα τα μηχανάκια καλά είναι την σημερινή εποχή, απλά ενα CBF είναι καλύτερο από το TDM και μάλιστα σε όλους τους τομείς.
    Εκτός φασαρίας βεβαίως οπως εχει ήδη ειπωθεί.

    Απλά ο καθένας θελει να υπερασπιστεί το μηχανάκι του, αφού ό ίδιος το επέλεξε, και TDM υπαρχουν πολλά, όπως και Vstrom, και Varadero, και mega scooter μπανιέρες και τρίκυκλα πλέον κλπ κλπ.
    Απορώ πως δεν εχει βρεθεί κανένας με Tmax να πεταχτεί, κι αυτό δικύλινδρο είναι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #104
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από g_m900
    Για τον φιλο παραπανω...

    Εγω ειμαι στο βιντεο.
    Σε αυτο το βιντεο εχω ΜΟΝΟ τη 17αρα ζαντα και τιποτα αλλο.
    Ισα ισα που οι αναρτησεις του τοτε ηταν εντελως ξεχειλωμενες.
    Δες τα εντονα κουνηματα που κανει στην πλατεια.

    Για τις εντελως συμβατικες αναρτησεις του δεν μιλαμε;

    Ο Trelf το εβαλε μαζι μου στα Μεγαρα εντελως μαμα και ηταν η πρωτη φορα που εμπαινε πιστα.
    Το πηγαινε αερα.

    Εμενα τωρα απλα εινα αλλο μηχανακι.
    Αυτο ειναι θεμα γουστου και καυλας!
    Δεν εχει να κανει με το μηχανακι και αν ειμαι η οχι ευχαριστημενος.

    Οπως σωστα λεει και ο Δημητρης (SVX) ολα ειναι καλα!
    Καλά κάνετε και βάζετε το μηχανάκι σας στην πίστα και το απολαμβάνετε. Και είστε και γρήγοροι απ' ότι βλέπω!

    Παρ' όλα αυτά, φαντάζομαι πως ξέρετε ότι είναι το χειρότερο στην κατηγορία του γι' αυτή την δουλειά έτσι?

    Sent from me using a computer.

  15. #105
    Γατούλης Racing Το avatar του/της Steve707
    Εγγραφή
    25/01/2011
    Μηνύματα
    6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    +πολλά!!!!!!

    Δυστυχώς οι μοτοσυκλέτες έχουν χάσει τη χρηστικότητά τους,έχουν πάψει να είναι όχημα απόδρασης και διασκέδασης-αναψυχής και έχουν μετατραπεί σε status symbol επίδειξης, οι αναβάτες έχουν εγκλωβιστεί από τεχνοκράτες και διαφημιστές των εταιρειών...αλλάζουμε μοτοσυκλέττα μόλις βγει καινούριο μοντέλο με μισό ίππο παραπάνω και καινούριο χρωματάκι στα πλαστικά.Η συντριπτική πλειονότητα έχει χάσει την ουσία του μοτοσυκλετισμού και με το επιπρόσθετο επιβαρυντικό ότι ζούμε σε μια χώρα με μηδενική μοτοσυκλετιστική κουλτούρα.Όλοι σπεύδουν να προπαραγγείλουν μοντέλα που έχουν δει σε μια φωτογραφία και δεν τα έχουν καβαλήσει καν...και οι μοτοσυκλέτες έχουν γίνει φαλλικές προεκτάσεις εχόντων φαλλικό σύνδρομο, "η δική μου είναι η καλύτερη και η απόδειξη ότι την έχω αγοράσει εγώ!!!"
    Πάρτε το ρε χαμπάρι,οι μοτοσυκλέτες δεν είναι καπελάκι από τη λαϊκή one size fits all...
    Πολύ σωστός! Την Μοτοσυκλέτα θα την πάρεις όταν βλέπεις οτι καλύπτει τις ανάγκες σου. Δεν ταιριάζουν όλες σε όλους.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από AUFGEBRACHT
    Ο άλλος έχει ας πούμε Varadero και την προτείνει σε κάποιον με ύψος 160,50 κιλά με τα ρούχα, που η μεγαλύτερη διαδρομή που κάνει είναι σπίτι δουλειά 6 χιλιόμετρα και το ΣΚ μέχρι Ναύπλιο το πολύ...
    Άχρηστα κυβικά και υπερβολικά μεγάλη μηχανή για τον συγκεκριμένο.
    Γι'αυτό όταν είσαι στην φάση που διαλέγεις πρέπει να ξεκαθαρίσεις για τι χρήση την θέλεις.
    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    Γατούλης Racing Provided by Tasis MotoSport

Σελίδα 7 από 10 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Όταν λέμε του κουτιού....NR750 & RC30
    από Acacius στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2010, 07:24
  2. Οταν λεμε οτι δεν στριβουν...δεν στριβουν!!!
    από Xrider στο forum Cruiser, custom, chopper, bobber
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2010, 17:03
  3. οταν λεμε...
    από blackbusa στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2009, 08:00
  4. Τωρα Ciao και οταν λεμε ΤΩΡΑ εννοουμε ΤΩΡΑ!
    από gcrook στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2008, 07:31
  5. τετρακυλινδρος ή δικυλινδρος κινητηρας?
    από kalant στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2006, 22:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF