Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: Αντοχή πλαϊνού σταντ

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428

    Αντοχή πλαϊνού σταντ

    1) Αντέχει άραγε το πλαϊνό σταντ να γύρει η μηχανή λίγο πάνω του; Εννοώ να σηκωθεί ελάχιστα ο πίσω τροχός από το έδαφος για να τσεκάρω κάτι που θέλω (βλ. #2 παρακάτω).

    Το δοκίμασα για 1" και φοβάμαι μην έκανα ζημιά (μήπως στράβωσα το σταντ ή τη βάση του. Δεν μπορώ να το εκτιμήσω με σιγουριά). Μηχανή 130 κιλά περίπου.

    2) Προσπαθώ να προσδιορίσω από που προέρχεται ένας μικρός μεταλλικός θόρυβος πίσω όταν πέφτω σε λακουβίτσες. Οπως όταν χτυπάει η πινακίδα στη βάση της ένα πράμα...
    Τσικ-τσικ δηλαδή. Οι πίσω πατητήρες δεν είναι, πινακίδα δεν είναι. Αλυσίδα λίγο δύσκολο (είναι καινούριο μηχανάκι ουσιαστικά). Ο θόρυβος ακούγεται και με σβηστό κινητήρα.
    Τι άλλο να κοιτάξω;

  2. #2
    τίποτα δε παθαίνει
    "I feel like dining with hitchock every time that we fuck"

  3. #3
    Λογικα ναι...εκτος αν εχεις σκοπο να το κρατησεις εκει κανα τριωρο...
    Motoadv.gr- The Best Motorcycle Travel Blog

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    OK. Ευχαριστώ παιδιά!
    Ρίξτε μια ματιά και στο #2 που πρόσθεσα από πάνω.

  5. #5
    εχω ενα cbr, εδω και 4 χρονια περιπου τοστριβω με πιβοτ, δεν εχει παθει τιποτα.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  6. #6
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
    εχω ενα cbr, εδω και 4 χρονια περιπου τοστριβω με πιβοτ, δεν εχει παθει τιποτα.

    Αν ειχες Ducati, που η κολληση του Stand ειναι πανω στον κορμο , δεν θα το κανες...

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    Αν ειχες Ducati, που η κολληση του Stand ειναι πανω στον κορμο , δεν θα το κανες...
    ηταν ο μονος λογος που επελεξα το cbr απο το 1098
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  8. #8
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.354
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
    Αν ειχες Ducati, που η κολληση του Stand ειναι πανω στον κορμο , δεν θα το κανες...
    Αυτό. Εξαρτάται το μηχανάκι. Το CBR το έπαιζα κι εγώ ασταμάτητα (με την καλή έννοια). Το 690 δεν το πολυκουράζω (μόνο ελάχιστα για να λιπάνω την αλυσίδα).
    Life begins at 45°.

  9. #9
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ne mexri poy kapia stigmi 8a kopi to stand ama to kanete sinexia

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της snow
    Εγγραφή
    25/06/2007
    Μηνύματα
    485
    μπορει να ειναι σκονη λασπη στο πισω ελατηριο...καντο ενα πιεστικο και ισως φυγει..

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    17/09/2008
    Μηνύματα
    428
    Αρχικά δημιουργήθηκε από snow
    μπορει να ειναι σκονη λασπη στο πισω ελατηριο...καντο ενα πιεστικο και ισως φυγει..
    δεν είναι τέτοιος θόρυβος και η μηχανή είναι του κουτιού.

    Είναι ένα εκνευριστικό "τσικ-τσικ" που το έχουν περιγράψει διάφοροι στο παρελθόν και όσοι βρήκαν από που προέρχεται υποστηρίζουν ότι είναι από τα πλαστικά (και βάζουν λαστιχένιες ροδέλες) ή από κάποιον οδηγό στην αλυσίδα όπου βρίσκει όπως τινάζεται η αλυσίδα σε ανώμαλο οδόστρωμα.

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ne mexri poy kapia stigmi 8a kopi to stand ama to kanete sinexia
    ε και? θα βαλω καινουριο σταντ και μετα αντε παλι γυρω γυρω ...
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  13. #13
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
    ε και? θα βαλω καινουριο σταντ και μετα αντε παλι γυρω γυρω ...

    sostos



    apla to 8ema ine pos otan kopi to stand de 8a se brosta

    apla ta bris ti mixani na anapauete orizontia

  14. #14

    Re: Αντοχή πλαϊνού σταντ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
    2) Προσπαθώ να προσδιορίσω από που προέρχεται ένας μικρός μεταλλικός θόρυβος πίσω όταν πέφτω σε λακουβίτσες. Οπως όταν χτυπάει η πινακίδα στη βάση της ένα πράμα...
    Τσικ-τσικ δηλαδή. Οι πίσω πατητήρες δεν είναι, πινακίδα δεν είναι. Αλυσίδα λίγο δύσκολο (είναι καινούριο μηχανάκι ουσιαστικά). Ο θόρυβος ακούγεται και με σβηστό κινητήρα.
    Τι άλλο να κοιτάξω; [/B]
    εμένα όταν ακουγόταν αυτό είχα ψάξει τα πάντα και άκρη δε βρήκα. Με το που άλλαξα λάστιχα (τα είχαν φάει τα ψωμιά τους) σταμάτησε. Αφού η μηχανή είναι του κουτιού τσέκαρε την πίεση στο ελαστικό
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG


  15. #15
    το δικο μου πλαινο σταντ εσπασε την ωρα που το επλενα και ευτυχως το προλαβα και δεν επεσε...και δεν το ζορισα ποτε.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ζεσταμα στο σταντ
    από Lazio στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2005, 03:54
  2. Διακόπτης σταντ...
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2005, 15:55
  3. Kεντρικό σταντ σε 1000 ???
    από THEOD στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 13:07
  4. Διπλό στάντ για Transalp 650
    από makis206 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/08/2005, 19:51
  5. ποδιά και κεντρικό σταντ v-strom 650
    από makaronachis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2005, 16:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF