Σελίδα 41 από 106 ΠρώτοΠρώτο ... 3136373839404142434445465191 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 601 έως 615 από 1587

Θέμα: Honda Bros

  1. #601
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    13
    Καλημέρα παίδες. Είχα καιρό να γράψω λόγω δουλειών και τρεξιμάτων. Πήγα και κάποιες βολτούλες με το Brosάκι μου τώρα που του άλλαξα τα λαστιχάκια του..
    Michelin Active στις μαμά διαστάσεις του, 200Ευρώ, και αφού τα έστρωσα ευλαβικά πήγα μια Λαύριο - Σούνιο - Αθήνα χτές. Το μηχανάκι άλλαξε συμπεριφορά σχεδόν εντελώς. Δίχως να είμαι σε καμια περίπτωση υπερβολικός το ένιωθα πολύ πιο καλά και μου έδινε εμπιστοσύνη αρκετή.
    Αλλά ακόμα μένουν πολλά να γίνουν. Στις ευθείες παρατήρησα το εξής ανησυχητικό: Άνοιγα π.χ. την τρίτη ή την τετάρτη και μετά τις 7500-8000 στροφές πρίν ακόμα τα κόκκινα, το μηχανάκι μπούκωνε.
    Εξηγούμαι: Σαν να έκανε διακοπές, έβηχε, διέκοπτε, κώλωνε ρε παιδί μου, δεν ανέβαζε και επιπλέον όταν προσπάθησα να "τερματίσω" την πέμπτη όχι μόνο δεν έδινε, αλλά κουνιόταν και ολόκληρο! Το πρώτο πράγμα που σκεφτηκα ήταν μήπως έχει να κάνει με την αλυσίδα και την αλλαγή ελαστικών. (Να ξέσφιξε?)
    Για ρίχτε ιδέες παρακαλώ.

  2. #602
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pause
    Καλημέρα παίδες. Είχα καιρό να γράψω λόγω δουλειών και τρεξιμάτων. Πήγα και κάποιες βολτούλες με το Brosάκι μου τώρα που του άλλαξα τα λαστιχάκια του..
    Michelin Active στις μαμά διαστάσεις του, 200Ευρώ, και αφού τα έστρωσα ευλαβικά πήγα μια Λαύριο - Σούνιο - Αθήνα χτές. Το μηχανάκι άλλαξε συμπεριφορά σχεδόν εντελώς. Δίχως να είμαι σε καμια περίπτωση υπερβολικός το ένιωθα πολύ πιο καλά και μου έδινε εμπιστοσύνη αρκετή.
    Αλλά ακόμα μένουν πολλά να γίνουν. Στις ευθείες παρατήρησα το εξής ανησυχητικό: Άνοιγα π.χ. την τρίτη ή την τετάρτη και μετά τις 7500-8000 στροφές πρίν ακόμα τα κόκκινα, το μηχανάκι μπούκωνε.
    Εξηγούμαι: Σαν να έκανε διακοπές, έβηχε, διέκοπτε, κώλωνε ρε παιδί μου, δεν ανέβαζε και επιπλέον όταν προσπάθησα να "τερματίσω" την πέμπτη όχι μόνο δεν έδινε, αλλά κουνιόταν και ολόκληρο! Το πρώτο πράγμα που σκεφτηκα ήταν μήπως έχει να κάνει με την αλυσίδα και την αλλαγή ελαστικών. (Να ξέσφιξε?)
    Για ρίχτε ιδέες παρακαλώ.
    τα λαστιχα θελουν στρώσιμο?δεν ξερω!!!!!!!!!!
    ισως να εχεις θεμα την τροφοδοσία οσο αναφορά το μπούκωμα που αναφέρεις....](ρύθμιση-καθάρισμα καρμπ)
    τωρα για το κούνημα που λες ζυγοστάθμιση έκανες?? ίσως απο κει κουνάει...
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  3. #603
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    αυτα τα επαθε αμεσως μετα την αλλαγη ελαστικων?

    @chris..ρε συ το ειχα δωσει σε εναν τυπα.και ειχε πει οτι δεν το θελει και θα μου το εδεινε πισω.αλλα δεν μου το εδωσε...

  4. #604
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest

    @chris..ρε συ το ειχα δωσει σε εναν τυπα.και ειχε πει οτι δεν το θελει και θα μου το εδεινε πισω.αλλα δεν μου το εδωσε...
    No problem
    Give me fuel, Give me fire

  5. #605
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    13
    Τα ελαστικά όταν φοριούνται καινούργια, ΠΡΕΠΕΙ να περνάνε ένα διάστημα περίπου 100 - 200 χλμ. τουλάχιστον που δεν πρέπει να : φρενάρουμε απότομα, να επιταχύνουμε απότομα η/και έντονα, να δίνουμε κλίσεις και να καταπονούμε γενικά το ελαστικό με πολύ βάρος και λακούβες (καλά αυτό είναι ψιλο αυτονόητο) ώστε να "καθίσει" πάνω στη ζάντα, να φύγουν σταδιακά το κερί και άλλα συντηρητικά που προφυλάσσουν το ελαστικό (και..γλιστράνε πολύ) και να αποδώσει τις όποιες τυχόν κατασκευαστικές του αστοχίες έγκαιρα δίχως να γκρεμοτσακιστούμε.
    Μετά απο αυτά τα χλμ. που πρέπει να μην ζοριστεί το ελαστικό δεν σημαίνει πως το γέρνουμε..μαρσπιέδες φυσικά, ούτε το κάνουμε endo με τη μια, απλά σταδιακά αυξάνουμε τις κλίσεις και την καταπόνηση.
    Είναι το ίδιο πανω - κάτω που ισχύει και για τα τακάκια, το στρώσιμο του κινητήρα κτλ.
    Τώρα μετά απο μια επίσκεψη στο μάστορα, αντιλήφθηκα πως το πρόβλημα δεν είναι της αλυσίδας ή των ελαστικών, ούτε της ζυγοστάθμισης όπως φανταζομουν κι εγώ περίπου, αλλά των αναρτήσεων. Ιδίως το πίσω, αλλά και το μπροστά, είναι όσο μαλακά όσο..πάει ο νού σας! Εξ ου και τα κουνήματα και τα υπόλοιπα! Βέβαια μου έκανε μια πολύ καλή και δελεαστική προσφορά για αλλαγή και φούλ σέρβις για μπρός και πίσω αντίστοιχα και τώρα είμαι στα..κάρβουνα! Ανάθεμα στα φράγκα.

    Όσο δε για το μπούκωμα είχατε δίκιο οι απο πάνω, μου είπε κι αυτός πως το πιθανότερο να πρόκειται για πρόβλημα σε σχέση με το καρμπυρατέρ.

  6. #606
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Αρχικά δημιουργήθηκε από pause
    Τα ελαστικά όταν φοριούνται καινούργια, ΠΡΕΠΕΙ να περνάνε ένα διάστημα περίπου 100 - 200 χλμ. τουλάχιστον που δεν πρέπει να : φρενάρουμε απότομα, να επιταχύνουμε απότομα η/και έντονα, να δίνουμε κλίσεις και να καταπονούμε γενικά το ελαστικό με πολύ βάρος και λακούβες (καλά αυτό είναι ψιλο αυτονόητο) ώστε να "καθίσει" πάνω στη ζάντα, να φύγουν σταδιακά το κερί και άλλα συντηρητικά που προφυλάσσουν το ελαστικό (και..γλιστράνε πολύ) και να αποδώσει τις όποιες τυχόν κατασκευαστικές του αστοχίες έγκαιρα δίχως να γκρεμοτσακιστούμε.
    Μετά απο αυτά τα χλμ. που πρέπει να μην ζοριστεί το ελαστικό δεν σημαίνει πως το γέρνουμε..μαρσπιέδες φυσικά, ούτε το κάνουμε endo με τη μια, απλά σταδιακά αυξάνουμε τις κλίσεις και την καταπόνηση.
    Είναι το ίδιο πανω - κάτω που ισχύει και για τα τακάκια, το στρώσιμο του κινητήρα κτλ.
    Τώρα μετά απο μια επίσκεψη στο μάστορα, αντιλήφθηκα πως το πρόβλημα δεν είναι της αλυσίδας ή των ελαστικών, ούτε της ζυγοστάθμισης όπως φανταζομουν κι εγώ περίπου, αλλά των αναρτήσεων. Ιδίως το πίσω, αλλά και το μπροστά, είναι όσο μαλακά όσο..πάει ο νού σας! Εξ ου και τα κουνήματα και τα υπόλοιπα! Βέβαια μου έκανε μια πολύ καλή και δελεαστική προσφορά για αλλαγή και φούλ σέρβις για μπρός και πίσω αντίστοιχα και τώρα είμαι στα..κάρβουνα! Ανάθεμα στα φράγκα.

    Όσο δε για το μπούκωμα είχατε δίκιο οι απο πάνω, μου είπε κι αυτός πως το πιθανότερο να πρόκειται για πρόβλημα σε σχέση με το καρμπυρατέρ.
    για πες ποσο για το μαζεμα.και τι θα κανει για να τις βελτιωσει?

    για το αλλε...με νεκρα πιανει κοφτη?πρωτη δευτερα τις φτανει στον κοφτη?

  7. #607
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    13
    Μου είπε 350 Ευρώ για: α) αλλαγή ελατήρια και λάδια συν τσιμούχες κτλ. αν και εφόσον χρειάζεται (που μεταξύ μας μάλλον πρέπει να χρειάζεται) και β) πλήρης ανακατασκευή του πίσω αμορτισέρ (που είναι τώρα ρυθμισμένο στο 7 σε κλίμακα 1 - 7 μάλλον δηλ. στην σκληρότερη (???) και αν ανέβουν 2 άνδρες επάνω κάθεται τόσο που βρίσκει η αλυσίδα στο στάντ σχεδόν) με τα εργατικά μέσα. Πως σας φαίνεται? Πείτε αντικειμενικά δίχως πρόβλημα.

    Όσο για το άλλο πρόβλημα, δεν τερματίζω την πρώτη και δεν ξέρω, αλλά απο 2α και μετά παρουσιάζει το πρόβλημα όπως σας το περιέγραψα πιο πάνω. Σημειωτέον πως το φαινόμενο δεν παρουσιάζεται στα κόκκινα, αλλά πιο πρίν.
    Ευχαριστώ παίδες.

  8. #608
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    καλα μου φαινονται...
    στο κ-shock αν δεν κανω λαθος ζητανε ενα 100ρι για rebuild. και μετα τα μπροστινα κανουν 5ε οι τσιμουχες και αλλο τοσο τα λαδια.λογικα θα βαλεις και ελλατιρια καινουρια μπρος πισω.δεν ξερω ποσα ακριβως αλλα οχι πανω απο 200

  9. #609
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
    και μετα τα μπροστινα κανουν 5ε οι τσιμουχες
    Μάλλον 50 εννοείς και οι 4 (για γνήσιες) ή γύρω στα 25 από ebay....
    Give me fuel, Give me fire

  10. #610
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    13
    Στο K-shock στη Ραγκαβή που ρώτησα, δεν ξέρω αν ο τυπάρας με είδε σαν κοτόπουλο έτοιμο για..σερβίρισμα, αλλά μου είπε κάτι αστρονομικά του στύλ..350Ε - 400Ε για total rebuilt στην πίσω μόνο με ελατήριο wp βέβαια, χωρίς τοποθέτηση και κάτι άλλα για μπροστά με περίπου 200Ε που σίγουρα θα φούσκωναν στην πορεία (τσιμούχες κτλ.) τα οποία συγκράτησα φυσικά μέχρι περίπου την έξοδό μου απο το κατάστημα, δηλ. για 3 μέτρα, μιας που μου φαινόταν τόσο προφανές πως ο "μάστορης" νόμιζε πως βρήκε ΤΟΝ μ@λ@κ@ να βγάλει τις διακοπές του..
    Σόρυ αν κανενός εδώ μέσα είναι φίλος - κολλητός - μάστορας ή ότι άλλο, αλλά εγώ έχω μπεί δύο φορές στο εν λόγω κατάστημα, για διαφορετικά μηχανάκια, σε άσχετες περιόδους με σκοπό να κάνω δουλειά όχι για χαζοερωτήσεις και ανάθεμά με αν ξαναμπώ! Τι να πω;

    Τώρα βέβαια και απο την άλλη δεν ξέρω τι δουλειά θα κάνει ο δικός μου ακόμα, αλλά σαν προσφορά μέχρι τώρα δεν νομίζω οτι είναι τόσο κακή. Το μόνο μου αποτρεπτικό είναι μήπως το σετάρω και μου..σκάσει καμιά η μηχανή (είπαμε είναι και του 1988) και μείνω με τις αναρτήσεις στο χέρι.

  11. #611

    Λαστιχακια μπροστινης δαγκανας

    Ρε παιδια θελω να αντικαταστησω με νεα ολα τα λαστιχακια απο τα εμβολα της μπροστινης δαγκανας στο Bros μου...απο που ?

  12. #612
    και κατι ακομα...κανα λινκ για ανταλακτικα και part numbers υπαρχει ??
    Γιατι αυτο μας τελειωσε μαλλον>>>http://homepage.eircom.net/~hondabros/

  13. #613
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162

    Re: Λαστιχακια μπροστινης δαγκανας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
    Ρε παιδια θελω να αντικαταστησω με νεα ολα τα λαστιχακια απο τα εμβολα της μπροστινης δαγκανας στο Bros μου...απο που ?
    Έχει μερικά σετάκια στο ebay, αλλιώς για γνήσια πας Τόγελο (Λιοσίων) ή Σαρακάκη (Λεωφ. Αθηνών) και παραγγέλνεις...

    ebay 1
    ebay 2

    Part numbers γενικά μπορείς να βρεις εδώ:LINK. Απλά έχε το νου σου γιατί είναι για το hawk gt και μερικά parts (πχ δαγκάνα μπροστά) είναι διαφορετικά...
    Give me fuel, Give me fire

  14. #614
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215

    Re: Λαστιχακια μπροστινης δαγκανας

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
    Ρε παιδια θελω να αντικαταστησω με νεα ολα τα λαστιχακια απο τα εμβολα της μπροστινης δαγκανας στο Bros μου...απο που ?
    Εγώ είχα πάρει από το Σρακάκη, γύρω στα 3 ευρώ η κάθε μια x8 (δύο για κάθε πιστόνι, υγρών και dust) περίπου 24 ευρώ. Το eircom παίζει ακόμα, εδώ η δαγκάνα.

    Αν θες έχω να σου δώσω καρύδι για να λύσεις την δαγκάνα σε δύο κομμάτια. Δε νομίζω ότι βγαίνουν αλλιώς τα πιστόνια.

    Α, προφανώς μιας και θα λύσεις θα κάνεις και ένα καθάρισμα στην δαγκάνα και τα πιστόνια. Προσοχή βγάζοντας τα πιστόνια μην τα γδάρεις. Μην λύσεις την δαγκάνα και μετά προσπαθείς να βγάλεις τα πιστόνια (με πένσα, σκύλα κλπ). Ξεβίδωσε την από το καλάμι, βάλε ένα ξύλο ανάμεσα και άρχισε να πατάς τη μανέτα ώστε να βγουν αρκετά έξω και μετά θα τραβηχτούν εύκολα ακόμα και με το χέρι. Απλά πρόσεχε μην βγαίνει κάποιο από όλα έξω και βγει αυτό και μετά δεν μπορείς να βγάλεις τα άλλα.

    Αν δεν βιάζεσαι μπορώ να έρθω και για βοήθεια μιας και το έχω ξανακάνει αλλά μετά τις 15/7 γιατί έχω εξεταστική...
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  15. #615
    ευχαριστω για τις απαντησεις ...παραγγεiλα απο ebay και μαλλον θα κανουν γυρω στις 10 μερες να ερθουν

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 ???
    από Anritsu στο forum Honda
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2011, 12:15
  2. Honda Bros
    από plutonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 21:15
  3. Honda Bros
    από empemp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2004, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF