καλησπερα,ειμαι κατοχος ενος cb 1300 και θα ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να σβηνουμε τον κινητηρα οταν εχει αναψει το βεντιλατερ, η πρεπει να περιμενουμε λιγο στο ρελαντι μεχρι να κατεβει λιγο η θερμοκρασια; ευχαριστω πολυ!
καλησπερα,ειμαι κατοχος ενος cb 1300 και θα ηθελα να ρωτησω αν πρεπει να σβηνουμε τον κινητηρα οταν εχει αναψει το βεντιλατερ, η πρεπει να περιμενουμε λιγο στο ρελαντι μεχρι να κατεβει λιγο η θερμοκρασια; ευχαριστω πολυ!
του 2011, πριν απο 10 μερες το αγορασα!
Καλώς ήρθες συνάδελφε!
Όχι, δεν <πρέπει> να σβήνεις το μηχανάκι όταν ανάβει βεντιλατέρ. Ίσα ίσα, εφόσον δεν υπάρχει λόγος να το σβήσεις, το αφήνεις μέχρι να σβήσει το βεντιλατέρ.
Αν μάλιστα το σβήσεις την ώρα που ξεκινά το βεντιλατέρ, στο επόμενο τρίλεπτο η θερμοκρασία του κινητήρα θα ανέβει πολύ, γιατί θα έχει σταματήσει η αντλία του ψυκτικού (--μπορείς να το επιβεβαιώσεις και στην πράξη αυτό). Η θερμότητα που έχει συσσωρευτεί στα σίδερα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να απομακρύνει το βεντιλατέρ. Η υγρόψυξη είναι που τα κάνει όλα, το βεντιλατέρ απλώς υποβοηθά. Και αυτό ισχύει για όλα τα υγρόψυκτα μηχανάκια.
Το 1300 έχει ένα θέμα βέβαια με το ελληνικό καλοκαίρι. Σε συνθήκες εξτρήμ καύσωνα ενδέχεται να μην κατεβάζει θερμοκρασία ακόμα και εν κινήσει, ούτε και με το βεντιλατέρ!
---
Προσέχουμε για να τρέχουμε
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Καλώς ήρθες συνάδελφε!
Όχι, δεν <πρέπει> να σβήνεις το μηχανάκι όταν ανάβει βεντιλατέρ. Ίσα ίσα, εφόσον δεν υπάρχει λόγος να το σβήσεις, το αφήνεις μέχρι να σβήσει το βεντιλατέρ.
Αν μάλιστα το σβήσεις την ώρα που ξεκινά το βεντιλατέρ, στο επόμενο τρίλεπτο η θερμοκρασία του κινητήρα θα ανέβει πολύ, γιατί θα έχει σταματήσει η αντλία του ψυκτικού (--μπορείς να το επιβεβαιώσεις και στην πράξη αυτό). Η θερμότητα που έχει συσσωρευτεί στα σίδερα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να απομακρύνει το βεντιλατέρ. Η υγρόψυξη είναι που τα κάνει όλα, το βεντιλατέρ απλώς υποβοηθά. Και αυτό ισχύει για όλα τα υγρόψυκτα μηχανάκια.
Το 1300 έχει ένα θέμα βέβαια με το ελληνικό καλοκαίρι. Σε συνθήκες εξτρήμ καύσωνα ενδέχεται να μην κατεβάζει θερμοκρασία ακόμα και εν κινήσει, ούτε και με το βεντιλατέρ!
Kατ αρχήν μεγειά και καλοταξιδο!!
Honda είναι ρε Κώστα! Δεν παθαίνει τίποτα.
Οχι οτι αυτα που λες δεν είναι στέκουν αλλά αν ηταν καθε φορά που φτανω στον προορισμό μου (οπότε και εφ όσον είναι καλοκαίρι=ζεστη θα αναψει βεντιλατερ κατα πασα πιθανότητα) να περιμένω να σβήσει το ρημάδι to βεντιλατέρ, θα ετρωγα τουλαχιστον 5 λεπτά ημερησίως επί 3 μηνες το χρόνο = αντεβρεστο.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kατ αρχήν μεγειά και καλοταξιδο!!
Honda είναι ρε Κώστα! Δεν παθαίνει τίποτα.
Οχι οτι αυτα που λες δεν είναι στέκουν αλλά αν ηταν καθε φορά που φτανω στον προορισμό μου (οπότε και εφ όσον είναι καλοκαίρι=ζεστη θα αναψει βεντιλατερ κατα πασα πιθανότητα) να περιμένω να σβήσει το ρημάδι to βεντιλατέρ, θα ετρωγα τουλαχιστον 5 λεπτά ημερησίως επί 3 μηνες το χρόνο = αντεβρεστο.
![]()
12,5 ώρες?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλορίζικο, φίλε...!![]()
![]()
Έκανες μιά από τις καλλίτερες επίλογες που θα μπορούσες να κάνεις.
Όσο για τις θερμοκρασίες, ένα πράγμα μονο: απλά μην ασχολείσαι. Παρά μόνο αν δείς αφύσικες τιμές...
καλούς δρόμους.![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Το 1300 έχει ένα θέμα βέβαια με το ελληνικό καλοκαίρι. Σε συνθήκες εξτρήμ καύσωνα ενδέχεται να μην κατεβάζει θερμοκρασία ακόμα και εν κινήσει, ούτε και με το βεντιλατέρ!
ακριβως, εμενα αν εχει πολυ ζεστη δεν κατεβαζει ποτε θερμοκρασια ωστε να κλεισει το βεντιλατερ, οποτε λεω δε γ@μιεται κ δεν ασχολουμαι καθολου.
Eσένα που είναι 600, μαλλον εχει αδειάσει το μισό ψυγείο για να δουλευει ετσι.Αρχικά δημιουργήθηκε από sovaros_user
ακριβως, εμενα αν εχει πολυ ζεστη δεν κατεβαζει ποτε θερμοκρασια ωστε να κλεισει το βεντιλατερ, οποτε λεω δε γ@μιεται κ δεν ασχολουμαι καθολου.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
σας ευχαριστω θερμα ολους σας για τις αποψεις σας! καλο καλοκαιρι να εχετε!
Θαυματα δεν γινονται, τουλαχιστον ερημην ανωτερας συνειδησεως. Δεν ειναι δυνατο η θερμοκρασια του κινητηρα να ανεβει ΑΦΟΥ τον σβησεις. Αυτο που γινεται ειναι οτι μεταφερεται θερμοτητα απο το εσωτερικο των κυλινδρων προς τα εξω, με αποτελεσμα για ενα μικρο χρονικο διαστημα το εξωτερικο κελυφος να εχει μεγαλυτερη θερμοκρασια απο πριν.Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Αν μάλιστα το σβήσεις την ώρα που ξεκινά το βεντιλατέρ, στο επόμενο τρίλεπτο η θερμοκρασία του κινητήρα θα ανέβει πολύ, γιατί θα έχει σταματήσει η αντλία του ψυκτικού (--μπορείς να το επιβεβαιώσεις και στην πράξη αυτό). Η θερμότητα που έχει συσσωρευτεί στα σίδερα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να απομακρύνει το βεντιλατέρ. Η υγρόψυξη είναι που τα κάνει όλα, το βεντιλατέρ απλώς υποβοηθά. Και αυτό ισχύει για όλα τα υγρόψυκτα μηχανάκια.
Οταν μπαινει μπροστα και οταν σβυνει ενας κινητηρας, αναγκαστικα περναει απο καταστασεις μεγαλων διαφορικων θερμοκρασιας μεταξυ των μερων του. Δεν μπορεις να κανεις τιποτε γι αυτο και δεν πειραζει κιολας. Η οποια καταπονηση επιφερεται λογω αυτου, στο αναμα (απο κρυο) ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απ'ο,τι στο σβυσιμο, διοτι οι βαθμιδες θερμοκρασιας ειναι τοτε πολυ μεγαλυτερες.
Με αλλα λογια, χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι αν θα το σβυσεις οταν ειναι πολυ ζεστο, τουλαχιστον οσον αφορα τον κινητηρα. Το μονο προβλημα που μπορεις να αντιμετωπισεις, ειναι οτι τοπικα μπορει να βρασει το ψυκτικο υγρο λογω ανεπαρκους φυσικης κυκλοφοριας. Σε αυτη την περιπτωση θα ξερασει κατι τις απο το δοχειο διαστολης. Αν δεν ξερναει, ολα καλα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ανοιξα το κειμενο για να διαφωνησω αλλα μαλλον εχεις δικιοΑρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Θαυματα δεν γινονται, τουλαχιστον ερημην ανωτερας συνειδησεως. Δεν ειναι δυνατο η θερμοκρασια του κινητηρα να ανεβει ΑΦΟΥ τον σβησεις. Αυτο που γινεται ειναι οτι μεταφερεται θερμοτητα απο το εσωτερικο των κυλινδρων προς τα εξω, με αποτελεσμα για ενα μικρο χρονικο διαστημα το εξωτερικο κελυφος να εχει μεγαλυτερη θερμοκρασια απο πριν.
Οταν μπαινει μπροστα και οταν σβυνει ενας κινητηρας, αναγκαστικα περναει απο καταστασεις μεγαλων διαφορικων θερμοκρασιας μεταξυ των μερων του. Δεν μπορεις να κανεις τιποτε γι αυτο και δεν πειραζει κιολας. Η οποια καταπονηση επιφερεται λογω αυτου, στο αναμα (απο κρυο) ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απ'ο,τι στο σβυσιμο, διοτι οι βαθμιδες θερμοκρασιας ειναι τοτε πολυ μεγαλυτερες.
Με αλλα λογια, χεστηκε η φοραδα στ'αλωνι αν θα το σβυσεις οταν ειναι πολυ ζεστο, τουλαχιστον οσον αφορα τον κινητηρα. Το μονο προβλημα που μπορεις να αντιμετωπισεις, ειναι οτι τοπικα μπορει να βρασει το ψυκτικο υγρο λογω ανεπαρκους φυσικης κυκλοφοριας. Σε αυτη την περιπτωση θα ξερασει κατι τις απο το δοχειο διαστολης. Αν δεν ξερναει, ολα καλα.
Κ στο βιβλιο του λεει οτι -ακομα κ- αν πιασει θερμοκρασιες 128 κ αρχισει να αναβοσβηνει η ενδειξη, σβηνεις τον κινητηρα κ υστερα κοιτας τι προβλημα υπαρχει
Το 600αρι χορνετ ανεβαζει θερμοκρασια για την πλακα.
Ειδικα στην κινηση αναβει πανευκολα βεντιλατερ.
Τα ιδια λενε οσοι το εχουν.
Κι εγω το λυπαμαι να βραζει, αλλα τί να κανω![]()
Καλοί μου φίλοι τι να πάθει μια Χόντα made in japan
αν τη σβήσεις με το βεντιλατέρ αναμένο;
Στην ΧΧ το κάνω σχεδόν πάντα,όπως επίσης και πολύ
παλιότερα στο NV 750 που είχα.
Καλοτάξιδη φιλαράκι.
Κάνε της πολλά χλμ και μην ανησυχείς για ψιλοπράγματα.
gate 7
red or dead
ευχαριστω πολυ παιδια!