Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 202

Θέμα: Νέο V-strom 2012 ???

  1. #136
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz


    Ναι στρίβει, και στα κατάλληλα χέρια στρίβει πιο γρήγορα και από ducati. Αυτό όμως δεν το κάνει στριφτερό και γρήγορο κτλ.
    ΕΠ, τι λες ?????


    εχεις πιει κατι ????????????

    μονο αν το ducati το αδηγαει η γιαγια μου,
    που και παλι δεν θα ειναι σιγουρο

  2. #137
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens

    Άγοράζω λοιπόν τώρα πλέον 2 vstrom μέ 14000 καί έχω καί 2 χιλ. γιά βενζίνες
    γιά 3 χρόνια.....!!!!

    οχι ρε, καλτερα παρε ενα ιννοβα να εχεις βενζινη για παντα
    (δεν κανει για ταξιδι, αλλα κουτσα στραβα θα το βγαλεις, ειναι πολλα τα λεφτα)

  3. #138
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
    ΕΠ, τι λες ?????


    εχεις πιει κατι ????????????

    μονο αν το ducati το αδηγαει η γιαγια μου,
    που και παλι δεν θα ειναι σιγουρο

    Nαι καλα χαλαρωσε

    Τα Ευρωπαϊκα βλεπεις εχουν προνομιο να στριβουν μονο αυτα και μονο χεραδες τα αγοραζουνε....
    Και μονο που βλεπεις ducati επανω αυτοματως ειναι πιο στριφτερο και ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ καποιος αλλος οδηγος με αναρτησεις σουβλακια και γκαζι κουζινας να στριβει πιο γρηγορα
    Τα εχουμε πει, τα μηχανακια ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ

  4. #139
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.947
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    Στην κατηγορία του. Στο ταξίδι.

    Ακόμη κι έτσι να είναι, αν η προτεραιότητά σου είναι το ταξίδι γιατί να μην πάρεις ένα μηχανάκι που φτιάχθηκε ΓΙΑ ΤΑΞΊΔΙ....??!!!

    Καί όχι κάποιο που φτιάχθηκε ΚΑΙ για ταξίδι...? απλή ερωτηση κάνω αδελφέ...
    Έλα μου ντε! Εμένα ρωτάς?

    Παρ' όλα αυτά θα κάνω μια προσπάθεια να απαντήσω.

    1. Το επιλέγεις επειδή σου αρέσει εμφανισιακά και σου αρέσουν και τα ταξίδια. Συνεπώς με τα υπόλοιπα συμβιβάζεσαι.
    2. Επειδή δεν έχεις αρκετά λεφτά για να αγοράσεις 800άρι ή 1000άρι.
    3. Επειδή δεν έχεις πρόβλημα να συμβιβαστείς με οτιδήποτε εκτός απ' τις ταξιδιωτικές ικανότητες.
    3,5. Επειδή απλά σου αρέσει.
    4. Επειδή το πουλάει ο κολλητός σου και ξέρεις ότι η μηχανή είναι χαρτί.
    5. Επειδή αρέσει στην Μαρία.
    6. Δεν υπάρχει.
    7. Επειδή είναι στην μόδα.
    8. Επειδή είσαι άσχετος και ο κολλητός σου, σου είπε πως είναι η καλύτερη μηχανή.
    9. Το οδηγεί και ο Τσακ Νώρις.
    10. Είδες το ταξιδιωτικό του ΠανΒας με τις bmw στην Έρημο και κόλλησες.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzimispanousis
    Εχω βαρεθει να ακουω οτι το vstrom κανει φοβερο ταξιδι και οτι δεν εχει παρουσιασει προβληματα κτλ κτλ κτλ κτλ

    Λες και οι αλλες ΟΛΕΣ σπανε οποτε ειναι μοναδικον προνομιον του στρωματος

    Το οτι ταξιδευει βασιλικα δεν μου λεει τιποτα για ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ, διοτι αν ηθελα να μαζευω χιλιομετρα χωρις κανενα οδηγικο ενδιαφερον τοτε θα επαιρνα αυτοκινητο, να χωραει μεσα και το ταπερ με τα κεφτεδακια

    Η μοτοσυκλετα ως κατασκευη ειναι ενα παιχνιδι, που οπως καθε παιχνιδι δεν προσφερει καμια πρακτικοτητα, ειναι για να ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ

    Φυσικα αλλο το να παρεχει ΚΑΙ ανεση η μοτοσυκλετα και αλλο να κανει ΜΟΝΟ αυτο

    Το στρωμα απο τοτε που βγηκε ηταν ενα αδιαφορο προιον για αδιαφορους αναβατες

    ΚΑΝΕΙΣ δεν πηρε vstrom επειδη το εβλεπε και ελεγε ''ω ρε μανα μ, θελω να το καβαλησω και να επιτεθω στις στροφες''
    Υπαρχουν και αλλα μηχανακια που ειναι ετσι, αλλα αυτο δεν ειναι ετσι ουτε σχεδιαστικα

    Βεβαια κανεις δεν μπορει να πει οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ μια ΚΑΛΗ μοροσυκλετα, αλλα μεχρι εκει

    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν σε ΕΜΠΝΕΕΙ, INSPIRE οπως λενε και στο χωριο μου, και αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα του για το μοτοσυκλετικο κοσμο
    Ειναι ενα nissan tiida, καλο αγιο αλλα ΑΔΙΑΦΟΡΟ, ενα απλο μεταφορικο μεσο

    Στην Ελλαδα πουλησε γιατι ειναι το φτηνο SUV των μοτοσυκλετων, πολυ ογκος και μικρη τιμη
    Παει και καλα, πολυ πιο γρηγορο απο το translap 650 που ηταν ο πρωην βασιλιας της κατηγοριας, οποτε η επιτυχια ηταν εξασφαλισμενη

    Απο ποτε ομως ο Ελληνας καταναλωτης, και ειδικα οχηματων, εχει τεχνογνωσια και ξερει να επιλεγει?

    Εγω χαιρομαι που υπαρχει για να διακρινω πιο ευκολα τους γνησιους μοτοσυκλετιστες απο τους ''χρηστες δικυκλων''
    Μερικοί την συγκίνηση την ψάχνουν μέσα στο ταξίδι και όχι στην μηχανή. Για μερικούς είναι απλά το μέσον να κάνουν αυτό που θέλουν. Το ταξίδι που ονειρεύονται. Όταν αποφασίσεις να πας "οπουδήποτε" θα πάρεις αυτό που θα σε πάει και θα σε φέρει, άνετα και οικονομικά. Αυτοί που ταξιδεύουν με αρχαιολογίες δλδ τι να πουν? Ή μάλλον τι να τους πούμε εμείς? Που πας ρε φίλε με το χάρχαλο στην Αφρική? Δεν έχει να σου προσφέρει συγκινήσεις αυτό το μηχανάκι!
    Και σε ρωτώ. Αν έχεις σκοπό να πας Μογγολία, έχει σημασία αν θα πας με στρομα ή κτμ? Πριν απαντήσεις σου λέω πως για μερικούς δεν έχει. Και επειδή εγώ έχω πιάσει τα άκρα, σύμπτυξέτα λίγο για να δεις την αλήθεια.
    Μερικοί βλέπουν το Αλεξ/λη Ηγουμενίτσα όπως κάποιοι άλλοι το Θεσ/κη-Ισπανία.
    Κατά βάση όμως συμφωνώ μαζί σου.






    Πρέπει να φύγω για τη Πόλη. Τάσε θα είμαι Αθήνα για 3 εβδομάδες. Κανόνισε να τα πούμε σε καμιά συγκέντρωση (παλπ ή οπουδήποτε). Το τηλ μου το έχεις.
    Sent from me using a computer.

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Τάσε θα είμαι Αθήνα για 3 εβδομάδες. Κανόνισε να τα πούμε σε καμιά συγκέντρωση (παλπ ή οπουδήποτε). Το τηλ μου το έχεις.
    και η πουτάνα ούτε ένα π.μ. δεν στέλνει...

  6. #141
    ο τακακιας Το avatar του/της nio1981
    Εγγραφή
    08/03/2010
    Μηνύματα
    780
    λιγα λογια σαν χρηστης δικυκλου

    1.συμφωνω στα περισσοτερα με τον daz
    2.φιλε tzimispanousis...1 χρονο με το στρωμα και μετα απο 19000 χλμ με το 90% αυτων σε βουνο(ρωτα daz-vaska-spyro) θα σου πω οτι αυτα που προσφερει ειναι παρα πολλα για αυτα που ζηταει(αγορα-καταναλωση-συντηρηση)...ναι θα ηθελα την δυναμη του 990...αλλα δεν εχω λεφτα για κτμ....ναι θα ηθελα τις τελικες του ζευκα...αλλα δεν ταιριαζει ο σωματοτυπος μου για τουονο...ναι ζηλευω τους στριταδες οταν μπαινουν πιστα και ξυνουν...αν ηταν καλυτερα τα οικονομικα μου ισως να χτυπαγα κατι φτηνο μεσαιο να πηγαινω και εγω μαζι με τον allstaff στα μεγαρα...αλλα δεν...τελος παντων...δεν μου αρεσει η γενικοποιηση και γιαυτο μπηκα στον <κοπο> να σου απαντησω...και σαφως δεν ειμαι αδιαφορος αναβατης και ας εχω στρωμα....μπατηρης ναι το δεχομαι :rotflmao: ....και επισης κανεις λαθος οτι δεν εμπνεει....μακαρι να ειχα χρονο και θα ειχα αλλα 20000 χλμ...

    τελος απαιτω να κανετε ερανο....ANTSOAR αναψες φωτιες ρε.....
    nio1981

    πολυ ζουζουνι ο καμπος....:a37: :a37:


  7. #142
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzimispanousis
    Nαι καλα χαλαρωσε

    Τα Ευρωπαϊκα βλεπεις εχουν προνομιο να στριβουν μονο αυτα και μονο χεραδες τα αγοραζουνε....
    Και μονο που βλεπεις ducati επανω αυτοματως ειναι πιο στριφτερο και ΑΠΟΚΛΕΙΤΑΙ καποιος αλλος οδηγος με αναρτησεις σουβλακια και γκαζι κουζινας να στριβει πιο γρηγορα
    Τα εχουμε πει, τα μηχανακια ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ
    δεν ειπα οτι στριβουν μονα τους,

    αλλα στριβουν πολυ καλυτερα ,πιο σιγουρα ,παντου και παντα

    αυτα απο κατασκευης, βλεπε πλαισιο,αναρτησεις,φρενα

    που οσο κανουν αυτα απο ενα ευρωπαικο ,κανει ολοκληρο το vstrom

    ο φιλος ειπε οτι στα καταλληλα χερια το vstrom κανει διαφορα

    ονειρεψου τον ιδιο οδηγο με ευρωπαικο ,










    η τελεια ονείρωξη

  8. #143
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    μπορω να πω οτι το στρόμα με τους σουμιέδες στριβει πολύ καλύτερα απο τα μισα low budget μηχανάκια της ντουκάτι....

    οπως και οτι υπάρχουν δεκα χιλιαδες μηχανάκια καλυτερα σε διαφορετικούς τομεις απο το στρόμα....

    επαναλαμβανομαστε και ειναι αστείο...

    το μονο που δηλώθηκε ειναι πως για το κοστος και την συντήρηση και την κατηγορία του ειναι κορυφαίο μηχανάκι... και δυστυχως ή ευτυχώς ειναι... αν και θα πρεπε πολλες εταιριες να ειχαν απαντήσει σε αυτη την μετριότητα και το οτι δεν εχει γίνει ακόμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ

    τωρα αν πετάγεται ο κάθε πικραμένος που είτε δεν εχει οδηγήσει πραγματικο μηχανάκι στην ζωή του, ή δεν εχει οδηγήσει ποτέ γρήγορα ειτε ειναι καλός αναγνώστης των περιοδικών και των κλισέ τους είτε εχει ενα αντίστοιχο με το στρομα παρτάλι και απλά θέλει να φαίνεται η δική του τσουτσού μεγαλύτερη στον καθρέφτη ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ υποκειμενικο...

    και κάτι άλλο, οσοι μιλάνε για συγκινήσεις σε ειδικές συνθηκες οπως ειναι ενα ταξίδι ειναι απλως αστείοι... ή δεν εχουν ταξιδεψει ποτέ... τα μηχανάκια που σε συγκινούν εχουν τόσο μικρή χρηση και πεδίο δράσης που η χρηστικότητα παει περίπατο... ασε που ειναι αντιστρόφως ανάλογη με την συγκίνηση... οποτε παει και αυτο το επιχείρημα...

    πχ : οταν ειχε γινει η μοδα των χορνετ και των ζ750 ήταν αντίστοιχη με του στρόματος. Μπατζετ μηχανάκια, μετριοτητες του ελέους με μπροστινα δολοφονικά και σουμιέδες και συμπεριφορά πλαισίου σχιζοφρενούς ΑΛΛΑ παρέμεναν καλά μηχανάκια για το είδος τους και οι πωλήσεις το απεδειξαν...
    οποιος ομως τα θεωρούσε κορυφαία στρητφάϊτερ ηταν και ειναι γελοίος. Το ιδιο συμβαίνει και με το στρόμα, δεν ειναι το κορυφαιο all arounder... ειναι το κορυφαίο της κατηγορίας του και της τιμής του. Ξεκολάτε επιτέλους.... 3.5-4 χιλιαρικα κανει μεταχειρο... και ειναι οτι κοντινοτερο στον Τσακ και στα 220 τελικης μην πω κιαλλο
    Ban 'em all

  9. #144
    Πάντως έχουμε γεμίσει πολύ στριφτερούς και γρήγορους οδηγούς ως χώρα .....αναρωτιέμαι πως και δεν έχουμε αναβάτη ακόμα στα Moto gp .

  10. #145
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    Ξεκολάτε επιτέλους.... 3.5-4 χιλιαρικα κανει μεταχειρο... και ειναι οτι κοντινοτερο στον Τσακ και στα 220 τελικης μην πω κιαλλο
    Ετσι για να ακριβολογουμε, 3,5 χιλιαρικα αν βρεις στρωμα θα ειναι παρταλι 5 ετιας τουλαχιστον, σε συνδυασμο με την ποιοτητα κατασκευης που εχει, θα τα εχει φαει τα ψωμια του... για στρομα μιλαμε, οχι χορνετ 2004...

    220 τελικη... μουαχαχαχα τα πιστευετε αυτα ή τα λετε για να γελασουμε...

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    τωρα αν πετάγεται ο κάθε πικραμένος που είτε δεν εχει οδηγήσει πραγματικο μηχανάκι στην ζωή του, ή δεν εχει οδηγήσει ποτέ γρήγορα ειτε ειναι καλός αναγνώστης των περιοδικών και των κλισέ τους είτε εχει ενα αντίστοιχο με το στρομα παρτάλι και απλά θέλει να φαίνεται η δική του τσουτσού μεγαλύτερη στον καθρέφτη ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ υποκειμενικο...

    πω ρε φίλαι ένα τσουβάλιασμα....

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    και κάτι άλλο, οσοι μιλάνε για συγκινήσεις σε ειδικές συνθηκες οπως ειναι ενα ταξίδι ειναι απλως αστείοι... ή δεν εχουν ταξιδεψει ποτέ... τα μηχανάκια που σε συγκινούν εχουν τόσο μικρή χρηση και πεδίο δράσης που η χρηστικότητα παει περίπατο... ασε που ειναι αντιστρόφως ανάλογη με την συγκίνηση... οποτε παει και αυτο το επιχείρημα...
    ότι να΄ναι

  12. #147
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
    μπορω να πω οτι το στρόμα με τους σουμιέδες στριβει πολύ καλύτερα απο τα μισα low budget μηχανάκια της ντουκάτι....

    οπως και οτι υπάρχουν δεκα χιλιαδες μηχανάκια καλυτερα σε διαφορετικούς τομεις απο το στρόμα....

    επαναλαμβανομαστε και ειναι αστείο...

    το μονο που δηλώθηκε ειναι πως για το κοστος και την συντήρηση και την κατηγορία του ειναι κορυφαίο μηχανάκι... και δυστυχως ή ευτυχώς ειναι... αν και θα πρεπε πολλες εταιριες να ειχαν απαντήσει σε αυτη την μετριότητα και το οτι δεν εχει γίνει ακόμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ

    τωρα αν πετάγεται ο κάθε πικραμένος που είτε δεν εχει οδηγήσει πραγματικο μηχανάκι στην ζωή του, ή δεν εχει οδηγήσει ποτέ γρήγορα ειτε ειναι καλός αναγνώστης των περιοδικών και των κλισέ τους είτε εχει ενα αντίστοιχο με το στρομα παρτάλι και απλά θέλει να φαίνεται η δική του τσουτσού μεγαλύτερη στον καθρέφτη ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ υποκειμενικο...

    και κάτι άλλο, οσοι μιλάνε για συγκινήσεις σε ειδικές συνθηκες οπως ειναι ενα ταξίδι ειναι απλως αστείοι... ή δεν εχουν ταξιδεψει ποτέ... τα μηχανάκια που σε συγκινούν εχουν τόσο μικρή χρηση και πεδίο δράσης που η χρηστικότητα παει περίπατο... ασε που ειναι αντιστρόφως ανάλογη με την συγκίνηση... οποτε παει και αυτο το επιχείρημα...

    πχ : οταν ειχε γινει η μοδα των χορνετ και των ζ750 ήταν αντίστοιχη με του στρόματος. Μπατζετ μηχανάκια, μετριοτητες του ελέους με μπροστινα δολοφονικά και σουμιέδες και συμπεριφορά πλαισίου σχιζοφρενούς ΑΛΛΑ παρέμεναν καλά μηχανάκια για το είδος τους και οι πωλήσεις το απεδειξαν...
    οποιος ομως τα θεωρούσε κορυφαία στρητφάϊτερ ηταν και ειναι γελοίος. Το ιδιο συμβαίνει και με το στρόμα, δεν ειναι το κορυφαιο all arounder... ειναι το κορυφαίο της κατηγορίας του και της τιμής του. Ξεκολάτε επιτέλους.... 3.5-4 χιλιαρικα κανει μεταχειρο... και ειναι οτι κοντινοτερο στον Τσακ και στα 220 τελικης μην πω κιαλλο


    θα μας τρελανεις τελειως?
    ειναι το κορυφαιο στην κατηγορια του ??
    στον τομεα ταξιδι ειναι οντως καλυτερο απο καποια,αλλα πουθενα αλλου
    οσο για την τιμη, τωρα πια ειναι φτηνο


  13. #148
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Εμένα αυτό που μου την σπάει απίστευτα στην Ελλάδα είναι το γεγονός οτι κρίνουμε ενα μηχανάκι αν είναι καλό ή όχι απο τις πωλήσεις που έχει κανει.
    Επειδή το V-strom έχει κάνει πωλήσεις είναι καλό? Μα είναι ενα "αποστειρωμένο" μηχάνακι με παραγοντα ευχαρίστησης 0!!
    Επειδή το Innova στα παπιά έχει κάνει πωλήσεις είναι καλο? Μα είναι το χειρότερο παπί που έχει βγάλει η Honda και τρίζει σαν κινέζικο!!!
    Επειδή το GSXR στα SS έχει κάνει πωλήσεις έιναι καλό? Μά κόβει πλαίσιο!!!
    Επειδή το Z750 στα γυμνά πούλησε είναι καλο? Μα έχει χάλια φρένα και πλαίσιο!!!
    Και πόσα άλλα παραγείγματα μοτοσυκλετών που έκαναν πωλήσεις και δεν το άξιζαν. Πούλησαν για άλλους λόγους το καθένα διαφορετικό.

    Για την αποψή σου για το Capo φίλε μου Terens επέτρεψε μου τα 50.000 χιλιόμετρα της μηχανής μου να σε διαψεύσουν μιας και δεν έχει βγάλει ούτε καν το κλασσικό πρόβλημα των Capo(ανορθωτής). Αν βγάλει κοστίζει 100€ η αντικατάσταση. Και δεν μπορείς να το πείς τότε οτι έιναι αναξιόπιστο τότε μιας και είναι στο πλαίσιο των φθορών που περιμένεις σε ένα μηχανάκι με αυτα τα χιλιόμετρα. Εξάλλου πολλά μηχανάκια βγάζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα οταν είναι φτιαγμένα για ταξίδι πχ και τα τυραννάς στην πόλη.
    Αλλα προβλήματα δεν βγάζει άρα γιατι είναι αναξιόπιστο, Δεν πούλησε συμφωνώ και αυτό είναι προς όφελος όσων τα αγοράζουν μεταχειρισμένα μιας και με 4 χιλιάρικα πάιρνουν ένα μηχανακι που το μαρκετιν και τα προβλήματα τις τότε Aprilia(τώρα είναι Piaggio Group αρα τέλος τα προβληματα) δυστηχώς δεν το βοήθησε να αναδειχτεί ηγέτης στην κατηγορία.

    Όποτε θέλεις μπορούμε να βρεθούμε για να βολτάρουμε σε κανένα στροφιλίκι και να στο δώσω(αλλά θα πάρω το Haya εγώ ε )αλλα πρόσεχε γιατί όσοι το οδήγησαν άρχισαν να σκέφτονται οτι κάνανε λάθος που προτίμησαν την εταιρία με τον ελικα και τα 150-200 παραπάνω κυβικά .
    Καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι οτι και να καβαλάμε πάιδες. Αφήστε τα πληκτρολόγια και πάρτε τα μηχανάκια σας και βούρ για βόλτα. Χθες έκανα 200 χιλιόμετρα σε ασφαλτο και δάσος με το Capo και πραγματικά σκεφτόμουν τι χάνουμε οταν κάθομαστε πίσω απο ένα πληκτρολόγιο και προσπαθούμε να δούμε ποιος την έχει πιο μεγάλη(την μηχανή ρε).
    πάντα όρθιοι μάγκες.
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  14. #149
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paramedic

    Για την αποψή σου για το Capo φίλε μου Terens επέτρεψε μου τα 50.000 χιλιόμετρα της μηχανής μου να σε διαψεύσουν μιας και δεν έχει βγάλει ούτε καν το κλασσικό πρόβλημα των Capo(ανορθωτής).
    Δεν τα γράφουν αυτά σε φόρουμ .....

    ...άλλες 10 σελίδες τώρα για πλάκα ....

  15. #150
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Αρχικά δημιουργήθηκε από faraway
    Δεν τα γράφουν αυτά σε φόρουμ .....

    ...άλλες 10 σελίδες τώρα για πλάκα ....
    Δηλαδή να μην τους πούμε και για το Tune-Ecu και τον χάρτη του Catfish λές έ?
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νεο Zzr1400 2012!
    από Drake21 στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2012, 16:24
  2. Ημερολόγιο V-Strom Hellas Club 2012
    από shark72 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2011, 22:10
  3. Νεο Street Triple 2011-2012 ..
    από Lioulios στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 30/04/2011, 17:22
  4. Νεο v-strom 650
    από bdout2R1 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2008, 15:10
  5. Σκουριές σε νέο V-Strom
    από VforVSTrom στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2007, 15:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF