Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 73

Θέμα: νέος τρόπος εξέτασης για έκδοση άδειας ικανότητας οδηγού μοτοσυκλέτας

  1. #16
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Κοίτα, απότι έχω διαβάσει το countersteering το χρησιμοποιείς μόνο στην αρχή της στροφής ώστε να διαταράξεις την ισορροπία της μηχανής και να της δώσεις την αρχική κλίση που χρειάζεται για να στρίψει. Μετά παύεις να εφαρμόζεις την δύναμη (εκτός αν θέλεις να δώσεις περισσοτερη κλίση) αυτή στο τιμόνι και η ρόδα όπως είπες κοιτάει από μόνη της το εσωτερικό της στροφής.

    Όσο μεγαλύτερη η ταχύτητά σου όμως τόσο περισσότερη δύναμη πρέπει να βάλεις στο αρχικό countersteerring για να στρίψεις με την ίδια τροχιά απότι με μικρότερη ταχύτητα.

    Αυτό από μόνο του δείχνει ότι σε υπερβολικά χαμηλές ταχύτητες η δύναμη του countersteering είναι αμελητέα εώς και μηδενική καθώς μόνο με το βάρος διαταράσεις την ισορροπία συνόλου αναβάτη μηχανής και πέρνει την επιθυμητή κλίση η μηχανή.

    Αυτά που γράφει το twist of the wrist είναι απλουστευμένα από πλευράς φυσικής μόνο και μόνο για να σου πει στρίψε αντίθετα από κει που θες να πας.

    Φυσικά και το γυροσκοπικό υπάρχει παντού όπου υπάρχει γυροσκόπιο (πχ τροχός) όπως είπες και δεν το αναιρώ αυτό.

    Στείλε μου το mail σου να σου στείλω το "Motorcycle_Handling_And_Chassis_Design_Foale".

    Για να διαβάσεις το κεφάλαιο αυτό:

    4 Balance and steering
    Balance........................................................................... 4-1
    Steering .......................................................................... 4-3
    Gyroscopic effects only .................................................. 4-9
    Gyroscopic with tyre camber force only. ...................... 4-12
    Gyroscopic with tyre camber and steer forces............. 4-14
    Tyre forces only – no gyroscopic effects. .................... 4-18
    Body lean only – no steering........................................ 4-20
    Conclusions: ................................................................. 4-23

    Εξετάζει όλες τις παραμέτρους μόνες και σε συνάρτηση με άλλες. Άλλωστε η μηχανή δεν είναι απλά μια ρόδα. Έχει δυο γυροσκόπια επάνω που μόνο το ένα είναι σταθερό, καθώς επίσης έχει και αναβάτη που κάνει ότι μπορεί για να διαταράξει την ισορροπία της και φυσικά δεν είναι στον αέρα αλλά πατάει στο έδαφος.
    Οκ... όπως αγαπάς... τα 'χεις (ή τα λες) λίγο μπερδεμένα πάντως (έως πολύ)...

    (τον foales τον έχω)

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Οκ... όπως αγαπάς... τα 'χεις (ή τα λες) λίγο μπερδεμένα πάντως (έως πολύ)...

    (τον foales τον έχω)
    Δεν είναι όπως αγαπάω, γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω έχω λάθος. Σε αυτά που λες συμφωνώ μαζί σου αλλά προφανώς στο παραπέρα που θέλω να πάω, δεν μπορώ να τα γράψω όπως τα έχω στο μυάλό μου για να γίνω κατανοητός. Μου λείπει και η κατάλληλη ορολογία.

    Τέλος πάντων θα τον ξαναδιαβάσω μόλις βρω χρόνο για να με διορθώσεις καταλλήλως

    Α και παρεμπιπτόντως, στο βίντεο κάτι λέει για Motor Cycle Gymkhana Games. Όχι και εξέταση για άδεια οδήγησης αυτό το πράγμα. Αν και πλάκα θα είχε.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  3. #18
    Κατάλαβα το λάθος μου..

    Θεωρούσα πως η μετατόπιση του βάρους του σώματός μας, είναι αυτό που κάνει την μοτό να στρίβει σε χαμηλές ταχύτητες και όχι το countersteering και ότι έπειτα έστριβες το τιμόνι στο εσωτερικό της στροφής για να αντισταθμίσεις αυτή την μετατόπιση καθώς δεν έχεις αλλες δυνάμεις όπως σε μεγαλύτερες ταχύτητες (κεντρομόλος στα λάστιχα σωστά?). Άρα δεν φαινόταν πουθενά κίνηση των χεριών για countersteering.

    Όμως αυτή η μετατόπιση είναι ουσιαστικά ακόμα ένα ασυναίσθητο και ανεπαίσθητο countersteering όπως όταν κατεβαίνεις μια κατηφόρα χωρίς χέρια και αλλάζεις ελαφρώς κατεύθυνση μόνο με το βάρος αλλά ουσιαστικά αναγκάζεις την μοτό να κάνει countersteering μόνη της.

    Επίσης είχα κολλήσει στο ότι για να θεωρηθεί κάτι ως countersteering πρέπει να αλλάξει τελείως η κατεύθυνση της ρόδας προς την άλλη μεριά. Όμως κατάλαβα ότι μπορείς ενώ στρίβεις δεξιά και η ρόδα δείχνει στο εσωτερικό της στροφής (μετά από το αρχικό countersteering για την μετατόπιση του κέντρου βάρους) να εφαρμόσεις countersteering και να συνεχίσει να δείχνει δεξιά, γιαυτό και δεν γίνεται αντιληπτό από το μάτι.

    Δεν ξέρω πως θα ακουστεί αλλά το στρίψιμο της μοτό μάλλον έχει να κάνει πιο πολύ με το countersteering, την μετατόπιση βάρους, τις δυνάμεις που αναπτύσονται στα ελαστικά και την καμπυλότητά τους αλλά και την γεωμετρία της μηχανής παρά με το γυροσκοπικό που τόσο μας αρέσει να λέμε.

    Αυτό ουσιαστικά μας βοθάει στο να στείλει την ρόδα στην άλλη μεριά μετά το αρχικό countersteering όταν σταματήσουμε την αυξανόμενη πίεση στο τιμόνι και να επαναφέρει την μηχανή στην όρθια θέση αν πέσουμε από αυτή.

    Και τώρα θα ήθελα να μου λύσεις κάποιες απορίες

    Εφαρμόζουμε countersteering καθόλη την διάρκεια της στροφής ή μόνο στην αρχή μέχρι να πάρουμε την επιθυμητή κλίση? Μήπως στην αρχή είναι αυξανόμενο και στην διάρκεια σταθερό?

    Το γεγονός ότι στις υψηλές ταχύτητες το τιμόνι στρίβει δυσκολότερα δείχνει ότι το γυροσκοπικό (η τάση για σταθεροποίηση της μηχανής σε όρθια θέση) είναι μεγαλύτερο έτσι? Και όσο πιο γρήγορη η περιστροφή της ρόδας τόσο μικρότερη επίδραση εχει η βαρύτητα πάνω της όταν βρισκόμαστε πλαγιασμένοι. Άρα γιαυτό αν πέσουμε από την μηχανή σε μεγάλες ταχύτητες αυτή θα σηκωθεί όρθια και θα συνεχίσει. Τουλάχιστον μέχρι να βρει τοίχο η μέχρι να μειωθεί η ταχύτητά της λόγω τριβής και η βαρύτητα τελικά να υπερνικήσει το γυροσκοπικό και την τάση αυτοδιόρθωσης που έχει και να την ρίξει. Ή μήπως είναι η απουσία κεντρομόλου και η επικράτηση της βαρύτητας. Τι στο διάλο γίνεται όταν πέφτει πολύ η ταχύτητα .

    Αυτά προς το παρόν.
    Σόρρυ αν κούρασα αλλά θέλω να μάθω κάτι παραπάνω από το απλό σκόρδο - κρεμμύδι ουγκ. Θέλω πάω σκόρδο, στρίβω κρεμμύδι...:hypnotize
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  4. #19
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.467
    Το counter-steering δεν έχει εφαρμογή σε πολύ χαμηλές ταχύτητες. Περιληπτικά, με 10km/h, στρίβοντας αριστερά, θα πας αριστερά.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Εφαρμόζουμε countersteering καθόλη την διάρκεια της στροφής ή μόνο στην αρχή μέχρι να πάρουμε την επιθυμητή κλίση? Μήπως στην αρχή είναι αυξανόμενο και στην διάρκεια σταθερό?
    Ιδανικά, μόνο στην είσοδο της στροφής. Αλλά αυτό είναι σχεδόν αδύνατο στην πράξη (ειδικά σε δημόσιο δρόμο), οπότε συνήθως υπάρχουν μικροδιορθώσεις κατά τη διάρκεια της στροφής.
    Life begins at 45°.

  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
    Το counter-steering δεν έχει εφαρμογή σε πολύ χαμηλές ταχύτητες. Περιληπτικά, με 10km/h, στρίβοντας αριστερά, θα πας αριστερά.
    Και γω αυτό πίστευα, γιατί δεν είναι εμφανές, αλλά γίνεται παρόλο που δεν το καταλαβαίνουμε. Ο λόγος που δεν το καταλαβαίνουμε είναι διότι έχουμε ήδη δώσει κλίση στην μηχανή με το σώμα μας προκαλώντας την να κάνει μόνη της countersteering και το τιμόνι έπειτα ακολουθεί την κατεύθυνση της στροφής όπως θα έκανε και σε μεγάλες ταχύτητες.

    Πας αριστερά όπως λες γιατί έχεις ήδη πλαγιάσει αριστερά. Και πλαγιάζεις (δίνεις κλίση) μόνο με το countersteering.Άρα το έχεις εφαρμόσει πριν ακόμα αρχίσεις να παίρνεις την στροφή.

    Θα το καταλάβεις μόνο αν δεν δώσεις καθόλου κλίση στην μηχανή. Δοκίμασέ το με 10 χλμ και στρίψε το τιμόνι απότομα. Θα πας στην αντίθετη κατέυθυνση.Να μην έχεις καθόλου αρχική κλίση όμως.

    Τα μάτια μου έχουν ανοίξει. Το countersteering δουλεύει πάντα και παντού.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  6. #21
    Ρε συ Joy....

    Οδήγα κι ασε το ατελείωτο γράψιμο θεωριών

    Δε μαθαίνεται στο PC η στροφή
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #22
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ...

    Δε μαθαίνεται στο PC η στροφή
    Χαζός είσαι; Ξέρεις πόσο γυρίζω στας Σέρρας και στα Μέγαρα από εδώ μέσα;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ρε συ Joy....

    Οδήγα κι ασε το ατελείωτο γράψιμο θεωριών

    Δε μαθαίνεται στο PC η στροφή
    Η θεωρία μαθαίνεται στο PC. Η πράξη όχι. Έκανα και δοκιμές χτες για να τα γράψω αυτά σήμερα.

    Αλλά σου είπα, το απλό στρίψε ανάποδα από κει που θες να πας δεν μου αρκεί. Θέλω το γιατί και το πως. Τώρα αν δεν θέλει να ασχοληθεί κάποιος όπως ο npat που το κατέχει τότε νο πρόμπλεμ. Θα το ψάξω μόνος. Με την αντιπαράθεση βοηθιέμαι πάντως.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Χαζός είσαι; Ξέρεις πόσο γυρίζω στας Σέρρας και στα Μέγαρα από εδώ μέσα;
    Δεν το κάνω για να μάθω πως να κόβω δεκατάκια ρε συ. Δεν με ενδιαφέρει αυτό.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Χαζός είσαι; Ξέρεις πόσο γυρίζω στας Σέρρας και στα Μέγαρα από εδώ μέσα;
    Ξέρω, γι' αυτο το λέω :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  10. #25
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της paramedic
    Εγγραφή
    05/08/2006
    Μηνύματα
    722
    Πως φαίνεται όμως οτι αυτοί οι Ιάπωνες έχουν χαμηλή εγκληματικότητα ε!!Οι μπάτσοι τους όλο επιδείξεις κάνουν για να περνάει η ώρα τους!!:rotflmao: :rotflmao:
    Και αν δε με σέβεστε να με φοβάστε!!

  11. #26
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Κοίτα, απότι έχω διαβάσει το countersteering το χρησιμοποιείς
    Καιρός να τα βάλεις σε εφαρμογή φίλε

    Το CS είναι η αρχή και το τέλος στον μοτοσυκλετισμό. Πρώτα μαθαίνεις να ανεβαίνεις στην μηχανή. Μετά να την βάζεις μπρός. Στην συνέχεια να μάθεις τον συμπλέκτη και την ισοροπία και κλείνεις με το CS.
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  12. #27
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Η θεωρία μαθαίνεται στο PC. Η πράξη όχι. Έκανα και δοκιμές χτες για να τα γράψω αυτά σήμερα.

    Αλλά σου είπα, το απλό στρίψε ανάποδα από κει που θες να πας δεν μου αρκεί. Θέλω το γιατί και το πως. Τώρα αν δεν θέλει να ασχοληθεί κάποιος όπως ο npat που το κατέχει τότε νο πρόμπλεμ. Θα το ψάξω μόνος. Με την αντιπαράθεση βοηθιέμαι πάντως.



    Δεν το κάνω για να μάθω πως να κόβω δεκατάκια ρε συ. Δεν με ενδιαφέρει αυτό.
    Εντάξει, είσαι τυχερός που εμείς δεν βαριόμαστε να στο εξηγήσουμε.

    Το CS λειτουργεί διότι:

    Γυρίζοντας τον τροχό στην αντίθετη κατεύθυνση από εκεί που θες να στρίψεις, το μηχανάκι θα προσπαθήσει να πάει εκεί που δείχνει ο τροχός.

    ΟΜΩΣ

    Εάν το βάρος είναι από την έξω μεριά της μοτοσυκλέτας η φυγόκεντρος θα πετάξει την μηχανή από την έξω μεριά και έτσι δεν θα μπορέσεις να στρίψεις την μηχανή από την μεριά που "βλέπει" η ρόδα.
    Αυτό ακριβώς αξιοποιεί η τεχνική CS, την φυγόκεντρο.

    Μπερδεύτηκες?
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  13. #28
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Το CS λειτουργεί διότι:

    Γυρίζοντας τον τροχό στην αντίθετη κατεύθυνση από εκεί που θες να στρίψεις, το μηχανάκι θα προσπαθήσει να πάει εκεί που δείχνει ο τροχός.

    ΟΜΩΣ

    Εάν το βάρος είναι από την έξω μεριά της μοτοσυκλέτας η φυγόκεντρος θα πετάξει την μηχανή από την έξω μεριά και έτσι δεν θα μπορέσεις να στρίψεις την μηχανή από την μεριά που "βλέπει" η ρόδα.
    Αυτό ακριβώς αξιοποιεί η τεχνική CS, την φυγόκεντρο.

    Μπερδεύτηκες?
    Τώρα δηλαδή εξήγησες πως στρίβει η μηχανή? Σκόρδο κρεμμύδι τα ξέρω...

    Τον npat περιμένω.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  14. #29
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Δες το παρακάτω σχήμα:

    Ουσιαστηκά μπορείς να γίνεις ανορθόδοξος και να στρίβεις και με το ένα χέρι. Δηλαδή σπρώξιμο/ τράβηγμα. Εάν βάζεις το βάρος σου εκεί που θες να πάς, εκεί θα πέφτει το μηχανάκι.

    Το CS όμως με το "ανάποδο" στρίψιμο εγγυάτε ταχύτατη απόκριση από το να στρίψεις ανορθόδοξα:

    "τραβάς" το τιμόνι αριστερά, βάζεις το βάρος αριστερά και το μηχανάκι ΘΑ ΣΤΡΙΨΕΙ αριστερά (εικόνα3).

    Όποιος θέλει ας με διαψεύσει.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Νέο - Εικόνα bitmap.gif 
Προβολές:	169 
Μέγεθος:	3,7 KB 
ID:	230693
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  15. #30
    :a16:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πληροφορία για έκδοση καινούριας άδειας κυκλοφορίας
    από b747inter στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2011, 21:29
  2. Εκδοση Αδειας για Καθαρο [rmz]
    από LaMpRoC στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2011, 10:06
  3. Νεος τροπος εξετασης για διπλωμα!!!
    από ilias integra R στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2010, 15:51
  4. νεος τροπος βαψιματος για ολες τις επιφανειες
    από spyroszx στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2009, 12:24
  5. Πεταχτε τα racing stand-νεος τροπος λαδωματος αλυσιδας
    από AFTER στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2005, 22:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF