@ big
Επηρεάζει την αναφλεξιμότητα, άλλα με τις μικροποσότητες που συζητάμε, (μιας και είναι συν-καύσιμο) αυτό που κάνει είναι να λειτουργεί ως ένα διεσπαρμένο νάνο-μπουζι, όπου κάνει καλύτερη καύση. Εγώ δεν έχω πειράξει χρονισμό, αν γίνει αυτό (στα μοτέρ των μοτοσυκλετών είναι πιο ελάχιστα τα περιθώρια) τότε πρέπει να σκάσει ο σπινθήρας πιο “μετά” και έτσι να έχουμε ένα επιπλέον παράγοντα για οικονομία. (ίσως μερικά δέκατα μοίρας). Πράγμα που σε ορισμένους νέους κινητήρες γίνετε ηλεκτρονικά λόγο ζεστού αέρα εισαγωγής, χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης κλπ.
Σε προηγούμενο ποστ υπάρχουν dyno test