Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 200

Θέμα: Ύδωρ = Καύσιμο

  1. #136
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    @ big
    Επηρεάζει την αναφλεξιμότητα, άλλα με τις μικροποσότητες που συζητάμε, (μιας και είναι συν-καύσιμο) αυτό που κάνει είναι να λειτουργεί ως ένα διεσπαρμένο νάνο-μπουζι, όπου κάνει καλύτερη καύση. Εγώ δεν έχω πειράξει χρονισμό, αν γίνει αυτό (στα μοτέρ των μοτοσυκλετών είναι πιο ελάχιστα τα περιθώρια) τότε πρέπει να σκάσει ο σπινθήρας πιο “μετά” και έτσι να έχουμε ένα επιπλέον παράγοντα για οικονομία. (ίσως μερικά δέκατα μοίρας). Πράγμα που σε ορισμένους νέους κινητήρες γίνετε ηλεκτρονικά λόγο ζεστού αέρα εισαγωγής, χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης κλπ.
    Σε προηγούμενο ποστ υπάρχουν dyno test

  2. #137
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
    @ big
    Επηρεάζει την αναφλεξιμότητα, άλλα με τις μικροποσότητες που συζητάμε, (μιας και είναι συν-καύσιμο) αυτό που κάνει είναι να λειτουργεί ως ένα διεσπαρμένο νάνο-μπουζι, όπου κάνει καλύτερη καύση. Εγώ δεν έχω πειράξει χρονισμό, αν γίνει αυτό (στα μοτέρ των μοτοσυκλετών είναι πιο ελάχιστα τα περιθώρια) τότε πρέπει να σκάσει ο σπινθήρας πιο “μετά” και έτσι να έχουμε ένα επιπλέον παράγοντα για οικονομία. (ίσως μερικά δέκατα μοίρας). Πράγμα που σε ορισμένους νέους κινητήρες γίνετε ηλεκτρονικά λόγο ζεστού αέρα εισαγωγής, χαμηλής ατμοσφαιρικής πίεσης κλπ.
    Σε προηγούμενο ποστ υπάρχουν dyno test
    Δεν διαφωνω, αυτο ειπα και εγω πανω κατω, οτι επηρεαζει την ταχυτητα καυσης. Θα ηθελα ομως να ειμαι βεβαιος οτι δεν την επηρεαζει τοσο ωστε καποια στιγμη να μου βαρεσει καμια μπιελλα. Με αλλα λογια, θα εκτιμουσα, αν υπαρχει, καποιο διαγραμμα που να φαινεται ο λογος ΗΗΟ/βενζινης στον ενα αξονα και η αντιστοιχη προπορεια αναφλεξης σε μοιρες, στον αλλο. Η κατι αναλογο που να μεταφερει την ιδια πληροφορια. Αν ειναι οντως η διαφορα δεκατα μοιρας, μπορεις να παραθεσεις ενα λινκ που να αποδεικνυεται?
    Επισης, μπορεις να αναφερεις τιμη (πμ αν προτιμας) και εξωτερικες διαστασεις συσκευης?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #138
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    Λυπάμαι αλλά κάτι τέτοιο δεν γνωρίζω εάν υπάρχει.

    Γνωρίζω όμως ότι έως και σήμερα και μετά από δεκάδες χιλιάδες
    (ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες)
    πειράματα και εφαρμογές από ιδιώτες και μη, που έχουν δοκιμάσει ΗΗΟ δεν έχει αναφερθεί Καμία και Πάσης φύσεως Ζημιά σε οποιοδήποτε μοτέρ (με σωστή τοποθέτηση και εννοώ, όχι αποκλειστική τροφοδοσία με ΗΗΟ κλπ).
    Αντιθέτως είδαν καλό.

  4. #139
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
    δεν μας λεει σε τί πιεση εννοει ομως καπτεν
    Δεν έχει να κάνει με την πίεση, μιλάμε για ηλεκτρόλυση, σημασία έχει η διάταξη των μεταλλικών πλακών στο εσωτερικό της συσκευής.

    Η σωστή διάταξη μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα.
    "Qu ils mangent de la brioche"

  5. #140
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0


  6. #141
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Ρε μάγκες, δεν τρώγεστε με τίποτα λέμε...

    Επειδή όμως εγώ το λύκειο το έβγαλα (έστω και με το ζόρι), είπα να βάλω πέντε νούμερα κάτω και να κάνω ένα-δυο υπολογισμούς να δω αν (στο μπακαλοδεύτερο τουλάχιστον) βγαίνουμε ενεργειακά ή αν το "ταμείο είναι μείον"...

    Λοιπόν, μια ανάλυση της επίδρασης του εμπλουτισμού του καυσίμου-μείγματος με υδρογόνο μπορεί κανείς να βρει εδώ (γραμμένη από επιστήμονες, όχι φιδέμπορες):

    http://www.fisita.com/students/congr...apers/sc11.pdf

    (οι άνθρωποι, δηλαδή, απλοποίησαν το πρόβλημα όσο γίνεται, έκαναν πειράματα σε ελεγχόμενες συνθήκες, έκαναν σοβαρές μετρήσεις, ερμήνευσαν τις μετρήσεις τους θερμοδυναμικά και έβγαλαν τα όποια συμπεράσματα ώστε άλλοι να μπορούν να επαναλάβουν το πείραμά τους. Χωρίς φανφάρες και τυμπανοκρουσίες παρουσίασαν τα αποτελέσματά τους. Δεν βγήκαν να πουλήσουν το σούπερ TDM που τα πατάει όλα κάτω... Έτσι δουλεύει η επιστήμη. Αν έχουν λάθος, δεν μπορώ να ξέρω, πάντως τουλάχιστον ακολουθούν την επιστημονική μέθοδο.)

    Τι λένε αυτοί: Παίρνουμε έναν κινητήρα (ντίζελ) που παράγει 6.5, περίπου HP (στις 1500 rpm). Προσθέτουμε στο καύσιμό του Η2/Ο2 (πόσο? μια ροή 4lt/min) και παρατηρούμε στην καλύτερη περίπτωση μια βελτίωση απόδοσης της τάξης του 15%. Όπερ σημαίνει: Mε 4lt/min H2/O2 κερδίσαμε περίπου 1HP σε ιπποδύναμη (χοντρά). Το ερώτημα λοιπόν ανάγεται στο πολύ απλό:

    Μπορώ, με απώλειες και όλα μέσα, να παράγω, με ηλεκρόλυση, 4lt/min αερίου Η2/Ο2 μείγματος, χρησιμοποιώντας το πολύ 1HP μηχανική ισχύ?

    Θυμηθείτε ότι 1HP = 745.7 W και σε μια ώρα αυτό μου δίνει 745.7Wh

    Για να ηλεκρολύσουμε 1mol νερό θέλουμε (υποθέτοντας 100% απόδοση) 237.1KJ ενέργεια και θα πάρουμε 1.5 mol αέριο μείγμα (1 mol Η2 και μισό mol Ο2) = 1.5 * 22.4 = 33.6lt (σε ΚΣ).

    (βλέπε: http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu.../electrol.html --- βγαίνει και από απλή εφαρμογή του πρώτου νόμου του Φάραντεϊ).

    Εμείς για μία ώρα χρειαζόμαστε:

    4 * 60 = 240lt αέριο, άρα πρέπει να ηλεκτρολύσουμε 240 / 33.6 = 7.1 mol νερού.

    Αυτό απαιτεί 237.1 * 7.1 ΚJ = 1683.41KJ = 1683.41 / 3600 KWh = 467.61 Wh ενέργεια.

    Ήδη βλέπουμε ότι τα νούμερα αρχίζουν να στριμώχνονται κάπως και δεν έχουμε αρχίσει, καν, να υπολογίζουμε απώλειες.

    Ας κάνω μια "όνειρο θερινής νυχτός" υπόθεση, ότι κατάφερες να κάνεις ηλεκτρόλυση με απόδοση 80% (που δεν πας για κάνα νομπελ καλύτερα, αλλά λέμε τώρα) και ότι η γεννήτρια της μοτοσυκλέτας (που κάνει την μηχανική ενέργεια ηλεκτρική), μαζί με το όλο σχετικό κύκλωμα, έχει μια απόδοση 60% (και πάλι γενναιόδωρο). Αυτό μάνι-μάνι μας κάνει:

    467.61 Wh / (0.8 * 0.6) = 992.94 Wh

    Ουπς! Χάσαμε!

    Χαλάμε (υπό ΠΟΛΥ ευνοϊκές συνθήκες) 992.94 W (1.33 Hp) για να κερδίσουμε, στην καλύτερη περίπτωση 745.7W (1Hp)!

    Αν μάλιστα βάλουμε μια εξαιρετική, αλλά πιο ρεαλιστική, απόδοση ηλεκτρόλυσης γύρω στο 50% τότε τα νούμερα γίνονται ΠΟΛΥ χειρότερα.

    Αυτά τουλάχιστον λέει το δικό μου μπακαλοδεύτερο...

  7. #142
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Ρε μάγκες, δεν τρώγεστε με τίποτα λέμε...
    Δεν ειναι μονο θεμα ισοζυγιου ισχυος νπατ.
    Προφανως διαβασες το (κατα τ'αλλα πολυ ενδιαφερον) αρθρο που παρεθεσες και απ'οτι φαινεται ηταν αρκετο για να βγαλεις καποια συμπερασματα. Για μενα δεν ειναι αρκετο διοτι λοιπουν δυο στοιχεια αρκετα σημαντικα.
    1) Τι γινεται στους βενζινοκινητηρες (μια και οι μηχανες μας δεν ειναι ντηζελ), σε σχεση με την αποδοση, με τους ρυπους και τελος με την επιδραση του ΗΗΟ στην μακροβιοτητα του, μιας και υπαρχουν ενδειξεις οτι η καθαροτερη καυση εχει πολυ καλα αποτελεσματα στις επικαθησεις καταλοιπων στο θαλαμο καυσης.
    2) Τι γινεται με χαμηλοτερη ποσοτητα ΗΗΟ απο αυτην που επελεξαν οι συγγραφεις του αρθρου? Υπαρχει ενδεχομενο τα αποτελεσματα να ηταν παρομοια με πολυ μικροτερη ροη ΗΗΟ, και συνεπως μικροτερη απαιτουμενη ηλεκτρικη ισχυ?

    Θελω να καταληξω στο οτι αν η συσκευη αυτη μου κραταει γυαλισμενα τα σωθικα του κινητηρα (ειδικα με τις βενζινες που εχουμε στη χωρα μας) και παραγει και λιγοτερους ρυπους, μου ειναι αρκετο να επενδυσω διακοσια κατι ευρω, ακομα κι αν δεν εχω διαφορα στην αποδοση. Αν εχεις υπ'οψιν κατι εξισου σοβαρο που να δινει απαντησεις στα παραπανω θα ηταν καλοδεχουμενο
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #143
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Δεν ειναι μονο θεμα ισοζυγιου ισχυος νπατ. ...
    Κοίτα, δεν είμαι σκοταδιστής. Δεν λέω ότι "ο εμπλουτισμός του μείγματος με υδρογόνο δεν έχει κανένα απολύτως αποτέλεσμα", απλά:

    (α) Δεν είναι καθόλου προφανές ότι έχεις κάποιο υπολογίσιμο κέρδος σε απόδοση. Το πιθανότερο είναι ΝΑ ΜΗΝ

    (β) Εξ' αιτίας αυτού χρειάζονται προσεκτικά πειράματα σε απολύτως ελεγχόμενες συνθήκες για να καταλήξεις σε ωφέλημα συμπεράσματα. Και αυτό θέλει δουλειά. Πολύ δουλειά. Το "κουμπόνω το ματζαφλάρι στο μηχανάκι και μετράω πόσα ευρά σκάω σε βενζίνες" ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    (γ) Πρέπει να προσέχουμε πολύ τι κλέιμς κάνουμε: Άλλο "ανεβάζει τη ροπή" και "τραβάει καλύτερα", άλλο "κερδίζω 50% σε καύσιμα", άλλο "κρατάει τον κινητήρα καθαρότερο" (πόσο, πως, υπό ποιες συνθήκες, με τι ενεργειακό κόστος?) και άλλο "όλα μαζί και θεραπεύει και την τριχόπτωση".

    (δ) Εξ' αιτίας αυτών τέτοιες τεχνολογίες ανήκουν περισσότερο στον εργαστηριακό πάγκο (και, ναι, εκεί ΕΧΟΥΝ θέση), παρά στον πάγκο του μικροπωλητή.

    (ε) Με ψιλιάζει άσχημα (πολύ άσχημα όμως) το γεγονός ότι κανένας γνωστός κατασκευαστής δεν φαίνεται να τα πολυ-παίρνει στα σοβαρά. Τα περί πετρελαικών λόμπυ τα ακούω βερεσέ (κι αγύριστα)---και μάλλον με κάνουν να αμφιβάλω ακόμη περισσότερο για την σοβαρότητα του κάθε τρελού επιστήμονα.

    (στ) Άλλο πράγμα η επιστήμη και άλλο το φιδεμπόριο, όσο και αν κάποιες φορές μοιράζονται κάποιες βάσεις (κάπου στο βάθος).

    Κατά τα άλλα:

    Έχεις απόλυτο δίκιο στην παρατήρησή σου σχετικά με την ποσότητα. Θα ήθελα και εγώ να δω ένα γράφημα όπου (στον ίδιο πειραματικό κινητήρα) μεταβάλουν την ποσότητα του εμπλουτισμού και μετράνε την αύξηση της απόδοσης. Ελλείψει αυτού (έψαξα να βρω κάτι, χωρίς αποτέλεσμα) πρέπει να υποθέσω ότι υπάρχει πολύ ισχυρή εξάρτηση (αν το σκεφτείς το αντίθετο θα ήταν πολύ περίεργο όπως και περίεργο θα ήταν να υπερ-εμπλούτισαν, γελοιωδώς, το μείγμα χωρίς κανένα λόγο). Αν βρω κάτι πάντως, προφανώς θα το πω.

    Για το ντιζελ / βενζίνη, αν υπάρχει κάποια σημαντική διαφορά, θα περίμενα τα πράγματα να είναι χειρότερα (από πλευράς απόδοσης) στον βενζινοκινητήρα.


  9. #144
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.658
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Επειδή όμως εγώ το λύκειο το έβγαλα (έστω και με το ζόρι)
    Που να το εβγαζες και "ανετα" δηλαδή.




  10. #145
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    @npat
    (4lit/min είναι πάρα πολλά για αυτό που συζητάμε)


    Για να καταλάβω σκοταδιστής Δεν είσαι. ..

    Τα Dyno test δεν σου λένε τίποτα.... οκ

    Το άνοιγμα κινητήρα δεν σου λέει τίποτα ... οκ

    Η μαρτυρίες δεν σου λένε τίποτα ... οκ

    Το ότι χάριν του πετρελαίου σκοτώνουν γυναικόπαιδα, (βλέπε Νιγηρία) φυσικά και δεν σου λέει τίποτα.... οκ

    Το ότι η VW και άλλες, πολλές φορές έχουν ανακοινώσει το 1λιτ/100χλμ αλλά ποτέ τίποτα... δεν σου λέει τίποτα ...οκ

    Το ότι δεν βρίσκεις να προκαλεί βλάβες, δεν σου λέει τίποτα ... οκ



    Όπως κατάλαβες ΟΚ σε ολα!

  11. #146
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
    Δεν έχει να κάνει με την πίεση, μιλάμε για ηλεκτρόλυση, σημασία έχει η διάταξη των μεταλλικών πλακών στο εσωτερικό της συσκευής.

    Η σωστή διάταξη μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα.

    Ενα μπαλονι ογκου 1L με αερα, αμα το βαλεις σε χαμηλη πιεση, θα αρχισει να φουσκωνει, ας πουμε θα δεκαπλασιαστει.
    Αρα με την ιδια ποσοτητα αερα την μια εχει 1L και την αλλη εχεις 10L.

    Αρα πρεπει να μας πει το Η2 που παραγεται απο πού το περναει.

  12. #147
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #148
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619

    Re: διαβαστε αυτο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    http://dpenergy.us/blog/wp-content/u...erformance.pdf
    Δεν ανοιγει ρε γιατρε.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  14. #149
    ΔΙΑΥΓΕΣ ΜΕΛΟΣ
    Εγγραφή
    27/06/2011
    Μηνύματα
    0
    κάνε το αποθήκευση...

  15. #150
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: διαβαστε αυτο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από the who
    Δεν ανοιγει ρε γιατρε.
    Μαλλον εχεις θεμα με τον browser.


    Και αλλο λινκ
    http://www.fuel-saver.org/attachment.php?aid=564
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 10 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 567891011121314 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2018, 13:09
  2. οικονομια στο καυσιμο
    από ronin1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2010, 10:03
  3. Μπαφ και καύσιμο!
    από Respect στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2008, 11:44
  4. Απαντήσεις: 123
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2008, 11:05
  5. καύσιμο
    από dsalpeas στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2004, 13:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF