Σε καύσιμο για την ίδια απόσταση αντιστοιχεί σε 44,7% ΛΙΓΟΤΕΡΟ
Σε καύσιμο για την ίδια απόσταση αντιστοιχεί σε 44,7% ΛΙΓΟΤΕΡΟ
Φιλε μου εχεις σοβαρότατο πρόβλημα στο να κάνεις απλές πράξεις, κοίταξέ το!Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Σε καύσιμο για την ίδια απόσταση αντιστοιχεί σε 44,7% ΛΙΓΟΤΕΡΟ
@DrBig το θέμα της προπορείας και του χρονισμού της ανάφλεξης που παει περίπατο το ανέφερα εξ αρχής.
Το λινκ που έβαλες παραπάνω καθώς και όλες οι σοβαρες μελέτες που θα βρείς, αναφέρονται σε Compression Ignition Engines.
Κοινώς Diesel που δεν εχουν τέτοια προβλήματα.
Τυχαίο? Δεν νομίζω. :rotflmao:
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Παιδια η πραξη του ειναι μια χαρα.. 45% οικονομια καυσιμου σημαινει οτι χρησιμοποιει το 55%.
Για να παει στο 100 θελει αλλα 45%.
Διαιρεστε το 45 με το 55 και σας βγαζει το 81% την αυτονομιας..
Αυτο εννοει στο "οχι λιγοτερο καυσιμο" οτι εχει αλλο ποσοστο.
Sapila, απ'οσο ξερω, η προπορεια σχεδιαζεται και τελειοποιειται στο δυναμομετρο. Αυξανεται η καμπυλη ισχυος και καπου αν το παρακανεις αρχιζει να μειωνεται. Αν σε μια δυναμομετρηση εχεις καλλιτερο αποτελεσμα, αυτο δε σημαινει και οτι δεν εχεις προβλημα?Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
@DrBig το θέμα της προπορείας και του χρονισμού της ανάφλεξης που παει περίπατο το ανέφερα εξ αρχής.
Το λινκ που έβαλες παραπάνω καθώς και όλες οι σοβαρες μελέτες που θα βρείς, αναφέρονται σε Compression Ignition Engines.
Κοινώς Diesel που δεν εχουν τέτοια προβλήματα.
Τυχαίο? Δεν νομίζω. :rotflmao:
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
@ sapila racing
Φίλε για πάρε ενα κομπιουτεράκι κανε αυτό που θα γράψω και τα ξαναλέμε,,,
100 – 44,7% =
σε ορισμένα κομπιουτεράκια δουλεύει ως εξής 100 * 44,7 % - =
εάν το έκανες σωστά θα πρέπει να σου βγάζει 55,3 Αυτό είναι ποσοστιαία μείωση.
Και τώρα κάνε 55,3 + 81% =
εάν το έκανες και αυτό σωστά θα πρέπει να σου βγάζει 100,κάτι Αυτό είναι επιπλέον χιλιομετρική απόδοση.
Του λυκείου είμαι φίλε dmf
και πάντα μου άρεσε να ψάχνω... και αυτοσχεδιάζω λίγο παραπάνω...
Δεν σημαινει κατι το οτι εισαι του λυκειου, πληροφοριακα ρωτησα. Ο θειος Αλβερτος ελεγε οτι η παρακολουθιση μαθηματων καταστρεφει τη δημιουργικοτητα.![]()
Και τί επαγγελεσαι ?
@dmf
Απολύτως καμιά σχέση με τον “θείο” άλλα ούτε και τον θείο του “Καραθοδωρή”....
Το Ψάχνω φίλε...
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το εξής... το θέμα “αγγίζει” και αυτό φαίνεται από την πρόοδο που είχε σε λίγες ημέρες... Κάποιοι διαφωνείτε και κατά τη γνώμη μου καλά κάνετε.
Στην τελική φόρουμ είναι.
Αλλά όταν κάποιος κάνει λάθος, σε μια αναφορά του και αποδεικνύετε ότι όντως έκανε λάθος, δεν είναι κακό φιλε sapila να πει “ναι ρε φίλε ... λάθος έκανα..”. πιο μάγκας θα βγει, έτσι δεν είναι?
Τα νούμερά σου βγαίνουν σωστά, απλά δεν είχα προσέξει την διατύπωσή σου η οποία είναι ομολογουμένως πρωτότυπη.Αρχικά δημιουργήθηκε από A3Hyzor
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το εξής... το θέμα “αγγίζει” και αυτό φαίνεται από την πρόοδο που είχε σε λίγες ημέρες... Κάποιοι διαφωνείτε και κατά τη γνώμη μου καλά κάνετε.
Στην τελική φόρουμ είναι.
Αλλά όταν κάποιος κάνει λάθος, σε μια αναφορά του και αποδεικνύετε ότι όντως έκανε λάθος, δεν είναι κακό φιλε sapila να πει “ναι ρε φίλε ... λάθος έκανα..”. πιο μάγκας θα βγει, έτσι δεν είναι?
Οσο για το ποιός θα βγεί πιο μάγκας.... που κολλάει? Δεν το πιασα ομολογω.
@ Drbig δεν εχουμε δεί πουθενά δυναμομέτρηση απο αξιόπιστη πηγή.
Οι κατασκευαστές αφήνουν σοβαρά περιθώρια και δεν πάνε ποτέ για την μέγιστη ιπποδύναμη/ροπή/οκονομία.
Μαλιστα ρυθμίζουν παντα εχοντας υπ όψιν τον χειρότερο/θερμότερο κυλινδρο απο αποψη κατασκευής ωστε να μην εχουν προβλήματα, εκτός κι αν εχουν knock sensor σε κάθε κύλινδρο.
Εδω αυτα πανε στα ψιλά γράμματα νομίζω.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
@ Drbig δεν εχουμε δεί πουθενά δυναμομέτρηση απο αξιόπιστη πηγή.
Μεχρι στιγμης και απ'ότι εχω δει, τα αρθρα (για βενζινοκινητηρες) κατα, ειναι της αυτης ποιοτητας με τα αρθρα υπερ, συμπεριλαμβανομενων και των αρθρων απο το popular mechanics. Εμενα το ενδιαφερον μου για την μεθοδο, δεν εχει να κανει τοσο με οικονομια, οσο με υγιεστερη καυση για την μηχανη μου και λιγοτερους ρυπους.
Η ερωτηση που εκανα προηγουμενως, ειχε να κανει με την υποθεση οτι αν κανω δυναμομετρηση πριν και μετα και δω οτι δεν χανω καπου ισχυ, αν αυτο σημαινει οτι ειμαι ασφαλης απο θεμα knock.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Με κάποιους προχείρους υπολογισμούς που έκανα, η ποσότητα που εισάγετε μέσα σε κάθε σχάση είναι πολύ μικρή και λογικά σκεπτόμενος νομίζω ότι είναι εντελώς απίθανο να δημιουργήσει ανάποδη αντίσταση.
MB B 180cdi mod 2007 +32% αυτονομία !
C4 1.6 mod 2006 +80% αυτονομία !
Με νερό για συν-καύσιμο!
Πάντως, επέτρεψέ μου να έχω τις αμφιβολίες μου για τη χρήση του συστήματος σε μοτουκλέτα. Οι χρονισμοί και η σωστή καύση παίζουν μεγάλο ρόλο, απότι έχω μάθει διαβάζοντας εδώ μέσα. Σε ένα κινητήρα αυτοκινήτου, μόνο καλό μπορεί να κάνει κατά την ταπεινή μου άποψη.
Και μια ερώτηση:
Στα αποτελέσματα που είδες, στα πόσα Αμπέρ είναι ρυθμισμένη η συσκευή?
Και γενικά, είναι στάνταρ? Το αυξομειώνεις εσύ εμπειρικά? Το έχεις συνδέσει κάπου και αυξομειώνεται αυτόματα?
"Qu ils mangent de la brioche"
Δεν έχω πειράξει χρονισμό... και δεν θέλω.
Τα Harley τα είδες πιστεύω http://www.tezpower.com/hybrid_gallery
Μα το ΗΗΟ βοηθά να γίνει καλύτερη καύση.
Τα αμπέρ τα ρυθμίζω όσο θέλω το μέγιστο που έχω τραβήξει είναι 6,5Α.
Τα αποτελέσματα οικονομίας είδα στα 3,5Α~4.5 αλλά αυτό εναπόκειται στην απόδοση της γεννήτριας ΗΗΟ.
Και τώρα που σου το γράφω διαπιστώνω ότι δεν έχω κατεβεί κάτω απο 3,5Α
MB B 180cdi mod 2007 +32% αυτονομία !
C4 1.6 mod 2006 +80% αυτονομία !
Με νερό για συν-καύσιμο!
Εντυπωσιάστηκα ομολογουμένως, αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει τπτ, γενικότερα εντυπωσιάζομαι εύκολα.
Φίλε προχώρα με το ψάξιμο που κάνεις, στην τελική μπορεί να βγει και κάτι θετικό από την όλη ιστορία. Πάντως αν αποφασίσεις να το προχωρήσεις περαιτέρω θα συμβούλευα να είσαι όσο γίνεται λιγότερο ενθουσιώδης με τ΄αποτελέσματα. Άσε τα νούμερα να μιλήσουν, είναι αμείλικτα ακόμα και σε όσους είναι " Άπιστοι Θωμάδες ", τα νούμερα βάζουν τα πάντα στη θέση τους.
![]()
![]()
![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).