Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 73

Θέμα: νέος τρόπος εξέτασης για έκδοση άδειας ικανότητας οδηγού μοτοσυκλέτας

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Δες το παρακάτω σχήμα:

    Ουσιαστηκά μπορείς να γίνεις ανορθόδοξος και να στρίβεις και με το ένα χέρι. Δηλαδή σπρώξιμο/ τράβηγμα. Εάν βάζεις το βάρος σου εκεί που θες να πάς, εκεί θα πέφτει το μηχανάκι.

    Το CS όμως με το "ανάποδο" στρίψιμο εγγυάτε ταχύτατη απόκριση από το να στρίψεις ανορθόδοξα:

    "τραβάς" το τιμόνι αριστερά, βάζεις το βάρος αριστερά και το μηχανάκι ΘΑ ΣΤΡΙΨΕΙ αριστερά (εικόνα3).

    Όποιος θέλει ας με διαψεύσει.
    Είπα τα σκόρδο κρεμμύδι τα ξέρω.

    Αν και κάτι κάνεις λάθος.

    Αν τραβάς από αριστερά θα πάει δεξιά.

    Αλλά αυτά τα μπακάλικα δεν με νοιάζουν.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  2. #32
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Τώρα δηλαδή εξήγησες πως στρίβει η μηχανή? Σκόρδο κρεμμύδι τα ξέρω...

    Τον npat περιμένω.
    Βασικά το CS δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια τρικλοποδιά: Καθώς η μηχανή έχει φόρα και κινείται ευθεία, στρίβωντας την ρόδα αριστερά η δεξιά, θα προσπαθήσει να ακολουθήσει την πορεία που της υπόδειξες.

    Εάν όμως δεν χρησιμοποιηθεί μάζα εσωτερικά της μηχανής (σε σχέση με το οριζόντια άξονα μεταξύ των τροχών), τότε η μηχανής στρίβωντας, ταυτόχρονα θα πέσει και από την ανάποδη μεριά. Εάν όμως το βάρος είναι εσωτερικά τότε θα συνεχίσει προς την γραμμή που το έδωσες.
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  3. #33
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Είπα τα σκόρδο κρεμμύδι τα ξέρω.

    Αν και κάτι κάνεις λάθος.

    Αν τραβάς από αριστερά θα πάει δεξιά.

    Αλλά αυτά τα μπακάλικα δεν με νοιάζουν.
    Βασικά προσπάθησα να σε μπερδέψω επίτηδες. Η τεχνική είναι οτι στρίβωντας ανάποδα απο εκεί που θές να πάς (σπρώχνωντας, ποτέ τραβώντας για λόγους εργονομίας και ευστάθιας) και ταυτοχρόνας τοποθετώντας το βάρος προς τα εκεί που θες να πας (εσωτερικα), το μηχανάκι θα στρίψει προς τα εκει.

    Σόρυ Κάπταιν, εάν σε ζαλίσαμε να σου κάνουμε λίγο αέρα να ξεζαλιστείς :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  4. #34
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Εγώ θα έλεγα να κανει κανενα σχολείο ο φίλος για να μην του μεταδοθούν λάθος οι τεχνικές από το πληκτρολόγιο και όσα λέγονται γενικότερα εδώ και φάει τα μούτρα του σε καμιά στροφή. Στο CSS lvl1 υπήρχε ατομική άσκηση για το συγκεκριμένο θέμα όπου κατάλαβα πολλά πράγματα που έκανα λάθος όπως υπερβολικό σφίξιμο στους ώμους, δεν ήμουν χαλαρός και μια τάση που είχα όταν άλλαζα κατεύθυνση στο να προσπαθώ να σηκώσω το τιμόνι με όλη μου τη δύναμη το οποίο δε χρειαζόταν αφού η μηχανή θα το έκανε έτσι κι αλλιώς μόνη της . Επίσης ανακάλυψα και λάθος στάση του σώματος που είχα καθώς δεν έριχνα το βάρος προς την κατεύθυνση που έστριβε κάθε φορά η μηχανή. Μπες CSS και δε θα χάσεις
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    [...]Σόρυ Κάπταιν, εάν σε ζαλίσαμε να σου κάνουμε λίγο αέρα να ξεζαλιστείς :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  6. #36
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Αι κάνε ρε λίγο surf που κάθεσε και λιώνεις στο πληκτρολόγιο τέτοια μέρα
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  7. #37
    Δεν εχει αερα ρε, την Πέμπτη θα είμαι κατω
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    :a16:

    Ναι ρε παιδί μου.. πολλή κουβέντα για το τίποτα. Το παν είναι να δίνεις στον μελλοντικό οδηγό σωστές βάσεις από νωρίς. :o


    αργεί ο Αύγουστος;


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ella+talking+on+phone+2.jpg 
Προβολές:	187 
Μέγεθος:	21,0 KB 
ID:	230695
    safety doesn't happen by accident

  9. #39
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo
    Εγώ θα έλεγα να κανει κανενα σχολείο ο φίλος για να μην του μεταδοθούν λάθος οι τεχνικές από το πληκτρολόγιο και όσα λέγονται γενικότερα εδώ και φάει τα μούτρα του σε καμιά στροφή.
    Εμάς περιμένει για να φάει τα μούτρα του; Ας κάνει CSS φυσικά αλλά κι όσοι το έχουν κάνει και γράφουν εδώ, όλο και κάτι σωστό λένε.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo

    Στο CSS lvl1 υπήρχε ατομική άσκηση για το συγκεκριμένο θέμα όπου κατάλαβα πολλά πράγματα που έκανα λάθος όπως υπερβολικό σφίξιμο στους ώμους,
    Πως καταφέρνεις και σφίγγεις τους ώμους κι όχι τα χέρια στο τιμόνι;
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo

    δεν ήμουν χαλαρός και μια τάση που είχα όταν άλλαζα κατεύθυνση στο να προσπαθώ να σηκώσω το τιμόνι με όλη μου τη δύναμη το οποίο δε χρειαζόταν αφού η μηχανή θα το έκανε έτσι κι αλλιώς μόνη της .
    Τι ακριβώς κάνει η μηχανή μόνη της;
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ichigo

    Επίσης ανακάλυψα και λάθος στάση του σώματος που είχα καθώς δεν έριχνα το βάρος προς την κατεύθυνση που έστριβε κάθε φορά η μηχανή. Μπες CSS και δε θα χάσεις
    Μετά φταίει η άσφαλτος στα Μέγαρα..

    Ουδείς άσφαλτος..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #40
    Καλά και για το css διατηρώ τις επιφυλάξεις μου.

    Πανάκεια το κάνατε.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  11. #41
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Όταν δεν έχεις μυρουδιά τι γίνεται , πραγματικά αξίζει κάθε λεπτό που κοστίζει!

    Διάβασε τα βιβλία του και εάν ακόμη έχεις απορίες, είναι καλή ιδέα να κάνεις το μάθημα!
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  12. #42
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
    Όταν δεν έχεις μυρουδιά τι γίνεται , πραγματικά αξίζει κάθε λεπτό που κοστίζει!
    Περίμενε να μου επιτεθεί κανένας ακόμα για να αρχίσω.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  13. #43
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Περίμενε να μου επιτεθεί κανένας ακόμα για να αρχίσω.
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

  14. #44
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Όμως αυτή η μετατόπιση είναι ουσιαστικά ακόμα ένα ασυναίσθητο και ανεπαίσθητο countersteering όπως όταν κατεβαίνεις μια κατηφόρα χωρίς χέρια και αλλάζεις ελαφρώς κατεύθυνση μόνο με το βάρος αλλά ουσιαστικά αναγκάζεις την μοτό να κάνει countersteering μόνη της.
    Ναι!

    Σε πολύ ελαφρύ δίκυκλο, μετατοπίζοντας το βάρος του αναβάτη δεξιά, το δίκυκλο (ΟΧΙ το συνδυασμένο κέντρο-μάζας) πλαγιάζει αριστερά (για να διατηρηθεί ισορροπία). Ως αποτέλεσμα αυτού, η γεωμετρία του μπροστινού αναγκάζει τον τροχό να στρίψει ("πέσει") αριστερά, προκαλώντας στην ουσία ένα "ακούσιο" CS. Σε μοτοσυκλέτες (όπου το βάρος τους είναι μεγαλύτερο απ' αυτό του αναβάτη) το φαινόμενο είναι ΠΟΛΥ ασθενές διότι η μετατόπιση του βάρους του αναβάτη (π.χ. δεξιά) ισοφαρίζεται από ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ πλάγιασμα της, βαρύτερης, μοτοσυκλέτας (αριστερά). Γι' αυτό θεωρητικά ΜΠΟΡΕΙΣ, να στρίψεις μια μοτοσυκλέτα (και πολύ περισσότερο ένα ποδήλατο) μόνο με την μετατόπιση του βάρους σου, αλλά στην πράξη αυτό που θα πετύχεις είναι μια πολύ "αργή" αλλαγή κατεύθυνσης σε πολύ (πάρα πολύ όμως) "απλωτή" καμπύλη. Ακόμη όμως και σε αυτή την περίπτωση, CS χρησιμοποιείς, απλά το προκαλείς ακούσια με την μετατόπιση του βάρους σου.

    Η ΜΟΝΗ περίπτωση να στρίψει ένα δίκυκλο χωρίς (εκούσιο ή ακούσιο) CS, πολύ ή λίγο, είναι να δεχτεί μια εξωτερική δύναμη (εκτός του συστήματος αναβάτης / όχημα)---π.χ. να το φυσήξει αέρας.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Επίσης είχα κολλήσει στο ότι για να θεωρηθεί κάτι ως countersteering πρέπει να αλλάξει τελείως η κατεύθυνση της ρόδας προς την άλλη μεριά. Όμως κατάλαβα ότι μπορείς ενώ στρίβεις δεξιά και η ρόδα δείχνει στο εσωτερικό της στροφής (μετά από το αρχικό countersteering για την μετατόπιση του κέντρου βάρους) να εφαρμόσεις countersteering και να συνεχίσει να δείχνει δεξιά, γιαυτό και δεν γίνεται αντιληπτό από το μάτι.
    Σωστά. H συνειδητοποίηση στην οποία πλησιάζεις είναι ότι η κίνηση μιας μοτοσυκλέτας μοντελοποιείται (περιγράφεται) καλύτερα ως ένα force-controlled σύστημα που λειτουργεί με τους χειρισμούς του αναβάτη να παράγουν roll-moments στο σύνολο αναβάτης-μοτοσυκλέτα: Control inputs λοιπόν, είναι οι δυνάμεις (ροπές, για να είμαστε ακριβέστεροι) που ασκεί ο αναβάτης στο μπροστινό και ΟΧΙ αυτή καθ' εαυτή η θέση του μπροστινού. Σε πλήρη αντίθεση με αυτό, ο χειρισμός, ας πούμε, ενός αυτοκινήτου (που κινείται κανονικά χωρίς power-steering και παντηλίκια) είναι ένα position-controlled σύστημα όπου ως control-input μπορεί να θεωρηθεί ή θέση (γωνία) των μπροστινών τροχών. Σκέψου το...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Δεν ξέρω πως θα ακουστεί αλλά το στρίψιμο της μοτό μάλλον έχει να κάνει πιο πολύ με το countersteering, την μετατόπιση βάρους, τις δυνάμεις που αναπτύσονται στα ελαστικά και την καμπυλότητά τους αλλά και την γεωμετρία της μηχανής παρά με το γυροσκοπικό που τόσο μας αρέσει να λέμε.
    Σωστά.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Εφαρμόζουμε countersteering καθόλη την διάρκεια της στροφής ή μόνο στην αρχή μέχρι να πάρουμε την επιθυμητή κλίση?

    Μήπως στην αρχή είναι αυξανόμενο και στην διάρκεια σταθερό?
    Εξ ΟΡΙΣΜΟΥ counter-steering εφαρμόζουμε προκειμένου να ΜΕΤΑΒΑΛΟΥΜΕ την κλήση της μοτοσυκλέτας. Οταν η μοτοσυκλέτα κινείται με σταθερή κλήση, δεν εφαρμόζουμε CS. Αυτό βέβαια ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν ασκούμε δυνάμεις (ροπές) στο μπροστινό μέσω των χειριστηρίων.

    Να το πω λίγο μπακάλικα: Όταν μια μοτοσυκλέτα διαγράφει τροχιά με ΣΤΑΘΕΡΗ κλίση τότε:

    α. Ο μπροστινός τροχός "δείχνει" ΠΡΟΣ την κατεύθυνση της στροφής (ΠΑΝΤΑ).

    β. Ο αναβάτης ασκεί ροπή στο μπροστινό (μέσω του τιμονιού) που μπορεί να είναι: Προς την κατεύθυνση της στροφής (τραβάμε το εσωτερικό κλιπ-ον), αντίθετα απ' την κατεύθυνση της στροφής (σπρώχνουμε το εσωτερικό κλιπ-ον), ή μηδενική. Το τι από τα τρία απαιτείται (και πόσο) είναι μια πολύπλοκη συνάρτηση με μεταβλητές: Την ταχύτητα κίνησης του οχήματος, την γεωμετρία του οχήματος, το προφίλ των ελαστικών, την κατανομή μαζών στο σύστημα μοτοσυκλέτα - αναβάτης. Συνήθως σε (πολύ) χαμηλές ταχύτητες για την διατήρηση της κλίσης απαιτείται ροπή ΑΝΤΙΘΕΤΗ από την κατεύθυνση της στροφής (σπρώξιμο στο εσωτερικό κλιπ-ον). Σε υψηλότερες ταχύτητες, συχνά (αναλόγως γεωμετρίας, κατανομής μαζών, προφίλ, κλπ) η απαιτούμενη ροπή (για την διατήρηση σταθερής κλίσης) αλλάζει φορά και πρέπει να είναι ΠΡΟΣ την κατεύθυνση της στροφής (τράβηγμα στο εσωτερικό κλιπ-ον). Για να περιπλεχθούν τα πράγματα περισσότερο, οι απαιτούμενος ροπές χειρισμού (για την διατήρηση σταθερής κλίσης) αλλάζουν όταν ασκηθούν δυνάμεις επιτάχυνσης (γκάζι) ή επιβράδυνσης (φρένο) στο σύστημα---χώρια που αυτές μεταβάλουν δυναμικά τη γεωμετρία.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Το γεγονός ότι στις υψηλές ταχύτητες το τιμόνι στρίβει δυσκολότερα δείχνει ότι το γυροσκοπικό (η τάση για σταθεροποίηση της μηχανής σε όρθια θέση) είναι μεγαλύτερο έτσι?
    Σωστά. Η δυσκολία να κάνεις CS σε υψηλές ταχύτητες οφείλεται στο γυροσκοπικό φαινόμενο! Σε υψηλές ταχύτητες το γυροσκοπικό φαινόμενο μπορεί να συμβάλει στην απόκτηση κλίσης (όταν κάνεις CS) σημαντικά: μπορεί να παρέχει και το 10% ίσως και το 20% των δυνάμεων. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι οι γυροσκοπικές δυνάμεις αρχίζουν να επιδρούν ΑΚΑΡΙΑΙΑ, μόλις ο αναβάτης ασκήσει ροπή στο μπροστινό ΠΡΙΝ παρατηρηθεί delfection του τροχού. Γι' αυτό σε μικρές ταχύτητες όταν ο αναβάτης κάνει CS δεξιά βλέπουμε (ένας εξωτερικός παρατηρητής) την μοτοσυκλέτα πρώτα να μετατοπίζεται (λίγο) προς τα δεξιά και μετά να αποκτά κλίση προς τα αριστερά. Σε υψηλότερες ταχύτητες η κλίση αυξάνει πιο άμεσα (πριν παρατηρηθεί μετατόπιση) εξαιτίας της μεγαλύτερης συμβολής του γυροσκοπικού φαινομένου.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Και όσο πιο γρήγορη η περιστροφή της ρόδας τόσο μικρότερη επίδραση εχει η βαρύτητα πάνω της όταν βρισκόμαστε πλαγιασμένοι.
    Αυτό δεν το καταλαβαίνω...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider

    Άρα γιαυτό αν πέσουμε από την μηχανή σε μεγάλες ταχύτητες αυτή θα σηκωθεί όρθια και θα συνεχίσει. Τουλάχιστον μέχρι να βρει τοίχο η μέχρι να μειωθεί η ταχύτητά της λόγω τριβής και η βαρύτητα τελικά να υπερνικήσει το γυροσκοπικό και την τάση αυτοδιόρθωσης που έχει και να την ρίξει.
    Οχι. Δες παραπάνω το σχόλιό μου σχετικά με το τι απαιτείται για να συνεχίσει η μοτό να κινείται με σταθερή κλίση. Οι ροπές που πρέπει να ασκεί ο αναβάτης στο μπροστινό ΔΕΝ είναι υποχρεωτικά μηδενικές. Άρα όταν αναβάτηςε "εξαφανίζεται" τότε: (α) παύει να ασκεί την απαιτούμενη ροπή και (β) αλλάζει η κατανομή μαζών στο σύστημα (ενδεχομένως και η γεωμετρία) με αποτέλεσμα και αυτές-καθ'-εαυτές οι απαιτούμενες ροπές να αλλάζουν.

    Ελπίζω να βοήθησα.


  15. #45
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper

    Πως καταφέρνεις και σφίγγεις τους ώμους κι όχι τα χέρια στο τιμόνι;

    Aνακάλυψα ότι δεν ήμουν χαλαρός πως να στο εξηγήσω καλύτερα; Ήμουν σφιγμένος γενικότερα ξεκινώντας από τους ώμους και κατ επέκταση στο τιμόνι

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper


    Τι ακριβώς κάνει η μηχανή μόνη της;

    Κατά το σπρώξιμο του τιμονιού για να αλλάξει κατεύθυνση η μηχανή και ενώ η μηχανή άλλαζε κατεύθυνση είχα την τάση να προσπαθήσω να σηκώσω το τιμόνι με το χέρι ενώ δε χρειαζόταν.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper



    Μετά φταίει η άσφαλτος στα Μέγαρα..

    Ουδείς άσφαλτος..

    Το ότι σε πολλά σημεία είναι σκ@τα και τρομάζει έναν αρχάριο εξακολουθώ να το πιστεύω. Αλήθεια κάποτε ο Συνιώρης δεν είχε τσακιστεί εκεί μέσα; Επαναλαμβάνω δε μας ενδιαφέρουν τα γυρολόγια γιατί ούτε παγκόσμιοι είμαστε αλλά ούτε και πληρωνόμαστε για αυτό. Και θα ήθελα ένα κλικ παραπάνω σε ποιότητα όταν πληρώνω κιόλας για να κάνω αυτό που μ αρέσει αλλά να μη χρειάζομαι και skills παγκόσμιου για να διαβάσω σωστά τη χάραξη. Από το μηχανικό μου που τρέχει σε Σέρρες Μέγαρα αλλά και πραγματικοί αγωνιζόμενοι δεν τη συμπαθούν σαν πίστα ούτε πολυευχαριστιούνται να τρέχουν εκεί μέσα με όλη την υποδομή που έχει πάντως. Για αυτά που θέλω να εξασκησω εγώ με τις ταχύτητες που θέλω εγώ επαρκεί σχετικά αλλά δεν παύει να είναι επικίνδυνη σε μερικά σημεία. Εγώ προσωπικά δεν κινδύνευσα ακολουθώντας τις συμβουλές των εκπαιδευτών αλλά ορισμένες φορές τα χρειάστηκα και δεν πίεζα πάνω από αυτό που μπορούσα να πάω. Να μην τα ξαναλεμε.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πληροφορία για έκδοση καινούριας άδειας κυκλοφορίας
    από b747inter στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2011, 21:29
  2. Εκδοση Αδειας για Καθαρο [rmz]
    από LaMpRoC στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2011, 10:06
  3. Νεος τροπος εξετασης για διπλωμα!!!
    από ilias integra R στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/07/2010, 15:51
  4. νεος τροπος βαψιματος για ολες τις επιφανειες
    από spyroszx στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2009, 12:24
  5. Πεταχτε τα racing stand-νεος τροπος λαδωματος αλυσιδας
    από AFTER στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2005, 22:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF