Τι θα χρειαστώ παίδες; Το Χ έχει μεγαλύτερα καλάμια, μεγαλύτερο δίσκο μπροστά και πιο σκληρή ανάρτηση αν θυμάμαι καλά (για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος). Θα έχω πρόβλημα λόγω αυτών των διαφορών;
Τι θα χρειαστώ παίδες; Το Χ έχει μεγαλύτερα καλάμια, μεγαλύτερο δίσκο μπροστά και πιο σκληρή ανάρτηση αν θυμάμαι καλά (για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος). Θα έχω πρόβλημα λόγω αυτών των διαφορών;
Δυνητικα εχεις να αντιμετωπισεις τρια θεματα:
1) το μπροστινο σου με 21' τροχο να βρισκει σε κανα ψυγειο. Ακυρο στην περιπτωση που τα μηκη των πηρουνιων εχουν μικρη διαφορα.
2) Να αλλαξει πολυ η γεωμετρια με το 21 μπροστα. Λυνεται μερικως (η και εντελως) αν βαλεις 18αρι τροχο πισω αντι για 17. Ενδεικτικα τα drz SM με 18/21 τροχους πανε σφαιρα στο χωμα.
3) Το valving των αναρτησεων να ειναι ακαταλληλο. Λυνεται σιγουρα με το καταλληλο αντιτιμο σε καλο αναρτησα. Αμφιβαλλω ομως οτι θα υπαρχει εκει θεμα γιατι δεν νομιζω το X να εχει σκληρες αναρτησεις.
Η φτηνη λυση που θα δουλεψει αν δεν υπαρχει θεμα να χτυπαει κανας τροχος σε κανα μεταλλο, ειναι να πλεξεις 18/21 στεφανια στα κεντρα σου. Επελεξε 18/2.50 για πισω και 21/1.85 για μπροστα.![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
εχουν μια διαφορα στα λαμακια τισ πισω αναρτησησ πιο μαλακα ελατηρια μπροστα εκτοσ απο τουσ τροχουσ και μια διαφορα στο μπροστινο φρενο
3ος απο χθες..![]()
τι πάθατε όλοι ρε κι αλλάζετε ρόδες στα μοτάρντ?![]()
"I feel like dining with hitchock every time that we fuck"
τα δυο εκατοστα διαδρομης του μπροστινου δεν νομιζω να προκαλεσουν προβλημα το να ακουμπαει ο τροχος στο ψυγειο.ποσο μαλλον αν το μπροστινο του X ειναι σκληροτερο.το αμορτισερ εχει διαφορα 0,9εκ διαδρομης.τα μπροστινα αν και ιδιας διαμετρου εχουν διαφορετικο σχημα και(μαλλον)αλλες βασεις δαγκανας.επομενως η δαγκανα του R δεν ταιριαζει στο X.δεν ειναι πια τις μοδας τα μοταρντΑρχικά δημιουργήθηκε από ziggΥ
τι πάθατε όλοι ρε κι αλλάζετε ρόδες στα μοτάρντ?![]()
![]()
Φρενο δε χρειαζεται αλλαγη, απλα λιγο παραπανω κοντρολ.Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
τα δυο εκατοστα διαδρομης του μπροστινου δεν νομιζω να προκαλεσουν προβλημα το να ακουμπαει ο τροχος στο ψυγειο.ποσο μαλλον αν το μπροστινο του X ειναι σκληροτερο.το αμορτισερ εχει διαφορα 0,9εκ διαδρομης.τα μπροστινα αν και ιδιας διαμετρου εχουν διαφορετικο σχημα και(μαλλον)αλλες βασεις δαγκανας.επομενως η δαγκανα του R δεν ταιριαζει στο X.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
αν αυτη την μετατροπη θελει να την κανει για να πηγαινει χωματινες διαδρομες(σβελτα,οχι απλη διελευση) η αλλαγη ειναι απαραιτητη.γλιτωνεις αρκετο βαρος(αισθηση του μπροστινου)και η 320 δισκοπλακα μπορει να κοπανησει οπουδηποτε(οριακα η 300αρα).η τετραπιστονη δαγκανα της brembo ειναι πολυ πιο αμεση σε συμπεριφορα κατι που δεν το θελουμε στο χωμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Φρενο δε χρειαζεται αλλαγη, απλα λιγο παραπανω κοντρολ.
Moυ κλέψαν τις ακράπες πρόσφατα οπότε πλέον έχω να φοβάμαι κάτι λιγότερο σε καμία πτώση. Είναι και καλοκαιράκι και είπα να το χώσω καθόλου. Αρχίδια βέβαια γιατί ήλπιζα σε καμία εύκολη μετατροπή. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Ειναι δυσκολη μετατροπη να πλεξεις αλλα στεφανια στους τροχους σου?Αρχικά δημιουργήθηκε από los_re
Moυ κλέψαν τις ακράπες πρόσφατα οπότε πλέον έχω να φοβάμαι κάτι λιγότερο σε καμία πτώση. Είναι και καλοκαιράκι και είπα να το χώσω καθόλου. Αρχίδια βέβαια γιατί ήλπιζα σε καμία εύκολη μετατροπή. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Με το φρενο δε θα εχεις κανενα προβλημα. Και μη ξεχνας οτι 320 δισκος σε 17 τροχο αντιστοιχει σε αρκετα μικροτερο δισκο πανω σε 21, λογω μοχλου. Η δε διαμετρος δεν θα εχει κανενα απολυτως προβλημα απο πετρες κλπ. Ενα σωρο μεγαλα εντουρο εχουν 300 η 320 μετατροπες μπροστα και δεν εχουν ποτε κανενα θεμα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.