Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 30

Θέμα: Σκασιματα εξατμισης

  1. #16
    Καλα και εγω δεν ειμαι ειδικος,αλλα λεω τι γινεται;ζιγκλερ,βελονες και λοιπα διαολια μια δουλευουν κανονικα και μια οχι;Αντε κανενας ειδικος λεμε

  2. #17
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.659
    To εύκολο (και βολικό...) θα ήταν να υποθέσουμε ότι φταίει η ηλεκτρονική σου (δίνει μικρότερο αβάνς στις ψηλές στροφές και φεύγει άκαυστο μίγμα στην εξάτμιση..), αλλά μάλλον φταίει το κύριο ζιγκλέρ (main jet) του καρμπυρατέρ σου...!!

    (Η έχει λασκάρει από την βάση που βιδώνει και σου δίνει πλούσιο μίγμα ή έχει καθίσει κάποιο σκουπιδάκι και σου δίνει φτωχό μίγμα - και στις 2 περιπτώσεις έχεις "σκασίματα" στην εξάτμιση...).

    Στην περίπτωσή σου μάλλον συμβαίνει το 2ο, οπότε αν είσαι "ελαφροχέρης", μπορείς να το ξεβιδώσεις και να το καθαρίσεις χωρίς να κατεβάσεις το καρμπυρατέρ !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #18
    KTM ως το κοκκαλο Το avatar του/της OzZzZzY
    Εγγραφή
    26/11/2006
    Μηνύματα
    1.340
    μακαρι κ το δικο μου σκουτερ να κανε σκασιματα στην εξατμισουλα του κ εσυ γκρινιαζεις??

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    (Η έχει λασκάρει από την βάση που βιδώνει και σου δίνει πλούσιο μίγμα ή έχει καθίσει κάποιο σκουπιδάκι και σου δίνει φτωχό μίγμα - και στις 2 περιπτώσεις έχεις "σκασίματα" στην εξάτμιση...).
    Αν εχει σκουπιδακι και δινει φτωχο μιγμα δε θα ειχα δει διαφορα στην αποδοση του κινητηρα ή δε θα ειχα μικροτερη καταναλωση;Επισης πως με φτωχο μιγμα μπορει να κανει σκασιματα μια εξατμιση;

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Στην περίπτωσή σου μάλλον συμβαίνει το 2ο, οπότε αν είσαι "ελαφροχέρης", μπορείς να το ξεβιδώσεις και να το καθαρίσεις χωρίς να κατεβάσεις το καρμπυρατέρ !!!
    Στην περιπτωση αυτη ειμαι κουλοχερης οποτε...μαστρο-Ρουλη σου 'ρχομαι

  5. #20
    Το "καλό" στην περίπτωσή σου είναι οτι το κάνει όταν περνας από ανωμαλίες στο δρομο.
    Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας για καλή επαφή, αλλά και την υπόλοιπη καλωδίωσή της.

  6. #21
    να πω κ γω???

    κοιτα εαν η εξατμιση σου λασκαρε καπου καπως κ τα σκασιματα ερχονται απο εκει...

    τουλαχιστον ανεξοδο!!
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από HORNET600F
    Το "καλό" στην περίπτωσή σου είναι οτι το κάνει όταν περνας από ανωμαλίες στο δρομο.
    Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας για καλή επαφή, αλλά και την υπόλοιπη καλωδίωσή της.
    Επειδη το εκανε και πριν το σερβις και στο σερβις μου φορτισε τη μπαταρια, δεν πιστευω οτι ειναι θεμα επαφης της.Εχω τσεκαρει και την πιπα απ το μπουζι που ηταν οκ ομως

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    να πω κ γω???

    κοιτα εαν η εξατμιση σου λασκαρε καπου καπως κ τα σκασιματα ερχονται απο εκει...

    τουλαχιστον ανεξοδο!!
    Σε αυτην την περιπτωση τα σκασιματα δε θα ηταν οταν εκλεινα το γκαζι;Παντως το εχω κοιταξει και αυτο αλλα μπααααα,καλα ειναι.

    :a47:

  9. #24
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Εφοσον στο κανει μ' ανοιχτο γκαζι, ειναι σιγουρα καποια λασκα επαφη στα καλωδια της ηλεκτρονικης ή/και στα καλωδια που ερχονται απο τα πηνια. Οταν λες οτι περνας "εμποδιο"ή λακουβα, ο κραδασμος που προκαλειται "διεγειρει" την λασκα επαφη (μπορει να ειναι και γυμνο καλωδιο που "γειωνει" στο πλαισιο) και διακοπτει το κυκλωμα αναφλεξης στιγμιαια. Το φαινομενο αυτο συμβαινει και οταν ανοιγοκλεισουμε στιγμιαια το kill switch, κρατωντας τερμα ανοιχτο το γκαζι, περναει ακαυτη βενζινη στην εξατμιση, αναφλεγεται εκει και ακουμε τις "εξατμισομπαλωθιες"

    Κατα ην ταπεινη μου γνωμη κατι τετοιο συμβαινει, και δεν ειναι προβλημα τροφοδοσιας ή καρμπυρατερ, αλλα χωρις αυτοψια, ολα ειναι θεωριες...

  10. #25
    Συμφωνώ!
    + Το οτι κάποιος μάστορας ασχολήθηκε είναι ένας λόγος παραπάνω να το δεις και μόνος σου.

  11. #26
    Δυο μερες τωρα δεν το εκανε καθολου αλλα μιας και περνουσα απ 'το μαστορα,του το πηγα, το περνει ξανα μια βολτα ο γιος του (που τρεχει σε αγωνες) και λεει οτι παει καλυτερα και απο το δικο του xt, δεν ειδε το παραμικρο στην ολη λειτουργια της μηχανης που να τον προβληματισει και οτι θα μου κοστιζε πολλα το να αρχισουν να το ξεψαχνιζουν.Για το ζιγκλερ που του 'πα μου λεει "μπορει αλλα μια στο τοσο να γινει αυτο" και οτι του μυριζει ηλεκτρονικη που,αν ειναι ετσι, απλα καποια στιγμη θα τα κλασει.
    Ετσι και εγινε.Τωρα που γυριζα σπιτι φρεναρω να παρω μια στροφη,την περνω,παω να ανοιξω το γκαζι και κανει ενα πουφ και τεζα.Φωτα κανονικα αναβουν,μιζα κανονικα δουλευει αλλα τζιφος,ουτε γκουχ...Ειναι οντως ηλεκτρονικη τελικα;

  12. #27
    Δηλαδή τίποτα ή γυρνάει η μίζα προσπαθεί να πάρει και κάνει σαν να έχει μπουκώσει . Για τσέκαρε λίγο τις επαφές στην ηλεκτρονική μήπως έχει πάρει τίποτα υγρασία ή να έχουν οξειδωθεί οι επαφές . Ειδάλλως μπορεί και να είναι λάθος ρύμθμιση του καρμπυρατέρ αφού από ότι λες έχεις αλλάξει φίλτρο και εξάτμιση θα πρέπει να έχεις αλλάξει και ζιγκλέρ άρα το ρύθμισμα των καρμπυρατέρ είναι στο πρόγραμμα .

  13. #28
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από katsavidi2005
    Δυο μερες τωρα δεν το εκανε καθολου αλλα μιας και περνουσα απ 'το μαστορα,του το πηγα, το περνει ξανα μια βολτα ο γιος του (που τρεχει σε αγωνες) και λεει οτι παει καλυτερα και απο το δικο του xt, δεν ειδε το παραμικρο στην ολη λειτουργια της μηχανης που να τον προβληματισει και οτι θα μου κοστιζε πολλα το να αρχισουν να το ξεψαχνιζουν.Για το ζιγκλερ που του 'πα μου λεει "μπορει αλλα μια στο τοσο να γινει αυτο" και οτι του μυριζει ηλεκτρονικη που,αν ειναι ετσι, απλα καποια στιγμη θα τα κλασει.
    Ετσι και εγινε.Τωρα που γυριζα σπιτι φρεναρω να παρω μια στροφη,την περνω,παω να ανοιξω το γκαζι και κανει ενα πουφ και τεζα.Φωτα κανονικα αναβουν,μιζα κανονικα δουλευει αλλα τζιφος,ουτε γκουχ...Ειναι οντως ηλεκτρονικη τελικα;
    Σύμφωνα με τα παραπάνω το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό. Τσέκαρε τα καλώδια και τις επαφές κι αν είναι εντάξει τότε ξανά στο μάστορα πιθανόν για ηλεκτρονική.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  14. #29
    Τελικα ηταν η ηλεκτρονικη.140€ μεταχειρισμενη + 30€ εργατικα=170€ το μαλι.Πανε τα καλαντα...

  15. #30
    SUPERMARIONATIONjoe90
    Εγγραφή
    03/10/2005
    Μηνύματα
    871
    Τα αίτια του backfiring εμπίπτουν χοντρικά και απ'όσο ξέρω σε δύο κατηγορίες:

    1) βλάβη στο σύστημα ανάφλεξης

    2) Φτωχό μίγμα.

    Πριν ασχοληθείς με τα καρμπυρατέρ (που είναι ένα βασικό αίτιο) τσέκαρε ότι αυτά εφοδιάζονται απρόσκοπτα με βενζίνη και ότι αέρα τραβάνε όσο πρέπει και όχι παραπάνω: 1)O εξαερισμός της τάπας του ντεπόζιτου είναι ανοιχτός? 2)το σωληνάκι της βενζίνης είναι μισοβουλωμένο?

    3)Το σωληνάκι υποπίεσης που καταλήγει στο ελαστικό διάφραγμα του διακόπτη βενζίνης είναι άθικτο ή έχει τρυπήσει κάπου?-Το διάφραγμα είναι σε καλή κατάσταση?

    4)έχεις διαρροές (εισροές για την ακρίβεια) στο σύστημα εισαγωγής αέρα, δηλαδή από κάπου να μπάζει πέραν του φίλτρου, όπως τα λαστιχένια κολλάρα εισαγωγής αέρα στα καρμπυρατέρ ή ακόμα το K&N φίλτρο σου μήπως έχει ξεραθεί πολύ και θέλει εκ νέου λάδωμα (χλωμό) ή μήπως το καθάρισες με βενζίνη και το χάλασες (πάλι χλωμό)? Ή, αν το έβαλες τώρα μήπως επειδή είναι ακατάλληλο μέγεθος θέλουν αντίστοιχη ρύθμιση τα jets των καρμπυρατέρ για να βγει σωστό μίγμα? (σου συστήνω αυτό να το κάνει μηχανικός με δυναμόμετρο)

    Εγώ από τότε που έβαλα φίλτρο Κ&Ν και άλλαξα εξάτμιση (είχε τρυπήσει από σκουριά) μου έκανε κάποια λίγα σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού.Προ 6μήνου όμως αυξήθηκαν πολύ και έκανα έλεγχο των εισαγωγών αέρα στα καρμπυρατέρ που δεν έδειξε κάτι.Εντόπισα όμως το εξής: Το σωληνάκι υποπίεσης που καταλήγει στο ελαστικό διάφραγμα του διακόπτη βενζίνης είχε τρυπήσει ακριβώς εκεί που ενωνόταν με το διακόπτη προκαλώντας έτσι ανεπαρκή τροφοδοσία των καρμπυρατέρ με βενζίνη, άρα φτωχό μίγμα, άρα σκασίματα.
    translap club

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. σκασιματα εξατμισης
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2006, 13:05
  2. Σκασίματα εξάτμισης..
    από AmIinside? στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2005, 09:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF