Καλα και εγω δεν ειμαι ειδικος,αλλα λεω τι γινεται;ζιγκλερ,βελονες και λοιπα διαολια μια δουλευουν κανονικα και μια οχι;Αντε κανενας ειδικος λεμε
Καλα και εγω δεν ειμαι ειδικος,αλλα λεω τι γινεται;ζιγκλερ,βελονες και λοιπα διαολια μια δουλευουν κανονικα και μια οχι;Αντε κανενας ειδικος λεμε
To εύκολο (και βολικό...) θα ήταν να υποθέσουμε ότι φταίει η ηλεκτρονική σου (δίνει μικρότερο αβάνς στις ψηλές στροφές και φεύγει άκαυστο μίγμα στην εξάτμιση..), αλλά μάλλον φταίει το κύριο ζιγκλέρ (main jet) του καρμπυρατέρ σου...!!
(Η έχει λασκάρει από την βάση που βιδώνει και σου δίνει πλούσιο μίγμα ή έχει καθίσει κάποιο σκουπιδάκι και σου δίνει φτωχό μίγμα - και στις 2 περιπτώσεις έχεις "σκασίματα" στην εξάτμιση...).
Στην περίπτωσή σου μάλλον συμβαίνει το 2ο, οπότε αν είσαι "ελαφροχέρης", μπορείς να το ξεβιδώσεις και να το καθαρίσεις χωρίς να κατεβάσεις το καρμπυρατέρ !!!
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
μακαρι κ το δικο μου σκουτερ να κανε σκασιματα στην εξατμισουλα του κ εσυ γκρινιαζεις??
Αν εχει σκουπιδακι και δινει φτωχο μιγμα δε θα ειχα δει διαφορα στην αποδοση του κινητηρα ή δε θα ειχα μικροτερη καταναλωση;Επισης πως με φτωχο μιγμα μπορει να κανει σκασιματα μια εξατμιση;Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
(Η έχει λασκάρει από την βάση που βιδώνει και σου δίνει πλούσιο μίγμα ή έχει καθίσει κάποιο σκουπιδάκι και σου δίνει φτωχό μίγμα - και στις 2 περιπτώσεις έχεις "σκασίματα" στην εξάτμιση...).
Στην περιπτωση αυτη ειμαι κουλοχερης οποτε...μαστρο-Ρουλη σου 'ρχομαιΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Στην περίπτωσή σου μάλλον συμβαίνει το 2ο, οπότε αν είσαι "ελαφροχέρης", μπορείς να το ξεβιδώσεις και να το καθαρίσεις χωρίς να κατεβάσεις το καρμπυρατέρ !!!
Το "καλό" στην περίπτωσή σου είναι οτι το κάνει όταν περνας από ανωμαλίες στο δρομο.
Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας για καλή επαφή, αλλά και την υπόλοιπη καλωδίωσή της.
να πω κ γω???
κοιτα εαν η εξατμιση σου λασκαρε καπου καπως κ τα σκασιματα ερχονται απο εκει...
τουλαχιστον ανεξοδο!!
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Επειδη το εκανε και πριν το σερβις και στο σερβις μου φορτισε τη μπαταρια, δεν πιστευω οτι ειναι θεμα επαφης της.Εχω τσεκαρει και την πιπα απ το μπουζι που ηταν οκ ομωςΑρχικά δημιουργήθηκε από HORNET600F
Το "καλό" στην περίπτωσή σου είναι οτι το κάνει όταν περνας από ανωμαλίες στο δρομο.
Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας για καλή επαφή, αλλά και την υπόλοιπη καλωδίωσή της.
Σε αυτην την περιπτωση τα σκασιματα δε θα ηταν οταν εκλεινα το γκαζι;Παντως το εχω κοιταξει και αυτο αλλα μπααααα,καλα ειναι.Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
να πω κ γω???
κοιτα εαν η εξατμιση σου λασκαρε καπου καπως κ τα σκασιματα ερχονται απο εκει...
τουλαχιστον ανεξοδο!!
:a47:
Εφοσον στο κανει μ' ανοιχτο γκαζι, ειναι σιγουρα καποια λασκα επαφη στα καλωδια της ηλεκτρονικης ή/και στα καλωδια που ερχονται απο τα πηνια. Οταν λες οτι περνας "εμποδιο"ή λακουβα, ο κραδασμος που προκαλειται "διεγειρει" την λασκα επαφη (μπορει να ειναι και γυμνο καλωδιο που "γειωνει" στο πλαισιο) και διακοπτει το κυκλωμα αναφλεξης στιγμιαια. Το φαινομενο αυτο συμβαινει και οταν ανοιγοκλεισουμε στιγμιαια το kill switch, κρατωντας τερμα ανοιχτο το γκαζι, περναει ακαυτη βενζινη στην εξατμιση, αναφλεγεται εκει και ακουμε τις "εξατμισομπαλωθιες"
Κατα ην ταπεινη μου γνωμη κατι τετοιο συμβαινει, και δεν ειναι προβλημα τροφοδοσιας ή καρμπυρατερ, αλλα χωρις αυτοψια, ολα ειναι θεωριες...
Συμφωνώ!
+ Το οτι κάποιος μάστορας ασχολήθηκε είναι ένας λόγος παραπάνω να το δεις και μόνος σου.
Δυο μερες τωρα δεν το εκανε καθολου αλλα μιας και περνουσα απ 'το μαστορα,του το πηγα, το περνει ξανα μια βολτα ο γιος του (που τρεχει σε αγωνες) και λεει οτι παει καλυτερα και απο το δικο του xt, δεν ειδε το παραμικρο στην ολη λειτουργια της μηχανης που να τον προβληματισει και οτι θα μου κοστιζε πολλα το να αρχισουν να το ξεψαχνιζουν.Για το ζιγκλερ που του 'πα μου λεει "μπορει αλλα μια στο τοσο να γινει αυτο" και οτι του μυριζει ηλεκτρονικη που,αν ειναι ετσι, απλα καποια στιγμη θα τα κλασει.
Ετσι και εγινε.Τωρα που γυριζα σπιτι φρεναρω να παρω μια στροφη,την περνω,παω να ανοιξω το γκαζι και κανει ενα πουφ και τεζα.Φωτα κανονικα αναβουν,μιζα κανονικα δουλευει αλλα τζιφος,ουτε γκουχ...Ειναι οντως ηλεκτρονικη τελικα;
Δηλαδή τίποτα ή γυρνάει η μίζα προσπαθεί να πάρει και κάνει σαν να έχει μπουκώσει . Για τσέκαρε λίγο τις επαφές στην ηλεκτρονική μήπως έχει πάρει τίποτα υγρασία ή να έχουν οξειδωθεί οι επαφές . Ειδάλλως μπορεί και να είναι λάθος ρύμθμιση του καρμπυρατέρ αφού από ότι λες έχεις αλλάξει φίλτρο και εξάτμιση θα πρέπει να έχεις αλλάξει και ζιγκλέρ άρα το ρύθμισμα των καρμπυρατέρ είναι στο πρόγραμμα .
Σύμφωνα με τα παραπάνω το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό. Τσέκαρε τα καλώδια και τις επαφές κι αν είναι εντάξει τότε ξανά στο μάστορα πιθανόν για ηλεκτρονική.Αρχικά δημιουργήθηκε από katsavidi2005
Δυο μερες τωρα δεν το εκανε καθολου αλλα μιας και περνουσα απ 'το μαστορα,του το πηγα, το περνει ξανα μια βολτα ο γιος του (που τρεχει σε αγωνες) και λεει οτι παει καλυτερα και απο το δικο του xt, δεν ειδε το παραμικρο στην ολη λειτουργια της μηχανης που να τον προβληματισει και οτι θα μου κοστιζε πολλα το να αρχισουν να το ξεψαχνιζουν.Για το ζιγκλερ που του 'πα μου λεει "μπορει αλλα μια στο τοσο να γινει αυτο" και οτι του μυριζει ηλεκτρονικη που,αν ειναι ετσι, απλα καποια στιγμη θα τα κλασει.
Ετσι και εγινε.Τωρα που γυριζα σπιτι φρεναρω να παρω μια στροφη,την περνω,παω να ανοιξω το γκαζι και κανει ενα πουφ και τεζα.Φωτα κανονικα αναβουν,μιζα κανονικα δουλευει αλλα τζιφος,ουτε γκουχ...Ειναι οντως ηλεκτρονικη τελικα;
Πήρα τη strada κι έρχομαι...
Τελικα ηταν η ηλεκτρονικη.140€ μεταχειρισμενη + 30€ εργατικα=170€ το μαλι.Πανε τα καλαντα...
Τα αίτια του backfiring εμπίπτουν χοντρικά και απ'όσο ξέρω σε δύο κατηγορίες:
1) βλάβη στο σύστημα ανάφλεξης
2) Φτωχό μίγμα.
Πριν ασχοληθείς με τα καρμπυρατέρ (που είναι ένα βασικό αίτιο) τσέκαρε ότι αυτά εφοδιάζονται απρόσκοπτα με βενζίνη και ότι αέρα τραβάνε όσο πρέπει και όχι παραπάνω: 1)O εξαερισμός της τάπας του ντεπόζιτου είναι ανοιχτός? 2)το σωληνάκι της βενζίνης είναι μισοβουλωμένο?
3)Το σωληνάκι υποπίεσης που καταλήγει στο ελαστικό διάφραγμα του διακόπτη βενζίνης είναι άθικτο ή έχει τρυπήσει κάπου?-Το διάφραγμα είναι σε καλή κατάσταση?
4)έχεις διαρροές (εισροές για την ακρίβεια) στο σύστημα εισαγωγής αέρα, δηλαδή από κάπου να μπάζει πέραν του φίλτρου, όπως τα λαστιχένια κολλάρα εισαγωγής αέρα στα καρμπυρατέρ ή ακόμα το K&N φίλτρο σου μήπως έχει ξεραθεί πολύ και θέλει εκ νέου λάδωμα (χλωμό) ή μήπως το καθάρισες με βενζίνη και το χάλασες (πάλι χλωμό)? Ή, αν το έβαλες τώρα μήπως επειδή είναι ακατάλληλο μέγεθος θέλουν αντίστοιχη ρύθμιση τα jets των καρμπυρατέρ για να βγει σωστό μίγμα? (σου συστήνω αυτό να το κάνει μηχανικός με δυναμόμετρο)
Εγώ από τότε που έβαλα φίλτρο Κ&Ν και άλλαξα εξάτμιση (είχε τρυπήσει από σκουριά) μου έκανε κάποια λίγα σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού.Προ 6μήνου όμως αυξήθηκαν πολύ και έκανα έλεγχο των εισαγωγών αέρα στα καρμπυρατέρ που δεν έδειξε κάτι.Εντόπισα όμως το εξής: Το σωληνάκι υποπίεσης που καταλήγει στο ελαστικό διάφραγμα του διακόπτη βενζίνης είχε τρυπήσει ακριβώς εκεί που ενωνόταν με το διακόπτη προκαλώντας έτσι ανεπαρκή τροφοδοσία των καρμπυρατέρ με βενζίνη, άρα φτωχό μίγμα, άρα σκασίματα.
translap club