Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Hydraulic Hand Brake μετατροπή για KTM LC4 640

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13

    Hydraulic Hand Brake μετατροπή για KTM LC4 640

    Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα.

    Είμαι κάτοχος ενός KTM 640 LC4 Supermoto και εδώ και κάποιο καιρό παλεύω να κάνω κάποια κόλπα, αλλά δυσκολεύομαι πολύ στη σούζα. Σαν πιτσιρικάς είχα μάθει κάποτε σούζα με φρενάκι στο αριστερό χέρι σε σκουτεράκι και δεν μπορώ τώρα να συνηθίσω με τίποτα το ποδόφρενο. Πολλές φορές όταν μου έρχεται ψήλα το KTM ασυναίσθητα πατάω συμπλέκτη. Νιώθω μεγάλη ανασφάλεια να το σηκώνω χωρίς φρένο και λόγω του ότι γλυστράνε κιόλας τα λάστιχά μου (Dunlop σκληρά), υπολογίζω και κάποιο σπινιάρισμα αλλά αν δεν σπινιάρει... έρχεται με πολύ φόρα επάνω.

    Έτσι είπα δεν γίνεται και έκανα μια έρευνα στο ιντερνετ και ανακάλυψα πως πολλοί έχουν κάνει μια τέτοια τροποποίηση. Όπως μπορείτε να δείτε εδώ για παράδειγμα: http://www.stuntlife.com/forums/354-...handbrake.html
    Επίσης βρήκα και ΚΙΤ τροποποίησης της Rekluse εδώ: http://www.rekluse.com/lhbrakekit.html
    Δυστυχώς όμως δεν κάνει επειδή δεν προορίζεται για υδραυλικό σύστημα που είναι το δικό μου αλλά για ντιζάτο. Οπότε και λύση από μόνος δεν βρήκα και κόλλησα εδώ. Δεν έχω ιδέα κατά πόσο σπάνια ή σύνηθες είναι αυτή η τροποποίηση αλλά ελπίζω κάποιος από εδώ να μπορέσει να με κατατοπίσει.


    Ευχαριστώ εκ' των προτέρων και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο,
    Μάριος

  2. #2
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Χωρις να ειμαι και ο πλεον ειδικος στο αντικειμενο απο οτι καταλαβαινω πρεπει να αφηνεις πολυ αποτομα τον συμπλεκτη.Φανταζομαι οτι αυτο μπορεις να το ξεπερασεις με την εξασκηση.Κλασσικα βρες καποιο ερημο μερος χωρις κυκλοφορια με δυνατον καλη ασφαλτο και προπονησου
    Δες και τον συμπλεκτη σου αν εχει υγρα αν απομονωνει πολυ αποτομα
    Καλη επιτυχια!
    Τωρα αν θες εντατικα να ασχοληθεις με stunt κολπα κανε οτι και οι επαγγελματιες.Βγαλε τα πιο πολλα πλαστικα απο το μηχανακι,φτιαξε δυο μπαρες για μπροστα και πισω και καλη δυναμη
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13
    Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
    Δεν χρησιμοποιώ όμως καν συμπλεκτάρισμα για να το σηκώσω. Ξερογκαζιά με δευτέρα...
    Το σκεφτόμουν να κάτσω να μάθω ποδόφρενο αλλά αξίζει τον κόπο;
    Το λέω αυτό γιατί με ποδόφρενο μου φαίνεται δύσκολο μετά να μετατοπίσεις το βάρος σου ώστε να κατεύθυνεις την μοτοσυκλέτα πάνω στη σούζα... Θα πρέπει να έχεις την τάση να πιέσεις προς τα δεξιά στην θέση του φρένου.

    Ευχαριστώ για την ευχή!

  4. #4
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
    Χωρις να ειμαι και ο πλεον ειδικος στο αντικειμενο απο οτι καταλαβαινω πρεπει να αφηνεις πολυ αποτομα τον συμπλεκτη.Φανταζομαι οτι αυτο μπορεις να το ξεπερασεις με την εξασκηση.Κλασσικα βρες καποιο ερημο μερος χωρις κυκλοφορια με δυνατον καλη ασφαλτο και προπονησου
    Δες και τον συμπλεκτη σου αν εχει υγρα αν απομονωνει πολυ αποτομα
    Καλη επιτυχια!
    Τωρα αν θες εντατικα να ασχοληθεις με stunt κολπα κανε οτι και οι επαγγελαμτιες.Βγαλε τα πιο πολλα πλαστικα απο το μηχανακι,φτιαξε δυο μπαρες για μπροστα και πισω και καλη δυναμη


    Και αποτομα να μην αφηνει τον συμπλκτη παλι το 640 ....

    Καπελο θα το τρωει... ( οποτε αν θα σου ερθει ποτε να κανεις καμμια σουζα.κανε μου την χαρη τον συμπλκτη να μην τον ακουμησεις εκτος αν μιλαμε για 3ες και πανω... )




    Στο θεμα MarD ( με την ελπιδα οτι εχει γνωση ,οτι το καπακι ειναι απο τις ποιο ασχημες ,και επικινδυνες πτωσεις , με ασχημα αποτελεσματα ανεξαρτητων χιλμ...)

    Οπου το προβλημα του δεν ειναι πως θα σηκωνει το μηχανακι αλλα πως δεν θα φαει καπακι οταν αυτο ερχεται σε οριακο σημειο....

    Υπομονη λιγο καιρο και συνεχες προπονησουλες φιλε να συνιθισεις το ποδοφρενο ....

    Διαφορετικα δεν γινεται.....



  5. #5
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13
    Έτσι ακριβώς είναι. Δυστυχώς έχω εμπειρία από καπάκι... ή ευτυχώς γιατί με έκανε να γνωρίσω τα όρια μου και να έχω τον φόβο για να μην ξεφύγω.

    Να τονίσω επίσης πως δεν έχω ανέβει μέχρι σήμερα στο KTM (το έχω δυο χρόνια) ούτε για τσιγάρα πχ χωρίς κράνος. Όταν ψήνομαι δε για κόλπα, τότε φοράω και το spidi. Σίγουρα δεν σώζουν απλά θέλω να δώσω μια εικόνα του κατά πόσο σοβαρά τo βλέπω.
    Όσο για το ποδόφρενο τώρα, θεωρώ πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατήσεις πίεση στο συγκεκριμένο σημείο ειδικά αν είσαι και σε χωματόδρομο και σου τινάζει τα πόδια...

    Πάντως αν είναι εφικτό και βρω την άκρη για το πως γίνεται να προσθέσω μια εξτρά μανέτα στο χέρι θα το κάνω. Αν δεν υπάρχει κάτι έτοιμο, τότε πάμε σε πατέντα. Μια σκέψη που έκανα είναι να βάλω μανέτα με ντίζα μέχρι ένα σημείο και μπουκάλα με υγρά λίγο πιο κάτω όπου θα συνδεθεί με διακλαδωτή στο ποδόφρενο. Όπως δηλαδή έχουν και τα Typhoon λόγω του περιορισμένου χώρου στο τιμόνι.

  6. #6
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13
    Ακολούθησα την συμβουλή σας και πήγα τώρα το μεσημέρι σε ένα αδιέξοδο με μια τεράστια ευθεία για να δω τι ακριβώς συμβαίνει. Είδα πως καταρχάς το πίσω φρένο θέλει πολύ δύναμη για να "ακούσει", πράγμα δύσκολο σε αυτές τις συνθήκες. Το άλλο είναι πως είναι εξαιρετικά δύσκολο χωρίς συμπλεκτάρισμα να παραμείνεις στη θέση σου ώστε να είναι και το πόδι εκεί που πρέπει. Εγώ επειδή το σηκώνω ξερογκαζιά πηδάω ολόκληρος και στην ουσία εγώ το σηκώνω. Εντωμεταξύ τα χέρια μου είναι κομμάτια, έγινα σαν τον ποπάϋ, τσάμπα γυμναστική.

    Πάντως να έχεις 640 και να χαλβαδιάζεις 125 είναι φυσιολογικό; :wacko:
    http://www.youtube.com/watch?v=Lj484kQ6k4U
    Επίσης δείτε στην stunt edition έχει hand brake κάτω από τον συμπλέκτη (Βρε λες να μου κάνει κι εμένα αυτό; ).

  7. #7
    δες εδώ http://www.thestuntfactory.com/rearhandbrakes.html

    κι εδώ http://www.moto-heaven.com/store/Dua...Brake-Kit.html

    http://www.50stunt.com/50_STUNT_REAR.../mmst-0137.htm








    βάλε και κανένα βιντεάκι να γουστάρουμε κι εμείς

  8. #8
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13
    Ωπ, να και ο ποπάϋ εκεί που το μελέταγα!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και θα τα ψάξω όλα αυτά τα καλούδια αν και από πρώτη όψη δεν είδα κάτι συμβατό με KTM οπότε θα πρέπει να τους στείλω κανά email για να μάθω για συμβατότητα.

    Τι βίντεο να βάλω, να ξεφτυλιστώ;
    Προσπαθώ να μάθω ο άμοιρος ακόμα...

  9. #9
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    προσπαθώ και γω εδώ και κανα χρόνο να μάθω σούζα με το ktm ,με γκάζι όμως.

    Με πρώτη ταχύτητα το συγκεκριμένο σηκώνεται από μόνο του χωρίς να το θέλει ο αναβατης ,που σημαίνει ότι είναι εύκολο να σηκωθεί.

    Κάτι εχω καταφέρει μέχρι τώρα αλλά με φόβο μην μου φέρει καπάκι και δε το τραβάω πολύ.δεν εχω καταφέρει ακόμα να βάλω το πίσω φρένο στην εξάσκηση ,συνέχεια το ξεχνάω,αν και τις περισσότερες φορές που παω για εξάσκηση το βάζω συνειδητά το πόδι πάνω.


    Παντος εδώ λέει ότι καλύτερα είναι να μάθουμε σούζα με χρήση συμπλέκτη,είναι πιο ασφαλές.

    Δείτε το βίντεο είναι πολύ καλό...

    καλωσήρθες φίλε με το ktm...

  10. #10
    ο κολητος μου εχει το 950 sm απο αυτα που μου λεει ,
    το ποδοφρενο ειναι η καλυτερη απιλογη
    ο ιδιος το σηκωνει με πρωτη η δευτερα με ενα η δυο ατομα και παει παει παει παει
    κανει και αλλαγες ταχ .στο αερα και ολα αυτα με την χρηση ποδοφρενου

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13
    Εγώ έχω στραβομάθει εξ' αρχής και το πρώτο και βασικό είναι που δεν κάνω συμπλεκτάρισμα, το οποίω κι εγώ θεωρώ πιο σωστό καθώς θα έρχεται πιο ομαλά και θα είναι καλύτερα ελεγχόμενο. Στο δικό μου με τρίτη όπως έλεγε και ο φίλος παραπάνω. Όπως και να 'χει όμως για τη χρήση που το θέλω το ποδόφρενο δεν θα μου κάνει δουλειά...

    Βρήκα κάτι εδώ: http://slavensracing.com/products/br...berg-by-revloc
    Λέει όμως κι αυτό πως κάνει για μοντέλα 06-11 και το δικό μου είναι 04. Τοποθετείται λέει μαζί με το "Brembo clutch master cylinder".
    Άραγε θα μπορούσα να το τοποθετήσω σε συνδιασμό με αυτό το κιτ: http://www.speedaway.co.uk/part/1322...-kit-cpl-d13mm

  12. #12
    Νέο μέλος Το avatar του/της MarD
    Εγγραφή
    09/07/2011
    Μηνύματα
    13
    Άκυρο, πήρα απάντηση από τον μαγαζάτορα πως δεν υπάρχει κάτι για μένα.

    Πάνο, τις αλλαγές ταχυτήτων ο κολλητός σου τις βάζει καρφωτές έτσι;

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MarD
    Άκυρο, πήρα απάντηση από τον μαγαζάτορα πως δεν υπάρχει κάτι για μένα.

    Πάνο, τις αλλαγές ταχυτήτων ο κολλητός σου τις βάζει καρφωτές έτσι;
    κανονικοτατα με συμπλεκτη,δουλευοντας πολυ ποδοφρενο

    τοσα χρονια που το ξερω ακομα δεν εχω καταλαβει πως τα καταφερνει ο πουστης

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/07/2011
    Μηνύματα
    11
    Γεια σας και απο μενα μαγκες.Εχω και εγω ενα Prestige του 04.Το μηχανακι σηκωνεται (χωρις να το ταλαιπωρησεις με συμπλεκταρισμα και τετοια) με δευτερα πολυ ανετα.Μετα συνεχιζεις καρφωτες εννοειτε παντα (πως τα καταφερνουν μερικοι και αλλαζουν στην σουζα ταχυτητες με συμπλεκτη δεν το εχω καταλαβει).Για τον φιλο που λεει οτι θελει να βαλει handbrake.Δεν αξιζει,κατσε και μαθε ποδοφρενο.Ειναι πολυ απλο και ευκολο.

  15. #15
    και εγω στην σουζα οταν κανω αλλαγες τισ κανω με συμπλεκτη κανονικα
    KTM 950 SM

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. λάδια για ktm lc4 640 2004
    από ktm lc4 640 s/m στο forum KTM
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 10/02/2021, 10:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF