Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 63

Θέμα: 94 Ηonda GB 250 Clubman

  1. #46
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Και πειτε μου εσείς τώρα.... Πως γίνεται αυτή η εταιρία να έχει καταντήσει να βγάζει μηχανακια σαν το DN-01 και το Crossrunner?

    +1
    Give me fuel, Give me fire

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Και πειτε μου εσείς τώρα.... Πως γίνεται αυτή η εταιρία να έχει καταντήσει να βγάζει μηχανακια σαν το DN-01 και το Crossrunner?

    τοτε φιλε η λεξεις "senior sales manager", "director of finance technical section" ηταν αγνωστες σε αυτους.

    τοτε υπηρχαν μονο μηχανικοι. και αυτοι εκαναν κουμαντο.


    τωρα οι χαρτογιακαδες σκεφτονται πως μπορουν να μειωσουν τα κοστη και να βγαλουν περισσοτερο κερδος.

  3. #48
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    re paidia kitaxte ligo tin istoria tis honda....i honda me ELAXISTES ekseresis panta ebgaze papoydistika bareta mixanakia stin paragogi...apo tin arxi tis porias tis...


    to mixanaki afto ine oti ine simera to cbf250 mi treleneste...apla ine omorfoyli

  4. #49
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mead5600

    to mixanaki afto ine oti ine simera to cbf250 mi treleneste...
    καμία σχέση
    Give me fuel, Give me fire

  5. #50
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mead5600
    re paidia kitaxte ligo tin istoria tis honda....i honda me ELAXISTES ekseresis panta ebgaze papoydistika bareta mixanakia stin paragogi...apo tin arxi tis porias tis...


    to mixanaki afto ine oti ine simera to cbf250 mi treleneste...apla ine omorfoyli
    γκούκλαρε μια

    CB750
    CB450
    VFR
    RVF
    FIREBLADE
    NR


    και τα ξαναλέμε ...

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mead5600
    re paidia kitaxte ligo tin istoria tis honda....i honda me ELAXISTES ekseresis panta ebgaze papoydistika bareta mixanakia stin paragogi...apo tin arxi tis porias tis...


    to mixanaki afto ine oti ine simera to cbf250 mi treleneste...apla ine omorfoyli
    Όταν λες παππουδίστικα το λες επειδή τα Honda μπορούν να γεράσουν ε;

    Γιατί τα άλλα μηχανάκια πεθαίνουν νέα...
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  7. #52
    έτσι μπράβο, μην πειράξεις τίποτα! αστο να το περιποιηθώ εγώ όταν το αγοράσω

    είναι ομορφούλι πάντως, απ' όπου και να το κοιτάξεις:a07:
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  8. #53
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    γκούκλαρε μια

    CB750
    CB450
    VFR
    RVF
    FIREBLADE
    NR


    και τα ξαναλέμε ...

    cb750 παπουδιερα...ήταν πολύ αξιόπιστο αλλα υπερβολικά βαρετό...γι αυτό όλοι ήθελαν bonnie και norton....

    cb450 μια από τα ίδια δεν ήταν sport μηχανάκια, κατι αντιστοιχο με τα σημερινα cb, αντεcbf...

    vfr κάτι ατσούμπαλα και πανβαρα μηχανάκια, ανυπαρκτα βουτηρενια πλαισια και αναρτησεις, τα πρώτα μάσαγαν και τους εκκεντροφόρους για πλακα...τώρα για τα σύγχρονα 800,1200 γελάμε, τουριστες

    rvf κάτι κάνουμε πάνε στις ελάχιστες εξαίρεσης που λέγαμε...αλλα και παλι πισω απο τον ευρωπαικο ανταγωνισμο αν δε χρυσοπληρωνες το πανακριβο κιτ

    fireblade με εξαίρεση το 1ο που ηταν ριζοσπαστικο για τα χοντα δεδομενα(βεβαια τοτε η ντουκατι εβγαλε το 916 που ηταν η απολυτη επανασταση απο καθε αποψη), ίσως και το 954, πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό, σχεδόν τουριστικά ήταν(θυμηθείτε τα πρώτα 900, τα 929 αργότερα)

    nr ntaks συλλεκτικό ήταν αλλα από συμπεριφορά επισης βαρυ, και αδυναμο εντελως...τα οβαλ πιστονια μονο για μοστρα ηταν...επισης ηθελε το πανακριβο κιτ για να ζωντανεψει....



    εχτισε ενα ονομα στην αξιοπιστια η χονδα, αλλα ποτε δεν εβγαλε μηχανη που να προκαλει συγκινησεις....η τουλαχιστον να προκαλει περισσοτερο απο καποιο αλλο....για την ακριβεια δεν προκαλουσε καν....δειτε μονο τις παλιες διαφημισεις της χονδα ακομα και για τα πρωτα cb....

    αντιθετα καβασακια μπουζουκια γιαμαχα εβγαζαν μοτο που προκαλουσαν...εθισμο και συναισθηματα(rd,rg,gpz,mach klp klp klp)

    μια χαρα τα λεει......

  9. #54
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
    έτσι μπράβο, μην πειράξεις τίποτα! αστο να το περιποιηθώ εγώ όταν το αγοράσω

    είναι ομορφούλι πάντως, απ' όπου και να το κοιτάξεις:a07:
    θανκΖ, ρε...!

    πούΤσουνα προχτέ, να τσιμπήσεις βόλτα...?! ε..?



    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    τοτε υπηρχαν μονο μηχανικοι. και αυτοι εκαναν κουμαντο.
    +1.000.000.


  10. #55
    D-11 Earth Mover Το avatar του/της Tpap
    Εγγραφή
    11/10/2007
    Μηνύματα
    2.954
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mead5600
    to mixanaki afto ine oti ine simera to cbf250 mi treleneste...
    cb, είπeς...?!

    τι σχέση έχει το cb..?

    Και τότεΣ υπήρχε το cb250.
    Ποιός ο λόγος να βγάλουν κάτι τετοιο στην παραγωγή παράλληλα, αν ήταν ίδιο...?

  11. #56
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
    cb, είπeς...?!

    τι σχέση έχει το cb..?

    Και τότεΣ υπήρχε το cb250.
    Ποιός ο λόγος να βγάλουν κάτι τετοιο στην παραγωγή παράλληλα, αν ήταν ίδιο...?
    Μονο και μονο για να ψαχνει ενας καμμενος μαστορης ηλεκτρονικη αρκετα χρονια μετα.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  12. #57
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    cb750 παπουδιερα...ήταν πολύ αξιόπιστο αλλα υπερβολικά βαρετό...γι αυτό όλοι ήθελαν bonnie και norton....

    nr ntaks συλλεκτικό ήταν αλλα από συμπεριφορά επισης βαρυ, και αδυναμο εντελως...τα οβαλ πιστονια μονο για μοστρα ηταν...επισης ηθελε το πανακριβο κιτ για να ζωντανεψει....



    εχτισε ενα ονομα στην αξιοπιστια η χονδα, αλλα ποτε δεν εβγαλε μηχανη που να προκαλει συγκινησεις....η τουλαχιστον να προκαλει περισσοτερο απο καποιο αλλο....για την ακριβεια δεν προκαλουσε καν....δειτε μονο τις παλιες διαφημισεις της χονδα ακομα και για τα πρωτα cb....

    αντιθετα καβασακια μπουζουκια γιαμαχα εβγαζαν μοτο που προκαλουσαν...εθισμο και συναισθηματα(rd,rg,gpz,mach klp klp klp)

    μια χαρα τα λεει......
    Περνας κάποια κρίση και θα σου περάσει η εφαγες τίποτα περίεργο το Σ/Κ και σε πείραξε.
    Αλλιώς δεν εξηγείται τόσες μπούρδες σε ενα ποστ.

    Τα σημάδια βέβαια φαίνονταν στον ορίζοντα από τότε που τα CB72/77 και με 250 τετράχρονα κυβικά πάταγαν μηχανάκια με 2πλασια κυβικά. Ηταν η αρχή του τέλους για τους Εγγλέζους.

    To 450 ηταν το πρώτο μεσαίο/μεγάλο Honda και ο προπομπός της καταστροφής των Εγγλέζων, το 750 ηταν η καταστροφή. Κανένας δεν ηθελε μπουρδέλο Triumph η Norton που έχανε λαδια απο καινούριο μετα την εμφάνιση του CB750, εκτος κι αν μιλάς για σήμερα που εχουν ζήτηση στο κλασσικό κοινό.
    Τρανή απόδειξη οτι εκλεισαν ολα τα Εγγλέζικα εργοστάσια μέσα σε 13 χρόνια απο την εμφάνισή του.

    Για το NR δεν υπαρχει κανένα κιτ.
    Αν ηθελαν θα είχε εύκολα 150 ίππους αντι για 125, αλλά δεν ηταν αυτός ο σκοπός.


    Δηλαδή τα Bol d or η το CBX δεν προκαλούσε συναισθήματα ε?

    Τpap να το χαρείς ρε φίλε!



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	cb77_03_small.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	56,1 KB 
ID:	232160
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #58
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    ....................

    ................
    Δηλαδή τα Bol d or η το CBX δεν προκαλούσε συναισθήματα ε?

    Τpap να το χαρείς ρε φίλε!

    Πόσο δίκιο έχεις .......

    Τον Μπόλντορα τον Θεϊκό....... 900 κιλά μπαλάκια έπρεπε να είχες για να τον στύψεις.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  14. #59
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    κατ αρχην σαπιλα δε καταλαβαινω το μηδενισμο σου, αλλα αυτο ειναι δικο σου προβλημα

    πρωτον δεν εθιξα πουθενα το θεμα γκαζια....προφανως και μια χαρα γρηγορα ηταν, βεβαια τα υπολοιπα γιαπωνεζικα ηταν παντα πιο γρηγορα....

    μιας και ανεφερες το 750...
    http://www.youtube.com/watch?v=yeMgEuf30G4

    ο χαρακτηρισμος παπουδιερα...στο 3:45....

    τωρα για το νρ...αμα ηθελαν 8α το εβγαζαν και με 250 αλογα...αλλα δε το εβγαλαν....το εβγαλαν 250 κιλα....και το εκανα πιο αργο απο το sbk που ειχε εκεινη την εποχη η ιδια εταιρια...


    οσο για τα μπολ ντορ και τα cbx....δε ξερω τι συγκινηση εννοεις οτι προκαλει μια μοτο 350 κιλα....φυσικα τοτε υπηρχαν και τα kz, gs argotera ta gpz....κλπ κλπ κλπ....
    βεβαια στην καφετερια προκαλουσε πολλα συναισθηματα σιγουρα


    λοιπον ημουν αρκετα ξεκαθαρος σε αυτα που εγραψα...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos

    εχτισε ενα ονομα στην αξιοπιστια η χονδα, αλλα ποτε δεν εβγαλε μηχανη που να προκαλει συγκινησεις....η τουλαχιστον να προκαλει περισσοτερο απο καποιο αλλο....για την ακριβεια δεν προκαλουσε καν....δειτε μονο τις παλιες διαφημισεις της χονδα ακομα και για τα πρωτα cb....

    αντιθετα καβασακια μπουζουκια γιαμαχα εβγαζαν μοτο που προκαλουσαν...εθισμο και συναισθηματα(rd,rg,gpz,mach klp klp klp)

    μια χαρα τα λεει......

    χμμμ οτι αναφερεις εσυ δλδ....οτι κλεισαν τα ευρωπαικα επειδη δε μπορουσαν να συναγωνιστουν την αξιοπιστια των ιαπωνων....δε νομιζω να το αμφισβητισε κανεις αυτο ομως....



    επειδη λοιπον ουτε με πειραξε το σκ κατι ουτε τιποτα....πες μας τι ειναι μπουρδα να το συζητησουμε...η πες ποιο ειναι το προβλημα σου να το ξεκα8αρισουμε απο το να πιανεσε απο γραμμες ψαχνοντας για αφορμη
    η πες μας αν σε πειραξε εσενα κατι το σκ που περασε....



    ΥΓ:οσο για το νρ....δε νομιζω να θυμαμαι λαθος αλλα ψαξω λιγο να δω τι ηταν αυτο που θυμομουν....

  15. #60
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    κατ αρχην σαπιλα δε καταλαβαινω το μηδενισμο σου, αλλα αυτο ειναι δικο σου προβλημα

    πρωτον δεν εθιξα πουθενα το θεμα γκαζια....προφανως και μια χαρα γρηγορα ηταν, βεβαια τα υπολοιπα γιαπωνεζικα ηταν παντα πιο γρηγορα....

    μιας και ανεφερες το 750...
    http://www.youtube.com/watch?v=yeMgEuf30G4

    ο χαρακτηρισμος παπουδιερα...στο 3:45....

    τωρα για το νρ...αμα ηθελαν 8α το εβγαζαν και με 250 αλογα...αλλα δε το εβγαλαν....το εβγαλαν 250 κιλα....και το εκανα πιο αργο απο το sbk που ειχε εκεινη την εποχη η ιδια εταιρια...


    οσο για τα μπολ ντορ και τα cbx....δε ξερω τι συγκινηση εννοεις οτι προκαλει μια μοτο 350 κιλα....φυσικα τοτε υπηρχαν και τα kz, gs argotera ta gpz....κλπ κλπ κλπ....
    βεβαια στην καφετερια προκαλουσε πολλα συναισθηματα σιγουρα


    λοιπον ημουν αρκετα ξεκαθαρος σε αυτα που εγραψα...




    χμμμ οτι αναφερεις εσυ δλδ....οτι κλεισαν τα ευρωπαικα επειδη δε μπορουσαν να συναγωνιστουν την αξιοπιστια των ιαπωνων....δε νομιζω να το αμφισβητισε κανεις αυτο ομως....



    επειδη λοιπον ουτε με πειραξε το σκ κατι ουτε τιποτα....πες μας τι ειναι μπουρδα να το συζητησουμε...η πες ποιο ειναι το προβλημα σου να το ξεκα8αρισουμε απο το να πιανεσε απο γραμμες ψαχνοντας για αφορμη
    η πες μας αν σε πειραξε εσενα κατι το σκ που περασε....



    ΥΓ:οσο για το νρ....δε νομιζω να θυμαμαι λαθος αλλα ψαξω λιγο να δω τι ηταν αυτο που θυμομουν....
    Πιστευω οτι θα ηταν καλύτερα να το συζητήσουμε σε αλλο thread.

    Παντως εγω δεν νομίζω διακρίνεται καπου μηδενισμός στα λεγόμενά μου, σε αντίθεση με σένα.

    Επίσης νομίζω οτι δεν κατάλαβες το χιούμορ, ίσως δεν εβαλα τα κατάλληλα emoticons, αλλά να σαι σιγουρος οτι εκανα πλάκα οσον αφορά τα περί, του οτι κατι σε πείραξε κλπ.

    Για το NR δεν υπάρχει κιτ μην το ψαχνεις. Το CB750 ηταν το πιο γρήγορο μηχανάκι παραγωγής μεχρι να βγεί το Z900, οπότε το να το αποκαλεί boring ο ταδε του discovery δεν μου λεει τίποτα.
    Τα CB72/77 τα εχεις υπ όψιν? Εχεις διαβάσει τα τεστ της εποχής από Αγγλους δημοσιογράφους?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF