Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: διλημμα

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2011
    Μηνύματα
    7

    διλημμα

    γεια σας παιδια,

    είμαι απειρος οδηγος δικυκλου και θελω για πρωτη φορα να αποκτησω την δικη μου μηχανη. έχω σχετική εμπειρία απο μικρός όταν οδηγούσα την γουρόυνα του πατέρα μου.

    για μενα το υπερτατο που πρεπει να διαθέτει μια μηχανη είναι η ασφαλεια και ασφάλεια σε δικυκλο για μενα είναι πρωτίστως τα φρενα και τα ελαστικά. τα λέω καλά? διορθώστε με.

    απ ότι έχω καταλάβει το YBR 250 υπερτερει σε σχέση με το CBF 250 στην κατανάλωση καυσίμου και στο κόστος συντήρησης, ενώ το honda υπερτερει στα φρένα. η μεγάλη της honda σχολή βλέπεις. και μονο στο ακουσμα honda παθαίνεις κάτι.

    Πέραν απο κάποιες υποκειμενικές κρίσεις που είναι βεβαίως σεβαστές, θα ηθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει συγκεκριμένα στοιχέια με απτά νούμερα για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε (κόστος καυσίμου, σέρβισ). Η διαφορά στα φρένα είναι μεγάλη ή αμελητέα? Ειδικά αυτά θα τα χρειαστώ. Για μένα κριτηριο No 1 στην επιλογή μου. Την ασφάλεια την πληρώνω κάτι παραπάνω

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964

    Re: διλημμα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ultima
    .. και μονο στο ακουσμα honda παθαίνεις κάτι.
    Ανακατεύεσαι και εσύ?


    Περίμενε να μπουν ιδιοκτήτες και τέως κάτοχοι να στα πουν καλύτερα.


    Καλώς ήρθες.

    Sent from me using a computer.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573

    Re: διλημμα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ultima
    γεια σας παιδια,

    είμαι απειρος οδηγος δικυκλου και θελω για πρωτη φορα να αποκτησω την δικη μου μηχανη. έχω σχετική εμπειρία απο μικρός όταν οδηγούσα την γουρόυνα του πατέρα μου.

    για μενα το υπερτατο που πρεπει να διαθέτει μια μηχανη είναι η ασφαλεια και ασφάλεια σε δικυκλο για μενα είναι πρωτίστως τα φρενα και τα ελαστικά. τα λέω καλά? διορθώστε με.

    απ ότι έχω καταλάβει το YBR 250 υπερτερει σε σχέση με το CBF 250 στην κατανάλωση καυσίμου και στο κόστος συντήρησης, ενώ το honda υπερτερει στα φρένα. η μεγάλη της honda σχολή βλέπεις. και μονο στο ακουσμα honda παθαίνεις κάτι.

    Πέραν απο κάποιες υποκειμενικές κρίσεις που είναι βεβαίως σεβαστές, θα ηθελα να ρωτήσω αν κάποιος έχει συγκεκριμένα στοιχέια με απτά νούμερα για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε (κόστος καυσίμου, σέρβισ). Η διαφορά στα φρένα είναι μεγάλη ή αμελητέα? Ειδικά αυτά θα τα χρειαστώ. Για μένα κριτηριο No 1 στην επιλογή μου. Την ασφάλεια την πληρώνω κάτι παραπάνω
    καλησπερα
    εχω το cbf 250
    σε αυτή την κατηγορία οι διαφορες σε κοστος χρησης και συντήρησης είναι αμελητέες καθως μιλάμε για δυο σχεδον ομοια μηχανακια
    στην πραξη για να παρεις μια ιδεα με το δικό μου κάνεις ευκολα 400χλμ με 16 λιτρα ενω τα σερβις είναι τοσο απλά που τα κανω μονος μου
    επειδή επιμένεις για τα φρενα (και καλά κάνεις) ψαξε για κατι μεγαλύτερο με ABS

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Πραγματι το μονο μηχανακι της γιαμαχα που ειναι το καλυτερο στη κατηγορια του μεχρι στιγμης ειναι το ybr250.

  5. #5
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964

    Re: Re: διλημμα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
    .. ψαξε για κατι μεγαλύτερο με ABS
    Δλδ επειδή είναι άπειρος αν πάρει κάτι μεγαλύτερο με abs θα είναι πιο ασφαλής?
    Sent from me using a computer.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908

    Re: Re: Re: διλημμα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Δλδ επειδή είναι άπειρος αν πάρει κάτι μεγαλύτερο με abs θα είναι πιο ασφαλής?
    συμφωνώ με τον Daz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. #7
    Ναι μια μεγαλυτερη μηχανη ειναι πιο ασφαλης.

    Φρενα, αναρτησεις, πλαισιο, ενεργητικη ασφαλεια δεν τα βρισκεις στα μικρα.

    Ειναι γνωστο οτι ολα τα διτροχα ειναι αρκετα γρηγορα για να σε σκισουν.
    Κατα 80% οι αναβατες τα κανουν σκοτωστρες κατα 20% η κακια στιγμη.

    Το θεμα ειναι η μηχανη να μορει να συγχωρεσει μια παπαρια σου αλλα χωρις ABS, χωρις γκαζι, χωρις μπροστινο .... τι να σε κανει το ερμο.....

  8. #8
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Σε όλα δίκιο έχεις και συμφωνώ. Όχι όμως όταν αναφερόμαστε σε νέους και άπειρους αναβάτες. Κάποιος άπειρος, πόσο μάλλον αν είναι και πιτσιρικάς, δεν μπορεί να διαχειριστεί τον όγκο πληροφοριών που λαμβάνει από ένα 600άρι. Και φυσικά δεν ξέρει και να τις αποκωδικοποιήσει. Η διαφορά μεταξύ των δύο μηχανών είναι χαοτική για κάποιον που δεν έχει ξανακαβαλήσει.

    Μπορεί να έχουν καλύτερα φρένα και αναρτήσεις και πλαίσιο αλλά αυτά υπάρχουν για να διαχειρίζονται καλύτερα τα περισσότερα χλμ που μαζεύουν από στροφή σε στροφή.

    Το πόσο εύκολα όμως μπορεί να παρασυρθεί, ακόμα και κάποιος με εμπειρία, το ξέρουμε όλοι. Και όσο πιο πολύ είναι το γκάζι τόσο πιο εύκολα παρασύρεσαι.

    Κάποιος που δεν έχει ξανακαβαλήσει το 250άρι θα του φανεί πύραυλος. Θα μάθει όμως πολύ πιο γρήγορα να το "ελέγχει" και να το "διαχειρίζεται" απ' ότι ένα μεγαλύτερο. Θα βρει τα όριά της μηχανής του πολύ πιο γρήγορα και θα καταλάβει επιτέλους τι παραπάνω έχουν τα μεγάλα. Τι είναι αυτό το έχτρα που μπορούν να σου προσφέρουν εκτός απ' το έχτρα γκάζι.

    Κανένας δεν βγήκε χαμένος επειδή το πρώτο του μηχανάκι εκτός από λίγους ίππους, είχε και πλαίσιο από τσίχλα ή επειδή του έλειπαν τα abs. Αφήστε τους νέους να μάθουν τι εστί στρέβλωση πλαισίου. Πως φρενάρουμε. Πως σταματάει η μηχανή. Πως είναι οι σωστές αναρτήσεις.

    Και ναι το 250άρι μπορεί να γίνει επικίνδυνο όχι όμως περισσότερο από ένα παπί, για του λόγους που ανέφερες και σίγουρα λιγότερο από ένα μεγαλύτερο, για τους λόγους που ανέφερα.

    Θα μπορούσα πολύ απλά να σου απαντήσω πως κανένας πιτσιρικάς δεν τσακίστηκε επειδή το πλαίσιο της μηχανής του δεν το πρόσφερε την κατάλληλη ακαμψία. Τα είπα όμως στη νύφη για να τα ακούσει η πεθερά.

    Και για να μην είμαι συνέχεια εκτός θέματος, θεωρώ το ybr καλύτερη επιλογή με μόνο αρνητικό την μεγαλύτερη τιμή. Μηχανάκια αυτής της κατηγορίας βρίσκεις μεταχειρισμένα σε πολύ καλή κατάσταση και για κάποιον που σκέφτεται να την αλλάξει σε 1-2 χρονάκια το μεταχειρισμένο είναι μάλλον πιο συμφέρουσα αγορά.
    Sent from me using a computer.

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2011
    Μηνύματα
    7

    διλλημα

    ευχαριστω παιδες για τις απαντήσεις σας,

    για μεγαλύτερο δεν θέλω να συζητησω. Το θεωρώ υπερβολικό για τα κυβικά μου. Τα 250άρια είναι μια πιο συνειδητοποιημένη επιλογή. Ουτε πολύ λίγα,ούτε και πολλά. Κάπου στην μέση σαν ένα λογικό compromise. Πιστεύω ότι οι μηχανές θηρία σου προσφέρουν πράγματα περιττά, όχι γιατί τα χρειάζεσαι, αλλά γιατί ικανοποιήσαι και μόνο που ξέρεις ότι υπάρχουν.

    Επειτά την θέλω για την πόλη. Που να ανήξεις στην Αθήνα τώρα. Ε βέβαια και βόλτες που πηγαίνω συχνά Πόρτο Χέλι. Έχει πολλές στροφές και κολλάς πίσω από νταλίκες και λεωφορεία χωρίς ορατότητα για προσπέραση. Έχεις πολύ λίγο χρόνο να κάνεις μια (πάντα) ορθολογική προσπέραση, αλλά πιστεύω ενα 250άρι τα κουλαντρίζει ευκολα. Λέω εγώ τώρα, μπορείτε να με διορθώσετε. Η τελική δεν με ενδιαφέρει και τόσο. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει μα..ες, αν και ο πειρασμός θα είναι πάντα παρών, αλλά η επιτάχυνση είναι απαραίτητη. Να μπορείς να "ξεφεύγεις".

    Ο φίλος που λέει για ABS δεν έχει βέβαια άδικο. Έχω βρει αυτό χτες. Δεν ήξερα κι εγώ ότι υπάρχει:
    http://www.totalmotorcycle.com/photo...CBR250RABS.htm

    Μπήκα στο mototriti και ειδα τιμές
    CBR 250R ABS=5.180€
    ΥΒR 250=5.070€

    Η διαφορά είναι αμελητέα. Σιγά τα 110 € τώρα. Αστιεόμασται? Άρα ρε παιδιά δεν χρειάχεται να πάω σε μεγαλύτερα κυβικά για να έχω ABS. Δεν ξέρω γιατί έχω κωλήσει με τα φρένα. Αλλά για μένα τα καλά φρένα στην μηχανή είναι non plus ultra. 'Ολοι ξεκινάν από τα γκάζια. Εγώ ίσως ξεκινάω ανάποδα, από τα φρένα. Πολύ φοβάμαι ότι τις σαβούρες μου θα τις φάω. Σαβούρα με σαβούρα έχει όμως διαφορά. Το θέμα είναι να ξανασηκωθείς στα πόδια σου. Έχω δει στην ζωή μου 4-5 ατυχήματα στην Αθήνα μπροστά στα μάτια μου. Ηταν να τα λυπάσαι τα παιδιά. Νιώθω πολύ σεβασμό για τις μηχανές και τους δικυκλιστές.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2011
    Μηνύματα
    7
    επίσης daz,

    τι εννοείς όταν λες στρέβλωση πλαισίου?

    (Μη με ξενερώσετε βέβαια λέγωντάς μου, ότι επειδή δεν ξέρω τα βασικά να μην πάρω μηχανή!!!)

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/07/2011
    Μηνύματα
    7
    βρήκα και αυτό:

    http://www.youtube.com/watch?v=TRoKr-XWjNE

    εσείς που ξέρετε μπορείτε να κάνετε σχόλειο. εγώ το βρίσκω ενδιαφέρον. στην δεύτερη περίπτωση χωρίς abs πατάει πολύ νωρίτερα φρένο. είναι ακριβώς το ίδιο μοντέλο μηχανής. άρα συγκρίνεις όμοια πράγματα. Εσείς που είστε στο τιμόνι μηχανής μπορείτε να πείτε περισσότερα από μενα

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/02/2009
    Μηνύματα
    25
    Το ybr το είχα πάρει 4000 ευρώ, δεν αξίζει 5000 ευρώ, είναι πολλά για αυτά που σου δίνει. Είχα διαβάσει ένα review για το cbr που έλεγε ότι καταναλώνει 3,8 ανά 100 km. Οπότε είναι περίπου ίδιο με το ybr αλλά με καλύτερες επιδόσεις. Δες λοιπόν αν έχουν φέρει στην Ελλάδα φίλτρα λαδιού- αέρα, μπουζί, αλυσίδα, τακάκια, μπαταρία, αμορτισέρ. Σύγκρινε τις τιμές τους με τα υπόλοιπα μηχανάκια της honda, Και αν υπάρχουν (μπορεί να μην τα έχουν φέρει ακόμα) σε καλές τιμές προχώρα σε αγορά.

  13. #13
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αν σου βγαίνει οικονομικά, πάρε το CBR 250 (δαγκωτό). Διαφορετικά προτίμησε το YBR.


  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    ρε σεις βγαινει και το cbr250 με c-abs??

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573

    Re: Re: Re: διλημμα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Δλδ επειδή είναι άπειρος αν πάρει κάτι μεγαλύτερο με abs θα είναι πιο ασφαλής?
    οι περισσότερες σαβουρδες ακόμα και με μικρες ταχύτητες-και ο προσωπικος μου φοβος παρολο που οδηγω κοντα 20 χρονια- είναι το μπλοκάρισμα του μπροστινου.
    με abs τουλάχιστον αυτό το αποφευγεις
    άλλωστε το παιδι πιο πάνω αναφέρεται ειδικά σε φρένα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. TΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΛΗΜΜΑ!!!
    από OzimBa στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 63
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2006, 10:27
  2. Διλημμα
    από Boxer στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2006, 23:18
  3. Λάστιχα και δίλημμα...
    από Cpt. Haddock στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2006, 11:34
  4. Δίλημμα
    από Alchimistis στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2005, 22:42
  5. Δίλημμα!!!!
    από srp5 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 09:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF