Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;

  1. #1

    Question ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!
    ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ VSTROM 650 K4 ME 24OOO ΧΛΜ. ΜΕΤΑ ΤΑ 12000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 500 ml ΣΤΑ 4000 ΧΛΜ ΜΕ CASTROL ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ. ΕΒΑΛΑ ΜΟTUL 5100, MIA AΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΜΕΤΑ SUZUKI-MOTUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ. ΤΑ ΑΦΗΣΑ 6000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ 1L. ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ SERVICE ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ ΤΑ 5100(ΣΤΙΣ 22000 ΧΛΜ).
    ΝΑ ΣΗΜΙΩΣΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 24000 ΧΛΜ ΤΑ 20000 ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ(ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ) ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 7000 στρ. ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΚΑΖΙ(ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΩ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ). Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟ... ΚΑΙ ΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑ DT! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ 500ml ΣΤΑ 4000 ΧΛΜ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ V ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;

  2. #2
    Σα να τσιμπαει λαδακι.Δεν ειναι πολυ αλλα ουτε και φυσιολογικο.Για καλη ληπανση χρησιμοποιησε συνθετικο και ημισυνθετικο,αν θες να μην σου καιει λαδι θα επρεπε να χρησιμοποιησεις ορυκτελεο που ειναι πιο παχυ,αλλα δεν στο προτηνω σε καμια περιπτωση.Καλητερα, καλη ληπανση και να συμπληρωνεις ποτε-ποτε.

    Καλο θα ηταν να επιβεβαιωσει και καποιος αλλος,πιο γνωστης.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696


    Το 500ml σε 4.000 km, δεν λέει και πολλά πράγματα....

    Το ζητούμενο είναι η ποσοστιαία κατανάλωση (%) του λαδιού ανά km σε σχέση με την συνολική χωρητικότητα του κάρτερ !!!

    Η κατανάλωση του λαδιού ΔΕΝ θα πρέπει να υπερβαίνει το 15% της συνολικής χωρητικότητας του κάρτερ, για όσα km δίνει ο κατασκευαστής ανάμεσα στις αλλαγές λαδιών !!!

    Δηλ. αν το μηχανάκι σου παίρνει 4 Lit λάδι και συνίσταται αλλαγή κάθε 10.000 Km, δεν θα πρέπει να "τρώει" παραπάνω από 60ml στα 1.000Km ...


    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Εμένα και στα 32.000 δεν έκαιγε πάνω απο 250ml απο ότι έβλεπα σε κάθε αλλαγή 6.000χλμ. που είναι απόλυτα φυσιολογικό και αναμενόμενο. δηλαδή απο τα 2700, έβγαζα, έσταζε 2450-2500 στο δοχείο...

  5. #5
    ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΘΕ 6000ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 405ml Η' 270ml ΣΤΑ 4000ΧΛΜ. ΤΟ VSROMακι ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΩΣΤΕΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ. ΟΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.
    Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΣΙΒΗΡΙΚΟ; ΑΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ: ΕΝΑ TRANSALP ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΕΚΑΙΓΕ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ. ΕΒΓΑΙΝΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΕ 1000ΧΛΜ ΕΚΑΙΓΕ 1L, ΟΥΤΕ ΚΤΜ ΝΑ ΗΤΑΝΕ.
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της x-rider
    Εγγραφή
    13/08/2002
    Μηνύματα
    504

    Re: ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ;

    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από MISKIN
    [B] ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!



    ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ


    Για τα προβλημα με τα λαδια δυστυχως δεν γνωριζω,

    οταν λυθει γραψε ποιο ηταν το προβλημα


    Καλημερα


  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MISKIN
    ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΘΕ 6000ΧΛΜ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 405ml Η' 270ml ΣΤΑ 4000ΧΛΜ. ΤΟ VSROMακι ΜΟΥ ΚΑΙΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ ΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΩΣΤΕΣ ΑΝ ΑΥΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΡΟΛΟ. ΟΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.
    Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΙΣΧΥΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΣΙΒΗΡΙΚΟ;


    Αν διαπιστώνεις την ποσότητα των λαδιών που "έκαψες" στην αλλαγή των λαδιών, τότε είσαι μάλλον σωστός..!!!

    Αν συμπληρώνεις λάδι ανάμεσα στις αλλαγές, τότε η ποσότητα που νομίζεις ότι καταναλώθηκε, μπορεί να είναι (μέχρι και) η μισή.
    (Δεν μπορείς να πετύχεις τις ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας κινητήρα και λαδιών καθώς και την ίδια ακριβώς στάθμη στο ματάκι ή στον δείκτη..).

    Εφόσον από συμπίεση είσαι Ο.Κ., τότε πιθανόν να καις λάδια από την κεφαλή (αν και θα το έβλεπες στην εξάτμιση....).

    Τσεκάρισε λίγο το μηχανάκι για ψιλοδιαρροή γύρω και κάτω από τον κινητήρα και την κεφαλή (καλό πλύσιμο και μερικές βόλτες ώστε να σκονιστεί - στο "ελαφρώς" βρώμικο μηχανάκι φαίνονται καλύτερα οι διαρροές...).

    Ο κανόνας για την κατανάλωση των λαδιών είναι καθαρά εμπειρικός (από αυτόν βγάζουν οι κατασκευαστές τα διαστήματα αλλαγής των λαδιών - αλλά αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία...) και ισχύει για όλες τις συνθήκες λειτουργίας, αλλά ΔΕΝ είναι ίδιος για όλους τους τύπους των κινητήρων !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8

    ΠΡΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΜΕΝΩΝ ΛΑΔΙΩΝ!

    ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ (ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΜΑΡΙΑ, ΜΙΑ ΑΠΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΕΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟΥ ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΛΑΔΙΟΥ, ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΑΝΑ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΦΙΝΗ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ OLDMAN
    ΤΙΡ:ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΕ ΠΑΡΑΦΙΝΗ ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΤΕ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ. ΣΤΟ ΧΤΖ 750 ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ ΕΚΑΝΑ 18 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΗ ΤΕΝΤΩΣΩ, ΗΤΑΝ ΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ! ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ VSTROMακι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΝΤΩΣΕΙ 15 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ, ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ!

    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  9. #9
    Υιοθετημένο... ...μέλος Το avatar του/της athandim
    Εγγραφή
    21/04/2003
    Μηνύματα
    489

    Re: ΠΡΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΜΕΝΩΝ ΛΑΔΙΩΝ!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από MISKIN

    ΤΙΡ:ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΕ ΠΑΡΑΦΙΝΗ ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΤΕ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ. ΣΤΟ ΧΤΖ 750 ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΑ ΕΚΑΝΑ 18 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΗ ΤΕΝΤΩΣΩ, ΗΤΑΝ ΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ! ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ VSTROMακι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΝΤΩΣΕΙ 15 ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ, ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ
    +1
    Εννοείται ότι δεν ψεκάζεις με λιπαντικό σπρέι πάνω στο παραφινέλαιο, αλλά το έχεις αφαιρέσει με απορρυπαντικό και νερό από πριν, και έχεις αφήσει να στεγνώσει και η αλυσίδα, ε;
    Συμφωνούμε;
    'Ενα Jameson με πάγο...

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696


    Μια χαρά πήγαινε το thread....

    Γιατί μπλέξαμε με καθαρισμό και λίπανση αλυσίδας ???

    .
    .
    .
    .
    Νίκοοοοοοοο, στις Διαμάχες, χαλαρά....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Αν τα λάδια κατεβαίνουν μόνο όταν πας στην εθνική ή ΑΟ με πολλά, θα σου έλεγα να ελέγξεις μήπως τα χάνεις από αναθυμιάσεις.
    Το VStlom μάλλον τα επιστρέφει στο φιλτροκούτι κι έχει κανένα μπουκαλάκι που τα μαζέυει? Και αν ναι το αδειάζεις?

    Αν το θέμα είναι τέτοιο μπορείς να το αντιμετωπίσεις γεμίζοντας λάδι μέχρι την μέση και όχι μέχρι πάνω.

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #12

    Re: Re: ΠΡΟΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΜΕΝΩΝ ΛΑΔΙΩΝ!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από athandim
    +1
    Εννοείται ότι δεν ψεκάζεις με λιπαντικό σπρέι πάνω στο παραφινέλαιο, αλλά το έχεις αφαιρέσει με απορρυπαντικό και νερό από πριν, και έχεις αφήσει να στεγνώσει και η αλυσίδα, ε;
    Συμφωνούμε;


    ΣΕ ΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΡΡΥΠΑΝΤΙΚΟ. ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ ΑΡΚΕΙ!
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Αν τα λάδια κατεβαίνουν μόνο όταν πας στην εθνική ή ΑΟ με πολλά, θα σου έλεγα να ελέγξεις μήπως τα χάνεις από αναθυμιάσεις.
    Το VStlom μάλλον τα επιστρέφει στο φιλτροκούτι κι έχει κανένα μπουκαλάκι που τα μαζέυει? Και αν ναι το αδειάζεις?

    Αν το θέμα είναι τέτοιο μπορείς να το αντιμετωπίσεις γεμίζοντας λάδι μέχρι την μέση και όχι μέχρι πάνω.

    sapila racing
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΩ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ DNA, ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΑ ΕΚΑΙΓΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΡΩΜΙΚΟ, ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ;
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

Παρόμοια θέματα

  1. Καίει λάδια;;;
    από Parhs στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2010, 23:30
  2. καίει λάδια ή όχι το cbr1000 του 2008;
    από portlord στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 108
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2009, 19:52
  3. Cbr 1000 Rr ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ;;;
    από booktsio στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 02/09/2009, 14:28
  4. Καιει λαδια????
    από OzZzZzY στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 14/12/2007, 13:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF