ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ!
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ VSTROM 650 K4 ME 24OOO ΧΛΜ. ΜΕΤΑ ΤΑ 12000 ΧΛΜ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 500 ml ΣΤΑ 4000 ΧΛΜ ΜΕ CASTROL ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ. ΕΒΑΛΑ ΜΟTUL 5100, MIA AΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΜΕΤΑ SUZUKI-MOTUL ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ. ΤΑ ΑΦΗΣΑ 6000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ 1L. ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ SERVICE ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ ΤΑ 5100(ΣΤΙΣ 22000 ΧΛΜ).
ΝΑ ΣΗΜΙΩΣΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 24000 ΧΛΜ ΤΑ 20000 ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ(ΚΑΤΕΧΑΚΗ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ) ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΟΠΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 7000 στρ. ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΚΑΖΙ(ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΩ ΑΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ). Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΠΟΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟ... ΚΑΙ ΓΩ ΑΛΛΑΞΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΗΡΑ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑ DT! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ 500ml ΣΤΑ 4000 ΧΛΜ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ V ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;![]()
![]()
![]()