Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 13 από 13

Θέμα: Honda CB600 (Hornet) 2011 - Παρουσίαση

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908

    Cool Honda CB600 (Hornet) 2011 - Παρουσίαση

    Μετά απο ψάξιμο , δεν βρήκα κάποιο θέμα γύρω απο την συγκεκριμένη μηχανή , με το νέο μοντέλο της εταιρίας Honda το Hornet (η αλλίως σφίγκα όπως το λέμε πολλά άτομα... )

    Πήρα την πρωτοβουλία να κάνω την παρουσίαση,δεν ξέρω εάν θα μου βγεί σε καλό , θα κάνω μια δοκιμή καθώς είναι η πρώτη φορά που κάνω κάποια παρουσίαση ,οπότε πιστεύω οτι θα υπάρχουν και λάθη...

    Στο ψητό τώρα...

    Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
    Tο Hornet μάς συντροφεύει εδώ __και χρόνια. Συγκεκριμένα, από το 1998! Από τότε, η Honda είχε κατασκευάσει έναν ιδανικό καθημερινό σύντροφο, ικανότατο τόσο σε χρηστικές όσο και σε sport καταστάσεις. Με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του δανεισμένο από το supersport CBR 600RR, αλλά ρυθμισμένο για πιο ήπια και ελαστική απόδοση, το Hornet διέπρεψε και συνεχίζει να διαπρέπει. Με τα χρόνια, κέρδισε καινούργιο πλαίσιο αλουμινίου, μονής ραχοκοκαλιάς, και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλά CBR 600RR.
    Το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει πολλά σκαλιά όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει, ώστε σήμερα να μιλάμε για σημείο αναφοράς στη μεσαία κατηγορία.

    Τα χρώματα του Hornet είναι τρία για το 2011.

    • Pearl Cool White (άσπρο)
    • Pearl Sprint Yellow (κίτρινο)
    • Pearl Nightstar Black (μαύρο)


    Βλέπουμε ότι για φέτος η Honda άφησε κατά μέρος τις διχρωμίες όσον αφορά στο Hornet,και της έδωσε έναν πιο ήπιων τόνων χρώματα και όχι τόσο Sport..

    Μεγάλη αλλαγή είναι εκείνη των οργάνων.
    Στο Hornet 2011,βλέπουμε οτι πλέον τα όργανα μέτρησης έχουν αλλάξει,και δεν είναι όπως πριν που ήταν μεγάλα σαν πίνακας οργάνων,το μεγάλο στροφόμετρο με τις αναλογικές ενδείξεις πήρ δρόμο με τα νέα όργανα να αποτελούνται απο μιά μικρή ψηφιακή οθόνη,η οποία περιέχει ψηφιακή απεικόνιση των στροφών,κοντέρ,χιλιομετρητές,ρολόι,θερμοκρασία και φυσικά δείκτη βενζίνης
    αυτό είχε ως αποτέλεσμα όλη αυτή η σμυκρινσή μπόρεσε να ενσωματωθεί με άριστο τρόπο στο design της μάσκας του Hornet, χωρίς να προεξέχει το στροφόμετρο, όπως προεξείχε στο προηγούμενο μοντέλο. Ταυτόχρονα, άλλαξε ελαφρώς και το design της μάσκας. Το μείον της αλλαγής; Χάθηκε η όποια -πρακτικά ελάχιστη- προστασία από τα στοιχεία της φύσης έδινε το προηγούμενο μεγάλο στροφόμετρο.
    Παρόλα αυτά, αν επιθυμείτε να επέμβετε χρηστικά στο Hornet, υπάρχει μικρή ζελατίνα δύο εκατοστών που τοποθετείται πάνω στα νέα όργανα.

    Σαν άνεση και εργονομία είναι πάνω κάτω το ίδιο με το προηγούμενο μοντέλο της Honda,δηλαδή φυσικές γωνίες ,στάση αναβάτη , άριστη συγκέντρωση μαζών ,και γενικά το θέμα της άνεσης παρέμεινε το ίδιο όμορφο και καλαίσθητο όπως στο προηγούμενο μοντέλο.

    Η εταιρία δίνει απο το εργοστάσιο κάποια συγκεκριμένα αξεσουάρ που προμηθεύει η ίδια...
    Είναι τα εξής τα οποία θα σας δείξω και στις φωτογραφίες..

    • Βαλιτσάκι
    • Mονόσελο
    • Ανάγλυφο λογότυπο της εταιρίας για το ρεζερβουάρ
    • Θερμαινόμενα Grip
    • Τank protector
    • Ασημένια ζελατίνα μικρού μήκους μόλις 2 εκ. που κυρίως είναι για καλαισθητους λόγους,λόγω οτι 2εκ δεν θα κάνουν διαφορά σε Naked μηχανή
    • Undertray (πίσω ,κάτω απο την σέλα)
    • Paddock Stand
    • Προστατευτικά μανητάρια κινητήρα
    • Λουκέτο - Πέταλλο


    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Κινητήρας 4T, 4Κ, Υ/Ψ, 4Β, 2ΕΕΚ
    Κυβισμός (κ.εκ.) 599
    Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 67x42,5
    Συμπίεση (:1) 12
    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/12.000
    Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,5/10.500
    Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
    Χωρ. ρεζερβουάρ/ρεζέρβας (λτ) 19/4
    Βάρος (kg, κενό) 200,4

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

    Τύπος Μονής ραχοκοκαλιάς, αλουμινίου
    Αναρτήσεις Ε Ανάποδο πιρούνι 41 mm, ΑΕ, ΠΕ
    Διαδρομή (χλστ.) 120
    Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ
    Διαδρομή 128
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ /296, C-ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ /240, C-ABS

    Τροχοί-Ελαστικά

    (Ε) Bridgestone Battlax BT-012 120/70-17
    (Π)Bridgestone Battlax BT-012 180/55-17

    Διαστάσεις

    Μήκος 2.150
    Πλάτος 740
    Μεταξόνιο 1.435
    Ύψος σέλας 800

    Εξοπλισμός
    ABS •
    Μίζα •
    Μανιβέλα x
    Στροφόμετρο •
    Κοντέρ •
    Ένδειξη θερμοκρασίας •
    Ένδειξη βενζίνης •
    Μερικός χιλιομετρητής •
    Φέρινγκ x
    Ρυθμιζόμενες μανέτες •
    Κεντρικό σταντ x
    Πλάγιο σταντ •
    Σχάρα x
    Κλειδαριά κράνους •
    Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση •
    Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση •

    Τιμή 8.960 ευρώ

    •: στάνταρ, x: δε διατίθεται, o: προαιρετικός


    Ελπίζω να σας άρεσε,οι πληροφορίες προ-ήλθαν απο άλλες ιστοσελίδες ,ξένες και ελληνικές αφού έκατσα και τα διάβασα,κράτησα τα κυριότερα μέρη και δανείστικα τα υπόλοιπα.

    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet10.jpg
    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet09.jpg
    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet08.jpg
    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet07.jpg
    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet06.jpg
    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet04.jpg
    http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet02.jpg
    Ελπίζω να σας άρεσε

  2. #2
    Εκδικητικό μέλος Το avatar του/της John Steed
    Εγγραφή
    05/03/2010
    Μηνύματα
    1.913
    Ευχαριστούμε για τον κόπο σου!
    "Qu ils mangent de la brioche"

  3. #3
    Πολυ ακριβο...
    Προσωπικα αυτο που με χαλασε ειναι η αλλαγη των οργανων, στο... παλιο η ποιοτητα του φαινεται αψογη.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    προσωπικά μ'άρεσε πιο πολύ απο του 2008 ...

    Εντάξει ,ακριβό είναι υποκειμενικό αυτό ,στην ίδια κατηγορία σε Naked τι βρίσκεις καλύτερο ? (Δε εννοώ "ααα ειναι Honda" άρα δεν έχει καλύτερο) εννοώ οτι με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και έτσι όπως βγήκε σαν μοντέλο πιστεύω οτι αξίζει τα χρήματα του .

  5. #5
    Προσωπικα με χαλαει η μασκα του,(πολυ ομορφοτερη ηταν η προηγουμενη)
    Και το οτι εφυγε το αναλογικο στροφομετρο,ειναι ενα μειον!
    Ειναι αλλη κλαση η βελονα..........
    Rock hard ride free

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias s.m.
    Προσωπικα με χαλαει η μασκα του,(πολυ ομορφοτερη ηταν η προηγουμενη)
    Και το οτι εφυγε το αναλογικο στροφομετρο,ειναι ενα μειον!
    Ειναι αλλη κλαση η βελονα..........
    +600 ( '08 )
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    +600 ( '08 )
    νταξ δεν στο εθιξα το δικο σου ... και το δικο σου κουκλι ειναι ...

    γενικα Hornet ναναι ;P απλά λεω για το πιο καινουργιο...

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LordVeyron
    νταξ δεν στο εθιξα το δικο σου ... και το δικο σου κουκλι ειναι ...

    γενικα Hornet ναναι ;P απλά λεω για το πιο καινουργιο...
    Πλάκα κάνω ρε συ. Ο καθένας με τα γούστα του.
    Από το νέο hornet μόνο η ουρά μ' αρέσει.
    joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.

  9. #9
    όπου γης Το avatar του/της iosif
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    150
    προσωπικα αυτο με το μασκακι και τα οργανα ψηφιακο ταχυμετρο-ρολοι στροφομετρο -του 06,07- μου αρεσε πιο πολυ

    κατα τα αλλα το πρωτο χορνετ με τη μουρη σφηκας του 08 ηταν ομορφοτερο απο τουτο
    καλά που βγήκα φρόνιμος, υπάκουος, σκυφτός

  10. #10
    η μάσκα του είναι ένα τερατούργημα!
    But in the town it was well known when they got home at night their fat psychopathic wives would thrash them within inches of their lives.

  11. #11
    μονο το κολαρακι μπορεις να πεις οτι ειναι ωραιο...
    μουτρο sucks
    κοντερ sucks sucks sucks sucks sucks

    προτιμω το δικο μου και να του βαλω το κολαρακι του 11

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από LordVeyron
    προσωπικά μ'άρεσε πιο πολύ απο του 2008 ...

    Εντάξει ,ακριβό είναι υποκειμενικό αυτό ,στην ίδια κατηγορία σε Naked τι βρίσκεις καλύτερο ? (Δε εννοώ "ααα ειναι Honda" άρα δεν έχει καλύτερο) εννοώ οτι με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και έτσι όπως βγήκε σαν μοντέλο πιστεύω οτι αξίζει τα χρήματα του .
    Οτι τ'αξίζει τα αξίζει.... αλλα και το τερατακι μα τα 796 αξίζει!
    Θα βαζα και το τρικύλινδρο αλλα του αλλάξανε τα φώτα.....

  13. #13
    παλι HONDA ρε παιδια??
    Εγγραφή
    28/11/2007
    Μηνύματα
    177
    πολλα φραγκα
    αν ειναι να φτασεις εκει---ριχνεις και μια ματια στο ...ντυμενο... hornet (cbr600f)
    νομιζω οτι ειναι πιο ομορφο και με περισσοτερη καλυψη
    εκτος αν καποιος γουσταρει γυμνο--σονι και καλα!!
    θεε ποσο μπλε ξοδεψες για να μη σε βλεπω!!!
    Ο. ΕΛΥΤΗΣ

Παρόμοια θέματα

  1. Cb600 F Hornet 2011
    από Ntele στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2012, 09:24
  2. Honda Hornet 2011
    από harris_x στο forum Honda
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 22/11/2010, 17:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF