Μετά απο ψάξιμο , δεν βρήκα κάποιο θέμα γύρω απο την συγκεκριμένη μηχανή , με το νέο μοντέλο της εταιρίας Honda το Hornet (η αλλίως σφίγκα όπως το λέμε πολλά άτομα... )
Πήρα την πρωτοβουλία να κάνω την παρουσίαση,δεν ξέρω εάν θα μου βγεί σε καλό , θα κάνω μια δοκιμή καθώς είναι η πρώτη φορά που κάνω κάποια παρουσίαση ,οπότε πιστεύω οτι θα υπάρχουν και λάθη...
Στο ψητό τώρα...
Για το 2011, η Honda δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όσον αφορά στο Hornet. Απλώς, φρέσκαρε μούρη και οπίσθια στο γυμνό, θαυματουργό 600άρι της και του χάρισε νέα όργανα, ενσωματωμένα στην καινούργια μάσκα. Έτσι, ολοκληρωμένο οδηγικά και χρηστικά από την προηγούμενη ανανέωση, το Hornet κερδίζει φρέσκια εμφάνιση και μπαίνει φορτσάτο στη νέα χρονιά.
Tο Hornet μάς συντροφεύει εδώ __και χρόνια. Συγκεκριμένα, από το 1998! Από τότε, η Honda είχε κατασκευάσει έναν ιδανικό καθημερινό σύντροφο, ικανότατο τόσο σε χρηστικές όσο και σε sport καταστάσεις. Με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του δανεισμένο από το supersport CBR 600RR, αλλά ρυθμισμένο για πιο ήπια και ελαστική απόδοση, το Hornet διέπρεψε και συνεχίζει να διαπρέπει. Με τα χρόνια, κέρδισε καινούργιο πλαίσιο αλουμινίου, μονής ραχοκοκαλιάς, και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αλά CBR 600RR.
Το αποτέλεσμα ήταν να ανέβει πολλά σκαλιά όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει, ώστε σήμερα να μιλάμε για σημείο αναφοράς στη μεσαία κατηγορία.
Τα χρώματα του Hornet είναι τρία για το 2011.
- Pearl Cool White (άσπρο)
- Pearl Sprint Yellow (κίτρινο)
- Pearl Nightstar Black (μαύρο)
Βλέπουμε ότι για φέτος η Honda άφησε κατά μέρος τις διχρωμίες όσον αφορά στο Hornet,και της έδωσε έναν πιο ήπιων τόνων χρώματα και όχι τόσο Sport..
Μεγάλη αλλαγή είναι εκείνη των οργάνων.
Στο Hornet 2011,βλέπουμε οτι πλέον τα όργανα μέτρησης έχουν αλλάξει,και δεν είναι όπως πριν που ήταν μεγάλα σαν πίνακας οργάνων,το μεγάλο στροφόμετρο με τις αναλογικές ενδείξεις πήρ δρόμο με τα νέα όργανα να αποτελούνται απο μιά μικρή ψηφιακή οθόνη,η οποία περιέχει ψηφιακή απεικόνιση των στροφών,κοντέρ,χιλιομετρητές,ρολόι,θερμοκρασία και φυσικά δείκτη βενζίνης
αυτό είχε ως αποτέλεσμα όλη αυτή η σμυκρινσή μπόρεσε να ενσωματωθεί με άριστο τρόπο στο design της μάσκας του Hornet, χωρίς να προεξέχει το στροφόμετρο, όπως προεξείχε στο προηγούμενο μοντέλο. Ταυτόχρονα, άλλαξε ελαφρώς και το design της μάσκας. Το μείον της αλλαγής; Χάθηκε η όποια -πρακτικά ελάχιστη- προστασία από τα στοιχεία της φύσης έδινε το προηγούμενο μεγάλο στροφόμετρο.
Παρόλα αυτά, αν επιθυμείτε να επέμβετε χρηστικά στο Hornet, υπάρχει μικρή ζελατίνα δύο εκατοστών που τοποθετείται πάνω στα νέα όργανα.
Σαν άνεση και εργονομία είναι πάνω κάτω το ίδιο με το προηγούμενο μοντέλο της Honda,δηλαδή φυσικές γωνίες ,στάση αναβάτη , άριστη συγκέντρωση μαζών ,και γενικά το θέμα της άνεσης παρέμεινε το ίδιο όμορφο και καλαίσθητο όπως στο προηγούμενο μοντέλο.
Η εταιρία δίνει απο το εργοστάσιο κάποια συγκεκριμένα αξεσουάρ που προμηθεύει η ίδια...
Είναι τα εξής τα οποία θα σας δείξω και στις φωτογραφίες..
- Βαλιτσάκι
- Mονόσελο
- Ανάγλυφο λογότυπο της εταιρίας για το ρεζερβουάρ
- Θερμαινόμενα Grip
- Τank protector
- Ασημένια ζελατίνα μικρού μήκους μόλις 2 εκ. που κυρίως είναι για καλαισθητους λόγους,λόγω οτι 2εκ δεν θα κάνουν διαφορά σε Naked μηχανή
- Undertray (πίσω ,κάτω απο την σέλα)
- Paddock Stand
- Προστατευτικά μανητάρια κινητήρα
- Λουκέτο - Πέταλλο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 4Κ, Υ/Ψ, 4Β, 2ΕΕΚ
Κυβισμός (κ.εκ.) 599
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 67x42,5
Συμπίεση (:1) 12
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 100/12.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,5/10.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρ. ρεζερβουάρ/ρεζέρβας (λτ) 19/4
Βάρος (kg, κενό) 200,4
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Μονής ραχοκοκαλιάς, αλουμινίου
Αναρτήσεις Ε Ανάποδο πιρούνι 41 mm, ΑΕ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.) 120
Αναρτήσεις Π Μονό αμορτισέρ, ΑΕ, ΠΕ
Διαδρομή 128
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ /296, C-ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ /240, C-ABS
Τροχοί-Ελαστικά
(Ε) Bridgestone Battlax BT-012 120/70-17
(Π)Bridgestone Battlax BT-012 180/55-17
Διαστάσεις
Μήκος 2.150
Πλάτος 740
Μεταξόνιο 1.435
Ύψος σέλας 800
Εξοπλισμός
ABS •
Μίζα •
Μανιβέλα x
Στροφόμετρο •
Κοντέρ •
Ένδειξη θερμοκρασίας •
Ένδειξη βενζίνης •
Μερικός χιλιομετρητής •
Φέρινγκ x
Ρυθμιζόμενες μανέτες •
Κεντρικό σταντ x
Πλάγιο σταντ •
Σχάρα x
Κλειδαριά κράνους •
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση •
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση •
Τιμή 8.960 ευρώ
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται, o: προαιρετικός
Ελπίζω να σας άρεσε,οι πληροφορίες προ-ήλθαν απο άλλες ιστοσελίδες ,ξένες και ελληνικές αφού έκατσα και τα διάβασα,κράτησα τα κυριότερα μέρη και δανείστικα τα υπόλοιπα.
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet10.jpg
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet09.jpg
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet08.jpg
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet07.jpg
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet06.jpg
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet04.jpg
http://i1136.photobucket.com/albums/...h_hornet02.jpg
Ελπίζω να σας άρεσε
![]()
![]()