Νάτος και ο άλλος ο έξυπνος... Μπέρδεψε το καπάκι της κεφαλής με την κεφαλή την ίδια..
Για να μαθαίνετε και 5 πράγματα, φλάντζα κεφαλής είναι ανάμεσα στον κύλινδρο και την κεφαλή. Εκεί δλδ που τελειώνει ο κύλινδρος και ξεκινάει η κεφαλή.
Η φλάντζα αυτή υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε όλα τα μηχανάκια από καταβολής μοτοσυκλετών και αυτή είναι που είναι κακοφτιαγμένη στα ΚΤΜ και χαλάει , με αποτέλεσμα όταν ζοριστεί λίγο το μηχανάκι τα καυσαέρια να διαρρέουν στον χώρο του ψυκτικού. Το ψυκτικό τότε βράζει και κάνει την πράσινη παρουσία του στον χώρο της μοτοσυκλέτας...
Αυτό που λέει ο φίλος είναι το καπάκι της κεφαλής και ουδεμία σχεση έχει φυσικά με την φλάντζα κεφαλής...
Επίσης να μην παρεξηγείτε τι λέμε. Πολλή φόρα πήρατε και δεν διαβάζετε καν τι σας γράφουν... Δεν είπα ότι το FMX είναι ανταγωνιστής του LC4, ούτε ότι κάποιος θα ταλαντευτεί αν θα πάρει το ένα ή το άλλο.
Απλά ότι με το πρώτο θα κάνει αυτά τα απλά πράγματα που το μηχανάκι υπόσχεται. με το δεύτερο απλά θα μάθει τι σημαίνει ΚΤΜ (Και Τώρα Μάστορα
Οπότε idi και λοιποί κομπλεξικοί, δεν είναι το θέμα αν το μηχανάκι είναι αξιόπιστο ή αν θα κρατήσει 3 χρόνια, λες και το ένα είναι 98% αξιόπιστο ενώ το άλλο 96% αξιόπιστο.
Το θέμα είναι ότι αν το ένα είναι 98% , το άλλο είναι 3% ... Ένας μπελάς σε δύο ρόδες. Πως να το κάνουμε δλδ;