Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 36 από 36

Θέμα: Πίσω φρένο και «κωλιές»

  1. #31
    Τεχνητό Μέλος Το avatar του/της GyPsy
    Εγγραφή
    28/01/2003
    Μηνύματα
    373
    Είμαι σίγουρος οτι εκανα καπου λάθος

    Αλλα είμαι επίσης σίγουρος οτι θα με διορθώσει ο OLDMAN
    Πωλείται XX 98' Full Extra.

    Πωλήθηκε...

  2. #32
    Νέο μέλος Το avatar του/της Washer
    Εγγραφή
    06/09/2005
    Μηνύματα
    16

    Plagiolis8hsh

    Poly endiaferonta osa eipate.

    Exei kapoios na proteinei kapoio sxetiko biblio h post sto internet pou na perigrafei pio analytika pws mpaineis me drift stis strofes?

    Epishs ayth h texnikh se ti eidous strofes se boh8aei kai pws diaforopoieis th grammh pou pairneis gia na kerdiseis ta megista?

    Basika den mporw na katalabw an to driftarisma sthn eisodo ths strofhs einai aparaithto gia na pas pio grhgora me supersport mhxanh h to kanoun gia na tous dinetai h dynatothta na allaxoun grammes kai na kleisoun tous pisw.
    Milaw fysika gia agwnistikh odhghsh kai me bash ta osa exw dei (pou einai liga) mexri twra.

    Washer

  3. #33

    Re: Plagiolis8hsh

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Washer
    Poly endiaferonta osa eipate.

    Exei kapoios na proteinei kapoio sxetiko biblio h post sto internet pou na perigrafei pio analytika pws mpaineis me drift stis strofes?

    Epishs ayth h texnikh se ti eidous strofes se boh8aei kai pws diaforopoieis th grammh pou pairneis gia na kerdiseis ta megista?

    Basika den mporw na katalabw an to driftarisma sthn eisodo ths strofhs einai aparaithto gia na pas pio grhgora me supersport mhxanh h to kanoun gia na tous dinetai h dynatothta na allaxoun grammes kai na kleisoun tous pisw.
    Milaw fysika gia agwnistikh odhghsh kai me bash ta osa exw dei (pou einai liga) mexri twra.

    Washer

    συγνώμη άλλα όλα τα παραπάνω πόστ αφορούν το πίσω φρένο, πράγμα με το οπόίο δεν έχει να κάνει το ντρίφτ !


    το ντρίφτ επιτυγχάνεται με κατέυασμα 2 ταχυτήτων συνήθως για να επιτευχθεί αρκετή διαφορά ταχύτητας κινούμενου τροχού, και αποσυμπλέκεις σταδιακά , έτσι στην ουσία μπλοκάρει ο πίσω τροχός, με συνοδεία μπροστινού (προκειμένου να ελαφρύνει το πίσω ελαστικό και να ξεκολλήσει πιο έυκολα!) μέχρι να ξαναβρεί την επαρκέι ταχύτητα η μοτο και να συμβαδήσει με τον πίσω τροχό.



    μη το κάνετε σπίτι σας. πονάει!!!:rotflmao:

  4. #34
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GyPsy
    Είμαι σίγουρος οτι εκανα καπου λάθος

    Αλλα είμαι επίσης σίγουρος οτι θα με διορθώσει ο OLDMAN


    Τι είναι ρε ο OldMan ???

    Αυτόματος Διορθωτής ??

    Και ΔΕΝ έκανες ΠΟΥΘΕΝΑ λάθος !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #35
    να πω κι εγω τη γνωμη μου??

    καταρχας για να ντριφταρεις καλο ειναι να εχεις τετραχρονο γιατι με διχρονο εκτος οτι θα το καταπονεις αρκετα δεν θα ειναι και ευκολο να ντριφταρεις καθως ο κινητηρας δε θα πολυφρεναρει τον πισω τροχο.

    και το θεμα αυτο ειναι.δεν ντριφταρεις με πισω φρενο αλλα κυριως με κινητηρα.κοινως κατευαζεις μια ταχυτητα η δυο η και περισσοτερες εξαρταται.το πισω φρενο το πατας στην αρχη συνηθως για να αρχισει να ολισθαινει.οκ μπορει να το ψιλοκρατας και κατα την διαρκεια του ντριφτ αλλα αρκετα απαλα.το φρενο δεν ειναι το αυτο καθε αυτο που προκαλει το ντριφταρισμα.εαν ηταν μονο αυτο πολυ απλα θα επεφτες συνεχεια.με φρενο κολιες κανεις.αντε και κανα ψευτομουφαντριφτ λιγων μετρων.

    το ζητημα ειναι ο τροχος να εχει καποια προσφυση.με λιγα λογια πχ σε μονοκυλινδρο μια βρισκει προσφυση μια την χανει.

    τωρα το ποσο θα ντριφταρει το ελεγχεις και μεσο του συμπλεκτη και μεσο της θεσης του σωματος σου.


    ωραια φαση παντως ειναι να ντριφταρεις οπως κανουν μερικες φορες με τα αυτοκινητα. να φλικαρεις. δηλαδη ειναι δεξια η στροφη.ντιφταρεις αντιθετα λες και θες να μπεις σε αριστερη στροφη και μετα αποτομα με την βοηθεια και της αλλαγης φορτιου ας το πω ντριφταρεις προσς την σωστη πλευρα.απλα ειναι απολαυστικο και βοηθαει να ξεκολλησει πιο ευκολα αν η ασφαλτος ειναι παρα πολυ καλη.

    ......οσο πιο πολυ συμπιεση εχει ο κινητηρας τοσο λιγοτερο κατεβασματα χρειαζοντα συν οτι θα ντρφταρει μεχρι και πανω σε γυαλοχαρτο...λεμε τωρα....


    .......οι αριστερες ειναι πιο ευκολη υποθεση(και ψυχολογικα) γιατι μπορεις να βγαλεις το ποδι μπροστα μιας και το ποδοφρενο βρισκεται δεξια.κατανοητο??χαχαχα :rotflmao:

    ....παντα χρειαζεται καποια κλιση αλλιως και δεν καταφερνεις τιποτα και φαινεσαι σαν χαζος

    ..α.αν παει να παραφυγει πατα συμπλεκτη..

    αυτα have a nice day of drift.
    κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

  6. #36
    Νέο μέλος Το avatar του/της Washer
    Εγγραφή
    06/09/2005
    Μηνύματα
    16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Spazz

    ......οσο πιο πολυ συμπιεση εχει ο κινητηρας τοσο λιγοτερο κατεβασματα χρειαζοντα συν οτι θα ντρφταρει μεχρι και πανω σε γυαλοχαρτο...λεμε τωρα....

    αυτα have a nice day of drift.
    Thanks gia ta comments.

    Basika CBR600 exw, opote den yparxei problhma na mplokarw ton pisw.

    Ama agorasw oikopedo 8a se enhmerwsw...

    Washer

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. τσαρουχι το πισω φρενο και σαβουρα.
    από bocaros στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2011, 12:18
  2. Πισω φρενο και βροχη..
    από Random στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2010, 08:24
  3. πισω φρενο και ???προβλημα???
    από p@nos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2008, 12:03
  4. Αλλαγή πίσω φωτιστικού και εξατμίσεις για Xt660x (περιέχει φώτο)
    από akfo7 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 15/12/2005, 13:25
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2003, 13:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF