oxi den exei ragisei...
ok 8a vgalo to filtro...
oxi den exei ragisei...
ok 8a vgalo to filtro...
7)ΜΠΟΥΖΙ,ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΟΚ!8)ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ?ΑΝ ΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΜΠΙΣΕΙ ΤΠΤ!ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΤΟΥ ΤΟ ΜΑΝUAL ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΙΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙ ΜΑΘΕ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ!ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΛΕΤΙΣΗ ΔΙΞΤΟΥ ΠΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙ!
ok se auta empisteuome ton 8eio mou pou trexei apo to 79 sto prota8lima k einai pragmatikos epistimonas...exei loksa me tis mixanes..exei silogei 400 spania kommatia...ducati kurios...
ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΙΓΟ Ι ΚΑΔΕΝΑ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΟΥ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΙΣΦΙΜΙΣΕΙ ΠΑΝΤΟΥ!ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΔΕΝΑ ΕΚΚΕΝΤΟΦΟΡΟΥ!ΕΧΕΙ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΚΙΝΙΣΕΙΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ!
den exeis idea gt an8ropo milame...ta exei faei me to koutali ta 400aria..exei tria vfr 400 agonistika ftiagmena...paei ka8e duo mhnes se seminaria sthn italia sth ducati..min to psaxneis...
ΟΡΕΑ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ!DYNOJET H OXI!Ι ΜΙΧΑΝΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΧΕΙ 55 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΡΟΔΑ!ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΣ 9000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΙΣΧΥΟΣ Ι ΟΠΟΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΗΣ ΤΠΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΟΧΛΙΤΙΚΗ ΕΩΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΑΛΑΞΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΑΛΑΞΕΣ Η ΤΡΥΠΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΟΧΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΣ 9000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΛΔ ΣΕ ΑΙΣΘΙΣΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΑ ΑΡΑ ΝΕΚΡΟΝΕΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΙΞΕ ΒΑΛΒΙΔΑ ΡΟΠΗΣ ΣΕ ΔΙΧΡΟΝΟ!ΑΥΤΟ ΣΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΣ ΕΝΟΧΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΘΑ ΣΚΑΝΑΡΩ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΙΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΔΙΞΩ!ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΙΣΘΙΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ DYNOJET ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΑΜΕΣΟ ΓΚΑΖΙ ΛΟΓΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΙΤ!ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΠΤ!ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΞΑΝΑ ΠΑΝΟ ΤΟΥ!ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΦΤΩΧΙΝΗ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΣΟΥ!
MALISTA...
POLI XRISIMES OI PLIROFORIES SOU...
SE EUXARISTO POLI GIA TO ENDIAFERON...
ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΝΕΑ ΣΟΥ!ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ....!ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΩ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ!
MAI KATALAVENO TI LES...TO EXW NIOSEI K EGW...
EUXARISTO POLU...AN K SKEFTOME NA THN DOSO SE DUO TREIS MINES K NA PARO ENA 929...
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΙΝΑ 954 ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΙΘΕΙΣ ΤΟ 929 ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΙΑ ΤΗΣ HONDA ΝΑ ΦΤΙΑΞΗ ΚΑΤΙ ΑΠΟΛΥΤΟ!ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΠΑΝΤΑ!
20 XRONON EIMAI ..8A DOSO TO 400 8A VALO K LIGA LEFTA K THA TO PARW..TO 954 EINAI POLU GIA THN TSEPH MOU...
KAI TO OTI EINAI PRWTH PROSPA8EIA DEN SIMENH POS EINAI APOTIXIMENH...
EXW DIAVASEI TIS KALUTERES KRITIKES...
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΑΝ ΤΟ ΣΤΙΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΙΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΑ ΣΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΟΜΟΣ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 954!ΑΠΛΑ ΤΟ 954 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ 20 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΚΟΙΝΟΣ ΔΕΝ ΜΑΘΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΙΓΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ 50ΑΡΙ!
Φιλαρακο τι εκανες τελικα πηγες μεγαρα και με την μηχανη τι εκανες την πουλισες?