Τελικα μενει και ηταν απλα ραδιο αρβυλα.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8218
Τελικα μενει και ηταν απλα ραδιο αρβυλα.
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=8218
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
Απορία παιδιά γιατί δεν καταλαβαίνω και πολλά από στησίματα :P
Από ότι φαίνεται ο Δόκτωρ φέτος δεν μπορεί να το στήσει το
μηχανάκι. Το μπροστινό λέει δεν δίνει πληροφορίες. Μετά άκουσα
ότι το Ducati είναι χωρίς πλαίσιο. Ο κινητήρας λέει αποτελεί μέρος
του πλαισίου. Αυτό πως αλλάζει δηλαδή τη συμπεριφορά τις μοτοσυκλέτας?
Τι στο διάολο θα τον δούμε ποτέ να παλεύει με τους πρώτους ή όλα είναι
μούφες?
Κάπως έτσι μοιάζει και μάλλον μη έχοντας ολόκληρο πλαίσιο, όλες οι ρυθμίσεις πρέπει να γίνονται σε εκείνο το μπροστινό κομμάτι.Αρχικά δημιουργήθηκε από Volo
Μετά άκουσα ότι το Ducati είναι χωρίς πλαίσιο. Ο κινητήρας λέει αποτελεί μέρος
του πλαισίου. Αυτό πως αλλάζει δηλαδή τη συμπεριφορά τις μοτοσυκλέτας?
Απότι είχα διαβάσει κάπου είναι λιγότερο ενδοτικό από ένα συμβατικό πλαίσιο γιαυτό και δεν μπορεί να βρει την απαιτούμενη πρόσφυση που θέλει στο μπροστινό, για να το στρίψει όπως θέλει.
![]()
joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.
Εγώ πάλι από τα πολύ λίγα που καταλαβαίνω νομίζω πως αυτό το σύστημα δεν θα έχει και πολύ μεγάλη εξέλιξη γιατί δεν προσφέρει καλή αίσθηση ακριβώς επειδή ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου.
Ίσως βέβαια για να το πιστεύουν τόσο εκεί στη ντουκάτι κάτι παραπάνω να ξέρουν...
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Εγώ πάλι από τα πολύ λίγα που καταλαβαίνω νομίζω πως αυτό το σύστημα δεν θα έχει και πολύ μεγάλη εξέλιξη γιατί δεν προσφέρει καλή αίσθηση ακριβώς επειδή ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου.
Ίσως βέβαια για να το πιστεύουν τόσο εκεί στη ντουκάτι κάτι παραπάνω να ξέρουν...
ειμαι σιγουρος πως τα ιδια ειπωθηκαν πολλες φορες στη μηχανολογια ειτε αυτο/το ειτε μοτοσυκλετας
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Thx για τις απαντήσεις![]()
Ανάθεμα αν καταλαβαίνω λεπτομέρειες αλλά μάλλον ο Stoner το κράτησε
μυστικό για την πάρτυ του.
Πριν τα 800αρια το Ducati ήταν με κανονικό πλαίσιο? Γιατί τότε ήταν πολύ
ανταγωνιστικό το εργαλείο. O Capi τέζα το πήγαινε. Valencia του 06 νομίζω είχε
οδηγήσει και ο Bailyes και κέρδισε τον αγώνα.
καλα θυμασαι και τοτε αν δεν κανω λαθος ηταν με χωροδικτυομα μεχρι το 2007 δηλαδη
το 2008 απεκτησε αυτο το "πλαισιο"
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Ρε μπας και θέλει να τους φοβερίσει για να του φέρουν άλλο πλαίσιο?![]()
Αλήθεια το συμβόλαιο γίνεται να σπάσει? 2 χρόνια δεν είναι?
joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.
Kαι στα υπόλοιπα μηχανάκια ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου... Στην Ducati θα λέγαμε ( έλεγα) ότι ο κινητήρας "είναι" το πλαίσιο και τα 2 "υποπλαίσια" υπάρχουν μόνο για να εδράζονται οι αναρτήσεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Εγώ πάλι από τα πολύ λίγα που καταλαβαίνω νομίζω πως αυτό το σύστημα δεν θα έχει και πολύ μεγάλη εξέλιξη γιατί δεν προσφέρει καλή αίσθηση ακριβώς επειδή ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου.
Ίσως βέβαια για να το πιστεύουν τόσο εκεί στη ντουκάτι κάτι παραπάνω να ξέρουν...
Σωστά θα έλεγες.Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Kαι στα υπόλοιπα μηχανάκια ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου... Στην Ducati θα λέγαμε ( έλεγα) ότι ο κινητήρας "είναι" το πλαίσιο και τα 2 "υποπλαίσια" υπάρχουν μόνο για να εδράζονται οι αναρτήσεις...
Πιστεύω οτι και οι ίδιοι έχουν αντιληφθεί ότι το σύστημα τους δεν δουλεύει τούλάχιστον με την υπάρχουσα τεχνολογία αφού δεν μπορεί να οδηγηθεί σχεδόν από κανέναν. Ο Stoner ναι μεν το πήγαινε, αλλά απ΄το 2009 και μετά που καταργήθηκε το trelis, και εκείνος είχε μεγάλα προβλήματα με το μπροστινό και ουκ ολίγες πτώσεις.
Ίσως η Ducati επένδυσε πολλά σε μια ιδέα που ΑΝ δούλευε θα τους προσέφερε το πλεονέκτημα που έχασαν όταν οι Ιάπωνες έφτιαξαν καλύτερους κινητήρες σε σχέση με ότι είχαν το 2007.
"I read about something from my new manager, the Superbike rider Marco Melandri, who knows everything about my decision for next year!"![]()
http://www.visordown.com/motorcycle-...ati/18814.html
joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.
"So for sure I will race with Ducati - if Melandri agrees!" :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
![]()
ΧμμμΑρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
Ρε μπας και θέλει να τους φοβερίσει για να του φέρουν άλλο πλαίσιο?![]()
http://motomatters.com/news/2011/08/...is_as_par.html
joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.
ποσο μπροστα εισαι ε?![]()
καλο θα ηταν να προσπαθουν να τα εξελιξουν και τα δυο ταυτοχρονο και το "μη πλαισιο" και αυτο του αλουμινιου αλλα δυστυχως δεν εχει το ανθρωπινο δυναμικο οπως ειπε ο Jery σε συνεντευξη
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Μπα απλά πλάκα έκανα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Corvo
ποσο μπροστα εισαι ε?![]()
καλο θα ηταν να προσπαθουν να τα εξελιξουν και τα δυο ταυτοχρονο και το "μη πλαισιο" και αυτο του αλουμινιου αλλα δυστυχως δεν εχει το ανθρωπινο δυναμικο οπως ειπε ο Jery σε συνεντευξη![]()
Πάντως όπως λέει και το άρθρο, εδώ δεν ξέρουν πως να φτιάξουν τέτοιο πλαίσιο, θα το εξελίξουν κιόλας?![]()
Construction of the chassis has been farmed out to a third-party chassis builder with many years' experience of fabricating aluminium parts. By contracting the building of the chassis out, Ducati are avoiding the pitfalls that prevented them from embarking on such a project earlier, and which team boss Vito Guareschi continually raised when confronted by Italian journalists: Ducati has never built an aluminium twin spar chassis and has no experience in manufacturing them, and so would be starting with a huge deficit to the Japanese factories.
joy ride, (ˈdʒɔɪˌraɪd), noun: a ride with no particular goal, just for the pleasure of it.