Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 38

Θέμα: Οδηγιες σε αρχαριο

  1. #1

    Οδηγιες σε αρχαριο

    καλησπερα
    ειμαι ετοιμος να αρχισω τα πρωτα μου βηματα στο χωμα
    για μοτο λεω να παρω ενα exc 200 η 250(2Τ)

    θα ηθελα να μου πειτε τι πρεπει να κανω πριν ξεκινησω για το βουνο
    κυριως ως προς την χρηση μιας 2Τ μοτοσυκλετας(δεν εχω ιδεα απο τετοια)
    και τι ειναι καλο να εχω μαζι μου
    κ οτι αλλο γενικα εχετε να με συμβουλευσετε
    για φουλ εξοπλισμο δεν αναφερω καν ειναι δεδομενος

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Re: Οδηγιες σε αρχαριο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από foten21
    καλησπερα
    ειμαι ετοιμος να αρχισω τα πρωτα μου βηματα στο χωμα
    για μοτο λεω να παρω ενα exc 200 η 250(2Τ)

    θα ηθελα να μου πειτε τι πρεπει να κανω πριν ξεκινησω για το βουνο
    κυριως ως προς την χρηση μιας 2Τ μοτοσυκλετας(δεν εχω ιδεα απο τετοια)
    και τι ειναι καλο να εχω μαζι μου
    κ οτι αλλο γενικα εχετε να με συμβουλευσετε
    για φουλ εξοπλισμο δεν αναφερω καν ειναι δεδομενος




    Για πρώτο μηχανάκι - εισαγωγή στα χώματα - το 200 2τ είναι πιο κατάλληλο από ένα 250ρι.




    -Οπου ακούσεις για μαθήματα εντούρο σε νέους οδηγούς μη διστάσεις να δηλώσεις συμμετοχή.

    -ΠΟΤΕ μην βγαίνεις ΜΟΝΟΣ στο βουνό.

    -Για αρχή βρες μια αλάνα ή κάποιο εύκολο πιστάκι ώστε να εξοικειωθείς με το μηχανάκι σου. Επίσης πρέπει να φέρεις το μηχανάκι στα μέτρα σου να ρυθμίσεις δηλαδή τη θέση του τιμονιού, το ποδόφρενο, τις αναρτήσεις (ειδικά το sag και αργότερα τις αποσβέσεις).

    -Πρόσεχε στην αρχή το γκάζι, δεν χρειάζονται υπερβολές. Μάθε το μηχανάκι, προσπάθησε να συνηθήσεις την όρθια θέση οδήγησης, μάθε να φρενάρεις. Σιγά σιγά μπες με την παρέα σου και σε κάποιο εύκολο μονοπάτι.

    -Να κοιτάς μπροστά και μακριά (και όχι 1 μέτρο από τον μπροστινό τροχό). Να κοιτάς εκεί που θες να πας γιατί διαφορετικά θα πας εκεί που κοιτάς




    Καλή αρχή με τα χώματα...

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Επίσης...
    -Όταν κουράζεσαι να κάνεις διάλειμα έστω κι αν ππιάστηκε π.χ. μόνο το ένα χέρι σου για να αποφεύγεις όσο γίνεται τις χαζές πτώσεις.
    -Καλό είναι να έχεις μαζί σου πάντα συν 1 μπουζί και μπουζόκλειδο για τα δίχρονα μηχανάκια
    - ΞΑΝΑ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ (ΕΧΩ ΚΑΤΣΕΙ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΛΕΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΤΩ)
    -Καλό διχρονόλαδο στη σωστή αναλογία


    Καλές βόλτες

  4. #4
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
    συμφωνώ με όλα τα παραπάνω. Επίσης...
    -Όταν κουράζεσαι να κάνεις διάλειμα έστω κι αν ππιάστηκε π.χ. μόνο το ένα χέρι σου για να αποφεύγεις όσο γίνεται τις χαζές πτώσεις.
    -Καλό είναι να έχεις μαζί σου πάντα συν 1 μπουζί και μπουζόκλειδο για τα δίχρονα μηχανάκια
    - ΞΑΝΑ ΠΟΤΕ ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ (ΕΧΩ ΚΑΤΣΕΙ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΛΕΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΤΩ)
    -Καλό διχρονόλαδο στη σωστή αναλογία


    Καλές βόλτες

    ρε μενιο,έκανες και τέτοια ρε;

    και δε σου φαινόταν...



  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    ρε μενιο,έκανες και τέτοια ρε; και δε σου φαινόταν...
    Αμέ, έκανα προπόνηση σούζα όρθιος με kx250 ήρθε πολύ ψηλά τρόμαξα πάτησα απότομα φρένο, το έριξα και κοπάνησα χωρίς θώρακα στο τιμόνι. Μου κόπηκε η αναπνοή για 2-3 λεπτά και έσπασα κλείδα. Κινητό σήμα μηδέν, μηχανάκι μπουκωμένο..... το εβαλα μπροστά στην κατηφόρα!

  6. #6
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079

    Re: Re: Οδηγιες σε αρχαριο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Για πρώτο μηχανάκι - εισαγωγή στα χώματα - το 200 2τ είναι πιο κατάλληλο από ένα 250ρι.




    -Οπου ακούσεις για μαθήματα εντούρο σε νέους οδηγούς μη διστάσεις να δηλώσεις συμμετοχή.

    -ΠΟΤΕ μην βγαίνεις ΜΟΝΟΣ στο βουνό.

    -Για αρχή βρες μια αλάνα ή κάποιο εύκολο πιστάκι ώστε να εξοικειωθείς με το μηχανάκι σου. Επίσης πρέπει να φέρεις το μηχανάκι στα μέτρα σου να ρυθμίσεις δηλαδή τη θέση του τιμονιού, το ποδόφρενο, τις αναρτήσεις (ειδικά το sag και αργότερα τις αποσβέσεις).

    -Πρόσεχε στην αρχή το γκάζι, δεν χρειάζονται υπερβολές. Μάθε το μηχανάκι, προσπάθησε να συνηθήσεις την όρθια θέση οδήγησης, μάθε να φρενάρεις. Σιγά σιγά μπες με την παρέα σου και σε κάποιο εύκολο μονοπάτι.

    -Να κοιτάς μπροστά και μακριά (και όχι 1 μέτρο από τον μπροστινό τροχό). Να κοιτάς εκεί που θες να πας γιατί διαφορετικά θα πας εκεί που κοιτάς




    Καλή αρχή με τα χώματα...
    +1 όπως τα λέει ο Κωστής .

    Μόνη παρατήρηση στον foten21 είναι η μοτο.
    Αν ξεκινάς τώρα και είσαι πιτσιρικάς πάρε 125 για να μάθεις να οδηγάς σωστά .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    Μόνη παρατήρηση στον foten21 είναι η μοτο. Αν ξεκινάς τώρα και είσαι πιτσιρικάς πάρε 125 για να μάθεις να οδηγάς σωστά .
    +1!

  8. #8
    δεν ειμαι πιτσιρικας και εχω αρκετη εμπειρια με μοτοσυκλετες
    το θεμα ειναι αν το 125 θα τσουλαει με μενα πανω του(100 κιλα ειμαι)

  9. #9
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από foten21
    δεν ειμαι πιτσιρικας και εχω αρκετη εμπειρια με μοτοσυκλετες
    το θεμα ειναι αν το 125 θα τσουλαει με μενα πανω του(100 κιλα ειμαι)
    σωστό και αυτό...




    τι ύψος έχεις;

  10. #10
    1,78 ειμαι

  11. #11
    το 200 πάρε

    και καλως ήρθες
    "I feel like dining with hitchock every time that we fuck"

  12. #12
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από foten21
    1,78 ειμαι
    φιλος σου δεν είμαι και σε παρακαλώ μη παρεξηγηθείσ...

    Μήπως θα ήταν καλύτερα να χάσεις μερικά κιλά πριν ασχοληθείς ,για το λόγο ότι θα ταλαιπωρηθείς,μιας και στο χώμα είναι κομματάκι πιο εύκολα να άρπαξεις τούμπα;

    αν τα κιλά σου είναι "μυικα" γραψε κόλλιας...ε, λάθος ήθελα να πω...

  13. #13
    δεν υπαρχει λογος να παρεξηγηθω
    ξερω απο πρωτο χερι ποση διαφορα εχει το βαρος στην οδηγηση αλλα και γενικα
    απο τον φεβρουαριο ειμαι σε προγραμμα διατροφης και απο 134 εφτασα τα 100 και συνεχιζω
    με στοχο τα 94
    ευτυχως ως πρωην αθλητης(ημουν σφυροβολος) το σωμα μου ειναι σχετικα καλο
    σε αναλογια μυικης μαζας-λιπους...

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Αρχικά δημιουργήθηκε από foten21
    δεν υπαρχει λογος να παρεξηγηθω
    ξερω απο πρωτο χερι ποση διαφορα εχει το βαρος στην οδηγηση αλλα και γενικα
    απο τον φεβρουαριο ειμαι σε προγραμμα διατροφης και απο 134 εφτασα τα 100 και συνεχιζω
    με στοχο τα 94
    ευτυχως ως πρωην αθλητης(ημουν σφυροβολος) το σωμα μου ειναι σχετικα καλο
    σε αναλογια μυικης μαζας-λιπους...

    Λόγω σωματότυπου και γενικότερης εμπειρίας στους 2 τροχούς μήπως να κοιτάξεις για 250ρι 2τ;

    Τα τελευταία 250ρια εντούρο (από 04-05 και μετά) είναι ιδιαίτερα γραμμικά, φιλικά και σαφώς πιο ροπάτα στις χαμηλομεσαίες από τα 200ρια.

  15. #15
    Νέο μέλος Το avatar του/της em1
    Εγγραφή
    23/08/2011
    Μηνύματα
    8
    Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα !

    (Ελπίζω να postάρω σωστά την ερώτηση μου εδώ, σαν απάντηση στο αρχικό post ...)

    Σκέφτομαι να ασχοληθώ με το "εκδρομικό" enduro (βόλτα στο βουνό το Σαββατοκύριακο, εύκολα μονοπάτια, κάποιο πιστάκι για παιχνίδι/προπόνηση).
    Δεν έχω εμπειρία στο χώμα (παρά μόνο με το mountain bike, στο οποίο έχω γράψει ατελείωτες ώρες στα βουνά) και η εμπειρία μου με τις "moto" έχει αποκτηθεί με τη χρήση (μόνο) παπιού μέσα στην πόλη.
    Ύφος 1.67 βάρος 59 κιλά και σκέφτομαι να μάθω πάνω σε δίχρονο 200 (δίχρονο= μικρότερο κόστος κτήσης και συντήρησης, 200 για να πηγαίνει/σκαρφαλώνει χωρίς να χρειάζεται να κρατάς τις στροφές ψηλά).
    Ποια είναι η γνώμη σας ?

    ΥΓ.: Με σωστά ρυθμισμένη την ανάρτηση ελατήριο, sag κλπ, λέτε να έχω πρόβλημα με το υψος ?

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 26/02/2008, 22:14
  2. πρόταση σε motocross για αρχάριο
    από desolator στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2007, 11:45
  3. οδηγίες χρήσης σε προιόντα
    από tai στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/09/2005, 07:57
  4. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32
  5. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2003, 18:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF